Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολλά παίζουν ρόλο, με καθημερινή εργασία 10-12 ώρες φυσικά δεν μπορείς να έχεις και ένα νορμάλ επίπεδο συγκέντρωσης για κάτι πιο απαιτητικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, itanium είπε

metro exodus, RDR2, doom eternal, τα έχω τελειώσει εδώ και καιρό, το exodus 10δες φορές, αντίθετα control δεν το άντεξα ούτε 15 λεπτά, όπως και το SOTR δεν είναι του στύλ μου, όπως και death stranding πιστεύω, έλεγα να δοκιμάσω το pcars 3 να δούμε πως θα πάει, τα 2 πρώτα ήταν έπος

Σιγουρα δεν γινεται ολοι να εχουμε τα ιδια γουστα αλλα καποια παιχνιδια αντικειμενικα οφειλεις να τα παιξεις οσο και να μην ειναι του γουστου σου.Καποια θα σε εκπληξουν ευχαριστα με τον εναν τροπο η τον αλλον.Το επαθα με το gris και το pid (θα χαραμιζετε η καρτα αλλα απο το τιποτα).Εμενα επειδη το backlog μου που θελω να παιξω παει πολλα χρονια πισω καλυτερα να μην αρχισω να σου προτεινω παιχνιδια γιατι δεν το θελω και πολυ να σου προτεινω το αγαπημενο μου παιχνιδι που το ελιωσα πιτσιρικας και μιλαω για το fallout 2 βεβαια εκει χανει οποιοδηποτε λογο υπαρξης-αξιοποιησης των δυνατοτητων της καρτας σου.

Πχ Εγω το τελευταιο παιχνιδι με αμαξια που ασχοληθηκα το πιο προσφατο ητανε το the crew και πριν απο αυτο το nfs underground 2 που το ειχα λιωσει.Γουστα ειναι αυτα..

Η το τελευταιο assassin creed που επαιξα ειναι το black flag που απο τα λιγα που εχω δει το θεωρω το καλυτερο της σειρας.Βεβαια δεν εχω παιξει τα νεοτερα οποτε κραταω μικρο καλαθι.

Επεξ/σία από icenex
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Πάντως παίζει ρόλο και η ηλικία, όσο μεγαλώνεις λιγοστεύει ο χρόνος, είσαι πιο επιλεκτικός στο τι θα παίξεις κλπ. Δεν θες να τρως τη 1 ώρα για παράδειγμα τη μέρα που έχεις ελεύθερο χρόνο σε ένα μέτριο παιχνίδι.

Όχι μόνο αυτό. Έχει χαθεί η μαγεία και ω πρωτοπορία από τους ανθρώπους που πρώτο ασχολήθηκαν με την παραγωγή παιχνιδιών και μετέφεραν το όραμα τους με σοβαρότητα και μεγάλη προσπάθεια στος τίτλους που παρουσιαζαν.

Δυστυχώς όπως ήταν φυσιολογικό έμπλεξα ανθρωποξ με το gaming που δεν το βλέπουν με τον τρόπο που το έβλεπαν οι πρωτοπόροι του τομέα.

Για αυτό και βλέπεις λίγους πραγματικά ποιοτικούς τίτλους 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πιστεύω κατά το ήμισυ είναι η κλασική νοσταλγία, το γνωστό "παλιά ήταν πιο καλά". Όχι δεν ήταν, απλά περάσαμε ωραία εκείνα τα χρόνια, μας λείπουν και θεωρούμε λανθασμένα ότι ήταν καλύτερα. Αν ρωτήσεις έναν πιτσιρικά gamer σήμερα θα σου πει ότι όλα είναι γαμάτα (ανάλογα πάντα, γιατί τα σημερινά παιδιά δεν έχουν τον ίδιο ελεύθερο χρόνο που είχαμε εμείς, ήταν άλλοι οι ρυθμοί).

Το άλλο μισό θεωρώ πως έχει να κάνει πάλι με τους μικρούς. Καλώς ή κακώς, οι πιτσιρικάδες είναι το target group και αυτοί βαριούνται εύκολα, δεν εκτιμούν το ίδιο ένα καλό single player, έχουν μεγαλώσει κυρίως με γρήγορο πίου πίου και rgb φωτάκια. Αναμενόμενο οι εταιρείες να πάνε προς τα εκεί, όχι μόνο του gaming, αλλά σχεδόν στα πάντα. Εδώ πάνε να αλλάξουν και το ποδόσφαιρο (προτάσεις για μικρότερα ημίχρονα) επειδή οι έρευνες δείχνουν ότι δεν παρακολουθούν αρκετοί νέοι γιατί βαριούνται.

Πέρασε η σειρά μας και we have to deal with it.

