Προς το περιεχόμενο

Το τοπικ της καταδυσης,των βουνων,του canyoning, των extreme sports


poulinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, mariosCS είπε

 

 

Πολύ meta η κατάσταση. Ο Φώτης προτείνει (στον  poulino) ταινία που τη πρότεινε ο poulinos. Μάλιστα είχατε σχολιάσει και τα εκτός πραγματικότητας πράγματα που κάνουν :D 

Την έχω "λάβει" αλλά ακόμη δεν βρήκα ευκαιρία να τη δω.

Φώτη ωραίες φωτογραφίες, ζηλεύω λίγο!

χαχαχα το ειχα ξεχασει οτι μου την ειχε προτεινει !Επεσα παλι πανω της .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, Fotis13 said:

χαχαχα το ειχα ξεχασει οτι μου την ειχε προτεινει !Επεσα παλι πανω της .

δεστην με το καλο να δεις τα ωραια και τα παραξενα.

6 hours ago, Fotis13 said:

Καλα αυτος ναι ειναι ειδικη περιπτωση .3 φορες ειχε προσπαθησει πριν .Χειμωνα  επιτρεπεται να πας γιατι πολυ απλα δεν ειναι κανεις εκει χααχα.Ουτε οδηγοι ουτε rangers .

Eιναι απιστευτο αυτο που εκανε  ,μου εκανε εντυπωση ο custom εξοπλισμος στα πεδιλα του σκι που εφτιαξε  μαζι με το ατσαλινο σωληνα που εχει ωστε να περναει τα cravasses η' να τον φρεναρουν σε περιπτωση πτωσης   που ειναι ο μεγαλυτερος κινδυνος στο Denali .

Πουλινε υπαρχει λογικη  πισω απο την  προυποθεση να συνοδευεσαι απο οδηγο .Ανεβαινει πολυς κοσμος πλεον  και η συντριπτικη πλειοψηφια δεν ειναι επαγγελματιες και μαλιστα θα ελεγα πως εχουν και ελειπεις γνωσεις και εμπειρια απο αλπινισμο οπως ολοι μας  .Επομενως θα ειχαμε σωρεια  ατυχηματων  με οτι αυτο συνεπαγεται σε πορους  διασωσης  και φυσικα τις  ανθρωπινες απωλειες .

Με γεια τα καινουρια πραγματα που πηρες !

Kαι μια Νορβηγικη ταινια που πηρε το ματι μου αλλα δεν την εχω δει ακομα με καταδυτικο θεμα

https://www.imdb.com/title/tt10081762/

ναι οπως το ειπες. ο τυπος καθε λιγο και λιγακι εκει.οπως και aconcagua το λενε οτι αμα πας χειμωνα πχ τοτε θα πληρωσεις σαν να ηταν High season με σκοπο να σε αποθησουν απο το να πας χειμωνα.επισης σου λενε οτι δεν υπαρχει ουτε σταθμος βοηθειας ουτε τιποτα. αλλο τοσο στο denali που δεν υπαρχουν ουτε sherpas οπως λενε σε κανονικη περιοδο. το ειδα αυτο με τον σωληνα αλλα δεν εδωσα προσοχη.καλη φαση.τρελος ο τυπος.

