Προς το περιεχόμενο

Κείμενο διαμαρτυρίας για electroworld


testit

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Α ρε αθάνατο insomnia! 

Αρχηγεεέ μου astrolabe!! Για κατέβα λίγο κάτω ρε συ ,όχι στο υπόγειο (αμέσως εκεί εσύ). Στο spoiler!

 

 

astrolabos.jpg

 

 

astrlabos_2.jpg

 

 

 

Εε? Σου θυμίζει κάτι?

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 322
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το ότι αναφέρω το αυτονόητο (ότι στους όρους λέει ότι μπορούν να αρνηθούν την ολοκλήρωση της παραγγελίας) δε σημαίνει ότι δε μπορώ να διαμαρτυρηθώ για την συμπεριφορά τους. Άσε που συμφορουμίτης σε απάντηση μετά από τη δικιά μου ανέφερε ότι οι όροι που αποδεχόμαστε δεν έχουν ισχύ όταν υπάρχει νόμος για το αντίθετο, άρα στην ουσία βγήκα λάθος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσοι έστειλαν με e-mail στο συνήγορο του καταναλωτή έχουν λάβει οποιαδήποτε απάντηση; έστω και τυποποιημένη; Γιατί έστειλα χθες και μέχρι σήμερα δεν μου έχουν στείλει τίποτα (κάποια αναφορά παραλαβής πχ). Αν είναι να τους τηλ. αύριο.

μα δε σου έβαλα απόσπασμά της, πιο πριν; έχω λάβει απάντηση με οδηγίες.  η εξέταση της υπόθεσης θα αργήσει.  αν όμως υποβληιθούν πολλές καταγγελίες, η υπόθεση αποκτά χαρακτήρα "σκανδάλου" και προηγείται, εξετάζεται νωρίτερα, σχεδόν πάνω στη βράση!  για αυτό προτείνω να υποβάλλετε όλοι, ένα πρόχειρο κείμενο, χωρίς νομικές διατυπώσεις κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω στείλει κι εγω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτη.

Για να μαζευτούμε σιγα σιγα λεω γω για να δούμε πόσοι είμαστε..

Πρέπει να είμαστε μια δεκάδα παντως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι αναφέρω το αυτονόητο (ότι στους όρους λέει ότι μπορούν να αρνηθούν την ολοκλήρωση της παραγγελίας) δε σημαίνει ότι δε μπορώ να διαμαρτυρηθώ για την συμπεριφορά τους. Άσε που συμφορουμίτης σε απάντηση μετά από τη δικιά μου ανέφερε ότι οι όροι που αποδεχόμαστε δεν έχουν ισχύ όταν υπάρχει νόμος για το αντίθετο, άρα στην ουσία βγήκα λάθος.

Δεν έχουν νομική ισχύ όσα γράφουν διάφοροι στα website τους.. όρους χρήσης κλπ. Αν υπάρξει διαφωνία, όλα  τα κρίνει το δικαστήριο.

 

Αυτοί προβάλλουν δημόσια το λόγο "λάθος της μηχανογράφησης"  Αυτόν θα επικαλεστούν και στο δικαστήριο ή το ΣτΚ. Πρέπει στο δικαστήριο ή στο ΣτΚ να εξηγήσουν πώς προέκυψε το λάθος, κάτι να πουν. Π.χ. ότι μπήκε χάκερ *που δεν είναι λάθος. Ή να παρουσιαστεί υπάλληλός τους που να πει ότι καταχώρησε λαθεμένα δεδομένα  στο data entry [που δε θα παρουσιαστεί τέτοιος υπάλληλος, γιατί όλες οι αγωγές θα εκτραπούν θα πέσουν στην πλάτη του!) Πρέπει η εταιρεία να  τεκμηριώσει το πώς έγινε το λάθος. Κάποια βεβαίωση ειδικού πραγματογνώμονα στο λογισμικό.  Να υπάρχει κάποια αληθοφάνεια - κάποια πειστικότητα τελοσπάντων.  Π.χ,. είχα μελάνη στην τσάντα, την πάτησε κάποιος κατά λάθος, έσπασε το μελάνι, απλώθηκε και λέρωσε!

 

Ο μηνυτής θα προσβάλλει αυτό το επιχείρημά τους με δικά του λογικά αντεπιχειρήματα.

 

Όταν όμως ο συνήγορος του μηνυτή παρουσιάσει  τα δημοσιεύματα  για "λάθη" της ίδιας εταιρείας, του 2011, του  2012, του 2013.. και τα πρόστιμα του ΣτΚ που είναι "δεδικασμένα" καταδίκης των λαθών του παρελθόντος, οι συνήγοροι της εταιρείας θα "ξεροκαταπιούν" και θα διαπραγματευτούν την αποζημίωση που θα δηλώσουν ότι θα δώσουν.

 

Για αυτό σας λέω, μην το χαρίζετε. Είναι η πιο απλή δικαστική υπόθεση σίγουρη η καταδίκη.

 

Έλεος να δείξετε σε έναν φαμελιάρη... μικροπαραβατάκο... όχι σε μια πολυεθνική ετσαιρεία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχνάς κάτι Βασικώτατο για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους (lol ρε...).:Ο φαμελιάρης μικροπαραβατάκος θα ταίσει (φάκεν αηφόνε) τον σταυρωτή (συνήγοροι,δικαστές κλπ αποδέκτες προστίμων),όχι ο ντίξον η όποιος οφσόρ κουμανταδόρος.Απ´ το ΑΦΜ που μπορούν να δαγκώσουν πληρώνονται.