Επεξ/σία από p4n0s86
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο μεγαλώνεις αλλάζουν τα πράγματα που σε κάνουν να περνάς καλά. Και εγώ στα 20 μου έλιωνα στο lol με φίλους μέχρι το βράδυ και μετά καπάκια κρασιά και πάρτι του Πανεπιστημίου μέχρι το πρωί. Ενώ τώρα προτιμώ να βγω νωρίς το απόγευμα για καλό φαγητό και καφέ και μετά σπίτι για ταινία και κάνα χαλαρό single player. Ή καμία εκδρομή το ΣΚ. Και είναι φυσικά και θέμα χρόνου αφού μέσα στην βδομάδα υπάρχει πολύ πιο περιορισμένος χρόνος απ' ότι παλιότερα, ζήτημα να τερματιζω 1 game το μήνα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που βγήκε το πρώτο playstation και τα games σιγά σιγά γίνανε multiplatform, χάθηκαν τα αμιγώς pc games και η πρωτοτυπία γενικότερα. Πλέον σε ένα game εκτιμάς τον τεχνικό τομέα, το polishing και κατά πόσο παντρεύει καλά ιδέες από παρόμοια games. Τα control schemes που είναι μεγάλο κομμάτι της εμπειρίας στο gameplay, είναι τετριμμένα πλέον για να ταιριάζουν στα gamepad και να είναι ήδη familiar κάποιος που έχει παίξει παρόμοια games. Ελάχιστα games / παιχνίδια σταθμοί έχουν φέρει κάτι καινοτόμο από τότε. Ένα πχ που μου έρχεται στο μυαλό είναι το og Demons Souls στο ps3 - εξού και τα souls like πλέον σαν genre.

Τα fps σταματήσανε να μπορείς να κάνεις carry παραπάνω από 2,3,4 όπλα, adventures συνήθως βγαίνουν μόνο από μικρές ομάδες ή indies, rts στην χάση και στην φέξη, το αγαπημένο μου παιχνίδι HOMM3 μετά από 20 χρόνια ίσως βρεθεί άξιος αντικαταστάτης με το songs of conquest κλπ.

Επίσης γενικά τα video games σαν medium έχουν περάσει προ πολλού την φάση της ωρίμανσης. Δηλαδή είναι πολύ πιο δύσκολο να βγάλεις κάτι που θα εντυπωσιάσει σαν ιδέα πλέον. Περιμένουν από τον τεχνικό τομέα για να πάνε ένα βήμα μπροστά. Είτε αυτό είναι από τις gpu, είτε από το vr και το metaverse κλπ.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 minutes ago, ilos said:

Από την στιγμή που βγήκε το πρώτο playstation και τα games σιγά σιγά γίνανε multiplatform, χάθηκαν τα αμιγώς pc games και η πρωτοτυπία γενικότερα. Πλέον σε ένα game εκτιμάς τον τεχνικό τομέα, το polishing και κατά πόσο παντρεύει καλά ιδέες από παρόμοια games. Τα control schemes που είναι μεγάλο κομμάτι της εμπειρίας στο gameplay, είναι τετριμμένα πλέον για να ταιριάζουν στα gamepad και να είναι ήδη familiar κάποιος που έχει παίξει παρόμοια games. Ελάχιστα games / παιχνίδια σταθμοί έχουν φέρει κάτι καινοτόμο από τότε. Ένα πχ που μου έρχεται στο μυαλό είναι το og Demons Souls στο ps3 - εξού και τα souls like πλέον σαν genre.

Τα fps σταματήσανε να μπορείς να κάνεις carry παραπάνω από 2,3,4 όπλα, adventures συνήθως βγαίνουν μόνο από μικρές ομάδες ή indies, rts στην χάση και στην φέξη, το αγαπημένο μου παιχνίδι HOMM3 μετά από 20 χρόνια ίσως βρεθεί άξιος αντικαταστάτης με το songs of conquest κλπ.

Επίσης γενικά τα video games σαν medium έχουν περάσει προ πολλού την φάση της ωρίμανσης. Δηλαδή είναι πολύ πιο δύσκολο να βγάλεις κάτι που θα εντυπωσιάσει σαν ιδέα πλέον. Περιμένουν από τον τεχνικό τομέα για να πάνε ένα βήμα μπροστά. Είτε αυτό είναι από τις gpu, είτε από το vr και το metaverse κλπ.

 

Ανεξαρτητως αποψεων αυτο ειναι μεγαλη αληθεια και δεν ισχυει φυσικα μονο για τον gaming χωρο.. Για αυτο λεμε καλο ειναι οταν κρινουμε κατι να το εχουμε στο πισω μερος του μυαλου μας αυτο καθως επισης αν θελουμε να κριτικαρουμε και εντονα να εχουμε και ιδεες που μπορουν να κανουν την διαφορα και να προσφερουν κατι καινουριο στο χωρο. 

