Προς το περιεχόμενο

Κείμενο διαμαρτυρίας για electroworld


testit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι κολλάτε και λέτε συνέχεια, μα καλά περιμένατε να πάρετε τηλεόραση με 100 ευρώ; Αρχικά να πω πως δεν έχω καμία σχέση με την ιστορία γιατί δεν είδα καν την προσφορά. Αλλά αν δεν παραγγείλω όταν βλέπω μια μικρή τιμή πως θα ξέρω αν είναι ή όχι προσφορά; Και αν το μαγαζί για κάποιο λόγο τρελάθηκε και γουστάρει να "χαρίσει" τις τηλεοράσεις; Να μην ξαναπάρουμε δηλαδή κάτι αν βλέπουμε πως είναι μικρή η τιμή;

κάτι που ισχύει στον υπόλοιπο κοσμο φαντάζει παράλογο για την Ελλάδα....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

¨σας αποστέλλουμε ένα κουπόνι για χρήση από τις 4 Σεπτεμβρίου έως και τις 15 Σεπτεμβρίου 2013¨.

 

Και κράτησε 30´ ? !!!

 

Με κάθε καλή διάθεση θα ήθελα να έβλεπα μια κίνηση υποστήριξης των μελών του και από το ίδιο το insomnia, όπως μία ανακοίνωση μποϊκοτάζ μικρής ή μεγάλης διάρκειας. Η εμφανής πλέον κοροϊδία από το κατάστημα είναι φαντάζομαι πιο σοβαρό θέμα, καλύπτει περισσότερο κόσμο και σίγουρα θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο από άλλες ενέργειες όπως πχ. το πρόσφατο μποϊκοτάζ στο amazon για τα μεταφορικά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθώ κι εγώ το θέμα και θα ήθελα να κάνω ένα σχόλιο.

Παρήγγειλα κι εγώ τηλεόραση βλέποντας την ευκαιρία και μπορώ να πω ότι ήμουν συγκρατημένα αισιόδοξος για το αν θα παραλάβω ή όχι. Από ‘κεί και πέρα όταν ενημερωθήκαμε για το λάθος, κράτησα χαμηλούς τόνους, αντιλαμβανόμενος τη διαφορά τιμής από τα 600-500 στα 100 ευρώ αλλά και το πραγματικό κόστος μιας τηλεόρασης. Αυτό που με εξαγρίωσε είναι η απάντηση της εταιρίας και το μαζικό κουπόνι που έστειλε. Οκ έγινε ένα λάθος, είμαι καλόπιστος και το καταλαβαίνω. Αλλά ξέρω ότι όταν γίνεται ένα λάθος-μία βλακεία υπάρχουν ευθύνες, περίμενα δηλαδή από την εταιρία καλή τη πίστη όπως μας είπε, ενταξυ να μη στείλει τις τηλεοράσεις αλλά να μας κάνει ένα δώρο ή τουλάχιστον το κουπόνι να είναι σε κάποια προϊόντα παλιά ή νέα δεν έχει σημασία αλλά με μία έκπτωση σοβαρή ένα 50%. Το κουπόνι του 5% για 10 μέρες με τελικές τιμές πιο ακριβές από τους ανταγωνιστές είναι το αποκορύφωμα της κοροϊδίας! Δηλαδή έγινε ένα λάθος και ούτε γάτα ούτε ζημιά, άμα παραγγείλει και ‘κανα κορόιδο καλά θα είναι... Αυτό νομίζω είναι που δείχνει περισσότερο το δόλο που υπήρχε στην υπόθεση, ο τρόπος που τη διαχειρίζονται μετά το συμβάν! Γι’ αυτό αν προλάβω θα κάνω κι εγώ καταγγελία, λέγοντας τα παραπάνω!