Άλλωστε ο νόμος είναι σαν το φίδι:Δαγκώνει τον ξυπόλυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχνάς κάτι Βασικώτατο για την εύρυθμη λειτουργία του κράτους (lol ρε...).:Ο φαμελιάρης μικροπαραβατάκος θα ταίσει (φάκεν αηφόνε) τον σταυρωτή (συνήγοροι,δικαστές κλπ αποδέκτες προστίμων),όχι ο ντίξον η όποιος οφσόρ κουμανταδόρος.Απ´ το ΑΦΜ που μπορούν να δαγκώσουν πληρώνονται.

Άλλωστε ο νόμος είναι σαν το φίδι:Δαγκώνει τον ξυπόλυτο.

Έλεος είπα να δειχτεί (κι άμα θέλετε), κι όχι ατιμωρησία!

 

Ο φαμελιάρης μπορεί να βρει κάποιον ευκαιριακά και με μικρό κόστος, η  πολυεθνική έχει επιτελεία. Και οι μισθοί και τα δώρα δε γίνονται σε μικρούς. Γίνεται σε ψηλά κλιμάκια. Πχ. παλιότερα ο υπαλληλάκος του ΟΤΕ έπαρνε κι ένα 10ευρο να πιεί έναν καφέ, άμα εγκαθιστούσε μια καινούργια οικιακή γραμμή. Ο χριστο_οράκος έπαιρνε για να πιει το "Μαραθώνα"! !!!

 

Τελοσπάντων ίσως ατύχησα με τη φράση αυτή,  αλλά ας μείνουμε στην ουσία.  Στο να εκφραστεί μαζική αντίδραση σε μια βαριά προσβολή πολλών καταναλωτών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εύγε σε όσους αντιλαμβάνονται το θέμα και το θέτουν στη σωστή του βάση.

Όπως δεν θα αλλάξει η ζωή κάποιου άμα πάρει μια τηλεόραση σε εξαιρετική τίμη, έτσι και καμία πολυεθνική δεν θα πέσει έξω άμα δώσει 100-200 κομμάτια (πόσα να είχαν σε στοκ από αυτό ακριβώς το μοντέλο για το e-shop στην Ελλάδα;; ;) σε εξευτελιστική τιμή!

 

Το ζήτημα είναι αυτοσεβασμός - για εμας τους καταναλωτές - και σεβασμός προς εμάς από την εταιρεία, και την κάθε εταιρεία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω στείλει κι εγω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτη.

Για να μαζευτούμε σιγα σιγα λεω γω για να δούμε πόσοι είμαστε..

Πρέπει να είμαστε μια δεκάδα παντως..

Αν μαζευτείτε τόσοι (10+) ώστε να απαιτήσουμε νομικά την εκτέλεση της παραγγελίας η αποζημίωση είμαι και εγώ μέσα,έτσι για να ζεσταθούμε.. και κάποτε να καταλάβουν οτι τα πρόβατα τελείωσαν..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μαζευτείτε τόσοι (10+) ώστε να απαιτήσουμε νομικά την εκτέλεση της παραγγελίας η αποζημίωση είμαι και εγώ μέσα,έτσι για να ζεσταθούμε.. και κάποτε να καταλάβουν οτι τα πρόβατα τελείωσαν..

count me in ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως όσοι απο μας κάναμε παραγγελία, πρέπει να κάνουμε και καταγγελία(εγώ την έστειλα το μεσημέρι)  γιατί δεν μπορεί μια μεγάλη πολυεθνική να έχει τάχα μου πρόβλημα στο μηχανογραφικό και ολο τυχαία να το διαφημίζει τόσες ώρες ως crazy deal.Όπως και η απαντηση οτι το αντιληφθήκαμε και πονηρά παραγγείλαμε,ωραία αν πούμε πως μπορεί κάποιος να το είδε έτσι η αθώα απονήρευτη  εταιρία που σαν ένδειξή αναγνώρισης του λάθους της γιατί δίνει κουπόνια κοινά σε όλους και σε προϊόντα που εκείνη θέλει και όχι μια σοβαρή έκπτωσή στα προϊόντα που αγοράσαμε;Και σαν και μένα φαντάζομαι και άλλοι κάναμε αγορά δίνοντας την πιστωτική μας καρτα δλδ μας λένε οτι σε περίπτωση που το λάθος της τιμης, ηταν προς τα πάνω, θα ακύρωναν την επομένη μέρα το απόγευμα την αγορά και θα μας επιστρέφανε τα χρήματα;;;

ουστ απο δω...καταγγελία και ξανά καταγγελία να μάθουν να μας αντιμετωπίζουν σαν  καταναλωτή και όχι σαν ιθαγενή που του δίνουν χρωματιστές χάντρες  και χαίρετε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από την ηθική ικανοποίηση τι άλλο θα κερδίσουμε.

Άντε να βάλει ο στουρνάρας από τα πρόστιμα και κάνα ευρώ επιπλέον στην στήριξη των τραπεζών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...