Τα γραφικα θεωρω οτι πουλανε και πουλουσαν παντα ειναι ενα κομματι που αν καποιον δεν τον ενθουσιαζε πριν χρονια δεν προκειται να τον ενθουσιασει και τωρα σε ιδιαιτερο βαθμο. Και εδω τα μεγαλα βηματα που με καθε αλλαγη DirectX/OpenGL συνεβαιναν και εβγαζαν ματια οι διαφορες καποια στιγμη μας τελειωσαν.. Απο εδω και στο εξης ο φωτορεαλισμος θελει χρονο, γεωμετρικη αυξηση επιδοσεων για διαφορες και για πολλους δεν αξιζει καν, αν δεν φτασει σε ενα επιπεδο που να κανει ειδοποιο διαφορα. 

Το VR ειναι το μονο στοιχημα που δεν εχει προχωρησει ή δεν εχει ενσωματωθει οσο ισως θα μπορουσε ειδικα στον PC gaming χωρο που παραδοσιακα αποτελει την αιχμη της gaming τεχνολογιας. Εχει ψωμι και ειναι απο τα λιγα πραγματα που μου κανει εντυπωση πως δεν προχωρησαν ακομη αρκετα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

Ανεξαρτητως αποψεων αυτο ειναι μεγαλη αληθεια και δεν ισχυει φυσικα μονο για τον gaming χωρο.. Για αυτο λεμε καλο ειναι οταν κρινουμε κατι να το εχουμε στο πισω μερος του μυαλου μας αυτο καθως επισης αν θελουμε να κριτικαρουμε και εντονα να εχουμε και ιδεες που μπορουν να κανουν την διαφορα και να προσφερουν κατι καινουριο στο χωρο. 

Τα γραφικα θεωρω οτι πουλανε και πουλουσαν παντα ειναι ενα κομματι που αν καποιον δεν τον ενθουσιαζε πριν χρονια δεν προκειται να τον ενθουσιασει και τωρα σε ιδιαιτερο βαθμο. Και εδω τα μεγαλα βηματα που με καθε αλλαγη DirectX/OpenGL συνεβαιναν και εβγαζαν ματια οι διαφορες καποια στιγμη μας τελειωσαν.. Απο εδω και στο εξης ο φωτορεαλισμος θελει χρονο, γεωμετρικη αυξηση επιδοσεων για διαφορες και για πολλους δεν αξιζει καν, αν δεν φτασει σε ενα επιπεδο που να κανει ειδοποιο διαφορα. 

Το VR ειναι το μονο στοιχημα που δεν εχει προχωρησει ή δεν εχει ενσωματωθει οσο ισως θα μπορουσε ειδικα στον PC gaming χωρο που παραδοσιακα αποτελει την αιχμη της gaming τεχνολογιας. Εχει ψωμι και ειναι απο τα λιγα πραγματα που μου κανει εντυπωση πως δεν προχωρησαν ακομη αρκετα. 

Αυτό δυστυχώς με το VR μου κάνει και εμένα εντύπωση. Από τη μία λες ότι οι εταιρίες δεν κάνουν το παραπάνω βήμα διότι ακόμη δεν έχει αρκετός κόσμος το κατάλληλο hardware (VR headshet). Από την άλλη όμως πως κάποιος θα δικαιολογήσει την αγορά VR headset όταν οι αξιόλογοι τίτλοι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού; Έχω αγορασμένο ένα Oculus Rift S σχεδόν από τότε που κυκλοφόρησε, χρησιμοποιήθηκε για ένα μήνα βαριά και από τότε το έχω στην ντουλάπα και κάθεται. Εκτός από το Beat Saber και κανά δυό ακόμη games, ότι άλλο είχα δοκιμάσει ήταν σε φάση tech demo.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το VR για να γίνει mainstream εκτός από φτηνότερο (που σιγά σιγά γίνεται), πρέπει οπωσδήποτε να γίνει ασύρματο και lightweight. Αυτή τη στιγμή είναι λίγο ζόρι και η εγκατάσταση με τα spots και τις κάμερες σε μικρούς χώρους.

Το metaverse θα σπρώξει πολύ την τεχνολογία αναγκαστικά. Απλά μπορεί να μην είναι προς την σωστή κατεύθυνση.😁

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 minutes ago, ilos said:

Το VR για να γίνει mainstream εκτός από φτηνότερο (που σιγά σιγά γίνεται), πρέπει οπωσδήποτε να γίνει ασύρματο και lightweight. Αυτή τη στιγμή είναι λίγο ζόρι και η εγκατάσταση με τα spots και τις κάμερες σε μικρούς χώρους.

