Προς το περιεχόμενο

[psu] ENERMAX EPM750AWT PLATIMAX PC POWER SUPPLY 750W 48.73 eshop [ΤΕΛΟΣ-ΑΚΥΡΟ/ΛΑΘΟΣ ΤΙΜΗ]


Kostas93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητέ/ή κύριε/ία,

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω μηχανογραφικού λάθους στο σύστημα μας, υπήρχε λανθασμένη τιμή στο προϊόν (PER.663593) ENERMAX EPM750AWT PLATIMAX PC POWER SUPPLY 750W, η οποία δεν ανταποκρίνεται στην πραγματική φύση του προϊόντος και ως εκ τούτου είναι αδύνατον να το παρέχουμε στην τιμή αυτή. Βάση των παραπάνω θα θέλαμε να σας προτείνουμε ως εναλλακτικές λύσεις τα έξης προϊόντα: Το προϊόν (PER.811694) COOLERMASTER G750M GM SERIES 750W MODULAR PSU - 80+ BRONZE (RS750-AMAAB1-EU) το οποίο έχει τρέχουσα τιμή στην ιστοσελίδα μας 90,90 και μπορούμε να σας το δώσουμε στην ειδική τιμή των 76,90 και το προϊόν (PER.813305) COOLERMASTER RS750-AMAAG1-EU V750SM 750W το οποίο έχει τρέχουσα τιμή στην ιστοσελίδα μας 129,90 και μπορούμε να σας το δώσουμε στην ειδική τιμή των 99 .

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με e-mail ή στα τηλέφωνα 211 5000 500 - 210 81 78 700 με το τμήμα πωλήσεων, για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία χρειαστείτε.

Ευχαριστούμε θερμά, για την κατανόηση!
Με εκτίμηση,
H ομάδα του e-shop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 256
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αν το δούμε εντελώς ψυχρά το θέμα από οικονομικής πλευράς, το e-shop μόνο χαμένο είναι. Από τη μία υπάρχει ένα thread που θα ξεπεράσει τις 20 σελίδες περιέχοντας μόνο αρνητικές απόψεις για το κατάστημα και την εν λόγω υπόθεση με το τροφοδοτικό. Αν συνυπολογίσουμε τον κόσμο που διαβάζει το thread αλλά και εκείνους που ενημερώθηκαν για την υπόθεση μέσω συζητήσεων τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό πως μιλάμε για ένα πολύ μεγάλο πλήγμα στο image του καταστήματος. Αυτό το πλήγμα μπορεί να επιφέρει "ζημία" πολλών χιλιάδων ευρώ σε βάθος χρόνου καθώς πολλοί μπορεί να μην παραγγείλουν ξανά από το εν λόγω κατάστημα. Η λέξη ζημία μπαίνει σε εισαγωγικά καθώς δεν πρόκειται για πραγματική ζημία αλλά για στέρηση υπολογισμένων μελλοντικών εσόδων ανά πελάτη. 

 

Από την άλλη αύξησε προσωρινά το διοικητικό και λειτουργικό κόστος αφιερώνοντας εργατοώρες σε απαντήσεις τηλεφωνημάτων - emails, σύνταξη απολογίας έναντι του κοινού, εύρεση του λάθους και αποκατάστασής του και πιθανές άλλες ενέργειες. Το κόστος εδώ μπορεί να μην είναι υπολογίσιμο και ίσως να είναι αμελητέο. Παρόλα αυτά δεν παύει να αποτελεί κόστος.

 

Πάμε τώρα στα οφέλη. Όπως σωστά ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω, δεν πρόκειται για μαγαζί που είναι καταχωρημένο σε σκρουτζομάγαζα ώστε να επωφεληθεί από τη διαφήμιση (και η αρνητική πάλι διαφήμιση είναι) και την αύξηση αναγνωρισιμότητας του brand του. Μιλάμε για ένα μαγαζί που είναι χρόνια στην πιάτσα, με τα θετικά και τα αρνητικά του. Η τιμή του τροφοδοτικού όπως επισήμαναν άτομα που γνωρίζουν περισσότερα από εμένα στο αντικείμενο αυτό, ήταν εξευτελιστική για την ποιότητα του προϊόντος και αποκλείεται να μιλάμε για τιμή κόστους (εννοείται συμπεριλαμβανομένου του λειτουργικού κόστους). Επομένως πρέπει να αποκλείσουμε και τη πιθανότητα: βάζω κράχτη σε τιμές κοντά στο κόστος και υπολογίζω σε έσοδα από παρελκόμενα, μεταφορικά + την αύξηση του brand και την εμπειρία μιας καλής συναλλαγής. Αδυνατώ να βρω κάποιο όφελος στην όλη ιστορία. 

 

Με δεδομένα τα παραπάνω κάνω και τις εξής σκέψεις:

1) Είμαι βέβαιος κατά 99% πως δεν έδωσαν και ούτε θα δώσουν κάποιο τροφοδοτικό στη λανθασμένη τιμή καθώς το όφελος από κάτι τέτοιο θα ήταν μηδαμινό μπροστά στην όλη χασούρα τους. Το να ικανοποιήσει 2-3 πελάτες δεν θα αποδώσει καθώς δημιουργείται θέμα με τους υπόλοιπους και φαντάζει περισσότερο πυροτέχνημα παρά πολιτική σοβαρής εταιρείας (αν θέλει να είναι). Το υπόλοιπο 1% το κρατώ για στροφή 180 μοιρών από την εταιρεία (έστω και εν μέσω πιέσεων) με συνέπεια την ικανοποίηση όλων όσων παρήγγειλαν.

