Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε μεταχείρο, ναι.

 

Ότι σου λέει ο από πάνω.. για δρόμο δεν θες ανάρτηση καθόλου.. αν πάλι θέλεις εσύ μήπως και πατήσεις λίγο χώμα, πάρε ένα με μπροστά ανάρτηση που να κλειδώνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί να μη χρειάζεται καθόλου αλλά για καθαρά ψυχολογικους λόγους θέλω στο μπροστινό μέρος. κλειδώνει ή όχι δε με πειράζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μέχρι 200€, 26/28, μπροστά ανάρτηση, ελαφρύ, για βόλτες σε άσφαλτο(και παραλία Θεσ/νίκης) θα βρω κάτι?

 

δες και κάποιο μεταχειρισμένο, έβαλα για Μακεδονία http://www.car.gr/classifieds/bicycles/?sort=cr&price-to=%3C250&rg=2&offer_type=sale

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση για τους γνώστες (ποδηλατώ κι εγώ αλλά δεν είμαι και ειδήμων :-) ).

 

Πρόσφατα "έπαιζα" λίγο με ένα Sector του αδερφού μου και παρατήρησα ότι όταν ο πίσω τροχός περιστρέφεται χωρίς να κάνεις πετάλι (πχ κατηφόρα) ή ελεύθερος (στον αέρα) δεν κάνει εκείνο τον κλασσικό θόρυβο (τικ, τικ, τικ, τικ). Για την ακρίβεια κάνει ελάχιστο, σχεδόν ανύπαρκτο, θόρυβο. Αντίθετα το δικό μου (και όλα όσα είχα πριν) κάνουν αυτό το μεταλλικό διακοπτόμενο ήχο.

Έχει να κάνει με τον μηχανισμό περιστροφής του πίσω τροχού; Σίγουρα υπάρχουν καλοί και κακοί. Υπάρχουν όμως και αθόρυβοι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αυτό το ποδήλατο ένα χρόνο και λίγο παραπάνω. Από τον Χειμώνα μέχρι πριν 1.5 μήνα ήταν στο γκαράζ.

Τώρα που άνοιξε ο καιρός, το έβγαλα πάλι να ξεκινήσω τις βόλτες. Όλα πάνε καλά, αλλά όταν κάνω αλλαγές στις αριστερά ταχύτητες μεταξύ δεύτερη σε τρίτη και αντίστροφα, το μπροστινό derailleur (νομίζω) ζορίζεται λίγο. Αργεί να κάνει την αλλαγή και κάνει μεγάλο θόρυβο μέχρι να αλλάξει.

Δοκίμασα  πολλές φορές να αλλάξω δεύτερη με τρίτη και ανάποδα, και κάποια στιγμή έπιασε. Τώρα δείχνει να λειτουργεί σωστά.

 

Ήταν από την ακινησία ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Αν όντως υπάρχει πρόβλημα, μπορώ να το φτιάξω μόνος μου ή να πάω σε ποδηλατάδικο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αυτό το ποδήλατο ένα χρόνο και λίγο παραπάνω. Από τον Χειμώνα μέχρι πριν 1.5 μήνα ήταν στο γκαράζ.

Τώρα που άνοιξε ο καιρός, το έβγαλα πάλι να ξεκινήσω τις βόλτες. Όλα πάνε καλά, αλλά όταν κάνω αλλαγές στις αριστερά ταχύτητες μεταξύ δεύτερη σε τρίτη και αντίστροφα, το μπροστινό derailleur (νομίζω) ζορίζεται λίγο. Αργεί να κάνει την αλλαγή και κάνει μεγάλο θόρυβο μέχρι να αλλάξει.

Δοκίμασα πολλές φορές να αλλάξω δεύτερη με τρίτη και ανάποδα, και κάποια στιγμή έπιασε. Τώρα δείχνει να λειτουργεί σωστά.