το καταλαβαινω οτι υπαρχει λογικη αλλα ποιο ειναι το θεμα μου. Μπορω να παω solo aconcagua ,solo matterhorn, solo elbrus αλλα δεν μπορω να παω solo χωρις οδηγο στην σλοβακια ή αντιστοιχα στο kilimanjaro.
καταλαβες το Point μου. σιγουρα οπως εχει φανει ακομα και στον ολυμπο πανε ατομα με 0 εμπειρια με αποτελεσμα πολλους θανατους.οπως και ποσα αλλα ατομα εχουν πεθανει σε cave diving που πηγαν με open water diver.
δεν γινεται να τους πετας ολους μεσα στο ιδιο καλαθι.δηλαδη αν εισαι οδηγος βουνου μπορεις να πας σλοβακια αλλα αν δεν εισαι οδηγος θες οδηγος ακομα και αν εχεις ανεβει και τα 7 summits και το K2 μαζι.
δυστυχως παντα θα υπαρχουν ατομα που με 0 εμπειρια πηγαινουν να κανουν τα δυσκολα.ειναι η ιδια βλακεια που βλεπεις ατομα να εχουν κανει 5-6 κορυφες και μετα καπακια everest επειδη ειναι αυτο που ειναι.
εβλεπα για ατυχημα στο matterhorn που ο αλλος μονο με καλοκαιρινα δεν πηγε για να ανεβει. δηλαδη λογικη μηδεν. μαζι με αυτους τις πληρωνουν ολοι. αφασια η τελευταια φωτογραφια.το μουσι δεν βλεπω να το εχεις μικρυνει καθολου :P ασορτι το κρανος με  την στολη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειμαι ασχετος με το αντικειμενο, αλλα πως και δεν εχετε σχολιασει την πρωτη αναβαση ever, στο Κ2 -κατα την διαρκεια του χειμωνα- που εγινε πριν μερικες μερες απο 10 sherpa?🙂

Θα προσπαθησει και ο Συκαρης τις επομενες μερες απ'οτι εχω δει. Σκοτωθηκε και ενας Ισπανος που ηταν αρχηγος αποστολης.

Επεξ/σία από ardi21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ardi21 είπε

Ειμαι ασχετος με το αντικειμενο, αλλα πως και δεν εχετε σχολιασει την πρωτη αναβαση ever, στο Κ2 -κατα την διαρκεια του χειμωνα- που εγινε πριν μερικες μερες απο 10 sherpa?🙂

Θα προσπαθησει και ο Συκαρης τις επομενες μερες απ'οτι εχω δει. Σκοτωθηκε και ενας Ισπανος που ηταν αρχηγος αποστολης.

Ειναι τεραστιο επιτευγμα ,δεν ειναι τυχαιο  που δεν ειχε συμβει μεχρι προτινος .

H Ομαδα των Νεπαλεζων που ανεβηκε  συγκαταλεγεται στην ελιτ των ορειβατων ,τερατα αντοχης και μαλιστα ο ενας ο Purja επιβεβαιωμενα ανεβηκε χωρις οξυγονο(!) .Ο Ισπανος που σκοτωθηκε ο Μingote  ηταν νουμερο 2 στην εμπορικη  αποστολη   της SST  και πoλυ εμπειρος και γνωστος αλπινιστης  .Ο Συκαρης ειναι μεσα σε αυτη την αποστολη  και θα προσπαθησουν να ανεβουν και αυτοι  μολις οι συνθηκες και το rotation το επιτρεψουν  .Εχουν πολυ μεγαλο   πλεονεκτημα   αφου  τα fixed ropes  ειναι μεχρι το camp 4 αν δεν χαλασουν οι γραμμες ...

2 ώρες πριν, poulinos είπε

δεστην με το καλο να δεις τα ωραια και τα παραξενα.

ναι οπως το ειπες. ο τυπος καθε λιγο και λιγακι εκει.οπως και aconcagua το λενε οτι αμα πας χειμωνα πχ τοτε θα πληρωσεις σαν να ηταν High season με σκοπο να σε αποθησουν απο το να πας χειμωνα.επισης σου λενε οτι δεν υπαρχει ουτε σταθμος βοηθειας ουτε τιποτα. αλλο τοσο στο denali που δεν υπαρχουν ουτε sherpas οπως λενε σε κανονικη περιοδο. το ειδα αυτο με τον σωληνα αλλα δεν εδωσα προσοχη.καλη φαση.τρελος ο τυπος.

