Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Κάτι τέτοιο βλέπω και φαντάζομαι πως θα ήταν το Crysis 1 αν έβγαινε σήμερα, push-αρισμένο για next-gen HW..

Ετσι.. Να βλεπουν στα crysis settings 30αρια τα crybabies και να κλαινε στο reddit οι μισοι και οι αλλοι μισοι να ριχνουν 0 στο metacritic για το unoptimized pos lol

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, d4ydr33m3r είπε

Ετσι.. Να βλεπουν στα crysis settings 30αρια τα crybabies και να κλαινε στο reddit οι μισοι και οι αλλοι μισοι να ριχνουν 0 στο metacritic για το unoptimized pos lol

Έκλαψα απλά, έτσι ακριβώς έκαναν όταν βγήκε το παιχνίδι και ξεφτίλισε τα PC-ακια τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Έκλαψα απλά, έτσι ακριβώς έκαναν όταν βγήκε το παιχνίδι και ξεφτίλισε τα PC-ακια τους. 

To ίδιο έκανε και το cyberpunk και γκρινιάζουν οι περισσότεροι γιατί δεν αντέχουν στην ιδέα ότι απλά δεν επαρκεί ο υπολογιστής τους για να το τρέξει σωστά hdr, full RT, 4K

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/1/2022 στις 10:11 ΠΜ, ilos είπε

Το VR για να γίνει mainstream εκτός από φτηνότερο (που σιγά σιγά γίνεται), πρέπει οπωσδήποτε να γίνει ασύρματο και lightweight. Αυτή τη στιγμή είναι λίγο ζόρι και η εγκατάσταση με τα spots και τις κάμερες σε μικρούς χώρους.

Το metaverse θα σπρώξει πολύ την τεχνολογία αναγκαστικά. Απλά μπορεί να μην είναι προς την σωστή κατεύθυνση.😁

Νομίζω ο κυριότερος λόγος που δεν απογειώνεται η τεχνολογία vr είναι οι προδιαγραφές που επιβάλλονται για την δημόσια υγεία από τις αρμόδιες αρχές, ιδίως για τους ανήλικους χρήστες.

Αλλιώς υπάρχουν τρελές ιδέες στο συρτάρι.

 

22 ώρες πριν, stafftw είπε

Το ζουμί της συζήτησης είναι ότι πλέον και οι gamers (ακόμα και αυτοί που ασχολούνται λιγότερο χρόνο) έχουν φτάσει το peak σαν ποσοστό που μπορεί να αποροφηθεί (δηλαδή το reach του medium) επομένως οι μεγαλύτερες εταιρείες το μόνο που κάνουν είναι να ανακυκλώνονται στα ίδια μοτίβα που τους είναι επικερδή (δεν αισθάνονται τόσο την ανάγκη να εισάγουν νέους καταναλωτές στο προιόν) γιατί πλέον είναι γίγαντες και έχουν ΔΣ που χρειάζονται αποτελέσματα πριν καν ξεκινήσουν την παραγωγή ενός τίτλου (που για να θεωρηθεί ΑΑΑ πρέπει να δαπανηθούν και πάμπολλα χρήματα). Επομένως είμαστε στο σταυροδρόμι όπου "πειραματισμούς" κάνουν μόνο indie studios από τα οποία σχεδόν αποκλειστικά μπορούμε να περιμένουμε κάτι πρωτόγνωρο απλά δεν έχουν τα budget ετσι ώστε να είναι και κάτι που να έχει παραγωγή μεγάλης εταιρείας (πείτε το όπως θέλετε από cast,μουσική,γραφικά κτλ). Για αυτό το λόγο και τώρα τελευταία ακούγονται πιο πολλά indie studios και κερδίζουν τα βραβεία τέτοια games.Και θα γίνεται αυτός ο κύκλος, μικρά studio θα ανακαλύπτουν κάτι νέο, θα παίρνουν την ιδέα (ή ακόμα και το ίδιο το studio)οι μεγάλες εταιρείες θα εκμεταλεύονται την απήχηση μέχρι να σταματησει να κατεβαζει γάλα και μετά πάλι από την αρχή.

Το κακό είναι πως πλέον AAA τίτλοι αποκλειστικά για PC είναι πολύ δυσεύρετοι. Δεκαετία 90 ιδίως γινόταν χαμός και μάλιστα οδήγησε εταιρείες να φαληρησουν.

Πλέον είναι διαθέσιμοι για όλες τις κονσόλες, κάτι που οδήγησε και στην κονσολοποιηση των υπολογιστών.

Και παλιότερα κυκλοφορούσαν παρόμοια παιχνίδια αλλά λόγω παντελούς έλλειψης directinput, έπρεπε να βολευτεις με ποντίκι και πληκτρολόγιο, που τα έκανε ακόμα πιο άβολα , ιδίως αν δοκίμαζες να τα παίξεις μετά στο πρωτότυπο χειρισμό (arcade ή κονσόλα) όπως φυσικά και το αντίστροφο.  

Με το άρχισαν να βγάζουν FPS για κονσόλες, υπήρξε μια πτώση στην ποιότητα και δυστυχώς αυτό μεταφέρθηκε και στους υπολογιστές. 

Η αγορά των υπολογιστών ανέκαθεν βασιζόταν στις πωλήσεις hardware, ακόμα και για υπολογιστές χαμηλού ή μεσαίου βεληνεκούς. Αλλά πλέον με την πτωση των τιμών  , την μεγαλύτερη αντοχή των επεξεργαστών και των καρτών γραφικών στις απαιτήσεις (5+ χρόνια τουλάχιστον) ενώ δεκαετία 90 ήταν 2 χρόνια το πολύ , έχουν εστιάσει πλεον στις κονσόλες. Η μεταφορά κατασκευής στην Ασία τα έκανε ακόμα φθηνότερα. Αλλα δεν υπαρχει πλεον και ανταγωνισμος για να σπρωξουν το hardware με μονο 2 εταιρειες να κανουν κουμαντο, οι οποίες γιγαντώθηκαν δεκαετία 90.

Πλέον ενοποίησαν όλες τις πλατφόρμες και τους χρήστες για το μέγιστο κέρδος. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογική εξέλιξη η στροφή στις κονσόλες, αφού εκεί δεν μπορείς να πάρεις "τσάμπα" παιχνίδια. Εκεί το σκας το 50ρικο. 

Το θέμα είναι οτι ναι μεν σπρώχνεις 50ευρο (στην καλύτερη γιατι πλέον κάνουν 70ε ...!!) και ειναι και το παιχνίδι μισοτελειωμένο....

Επεξ/σία από Daemonos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

80 είναι πλέον η επίσημη τιμή και τόσο πάει να γίνει και στο PC με την Square Enix να κάνει την αρχή στο Final Fantasy 7 remake.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την ποιότητα που έχει το game pass πλέον I am fine with that. 10 ευρώπουλα το μήνα και έχει άπειρα πράγματα να παίξεις. Και που και που αν βγει κάτι ξεχωριστό που δεν υπάρχει το GP το αγοράζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...