Προς το περιεχόμενο

Πότε σταματάω μια γλώσσα;


PiDefiner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ρωτήσει αρκετές φορές με ποια γλώσσα προγραμματισμού να ξεκινήσω και έχω πάρει διάφορες προτάσεις. Μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα που έκανα στην Python θέλω να ξαναρχίσω, και μου δημιουργήθηκε η παραπάνω απορία. Δε λέω σε καμία περίπτωση πως γνωρίζω τόσο καλά την Python, ώστε να πάω στην επόμενη, απλώς δεν έχω στο μυαλό μου πότε θα μπορώ να πω "ξέρω αυτή τη γλώσσα". Γενικά δεν προγραμματίζω, και ο λόγος που μαθαίνω την python είναι για να έχω γενικές γνώσεις προγραμματισμού και για να μην είμαι τελείως άσχετος. Πότε, λοιπόν, θα μπορώ να πω πως έχω μάθει αρκετά γι' αυτήν, ώστε να σταματήσω ή να πάω στην επόμενη; Επειδή υπάρχουν πολλά βιβλία και άπειρες πηγές, είναι λίγο δύσκολο να το προσδιορίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Άποψη μου: Οι γλώσσες είναι εργαλεία και "δεν είναι ο σκοπός αλλά το μέσο". Είναι λοιπόν αντίστοιχο του να ρωτάς πότε σταματάς να χρησιμοποιείς ένα σφυρί. Όταν νιώθεις άνετα οτι μπορείς να "καρφώσεις" ένα καρφί... 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ανάλογα τον άνθρωπο, άλλοι μπορεί απλά να θέλουν 2-3 λεπτά, άλλοι λίγο παραπάνω μέχρι να ευχαριστηθούν και άλλοι δεν το θέλουν καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φανταζομαι οταν αντιμετωπισεις ενα προβλημα που δε μπορει να επιλυθει με αυτη τη γλωσσα

Και τι γίνεται αν δεν αντιμετωπίζεις προβλήματα; Το λέω με την έννοια ότι δεν κάθομαι ποτέ στο PC και λέω "Τώρα θα φτιάξω ένα πρόγραμμα που θα κάνει αυτό". Συνήθως ακολουθώ το βιβλίο και απομνημονεύω τις εντολές για να ξέρω πως και πότε να τις χρησιμοποιήσω.

 

Άποψη μου: Οι γλώσσες είναι εργαλεία και "δεν είναι ο σκοπός αλλά το μέσο". Είναι λοιπόν αντίστοιχο του να ρωτάς πότε σταματάς να χρησιμοποιείς ένα σφυρί. Όταν νιώθεις άνετα οτι μπορείς να "καρφώσεις" ένα καρφί...