 

Στο Denali πακετο τα κουβαλας ολα μονο σου ,εκει εχεις για Sherpa  σου το ελκηθρο που το  σερνεις με τα δικα σου πραγματα και καποια που σου αναλογουν απο την αποστολη ,καυσιμα κτλπ  .Και η αποσταση που διανυεις απο το  bc μεχρι την κορυφη ειναι απο τις μεγαλυτερες, ειναι μεγαλυτερη και απο το Everest .

Επεξ/σία από Fotis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Ειναι τεραστιο επιτευγμα ,δεν ειναι τυχαιο  που δεν ειχε συμβει μεχρι προτινος .

H Ομαδα των Νεπαλεζων που ανεβηκε  συγκαταλεγεται στην ελιτ των ορειβατων ,τερατα αντοχης και μαλιστα ο ενας ο Purja επιβεβαιωμενα ανεβηκε χωρις οξυγονο(!) .Ο Ισπανος που σκοτωθηκε ο Μingote  ηταν νουμερο 2 στην εμπορικη  αποστολη   της SST  και πoλυ εμπειρος και γνωστος αλπινιστης  .Ο Συκαρης ειναι μεσα σε αυτη την αποστολη  και θα προσπαθησουν να ανεβουν και αυτοι  μολις οι συνθηκες το επιτρεψουν  .Εχουν πολυ μεγαλο   πλεονεκτημα   αφου  τα fixed ropes  ειναι μεχρι το camp 4 αν δεν χαλασουν οι γραμμες ...

Oι Νεπαλεζοι ανεβαιναν και ταυτοχρονα εβαζαν και τα σχοινια? Γιατι δεν γνωριζω την διαδικασια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ardi21 είπε

Oι Νεπαλεζοι ανεβαιναν και ταυτοχρονα εβαζαν και τα σχοινια? Γιατι δεν γνωριζω την διαδικασια.

Nαι και εξαιτιας  αυτου  κυριως ειναι οι πραγματικοι ηρωες των βουνων .Η προσπαθεια που καταβαλουν ειναι τιτανια .

Ευνοουνται απο την φυσιολογια ,ο οργανισμος τους παραγει περισσοτερα ερυθρα αιμοσφαιρια απο τον μεσο ανθρωπο και οσοι εμπλεκονται   στις αποστολες αυτες ειναι τελεια εγκλιματισμενοι .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, Fotis13 είπε

Ειναι τεραστιο επιτευγμα ,δεν ειναι τυχαιο  που δεν ειχε συμβει μεχρι προτινος .

H Ομαδα των Νεπαλεζων που ανεβηκε  συγκαταλεγεται στην ελιτ των ορειβατων ,τερατα αντοχης και μαλιστα ο ενας ο Purja επιβεβαιωμενα ανεβηκε χωρις οξυγονο(!) .Ο Ισπανος που σκοτωθηκε ο Μingote  ηταν νουμερο 2 στην εμπορικη  αποστολη   της SST  και πoλυ εμπειρος και γνωστος αλπινιστης  .Ο Συκαρης ειναι μεσα σε αυτη την αποστολη  και θα προσπαθησουν να ανεβουν και αυτοι  μολις οι συνθηκες και το rotation το επιτρεψουν  .Εχουν πολυ μεγαλο   πλεονεκτημα   αφου  τα fixed ropes  ειναι μεχρι το camp 4 αν δεν χαλασουν οι γραμμες ...

Στο Denali πακετο τα κουβαλας ολα μονο σου ,εκει εχεις για Sherpa  σου το ελκηθρο που το  σερνεις με τα δικα σου πραγματα και καποια που σου αναλογουν απο την αποστολη ,καυσιμα κτλπ  .Και η αποσταση που διανυεις απο το  bc μεχρι την κορυφη ειναι απο τις μεγαλυτερες, ειναι μεγαλυτερη και απο το Everest .

