Προς το περιεχόμενο

Bloodborne [PS4]


Orgios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δε το θεωρω δυσκολο ποσο μαλλον για να χασεις 50 φορες σε αυτο το σημειο, ειδικα οταν ο αριστερος αν πας απο την δεξια μερια δε σε βλεπει καν και τρεχοντας ο δεξις δε σε πετυχαινει ποτε.

 

Γενικοτερα το χειροτερο πραμα των Souls, ειναι οτι οσοι το εχουν τελειωσει το στιγματιζουν ως Hardcore και παλουκι δημιουργοντας εναν ψευτικο μυθο.

 

Το παιχνιδι ειναι αρκετα ευκολο απλα εχει τις ιδιομορφιες του και βασιζεται αρκετα στην απομνημονευση των ξαφνικων σημειων. Προφανως στο ANor Londo στο σημειο που αναφερθηκε μια φορα θα χασει ο οποιοσδηποτε γιατι απλα δε ξερει οτι οι ιπποτες εκει εχουν το τοξο κανονι που ξεσκιζει, αλλα με μια δυο προσπαθειες ειναι προφανες οτι ο ενας δε σε βλεπει αν βγεις απο το δεξιο τμημα του τετραγωνου.

 

Ακομα χειροτερα οτι το παιχνιδι αν παιξεις εκ του ασφαλους με τοξο απο μακρια για παραδειγμα το παιχνιδι ειναι πανευκολο μιας και οι περισσοτεροι κακοι δεν αντιδρουν στα χτυπηματα οταν δε σε βλεπουν, και η λογικη της μαχης στους περισσοτερους κακους ειναι το γυρω γυρω ολοι και το Dodge.

 

Προφανως εχει κανα δυο δυσκολα σημεια αλλα στο συνολο του δεν ειναι και τοσο hard, αν βεβαια καποιος το παει σε κανα NG++++ ναι οκ ειναι λιγο ζορι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνώ σε όσα λες για το Dark Souls αλλά δεν ισχύει η ευκολία αυτή που λες στο Demons Souls...το παιχνίδι ήταν απρόβλεπτο και η μάχη με το κάθε mob ήθελε προσοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Demon παλι ειχε τοσα glitches που πραγματικα αναιρουσαν καθε τι δυσκολο ειχε.

 

Κραταω σαν σκισιμο τον Firelurker και τον Old Dragon, αλλα συμφωνω εκ των τριων ηταν το πιο ζορικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε το θεωρω δυσκολο ποσο μαλλον για να χασεις 50 φορες σε αυτο το σημειο, ειδικα οταν ο αριστερος αν πας απο την δεξια μερια δε σε βλεπει καν και τρεχοντας ο δεξις δε σε πετυχαινει ποτε.

 

Γενικοτερα το χειροτερο πραμα των Souls, ειναι οτι οσοι το εχουν τελειωσει το στιγματιζουν ως Hardcore και παλουκι δημιουργοντας εναν ψευτικο μυθο.

 

Το παιχνιδι ειναι αρκετα ευκολο απλα εχει τις ιδιομορφιες του και βασιζεται αρκετα στην απομνημονευση των ξαφνικων σημειων. Προφανως στο ANor Londo στο σημειο που αναφερθηκε μια φορα θα χασει ο οποιοσδηποτε γιατι απλα δε ξερει οτι οι ιπποτες εκει εχουν το τοξο κανονι που ξεσκιζει, αλλα με μια δυο προσπαθειες ειναι προφανες οτι ο ενας δε σε βλεπει αν βγεις απο το δεξιο τμημα του τετραγωνου.

 

Ακομα χειροτερα οτι το παιχνιδι αν παιξεις εκ του ασφαλους με τοξο απο μακρια για παραδειγμα το παιχνιδι ειναι πανευκολο μιας και οι περισσοτεροι κακοι δεν αντιδρουν στα χτυπηματα οταν δε σε βλεπουν, και η λογικη της μαχης στους περισσοτερους κακους ειναι το γυρω γυρω ολοι και το Dodge.

 

Προφανως εχει κανα δυο δυσκολα σημεια αλλα στο συνολο του δεν ειναι και τοσο hard, αν βεβαια καποιος το παει σε κανα NG++++ ναι οκ ειναι λιγο ζορι.

 

Σε σύγκριση με το 80% των games εκεί έξω, είναι hardcore ως προς και την δυσκολία, ως προς την απουσία χάρτη, των γελοίων health regen, απουσία tutorial με την κλασσική έννοια και άλλα τόσα που τα ξέρουμε ήδη.

 

Ναι το AI των εχθρών είναι αρκετές φορές ηλίθιο και γύρω γύρω όλοι στην μέση ο Μανώλης αλλά και αρκετές φορές απρόβλεπτο με αποτέλεσμα να βλέπεις τα ραδίκια ανάποδα, ουκ ολίγες φορές.

 

Επίσης στο NG+7 είναι όχι ζόρι αλλά μερικά bosses θέλουν άγρια ξυλίκι, το μόνο κακό είναι η μοναξιά, σπάνια βλέπεις summoning stone στα bonfires όταν έχεις φτάσει στο 290+ lvl.

 

Για το bloodborne , προσωπικά έχει γίνει ήδη pre order και μακάρι να βγάλουν collectors με αγαλματίδια etc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ασχοληθει καποιος να το φτασει στο NG+++ (και παει λεγοντας), χρειαζεται να αρεσει και στον αλλον αρκετα και εχει να κανει με το ποσο γουσταρει καποιος το οποιοδηποτε παιχνιδι.