 

Ήταν από την ακινησία ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Αν όντως υπάρχει πρόβλημα, μπορώ να το φτιάξω μόνος μου ή να πάω σε ποδηλατάδικο;

Μπορείς να καθαρίσεις την αλυσίδα https://youtu.be/xdjOMypoyz4 και να ρυθμίσεις τις μπροστά ταχύτητες μόνος σου https://youtu.be/SvXu_k_DCsE

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να καθαρίσεις την αλυσίδα https://youtu.be/xdjOMypoyz4 και να ρυθμίσεις τις μπροστά ταχύτητες μόνος σου https://youtu.be/SvXu_k_DCsE

Ευχαριστώ :-) οπότε στην περίπτωση μου ξεσφιγγω την ντιζα;

 

Θα ξεκινήσω να ψάχνω για λιπαντικά συν τα εργαλεία για τον καθορισμό. Εγώ δεν έχω στάντ όμως. Αν βάλω το ποδήλατο ανάποδα θα κάνω δουλειά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση για τους γνώστες (ποδηλατώ κι εγώ αλλά δεν είμαι και ειδήμων :-) ).

 

Πρόσφατα "έπαιζα" λίγο με ένα Sector του αδερφού μου και παρατήρησα ότι όταν ο πίσω τροχός περιστρέφεται χωρίς να κάνεις πετάλι (πχ κατηφόρα) ή ελεύθερος (στον αέρα) δεν κάνει εκείνο τον κλασσικό θόρυβο (τικ, τικ, τικ, τικ). Για την ακρίβεια κάνει ελάχιστο, σχεδόν ανύπαρκτο, θόρυβο. Αντίθετα το δικό μου (και όλα όσα είχα πριν) κάνουν αυτό το μεταλλικό διακοπτόμενο ήχο.

Έχει να κάνει με τον μηχανισμό περιστροφής του πίσω τροχού; Σίγουρα υπάρχουν καλοί και κακοί. Υπάρχουν όμως και αθόρυβοι;

 

απλα εχει πιο πολυ γρασο.δεν παιζει θεμα.μαλλον ειναι καινουριο σχετικα.με τον καιρο θα στεγνωσει κ θακουγεται περισσοτερο.

για λογους ασφαλειας ομως,καθως καλο ειναι να ακουγεται μπορεις να ξεπλυνεις την περισεια με ενα degreaser κ μετα να βαζεις λαδι λεπτο,ομως θα θελει συχνα μετα.

μέχρι 200€, 26/28, μπροστά ανάρτηση, ελαφρύ, για βόλτες σε άσφαλτο(και παραλία Θεσ/νίκης) θα βρω κάτι?

 

αν βαλεις κανα 50αρι ακομα κ πας σε μτχ θα παρεις κατι καλο που δε θα το μετανιωσεις σε 5-6 μηνες.Προτεινω μονο μτχ,το καινουριο μονο αερα θαγορασεις χωρις να αξιζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

μέχρι 200€, 26/28, μπροστά ανάρτηση, ελαφρύ, για βόλτες σε άσφαλτο(και παραλία Θεσ/νίκης) θα βρω κάτι?

 

μέχρι 200 σε καινούργιο λίγο δύσκολα να είναι και καλό. Αλλά από την άλλη αν αυτός είναι ο λόγος για να μην ξεκινήσεις την ποδηλασία τότε πάρε όποιο σου αρέσει εμφανισιακά, βάλτου ένα πιο λεπτό λάστιχο (32άρι) και καλές βόλτες. 

Επειδή πολλές φορές μπορεί η άποψη κάποιου ότι με 200 το ποδήλατο δεν θα αξίζει λειτουργεί αποτρεπτικά με αποτέλεσμα ο υποψήφιος αγοραστής να αποθαρύνεται.

Και εγώ με ποδήλατο των 200 ξεκίνησα άσχετα τώρα αν έχω ανέβει σε 1000+. Με των 200 έκανα πολλές βόλτες και το ευχαριστήθηκα και ήξερα ότι δεν αναβαθμιζόταν. Απλά όταν το είχα πάρει πρίν χρόνια δεν μπορούσα να διαθέσω παραπάνω την συγκεκριμένη περίοδο.