Ενας λογος ακομη ειναι η τεχνολογια στον εξοπλισμο που γινεται ολο και καλυτερη!! Δεν μειωνω το κατόρθωμα τους σε καμια περιπτωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, ardi21 said:

Ειμαι ασχετος με το αντικειμενο, αλλα πως και δεν εχετε σχολιασει την πρωτη αναβαση ever, στο Κ2 -κατα την διαρκεια του χειμωνα- που εγινε πριν μερικες μερες απο 10 sherpa?🙂

Θα προσπαθησει και ο Συκαρης τις επομενες μερες απ'οτι εχω δει. Σκοτωθηκε και ενας Ισπανος που ηταν αρχηγος αποστολης.

το ειχε αναφερει ο fotis_13 λιγα ποστς πιο πανω.

4 hours ago, Fotis13 said:

Ειναι τεραστιο επιτευγμα ,δεν ειναι τυχαιο  που δεν ειχε συμβει μεχρι προτινος .

H Ομαδα των Νεπαλεζων που ανεβηκε  συγκαταλεγεται στην ελιτ των ορειβατων ,τερατα αντοχης και μαλιστα ο ενας ο Purja επιβεβαιωμενα ανεβηκε χωρις οξυγονο(!) .Ο Ισπανος που σκοτωθηκε ο Μingote  ηταν νουμερο 2 στην εμπορικη  αποστολη   της SST  και πoλυ εμπειρος και γνωστος αλπινιστης  .Ο Συκαρης ειναι μεσα σε αυτη την αποστολη  και θα προσπαθησουν να ανεβουν και αυτοι  μολις οι συνθηκες και το rotation το επιτρεψουν  .Εχουν πολυ μεγαλο   πλεονεκτημα   αφου  τα fixed ropes  ειναι μεχρι το camp 4 αν δεν χαλασουν οι γραμμες ...

Στο Denali πακετο τα κουβαλας ολα μονο σου ,εκει εχεις για Sherpa  σου το ελκηθρο που το  σερνεις με τα δικα σου πραγματα και καποια που σου αναλογουν απο την αποστολη ,καυσιμα κτλπ  .Και η αποσταση που διανυεις απο το  bc μεχρι την κορυφη ειναι απο τις μεγαλυτερες, ειναι μεγαλυτερη και απο το Everest .

για τον purja αυτο τα λεει ολα --------He climbed all 14 of the world's peaks that are above 8,000-meters (called the eight-thousanders), in the record time of 6 months and 6 days and using bottled oxygen from the high camp of each 8000ers, beating the previous record of just under 8 years.[6] Along with nine other Nepali mountaineers, he successfully climbed K2 in the first ever winter ascent without the use of supplementary oxygen.     

https://www.ospreyeurope.com/eu_en/osprey-blog/community/osprey-athlete-nirmal-purja-and-thrudarks-jay-morton-summits-everest/

δεν το ηξερα αυτο για τo denali και για την αποσταση.

τα δυο facts που ηξερα ως τωρα ηταν:

kilimanjaro -ευκολο αλλα ο βαθμος δυσκολιας ειναι οι μερες αναβασης ειδικα σε καποιες διαδρομες που ειναι 5-6 μερες.

elbrus -πολυ μεγαλη υψομετρικη διαφορα για το summit day από το base camp. ξεκινας max απο τα 4100 που ειναι τα καταφυγια για να πας 5642.
 εκτος αν εισαι λιγο psycho και κοιμηθεις στο καταφυγιο εκτακτης αναγκης.

If an accident occurs in the saddle, or people become benighted for some reason, between the two peaks there is an emergency shelter with room for two or three people to sleep if necessary and a group to rest if the weather is bad. This hut is painted a bright orange. There are no supplies inside but it offers shelter and is a useful place to gather resources before descending. 

4 hours ago, ardi21 said:

Oι Νεπαλεζοι ανεβαιναν και ταυτοχρονα εβαζαν και τα σχοινια? Γιατι δεν γνωριζω την διαδικασια.

οπως και στο everest στηνουν τα παντα και μετα ανεβαινει ο κοσμος.