 

2) Πιθανολογώ πως πρόκειται για λάθος υπαλλήλου ο οποίος εν μέσω χιλιάδων κωδικών και της γενικότερης αναρχοκατάστασης στο e-shop τελευταία, υπέπεσε στο προαναφερθέν σφάλμα. Η αλλαγή της τιμής στα ενδιάμεσα στάδια όπως επισήμανε κάποιος φίλος σε προηγούμενες σελίδες δημιουργεί ερωτήματα. Ίσως να οφείλεται σε λάθος του ίδιου υπαλλήλου ή σε κακά αντανακλαστικό ή ακόμη και σε πονηριά ώστε ένα λάθος να γυρίσει σε κέρδος. 

 

3) Η 2η αντιπρόταση είναι επιεικώς απαράδεκτη και δεν μπορώ να φανταστώ με ποιο κριτήριο έγινε. Μάλλον με αυτό του πλουραλισμού επιλογών. Αλλά και πάλι πως προτείνεις κάτι τέτοιο από τη στιγμή που στο site σου το έχεις ήδη σε προσφορά και το κυριότερο, απευθύνεσαι σε μία ομάδα πελατών που είναι σχεδόν απόλυτα εξοικειωμένη με τις ιντερνετικές συναλλαγές και την εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων;

 

Δεν συμφωνώ με το φίλο που διερωτήθηκε τι θα απογίνουμε αν κλείσει το e-shop και μείνουμε με μοναδικές λύσεις εκείνες των public, πλαίσιο κ.α. Ποσώς με ενδιαφέρει γιατί απλούστατα κάθε επιχείρηση δοκιμάζεται καθημερινά. Αν δεν αντέχει, κλείνει. Δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό. Επίσης θα βρεθεί κάποιος που θα αναπληρώσει το κενό του. 

 

Για τις καταγγελίες τώρα, ο καθείς πορεύεται όπως ποθεί. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω κάτι. Βλέπω την τιμή -σκότωμα, παραγγέλνω, λέω στο φόρουμ θα φάω άκυρο καθώς πιθανότατα μιλάμε για λάθος αλλά αν μου κάτσει..., τρώω το άκυρο και έπειτα κλαίγομαι. Αυτό αδυνατώ να το καταλάβω. 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παρήγγειλα τροφοδοτικό γιατί δεν το χρειαζόμουνα, αλλά αυτό που έκανε το e-shop το βρίσκω απαράδεκτο σαν πακέτο, όχι μόνο έκανε λάθος -αν ήταν μόνο αυτό, πες πάει στο διάλο-

αλλά προτείνει σαν αντιπροσφορά ένα προϊόν που ενώ το έχει σε προσφορά λέει οτι είναι 23€ πιο ακριβό;

 

Και πραγματικά παραξενεύομαι που αρκετοί από δω μέσα λένε οκ, δεν τρέχει τίποτα και ότι αν κλείσει το eshop θα απομείνουμε με τους μεγάλους να μας κλέβουνε.

Όχι, να μείνουν οι σωστοί επαγγελματίες που πουλάνε σε νορμάλ τιμές και δεν κάνουν τέτοιες απατεωνιές.

Όταν έστησα εγώ το ποταπό πισάκι μου, έκανα αγορές από 3 διαφορετικά μαγαζιά -από Χανιά μέχρι Θεσσαλονίκη για να μαζέψω τα εξαρτήματα.

 

Επιτέλους, για να αποκτήσουμε σοβαρά μαγαζιά πρέπει να γίνουμε και μεις σοβαροί καταναλωτές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναλυσεις επι αναλυσεων κ θεωριες συνωμοσιας ενω ολα δειχνουν οτι ειναι απλα μπαχαλοι

 

τπτ καινουργιο, καλωσηρθατε στο μπανανισταν ρεπαμπλικ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρθε το άκυρο και οι αστείες αντιπροτασεις. Συνήθως η αντιπρόταση είναι κατι παρόμοιο στα ίδια λεφτά ή το ίδιο προϊόν σε καλύτερη τιμή. Ούτε καν, eshop είμαστε κάνουμε ότι θελουμε! Δεν ασχολούμαι καν, γενικά ξανά... Τέλος!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρίσκω υπερβολικές τις αντιδράσεις αρκετών και την ισοπέδωση - μηδενισμό του eshop. Ναι δεν είναι άψογοι και αλάνθαστοι αλλά είναι ένα μαγαζί με τεράστια ποικιλία στα πάντα και ανταγωνιστικές τιμές πολλές φορές σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Δεν νομίζω ότι έχουμε την "πολυτέλεια" να λέμε "μαύρο στο eshop", "ας κλείσουν" κλπ

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας περιμένουμε να δούμε και την εξέλιξη στον φίλο που είχε παραγγείλει από την πέμπτη και που τον είχαν διαβεβαιώσει για την τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπας και τη γλίτωσε αυτός και πέρασε τα στάδια χωρίς να δώσουν σημασία καθώς τότε δεν είχαν πέσει όλες αυτές οι παραγγελίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πολλούς δεν ακυρώσανε την παραγγελία ενώ στείλανε σε άλλους το email. Φανταζομαι πως είναι διαδικαστικό το θέμα και ότι θα ακυρωθούν τις επόμενες μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...