Προς το περιεχόμενο

[psu] ENERMAX EPM750AWT PLATIMAX PC POWER SUPPLY 750W 48.73 eshop [ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΟ/ΛΑΘΟΣ ΤΙΜΗ]


Kostas93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν και δεν παρήγγειλα παρακολουθώ το θέμα, διαβάζω μηνύματα με νευρά, μηνύματα για καταγγελίες, μηνύματα μηνύματα .....

 

δηλαδή τι περιμένατε? η καλύτερη δουλειά σε τέτοιες περιπτώσεις και όχι μονό στο eshop, είναι να παραγγέλνεις και να τους γράφεις, αν έρθει το μαγικό sms καλώς αν όχι πας παρακάτω. Γιατί να χαλιεστε? η το eshop και όλα τα μαγαζιά  περιμέναν από εσάς να βάλουν λουκέτο, από τους υπαλλήλους θα τα κόψουν

 

μην ξεχνάμε και πόσες φορές έχει δώσει το eshop. οι 2 τελευταίες που θυμάμαι είναι η θήκη πληκτρολόγιο για tablet και το ποντικί a4tech

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 256
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 

αν και δεν παρήγγειλα παρακολουθώ το θέμα, διαβάζω μηνύματα με νευρά, μηνύματα για καταγγελίες, μηνύματα μηνύματα .....
 
δηλαδή τι περιμένατε? η καλύτερη δουλειά σε τέτοιες περιπτώσεις και όχι μονό στο eshop, είναι να παραγγέλνεις και να τους γράφεις, αν έρθει το μαγικό sms καλώς αν όχι πας παρακάτω. Γιατί να χαλιεστε? η το eshop και όλα τα μαγαζιά  περιμέναν από εσάς να βάλουν λουκέτο, από τους υπαλλήλους θα τα κόψουν
 
μην ξεχνάμε και πόσες φορές έχει δώσει το eshop. οι 2 τελευταίες που θυμάμαι είναι η θήκη πληκτρολόγιο για tablet και το ποντικί a4tech

 

Ακριβώς αυτό δεν θα κάτσω να ασχοληθώ. Αν έρχονταν καλώς και τώρα που δεν ήρθε ok το 50άρικο ζεσταίνει τη τσεπούλα μου. 

Οποιος θέλει να κάνει καταγγελία ας κάνει. Αλλά ρε παίδες δεν βαρεθήκατε πια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά δε θα κάνω καταγγελία. Δεν έχω κανει ποτέ και δε σκοπεύω να κάνω τώρα.
Έχω πάρει πάρα πολλά πράγματα στο παρελθόν (και συνεχίζω να ψωνίζω απο εκει) και τις περισσότερες φορές δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα.
Αν έχω κάποια άποψη σχετικά με το eshop πιο πολύ θετική είναι παρά αρνητική.
Απλά από ότι καταλαβαίνω, επειδή πολλοί το αναφέρουν, την επόμενη φορά που κάτι θα έχει σοβαρή μείωση τιμής δε θα το αναφέρουμε καν καθώς "σιγα μη μας τα δώσουν και τζάμπα", "Δεν είναι σωστό να προσπαθούμε να εκμεταλευτούμε ένα λάθος ενός καταστήματος" και άλλα.
micahel : από τα πιο σωστά πράγματα που ειπωθηκαν μέχρι στιγμής στο θέμα.
Αυτά απο μένα. Αν θέλετε ας κλείσει το θέμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι φτάνει πια η κοροϊδία!

Πρέπει να σηκωθούμε από καναπές,κρεβάτια, ντουλάπια κτλπ.

 

Τώρα ήρθε η ώρα!

 

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΕΛΦΙΑ!!!!

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

προσωπικά δε θα κάνω καταγγελία. Δεν έχω κανει ποτέ και δε σκοπεύω να κάνω τώρα.

Εχεις ακομη χρονια μπροστα σου για να κανεις την αρχη :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια στους όρους λέει το εξής:

 

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

 

Και τελευταίους μήνες τσεκάρουμε το "αποδέχομαι τους όρους" πριν κάνουμε μια αγορά, οπότε μπορούμε να προβούμε σε καταγγελία? Εμένα ακυρώθηκε και ούτε μέιλ ούτε τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aυτό με τα λάθη και ότι έχουν τη δυνατότητα να τα αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση ισχύει από τότε που άρχισαν τα γυράδικα να μοιράζουν φυλλάδια. :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παω στοιχημα οτι οσοι παρηγγειλλαν το τροφοδοτικο,ηξεραν για το ακυρο.απλα ελεγαν 'εαν μου κατσει'...

και φανταζομαι οτι τοτε μεσα στην ηρεμια τους,εαν ερχοταν το ακυρο σε μια ωρα απο την παραγγελια δεν θα γινοταν και τιποτα.

απλα αργησε να ερθει το ακυρο και υπηρχαν καποιες ελπιδες για τα τροφοδοτικα.

τελος,μην νομιζετε οτι εχουν και τρελο κερδος στο hardware.αντε να ειναι το πολυ 10%.

αλλα οχι οτι το παιρνουν 50 euros και το πουλανε 100.αυτα δεν τα κανει κανεις.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αυτό που θέλουμε από το μαγαζί Είναι να ανακοινώσουν Πώς έγινε ένα λάθος με την τιμή και θα μπει άκυρο, για όσους μπήκαν στον κόπο να παραγγείλουν ας αποφασίσει το μάρκετινγκ τι μπορεί να δώσει ως αντιπροσφορα.Δεν θέλουμε δικαιολογίες και προφάσεις

 

καλά χαλάρωσε, δεν έσκαβες κιόλας για να το βγάλεις το τροφοδοτικό, δυο κλικ εκανες, και δεν φαντάζομαι να το σκεφτόσουν πολύ ωρα για το αν αξίζει να κάνεις τον κόπο, αλλά με το που το είδες μάλλον παράτησες ό,τι έκανες εκείνη τη στιγμή για να προλάβεις να κάνεις την παραγγελία πριν αλλάξει η τιμή. Και γω το ίδιο θα κανα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά χαλάρωσε, δεν έσκαβες κιόλας για να το βγάλεις το τροφοδοτικό, δυο κλικ εκανες, και δεν φαντάζομαι να το σκεφτόσουν πολύ ωρα για το αν αξίζει να κάνεις τον κόπο, αλλά με το που το είδες μάλλον παράτησες ό,τι έκανες εκείνη τη στιγμή για να προλάβεις να κάνεις την παραγγελία πριν αλλάξει η τιμή. Και γω το ίδιο θα κανα.

 

Δεν είπα κάπου ότι έσκαψα....Αλλά ας ακολουθήσω την δική σου λογική....Κάθε μαγαζί να γράφει ότι θέλει στις τιμές, να μαζεύει κλικ και email και μετά να ανακοινώνει άκυρο. Δεν έγινε και τίποτα. Δύο κλικ κάναμε. Σιγά....

Είδες που οδηγούν οι γενικότητες; Νομίζω ήμουν σαφής στο τι περίμενα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...