Για μεταχειρισμένο μόνο αν ξέρεις ότι είναι σε καλή κατάσταση ή αν μπορείς ο ίδιος να καταλάβεις αν είναι σε καλή κατάσταση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μέχρι 200 σε καινούργιο λίγο δύσκολα να είναι και καλό. Αλλά από την άλλη αν αυτός είναι ο λόγος για να μην ξεκινήσεις την ποδηλασία τότε πάρε όποιο σου αρέσει εμφανισιακά, βάλτου ένα πιο λεπτό λάστιχο (32άρι) και καλές βόλτες. 

Επειδή πολλές φορές μπορεί η άποψη κάποιου ότι με 200 το ποδήλατο δεν θα αξίζει λειτουργεί αποτρεπτικά με αποτέλεσμα ο υποψήφιος αγοραστής να αποθαρύνεται.

Και εγώ με ποδήλατο των 200 ξεκίνησα άσχετα τώρα αν έχω ανέβει σε 1000+. Με των 200 έκανα πολλές βόλτες και το ευχαριστήθηκα και ήξερα ότι δεν αναβαθμιζόταν. Απλά όταν το είχα πάρει πρίν χρόνια δεν μπορούσα να διαθέσω παραπάνω την συγκεκριμένη περίοδο.

Για μεταχειρισμένο μόνο αν ξέρεις ότι είναι σε καλή κατάσταση ή αν μπορείς ο ίδιος να καταλάβεις αν είναι σε καλή κατάσταση. 

δε μπορω να καταλαβω τι διαφορες θα προσεξω αναμεσα σε ενα των 200 και των 500 ευρω!

η χρηση που θα κανω ειναι περιστασιακη για βολτες μονο(κυριως παραλια)-αντι να παω για καφε θα προτιμουσα να παω το ποδηλατο και να την κανω ;)

 

ηδη τα 200 τα θεωρω υπερβολη για μενα(τη χρηση που θα κανω)

απλα αν γντ θελω να ειναι ελαφρυ(γιατι αυτο που εχω/ειχα ειναι θεοβαρο) και αξιοπιστο (μη σπασει στα πρωτα μετρα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

δε μπορω να καταλαβω τι διαφορες θα προσεξω αναμεσα σε ενα των 200 και των 500 ευρω!

η χρηση που θα κανω ειναι περιστασιακη για βολτες μονο(κυριως παραλια)-αντι να παω για καφε θα προτιμουσα να παω το ποδηλατο και να την κανω ;)

 

ηδη τα 200 τα θεωρω υπερβολη για μενα(τη χρηση που θα κανω)

απλα αν γντ θελω να ειναι ελαφρυ(γιατι αυτο που εχω/ειχα ειναι θεοβαρο) και αξιοπιστο (μη σπασει στα πρωτα μετρα)

Ελαφρύ και 200 Δεν γίνεται. Με των 500 υπάρχει μεγάλη διαφορά, στην ποιότητα σκελετού και βάρος, στα περιφερειακά Και την αντοχή τους.

Αν θέλεις καλό στα 200 μονόδρομος τα μεταχειρισμένα. Και δεν είναι πολλά τα 200. Αλλά πρόσεξε να μην καταλήξεις με άλλο ένα θεόβαρο ποδήλατο Όπως αυτό που έχεις και τότε θα έχεις πετάξει 2 φορές λεφτά για ποδήλατο που δεν θα χρησιμοποιείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ψάξετε καλά βρίσκετε άψογα ποδηλατα στα μεταχειρισμένα..σε άριστες τιμές.

 

οκ καταλαβαίνω τη γλύκα του "καινούργιου" αλλά στα budget 200-700 πάντα μεταχειρισμένο παίρνεις ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ καλυτερο ποδηλατο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...