 

 

Τέλος θέλω να μοιραστώ ένα περιστατικό από το Κωτσόβολο όπου ήμουν πελάτης και τον είχα σε εκτίμηση (δεν ξέρω πλέον, μετά από αυτό το περιστατικό με το Electro). Παρακολουθώ ένα λαπτοπ Dell τιμής στο Κωτσό 650 περίπου. Ένα βράδυ καθώς μπαίνω και το ξανά χαζεύω παρατηρώ ότι η τιμή έχει πάει 550 το σκέφτομαι λίγο και το παραγγέλνω με παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή εκεί. Μετά από 2 ώρες, η τιμή έχει πάει 600 κάτι. Την επόμενη μέρα πάω στο μαγαζί το βλέπω, μιλάω με πωλητή μου λέει έπεσε το λαπτοπ από τα 650 στα 600, εγώ δεν λέω τίποτα πάω ταμείο έτοιμος για τσακωμό και προς έκπληξη μου παρέλαβα άμεσα στη τιμή που το είχα κλείσει στο internet. Δεν ξέρω αν ήταν λόγω λάθους ή λόγω μικρής διαφοράς, δεν το έψαξα πάντως μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Κι ας έπρεπε μετά να το κάνω DOA….

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως θα χρησιμοποιήσω το κουπόνι που μου έδωσαν όταν δώσουν κάτι για να κάνω χρήση. Θα κάνω μια παραγγελία και θα βάλω τα ποιό ακριβά μεταφορικά και μετά θα αρνηθώ την παραλαβή με την δικαιολογία "όπως και εσείς έχετε ήδη αντιληφθεί... έκανα λάθος στην παραγγελία'' 



Βρήκα τηλεόραση με κουπόνι. Αυτή hττp://www.electroworld.gr/site/product.jsp?catid=10111134 .

Ακριβότερη από οπουδήποτε αλλού ακόμα και με την έκπτωση. 449,00 € πριν και με την έκπτωση 381,65€.

Για γέλια είναι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες και εγώ θα τη στείλω και μάλλον θα τη στείλω μαζί με άλλο ένα μέλος του forum μέχρι αύριο.

Όταν με το καλό τη στείλω θα ξαναποστάρω εδώ να προσθέσεις στη λίστα +1 (ή +2 αν τελικά θελήσει να τη στείλει και ο συμφορουμίτης που προείπα).

 

 

Mε υπεύθυνο σε ποια υπηρεσία??

 

Στον συνήγορο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον συνήγορο.

 

Και 30 μέχρι σήμερα το πρωί είναι λίγες??

(Αν αναλογιστείς πόσοι ακόμα σκοπεύουμε να κάνουμε, ξεπερνάμε τους 50 που νομίζω πως είναι αρκετά σεβαστός αριθμός!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 30 μέχρι σήμερα το πρωί είναι λίγες??

(Αν αναλογιστείς πόσοι ακόμα σκοπεύουμε να κάνουμε, ξεπερνάμε τους 50 που νομίζω πως είναι αρκετά σεβαστός αριθμός!!)

 

Πιστευων οτι εχουν γινει πανω απο 600 παραγγελλιες. Οποτε οι 30 καταγγελιες ειναι ασχημο. Παντως με ρωτησαν στον συνηγορο αν ειχα πληρωσει με καρτα και σε περιπτωση που ειχα πληρωσει, αν με χρεωσαν.

 

Οποτε αν καποιος πληρωσε με καρτα και τον χρεωσαν, εχει υπερατου :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να επιστησω την προσοχη σε όσους πλήρωσαν μέσω πιστωτικής, όπως εγώ:

Ο κωτσοβολος έκανε την χρεωση την Κυριακή, αμεσα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Παρα την ακύρωση των παραγγελιών, δεν έχει στείλει το αντίστοιχο ακυρωτικο στην τράπεζα και σύμφωνα με την δική μου τραπεζα (citibank) το ποσο ειναι δεσμευμένο, θα ακυρωθει αυτόματα σε 30 μέρες αν δεν στειλει ο κωτσος, αλλα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ.

Μιλάμε για 4 ημέρες μετα την ακύρωση απο την πλευρά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πλήρωσα με κάρτα millenium bank πιστωτική visa και απο το internet banking δε φαινεται να μου έγινε καμία χρέωση.  θα πάρω και τηλέφωνο αυριο να το τσεκάρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) μεγάλη διαφορά τιμής για να μπορεί να "θεωρηθεί" λάθος.

2) όλες οι υποτιθέμενες προσφορές μόνο στην σελίδα του electroworld ενώ ξέρουμε όλοι πολύ καλά την σύνδεση της με την σελίδα κωτσοβολος.

3) Ήμερα Κυριακή για τον ίδιο λόγο με την πρώτη περίπτωση

4) επιλογή προϊόντων και κατηγόριων ώστε να έχουν εξ'αρχης μια αρκετά υψηλή τιμή ώστε να μπορεί να φανεί η διαφορά αλλά και να βρεθεί εύκολα δηλαδή σε προϊόντα πρώτης γραμμής ζήτησης.