4 hours ago, Fotis13 said:

Nαι και εξαιτιας  αυτου  κυριως ειναι οι πραγματικοι ηρωες των βουνων .Η προσπαθεια που καταβαλουν ειναι τιτανια .

Ευνοουνται απο την φυσιολογια ,ο οργανισμος τους παραγει περισσοτερα ερυθρα αιμοσφαιρια απο τον μεσο ανθρωπο και οσοι εμπλεκονται   στις αποστολες αυτες ειναι τελεια εγκλιματισμενοι .

αυτο λενε ολοι για τους sherpa.οτι πας everest και δεν εχεις να σκεφτεις πως θα ανεβεις κτλ.ολα ετοιμα με ropes και εσυ με ζουμαρ ενω αυτος που τα εστησε εφαγε την ηττα.χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι δυσκολο και οτι δεν παραμενει δυσκολο ακομα και με Fixed ropes. αν θυμαμαι σωστα εχουν και λιγο μεγαλυτερους πνευμονες(πιθανοτατα επειδη γενιουνται ηδη σε περιβαλλον που ο αερας ειναι πιο αραιος??) .το ιδιο σκεφτομουν οταν εκανα το kili.εγω λαλησα να ανεβαινω καθε μερα τοσο μεγαλη υψομετρικη διαφορα με αποκορυφωμα το summit day που σε ενα 26 ωρο περιπου βρεθηκα απο τα 3700 στα 5895 και ο οδηγος επειδη ανεβαινε συνεχεια ηταν ανετος και χαλαρος. μονιμα εγκλιματισμενος.

2 hours ago, Spect~ said:

Ενας λογος ακομη ειναι η τεχνολογια στον εξοπλισμο που γινεται ολο και καλυτερη!! Δεν μειωνω το κατόρθωμα τους σε καμια περιπτωση

πραγματι η τεχνολογια εχει βοηθησει οχι μονο αυτους αλλα και εμας.πολυ πιο ελαφρια ρουχα και πιο ζεστα ,πιο ανθεκτικος,ελαφρυς εξοπλισμος,πιο ανθεκτικα ropes κτλ. μασκες οξυγονου και αλλα πολλα.

32 minutes ago, phanispal said:

Δε θυμάμαι αν έχει μπει. απλά το θυμήθηκα μιας και συζητάτε περί αυτού:

 

21 φορες το everest. δηλαδη για εμας 21 φορες χ 50.000 ευρω η αναβαση ισον. αστο καλυτερα παω να κοιμηθω για να μην κλαψω που ουτε μια δεν θα μπορεσω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα ο Purja  εκανε αυτο που ειναι  project  ζωης για καποιους και το χρυσο Δισκοποτηρο της ορειβασιας σε ενα 6μηνο και με την αναβαση του χωρις 02  απλα το τερματισε ...

Δες εδω Πουλινε για το Αnnapurna trek  το ηξερες αυτο ? Εμενα μου εχει διαφυγει .

 

Manandhar was the one who had warned that a cyclone in the Bay of Bengal would bring snowstorms in the Annapurnas in October 2014, which killed 39 hikers along Nepal's Annapurna hiking circuit.

και εδω ενα πολυ ενδιαφερον αρθρο με λεπτομερειες για την χειμερινη αναβαση στο Κ2 

 

https://kathmandupost.com/national/2021/01/19/nirmal-purja-announces-he-climbed-k2-without-supplemental-oxygen?fbclid=IwAR3YJ6H6hO95wN_SpzopmGylcAPYAgyNPoFP2BH4TJVBI-w_0h2DewFz2GA

Επεξ/σία από Fotis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Fotis13 said:

Καλα ο Purja  εκανε αυτο που ειναι  project  ζωης για καποιους και το χρυσο Δισκοποτηρο της ορειβασιας σε ενα 6μηνο ...

Δες εδω Πουλινε για το Αnnapurna trek  το ηξερες αυτο ? Εμενα μου εχει διαφυγει .

