Προς το περιεχόμενο

Κείμενο διαμαρτυρίας για electroworld


testit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

το κουπονι ειναι το τυρακι.

 

 

ολο αυτο δεν εγινε τυχαια

 

παντου καπου αποσκοπουνε και πιστευω ολα ηταν μελετημενα.

 

προσωπικα απο μενα το συγκεκριμενο καταστημα εχει μπει black list

 

και το κουπονακι τους του το χαριζω

Το πιο πιθανό είναι να μην έγινε τυχαία, αλλά για άλλους λόγους.

Όπως πχ, για Search engine Optimization. Με τα τόσα links που απέκτησε το συγκεκριμένο eshop σε τόσα sites, είμαι σίγουρος ότι έχει ανεβεί κατά πολύ στα αποτελέσματα της google.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 322
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

για μένα θα πρέπει να μπει με sticky το θέμα ELECTROWORLD BAN IN INSOMNIA

και να αναφέρεται ο λόγος και το κείμενο του email που εστάλη και οχι αυτό που δίνεται σαν απάντηση δημόσια .

δηλαδή χωρίς το τραγικό "όπως ξέρατε και εσείς οτι ήταν λάθος" άλλα είναι εντάξει τα παιδιά και μας κάνουν έκπτωση.

 

και κανονικά και το skroutz έπρεπε να μπαναρει τέτοια θέματα αλλά είναι εταιρία όπως και εδώ πλέον και δεν πάμε κόντρα σε διαφημίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όλως "τυχαίως" το προηγούμενο Σαβ/κο και θα τολμήσω να πω και αυτό, δεν έγινε - θα γίνει κανένα "τυπογραφικό λάθος".

Και όχι μόνο απο electroworld

Και ο Άγιος φοβέρα θέλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όλως "τυχαίως" το προηγούμενο Σαβ/κο και θα τολμήσω να πω και αυτό, δεν έγινε - θα γίνει κανένα "τυπογραφικό λάθος".

Και όχι μόνο απο electroworld

Και ο Άγιος φοβέρα θέλει.

 

Τα παθήματα πρέπει να γίνονται μαθήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μονη φορα που ψωνισα απο electro ηταν περυσι το καλοκαιρι...αντι για ψηστιερα και σιδερο παρελαβα καφετιερα...τα δικα μου τα παρελαβε ενας κυριουλης απο Πατρα!Βεβαια σταθηκαν τυχεροι γιατι ενω η παραγγελια ηταν πληρωμενη εγω εστειλα πισω ττην καφετιερα και περιμενα κανα 10ημερο να παραλαβω τα δικα μου!!!Κλαφτα Χαραλαμπε...δεν ξαναψωνισα απο κει παντως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα και την κοινοποίηση από τον Συνήγορο. Η εταιρία έχει 10 μέρες να απαντήσει στην καταγγελία. Αν και την έχει έτοιμη από το skroutz :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα παρέλαβα και την κοινοποίηση από τον Συνήγορο. Η εταιρία έχει 10 μέρες να απαντήσει στην καταγγελία. Αν και την έχει έτοιμη από το skroutz :-)

 

Πότε την κατέθεσες για να υπολογίζω και την δική μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σήμερα ηρθε με το ταχυδρομείο και η δική μου κοινοποίηση. Ημερομηνία υποβολής 05/09/13

 

(τελικα ηταν αρκετες οι καταγγελιες στο συνηγορο;και μετα τι γινετε ρε παιδια,παει προστιμο στην εταιρεια και δικαιωση στην αγορα μας;);;;;;;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την Τρίτη έλαβα και γω την κοινοποίηση από το Συνήγορο του Καταναλωτή, η όποια επιγραμματικά τους καλεί να απαντήσουν στο αίτημά/καταγγελία μου.

Αν αυτοί απαντήσουν με το κλασσικό copy/past μήνυμα (skroutz), κλείνει το θέμα; Έχει κανείς εμπειρία επι της διαδικασίας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητοί/ές,

 

όσοι έλαβαν την απάντηση του Συνήγορου του Καταναλωτή, ας την ανεβάσουν κάπου (με τα στοιχεία τους σβησμένα) ή ας μου τη στείλουν σε προσωπικό μήνυμα.

 

Το ότι στείλατε την καταγγελία σας στο Συνήγορο του Καταναλωτή, δείχνει ότι είστε αποφασισμένοι να μην επιτρέψετε να ξανασυμβούν τέτοιες εμπορικές πρακτικές σε βάρος σας, δεν περνάνε σε σας το "δε βαριέσαι". Δεν τους χαρίζετε.

 

Η συνέχεια θα είναι η εξής (κατά την εκτίμησή μου):

 

Η εταιρεία θα απαντήσει τόσες φορές όσες είναι και οι καταγγελίες που πήγαν στο ΣτΚ. Και η απάντησή της δεν θα είναι γενική (όπως στο σκρουτζ), ένα ίδιο κείμενο για όλα τα παράπονα, αλλά "εξατομικευμένη απάντηση", με βάση τα ιδιαίτερα παράπονα κάθε καταγγελίας.

 

Δε θα της περάσει το "μια απάντηση για όλους και καθαρίσαμε".