5) υποτιθέμενο κουπόνι σε επιλεγμένα από αυτούς προϊόντα και εφόσον είναι μετά την λήξη των Εκπτώσεων,έτσι η επισκεψιμοτητα συνεχίζει και τις επόμενες μέρες αν μην τι άλλο..

κλπ κλπ κλπ

 

Τι δεν καταλαβαίνεις ! ??   :shifty:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@akis_geo

Δεν έχουν κάνει χρέωση...

Απλά "ξεχάσανε" να στείλουν ακύρωση στην τράπεζα και έτσι ναι μεν δεν έχουν χρεώσει αλλά η τράπεζα θεωρεί το πόσο ως καταναλωμενο από το όριο σου.

Τους έχω στείλει ήδη μήνυμα για να βρουν τροπο να με αποζημιωσουν η να μου στείλουν το προϊόν που είχα αγοράσει.

Χε...κα αν θα πάρω τηλεόραση αλλά τουλάχιστον ρε φίλε, κανε σωστά την υποτιθέμενη δουλειά σου.

Δεν είναι δυνατόν να με χρεώνουν άμεσα στην κάρτα, και μετά να κάνουν την πάπια για να στείλουν τα 10-20-200 δεν με νοιάζει ποσά ακυρωτικα στις τράπεζες.

Δεν θέλω να σας πω τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί από τέτοια κίνηση εκ μέρους καταστήματος.

Φαντάστηκε μόνοι σας για να μην λέμε όλοι τα ίδια.

Και να φανταστείτε ότι τον συγκεκριμένο όμιλο τον έχω σε εκτίμηση ( προσωπικά γούστα είναι αυτά).

 

Δεν θέλω tv.

Θέλω να βγουν με ολοσέλιδο στο Ίντερνετ και στις εφημερίδες και να πουν τι έκαναν, πως συνεβει (την ολιγωρία τους), και έχουν σκοπό να κάνουν με τα στοιχεία των εξυπνακηδων (μαζί με εμένα) που συνελεξαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να επιστησω την προσοχη σε όσους πλήρωσαν μέσω πιστωτικής, όπως εγώ:

Ο κωτσοβολος έκανε την χρεωση την Κυριακή, αμεσα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Παρα την ακύρωση των παραγγελιών, δεν έχει στείλει το αντίστοιχο ακυρωτικο στην τράπεζα και σύμφωνα με την δική μου τραπεζα (citibank) το ποσο ειναι δεσμευμένο, θα ακυρωθει αυτόματα σε 30 μέρες αν δεν στειλει ο κωτσος, αλλα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ.

Μιλάμε για 4 ημέρες μετα την ακύρωση απο την πλευρά τους.

Την ίδια τράπεζα με εσένα έχω και έχει στείλει ακυρωτικό. Δεν θα έχεις πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπειτα απο μια γρήγορη μελέτη του θέματος διαπίστωσα ότι

 

Καταγγελία στο συνήγορο του Καταναλωτή κάναμε οι παρακάτω:

 

  1. vade23
  2. shoco
  3. testit
  4. 2koykoy
  5. conan22b
  6. pavlosdr
  7. AggelakasK

 

Αρκετά θερμοί για να κάνουν (αν ήδη δεν έχουν κάνει) είναι: 

 

haris013,   MoviemakerGr,   billomnia,   neofitosgr,   zizu10,

 

και ποιός ξέρει πόσοι άλλοι κάνανε ή ετοιμάζονται να κάνουν.

 

Όσοι επιθυμούν ας το συμπληρώνουν για να δούμε πόσοι μαζευτήκαμε.

 

Καταγγελία στο συνήγορο του Καταναλωτή κάναμε οι παρακάτω:

 

  1. vade23
  2. shoco
  3. testit
  4. 2koykoy
  5. conan22b
  6. pavlosdr
  7. AggelakasK
  8. Alxnks
  9. billomnia
  10. zizu10

 

 

Αρκετά θερμοί για να κάνουν (αν ήδη δεν έχουν κάνει) είναι: 

 

haris013,   MoviemakerGr,  neofitosgr,  djkostas84, spirosd2008, akis_geo.

 

Έιμαστε αρκετα πιο πολλοί βέβαια..

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...