 

Manandhar was the one who had warned that a cyclone in the Bay of Bengal would bring snowstorms in the Annapurnas in October 2014, which killed 39 hikers along Nepal's Annapurna hiking circuit.

 

θρυλος αυτος ο ανθρωπος. το προβλημα δεν ειναι μονο ο χρονος σε αυτα αλλα και το κοστος.το συγκεκριμενο βεβαια Project ειναι και τρομερα δυσκολο.

αλλα γενικα καποιες φορες το κοστος ειναι ενα ζορι.ακομα και αυτο που κοιτουσα για να κανω οσο περισσοτερες κορυφες της ευρωπης θελει χρονο και θελει χρημα εκτος αν πεις οτι τα κοιτας ολα μονος σου οπως εκανα και εγω ως τωρα. η ευκολη λυση να πληρωσεις μια εταιρεια και να "σε ανεβασει" .το δυσκολο ειναι να το οργανωσεις ολο το μηδεν οπου εχει αρκετα Logistics.πχ το teide στα καναρια νησια ηταν λιγο μπελας να τα οργανωσεις ολα.πτησεις,καταφυγιο,δρομολογια λεωφορειου για το βουνο. αυτο που εβαλες κατι μου θυμιζει σαν να το εχει παρει κατι το ματι μου.εκτος αν το μπερδευω με κατι αλλο.γενικως το δυσκολο σημειο θεωρειται το περασμα που κανεις στο Thorong La το οποιο ειναι 5416 .μπορει να πιασει χιονι,παγο και πολλες φορες κλείνει τελειως. ειναι το πιο ψηλο σημειο στο annapurna circuit. ισχυει αυτο που γραφουν παντου.οτι ο καιρος ειναι απροβλεπτος στα βουνα.και οταν ειχες παει Denali και διαβαζα για το Expedition καποιοι ελεγαν οτι μπορει να εχει τοσο καλο καιρο και να εισαι με το καλοκαιρινο αλλα και τοσο χαλια που να φορας τα παντα. και αυτο το ειδα στο elbrus.

την ημερα που ανεβηκα ο καιρος ηταν απο τους χειροτερους που ειχε πετυχει και ο οδηγος του αλλου παιδιου που ηταν μαζι και οταν κατεβηκα και την παρεπομενη μερα πηγα στο αστεροσκοπειο το elbrus φαινοταν ολοκαθαρα.ο καιρος ηταν χλιδα.εγω απλα ετυχε να ανεβω χαλια στιγμη. ακομα και για το teide Που ειναι 3715 ελεγαν οτι προσεξτε. εισαι στα καναρια σε 0 υψόμετρο με το καλοκαιρινο και ξαφνικα ανεβαινεις στα 3715 .και πραγματι κατω ημουν με καλοκαιρινο και στην κορυφη -10 με ταχυτητα κοντα στα 100km. εννοειται αφθονος παγος.

αν αργησει να ανοιξει το εξωτερικο ωστε να μπορεσω να τελειωσω την αδεια μου τοτε ενδεχομενως το annapurna circuit να ειναι μονοδρομος αλλιως πρεπει να παρω σβαρνα καθε weekend να πεταω και σε αλλο βουνο.

μου λειπουν ακομα καμια 40αρια κορυφες ευρωπης. το Matterhorn επισης το λατρευω αλλα δεν ξερω αν ψυχολογικα ειμαι ετοιμος για αυτο.το σωματικα δεν με νοιαζει.το ψυχολογικο ειναι το θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειναι μονο το κοστος Πουλινε θελει και χρονο .

Δεν ειναι πολλοι αυτοι που μπορουν να λειψουν απο την δουλεια τους -την επιχειρηση (ας πουμε οτι εχουν μια επιχειρηση  η 'γενικοτερα τα εσοδα  τους μπορουν να καλυψουν το κοστος ) για 2 μηνες περιπου που απαιτουν οι μεγαλες κορυφες ακομα και 1 μηνας ειναι πολυ δυσκολο .Kαι μην ξεχναμε και την περιοδο προετοιμασιας που ειναι   μεγαλο χρονικο διαστημα και δεσμευση .