Το metaverse θα σπρώξει πολύ την τεχνολογία αναγκαστικά. Απλά μπορεί να μην είναι προς την σωστή κατεύθυνση.😁

Το quest 2 το χει λυσει σε μεγαλο βαθμο το θεμα του ασυρματου,κατ εμε στο vr μετα το wow effect σου λειπει η λεπτομερεια των non VR γραφικων.Εγω απο τη στιγμη που δοκιμασα ασυρματα δε μπορεσα να ξαναπαιξω με καλωδιο ουτε sim στη καρεκλα που λεει ο λογος.

Επεξ/σία από Anastazio
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/1/2022 στις 2:55 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε

Πάντως παίζει ρόλο και η ηλικία, όσο μεγαλώνεις λιγοστεύει ο χρόνος, είσαι πιο επιλεκτικός στο τι θα παίξεις κλπ. Δεν θες να τρως τη 1 ώρα για παράδειγμα τη μέρα που έχεις ελεύθερο χρόνο σε ένα μέτριο παιχνίδι.

Συμπληρώνω οτι και οι απαιτήσεις στο τι σου προσφέρει ενα game αυξάνονται - ειδικά όταν είναι να δώσεις λεφτά να το αγοράσεις, ενω τους πιτσιρικάδες δεν τους νοιάζει και τόσο. Σε εμάς κυρίως που έχουμε και κάποια χρόνια gaming στην πλάτη και τα γραφικά τα βάζουμε σε δεύτερη μοίρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ζουμί της συζήτησης είναι ότι πλέον και οι gamers (ακόμα και αυτοί που ασχολούνται λιγότερο χρόνο) έχουν φτάσει το peak σαν ποσοστό που μπορεί να αποροφηθεί (δηλαδή το reach του medium) επομένως οι μεγαλύτερες εταιρείες το μόνο που κάνουν είναι να ανακυκλώνονται στα ίδια μοτίβα που τους είναι επικερδή (δεν αισθάνονται τόσο την ανάγκη να εισάγουν νέους καταναλωτές στο προιόν) γιατί πλέον είναι γίγαντες και έχουν ΔΣ που χρειάζονται αποτελέσματα πριν καν ξεκινήσουν την παραγωγή ενός τίτλου (που για να θεωρηθεί ΑΑΑ πρέπει να δαπανηθούν και πάμπολλα χρήματα). Επομένως είμαστε στο σταυροδρόμι όπου "πειραματισμούς" κάνουν μόνο indie studios από τα οποία σχεδόν αποκλειστικά μπορούμε να περιμένουμε κάτι πρωτόγνωρο απλά δεν έχουν τα budget ετσι ώστε να είναι και κάτι που να έχει παραγωγή μεγάλης εταιρείας (πείτε το όπως θέλετε από cast,μουσική,γραφικά κτλ). Για αυτό το λόγο και τώρα τελευταία ακούγονται πιο πολλά indie studios και κερδίζουν τα βραβεία τέτοια games.Και θα γίνεται αυτός ο κύκλος, μικρά studio θα ανακαλύπτουν κάτι νέο, θα παίρνουν την ιδέα (ή ακόμα και το ίδιο το studio)οι μεγάλες εταιρείες θα εκμεταλεύονται την απήχηση μέχρι να σταματησει να κατεβαζει γάλα και μετά πάλι από την αρχή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι μόνο αυτό, δεν έχουν ιδέες οι devs ή αν έχουν τις διαλύουν τα κεφάλια των εταιρειών(Βλέπε Anthem). Καλά κάτι Blizzard/Activision κλπ αρμέγουν τις ήδη πετυχημένες συνταγές ρισκάροντας τίποτα ουσιαστικά. Κάποια στιγμή όμως θα έρθει ο κορεσμός παντού, όπως ήρθε στο CoD: Vanguard που έκανε χειρότερες πωλήσεις απ' το προηγούμενο.

Το WoW πεθαίνει το οποίο είναι ''τυχερό'' που έστω υπάρχει γιατί δεν έχει βγει άξιος competitor ακόμα και τώρα. Φυσικά να μην πιάσουμε καν τι έγινε με το Warcraft 3: Deforged.. Το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους(Ubi/EA) με τα Assassin's Creed, τα Far Cry και τα Battlefield.

Εδώ η CDPR και τα έκανε σκ@τ@ γιατί ήθελε μεγαλεία τύπου Ubi/EA και τώρα έφυγαν απ΄το studio σημαντικοί devs που θα μας στερήσουν ένα μελλοντικό δυνατό RPG σαν το Witcher 3.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...