 

Παρατηρώντας  τις διαμαρτυρίες όσων συμμετείχαν σε αυτό το άρθρο, βλέπει πως σε κάθε μια διαμαρτυρία υπάρχουν τόσα λογικά επιχειρήματα, που δε θα μπορέσει  να τα αντικρούσει όλα η εταιρεία. Για αυτό το λόγο απέφυγα να ανεβάσω  ένα κείμενο ομοιόμορφο για όλους, όσους το ήθελαν. Ήταν καλύτερα ο καθένας να προσθέσει  τη δική του ιδιαίτερη περίπτωση  και έτσι βάρυνε πολύ η ζυγαριά.

 

Εκτιμώ πως είναι απίθανο να μη της καταλογίσει βαρύτατο πρόστιμο ο ΣτΚ, καθώς είναι τόσες πολλές οι καταγγελίες, είναι "σκάνδαλο"... Είναι ακόμα πολλά τα συμβάντα του παρελθόντος που συνδέονται αρνητικά με σχετικές εμπορικές πρακτικές, που είναι αδύνατο να μη ληφθούν υπόψη από το ΣτΚ.

 

Στην ουσία η απόφαση του ΣτΚ θα κατασκευάσει πρόκριμα για την αστική αγωγή. Ο ΣτΚ θα κατασκευάσει τα νομικά επιχειρήματα, που θα αξιοποιήσει ο ο δικηγόρος του καθενός ενδιαφερόμενου στη συνέχεια.

 

Μέσα σε 6 μήνες θα έχει βγει η απόφαση του ΣτΚ.

 

Στη συνέχεια θα ειναι πολυ απλή η αστική αγωγή. Ας βρείτε δικηγόρο με ποσοστά επι της αποζημίωσης. Είναι τόσο εύκολη η υπόθεση που κανένας δε θα διστάσει! Ειδικά νέος δικηγόρος χωρίς πελατεία!

 

Φυλάξτε όμως όλα τα printscreen του website της εταιρείας - ανεβάστε τα κάπου αν μπορείτε, ώστε να ειναι χρήσιμα και στους άλλους. Να είναι ευκρινή τα logo της εταιρείας, η δικτυακή της διεύθυνση, η αναγραφή crazy deals, προσφορά σε τηλεοράσεις κλπ. Και να σημειώσετε και  2 μάρτυρες, που είδατε μαζί την προσφορά στο website της εταιρείας, και τα mails που ανταλλάξατε. Φυλάξτε τα εμαιλς που έχετε ανταλλάξει με την εταιρεία, φυλάξτε τα κείμενα παραπόνων του σκρουτζ... το παρόν άρθρο...  τυπώστε τα καλύτερα, να μη χαθούν.

 

Ότι νεότερο έχετε, ας το ανεβάζετε εδώ.

 

Στα υπόψη ότι οι διαμαρτυρίες μας κινούνται στη διατάραξη των συναλλακτικών ηθών. Γιατί πιθανά μπορεί να ανιχνευτεί και ποινικό υπόβαθρο, αν είναι πολλοί οι διαμαρτυρόμενοι. Οπότε μπορεί να προκύψει και αυτεπάγγελτη παρέμβαση κάποιας κρατικής αρχής.

 

 

ΥΓ Κι είναι κι άλλες επιχειρήσεις που παίζουν με δικτυακούς καταναλωτές. Τις ξέρετε οι περισσότεροι. Ο καιρός τις αποκάλυψε, όπως όλους τους παρόμοιους. Και τις "έκλεισε". Ή φυτοζωούν. Εδώ έχουμε να κάνουμε μάλλον με νεόκοπους. Θα το φυσάνε και δε θα κρυώνει!



Την Τρίτη έλαβα και γω την κοινοποίηση από το Συνήγορο του Καταναλωτή, η όποια επιγραμματικά τους καλεί να απαντήσουν στο αίτημά/καταγγελία μου.
Αν αυτοί απαντήσουν με το κλασσικό copy/past μήνυμα (skroutz), κλείνει το θέμα; Έχει κανείς εμπειρία επι της διαδικασίας;

 

Συνήγορος  σημαίνει ότι είναι με τη μεριά σου. Κι έχει τις νομικές γνώσεις που ίσως δεν έχεις εσύ, γιατί δεν έτυχε να γίνεις νομικός.

οπότε θα τους "στριμώξει" για σένα.

 

Η καταγγελλόμενη δε μπορεί να απαντήσει έτσι όπως στο σκρουτζ.

 

Στη συνέχεια ο συνήγορος θα διερευνήσει αν  η εταιρεία έχει πρόθεση να σε ικανοποιήσει...

Αν η εταιρεία αρνηθεί, τότε ο ΣτΚ σε συμβουλεύει να καταφύγεις ατομικά εσύ - δικαστικά σε βάρος της (αν δει ότι υπάρχει βασιμότητα σε αυτό).

 

Αν όμως οι καταγγελίες είναι πολλές, όπως ειναι βέβαιο ότι είναι, τότε παραπέμπει ο ίδιος την υπόθεση στον Εισαγγελέα. Και τους κόβει μαζί κι ένα πρόστιμο.

 

Σε κάθε περίπτωση,  αν έχεις δίκιο, δεν πρόκειται να το χάσεις. Μείνε ησυχος.



Καλημέρα. Ετοιμάζω την καταγγελία. Στα στοιχεία της καταγγελόμενης επιχείρησης τι στοιχεία βάλατε;

 

ότι στοιχεία έχει το email που σου έστειλαν  (ή γράφονται στο tab  στο website τους "επικοινωνία")

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...