Το κοστος το οποιο ειναι πολυ μεγαλο καθως μιλαμε για πανακριβο σπορ  λυνεται με χορηγιες και οτι αυτο συνεπαγεται καθως θελει πολυ κυνηγι ,χρονο και καποια αλλα πραγματα και συγκυριες για να το πετυχεις .Ο Purja  ειναι αυτονοητο πως εχει χορηγους και απο την δικη μου εμπειρια οι περισσοτεροι που κανουν συστηματικα μεγαλα βουνα εχουν χορηγους που καλυπτουν αν οχι  ολο ,ενα μεγαλο μερος του κοστους .Τα εχουμε συζητησει και κατ'ιδιαν, αυτα ειναι κατι που εγω  δεν ψηνομαι .Επισης ουτε μονος μου θα κατσω να οργανωσω κατι τετοιο και να παω να το κανω δεν ειναι για μενα  αυτη η διαδικασια .

Εμεις στο Denali   summit day  ειχαμε ιδανικες συνθηκες  ,σε φαση ο οδηγος  σε ενα σημειο που περναμε απο   fixed lines   ειπε οτι πρωτη φορα στα 10 χρονια που το κανει  δεν χρειαζεται να φορεσε mittens  γαντια  (πιγκουινου ) σε εκεινη την περιοχη .

Μattehorn  γιατι να μην εισαι ψυχολογικα ετοιμος ,ειναι απο τα πιο iconic  βουνα ?

Επεξ/σία από Fotis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 20/01/2021 at 13:43, Fotis13 said:

Δεν ειναι μονο το κοστος Πουλινε θελει και χρονο .

Δεν ειναι πολλοι αυτοι που μπορουν να λειψουν απο την δουλεια τους -την επιχειρηση (ας πουμε οτι εχουν μια επιχειρηση  η 'γενικοτερα τα εσοδα  τους μπορουν να καλυψουν το κοστος ) για 2 μηνες περιπου που απαιτουν οι μεγαλες κορυφες ακομα και 1 μηνας ειναι πολυ δυσκολο .Kαι μην ξεχναμε και την περιοδο προετοιμασιας που ειναι   μεγαλο χρονικο διαστημα και δεσμευση .

Το κοστος το οποιο ειναι πολυ μεγαλο καθως μιλαμε για πανακριβο σπορ  λυνεται με χορηγιες και οτι αυτο συνεπαγεται καθως θελει πολυ κυνηγι ,χρονο και καποια αλλα πραγματα και συγκυριες για να το πετυχεις .Ο Purja  ειναι αυτονοητο πως εχει χορηγους και απο την δικη μου εμπειρια οι περισσοτεροι που κανουν συστηματικα μεγαλα βουνα εχουν χορηγους που καλυπτουν αν οχι  ολο ,ενα μεγαλο μερος του κοστους .Τα εχουμε συζητησει και κατ'ιδιαν, αυτα ειναι κατι που εγω  δεν ψηνομαι .Επισης ουτε μονος μου θα κατσω να οργανωσω κατι τετοιο και να παω να το κανω δεν ειναι για μενα  αυτη η διαδικασια .

Εμεις στο Denali   summit day  ειχαμε ιδανικες συνθηκες  ,σε φαση ο οδηγος  σε ενα σημειο που περναμε απο   fixed lines   ειπε οτι πρωτη φορα στα 10 χρονια που το κανει  δεν χρειαζεται να φορεσε mittens  γαντια  (πιγκουινου ) σε εκεινη την περιοχη .

Μattehorn  γιατι να μην εισαι ψυχολογικα ετοιμος ,ειναι απο τα πιο iconic  βουνα ?