 

Στις βασικες του δυσκολιες, δλδ πρωτο και αντε με το ζορι δευτερο playthrough ειναι πανευκολο το παιχνιδι και το μονο μειον για καποιον casual ας πουμε ειναι η απουσια χαρτη.

 

Ολα τα αλλα οπως Health και checkpoints ειναι ανουσια με τον τροπο που δουλευει το παιχνιδι ποσο μαλιστα στο DS2 που μετα απο καποια kills οι NPC's δεν ξαναspawnaroun εκτος αν κανεις την γνωστη χρηση.

 

Preorder και γω εχω κανει το Bloodborne, και γω τα θεωρω καλα παιχνιδια, απλα διαφωνω για τον τροπο που εχουν διαφημιστει και που γενικα παρουσιαζονται σαν παιχνιδια για λιγους, ισως ειναι για λιγους αλλα λογω genre οχι δυσκολιας.

 

Θα θελα δλδ να ακουσω να αναφερονται στα δυσκολα το Bitterblack Isle του Dragon Dogma, το MGS: Rising στην δυσκολια Revengeance και παει λεγοντας, παιχνιδια που η ΑΙ οντως σκεφτεται και αντιδραει λογικα και συνειδητα, αν μπορω να το πω ετσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι παιζουμε games απο την δεκαετία του 90 μεγαλωσαμε με ''δυσκολα'' παιχνιδια σαν το dark souls, το να τερματιζες ενα παιχνιδι τοτε δεν ηταν κ το ποιο ευκολο πραγμα κ επαιρνες τρομερη ευχαρίστηση, οσοι ασχολήθηκαν με τα games απο την γενια του 360 κ του ps3 λογικο ειναι να τους φαινονται καπως ολα αυτα κ να εχουν συνηθίσει αλλιως, αφου πλέον ζουμε στην εποχη του casual gaming που τα παιχνιδια σε παιρνουν απο το χεράκι να τα τερματιζεις, με 50 βοηθειες στην οθόνη, με Bot διπλα να σκοτωνουν αυτα εχθρους για εσενα κλπ.

 

Για εμενα παιχνιδια σαν το Demon-Dark Souls ειναι διαμάντια βγαλμένα απο το παρελθόν, ανυπομονώ για το bloodborne κ ελπιζω να εχει διατηρήσει την ''δυσκολια'' κ την πρόκληση που θελουμε ολοι οι φαν του.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ω Ναι λοιπόν!

Bloodborne‘s demo is quite brutal, especially due to its unpredictable boss named the Cleric Beast. Very few managed to kill it at PAX East and at Tokyo Game Show, and ruthless death is being dealt at EGX London as well.

According to Producer Jun Yoshino, who was on site, only one brave gamer managed to beat the challenge on the first day of the event, while about 14 managed to face the Cleric Beast, but fell to its terrifying talons.

 

 

Γουστάρω Κάργα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον εχουμε και λεμε.

 

ΤΟ ντεμο ειναι το γνωστο ντεμο που εχουν δειξει ολο αυτο τον καιρο. Σε βαζει να διαλεξεις αναμεσα σε 4 χαρακτηρες με διαφορετικο Fighting style, heavy κτλ.

 

Δυσκολια στα επιπεδα του Demon Souls αν οχι παραπανω, pure δυσκολια με εξυπνους εχθρους.

 

Πολλοι εχθροι με γρηγορα και devastating attacks. (οι εχθροι ειναι σε μεγαλες ομαδες σε παρα πολλα σημεια και αυτο φυσικα οφειλεται στις δυνατοτερες κονσολες).

 

Τερμα τα γυρω γυρω ολοι και σηκομενη ασπιδα, πλεον δεν εχει ασπιδα (στην Alpha τουλαχιστον) και το παιχνιδι βασιζεται καθαρα στο skill του παιχτη να ζυγιζει καταστασεις. Πλεον χανεις γιατι απλα κανεις μαλακια, στο κομματι τουλαχιστον που επεξα.

 

Πολυ καλη ατμοσφαιρα στα γνωστα χναρια της σειρας (ας πουμε).

 

Πολυ καλα γραφικα, οχι τεραστιο αλμα απο τα προηγουμενα αλλα ειναι ενα κλικ παραπανω.

 

ΤΟ Framerate εχει θεματα ειδικα στη φαση με τη μεγαλη φωτια που γινεται χαμος ψιλο κλανει, οχι ομως στα τραγικα επιπεδα των προηγουμενων.

 

Δε μου αρεσε το Dodging, θελει λιγο εξασκηση - βελτιωση, ειναι αρκετα αργο και ανακριβες.

 

Εχει ενα ωραιο συστηματακι με την ενεργεια, οταν φας μια ας πουμε πεφτει μια ενδειξη και για καποια κλασματα αν χτυπησεις κακους η ενδειξη αυτη επανερχεται στο αρχικο σταδιο και δε χανεις ενεργεια ή χανεις λιγοτερη, βοηθαει αρκετα γιατι οι αντιπαλοι πλεον ξεσκιζουν. Αν φυσικα περασει αυτο το μικρο παραθυρακι χανεις ολη την ενεργεια που ηταν να χασεις.

 

Πολυ χαρουμενος απο αυτο που ειδα.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...