Ναι σιγουρα.καποιες καλες κορυφες ειδικα 8000 μετρα και πανω θελουν πολυ χρονο.για αυτο ειπα οτι δεν ειναι μονο ο χρονος αλλα και το κοστος.χρονο ενταξει μπορεις να βρεις καπου για μια κορυφη το χρονο οχι για παραπανω αν μιλαμε για 8αρα. η προετοιμασια ειναι και αυτο ενα μεγαλο κεφαλαιο δυστυχως.θυμαμαι που μου λεγες για το denali και τις βολτες στα σκαλακια. και η χορηγια ειναι σχετικη.οταν καναμε το ghost fishing στις καταδυσεις που ηταν κατι αγνωστο ειχαν κανει καποιες κινησεις για χορηγία.επεσε πολυ πορτα. πρεπει ή να εχεις λιγο τα conne ή να κανεις κατι πρωτοτυπο.πχ ο purja είχε την osprey αλλα ειναι αυτος που ειναι. αλλα οπως ειπες συνηθως βλεπεις καποιους χορηγους . δεν εχω τοσο προβλημα με την οργανωση.σιγουρα το να εχω οδηγο κανει
τα παντα πιο ευκολα.απο την αλλη δεν μου ειναι τοσο μεγαλο προβλημα στην παρουσα φαση και για τις κορυφες που εχω κανει. Αλλωστε πολλες κορυφες της εκανα και solo και μου αρεσε οτι περπαταγα μονος .πχ βουλγαρια,τσεχια,καναρια νησια. για τις χορηγιες οπως ειχαμε συζητησει και τοτε δεν εχω καποιο προβλημα αρκει να μην εχει χρησιμοποιησει αθεμιτους τροπους ο αλλος για να την παρει.
Πετυχες τελειο καιρο οπως φαινεται στο denali.μια χαρα σου εκατσε :) :)
Είναι απο τα πολυ αγαπημενα βουνα και ειναι και στην αγαπημενη μου σοκολατα ως εικονα. Γενικως οτι πεφτει αρκετο scrambling μου προσθετει μια παραπανω ανησυχια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, poulinos είπε

 


Είναι απο τα πολυ αγαπημενα βουνα και ειναι και στην αγαπημενη μου σοκολατα ως εικονα. Γενικως οτι πεφτει αρκετο scrambling μου προσθετει μια παραπανω ανησυχια.

Το εχεις παντως μην το σκεφτεσαι καν .Εδω εχουν ανεβει αλλοι και αλλοι   go for it αλλα οχι τελειως μονος σου !

9 ώρες πριν, poulinos είπε

Ναι σιγουρα.καποιες καλες κορυφες ειδικα 8000 μετρα και πανω θελουν πολυ χρονο.για αυτο ειπα οτι δεν ειναι μονο ο χρονος αλλα και το κοστος.χρονο ενταξει μπορεις να βρεις καπου για μια κορυφη το χρονο οχι για παραπανω αν μιλαμε για 8αρα. η προετοιμασια ειναι και αυτο ενα μεγαλο κεφαλαιο δυστυχως.θυμαμαι που μου λεγες για το denali και τις βολτες στα σκαλακια. 

Ναι μιλαω για 8αρες και 7 summits  εξαιρω kili kai Elbrus  που εκει ειναι και το κοστος βατο και δεν εχουν πολυ μεγαλες απαιτησεις σε χρονο .

9 ώρες πριν, poulinos είπε

θυμαμαι που μου λεγες για το denali και τις βολτες στα σκαλακια.

Τι βολτες? Για ενα 6μηνο ολα τα σουκου εκει  τα περναγα .Ειναι σοβαρη δεσμευση χρονου .

Επεξ/σία από Fotis13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους! Μιας και συζητάτε το θέμα χρόνου και κόστους των ορειβατικών εγχειρημάτων, με τι επαγγελμα ασχολήστε και σας επιτρέπει την άνεση να πηγαινετε εξωτερικό σχετικά συχνά; Αν ειναι αδιάκριτη η ερώτηση μου, προφανώς μην απαντήσετε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...