Προς το περιεχόμενο

Στις κυλιόμενες σκάλες πάμε καλα?


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αντε να το εξηγησουμε και μαθηματικα!!

 

εστω οτι εγω που ειμαι και κοντος εχω υψος 170 και εχω μπροστα μου καποιον ο οποιος ειναι 190! θες να πουμε οτι εχει ποδι 1μετρο ας το πουμε και τα σκαλια ειανι 30 εκατοστα σε υψος ας το πουμε και αυτο ! εχουμε και λεμε τωρα

 

170 εγω και ο κωλος του μπροστινου θα ειναι στο 130! εχουμε σχεδον μισο μετρο διαφορα ! οποτε οχι δεν φτανει ο κωλος του στη μουρη μου! (μονο σε περιπτωησεις που ο μπροστα ειναι πολυ ψηλος και κατω πολυ κοντος αλλα κοιταμε το μεσο ανρθωπο)

 

επισης δεν μιλαμε για 1 κενο σκαλι αναμεσα ! τελος να κανεις σκαλι πανω απο 30εκ σε υψος δεν υπαρχει περιπτωση! αρα καταληγουμε οτι αυτο δεν προκειτε να συμβει

 

οσο για τη μανα ειτε θα παει με το ασανσερ γιατι υπαρχει για αυτο το λογο ειτε θα χωσει τις δυο μπροστα ροδες στο πανω σκαλι και θα στεκεται απο πισω με τις αλλες δυο στον αερα οποτε δεν θα με ενοχλει! γιατι αν αν κανει κινηση να βαλει το καροτσι στα αριστερα της οταν θα φτασει στο τελος δεν θα μπορει να το σπρωξει μπροστα! τελος ειναι επικυνηνο για το μωρο να το παει απο τις κυλιομενες σκαλες! αν ηταν φτιαγμενες για να ανεβαζουν τα καροτσακια θα ηταν κυλιομενοι διαδρομοι οπως σε καποια σουπερ μαρκετ!

 

το λυσαμε και αυτο με τη μανα! κατι αλλο?

Ρε φίλε με τρολάρεις με τις κλανιές και τους κώλους;

Απλή αριθμητική δημοτικού. Αν ο κώλος του μπροστινού σου έχει ένα μέτρο απόσταση από την μύτη σου, αν ανέβει σε σκαλί 10 εκατοστών ο κώλος του θα ανέβει πιο ψηλά κατά 10 εκατοστά και θα φτάσει στα 90 εκατοστά από τη δική σου μύτη. Αν το σκαλί είναι 20 εκατοστά, ο κώλος του θα ανέβει πιο ψηλά κατά 20 εκατοστά φθάνοντας στα 80 εκατοστά απόσταση από τη δική σου μύτη. Αν ανέβει σε σκαλί 30 εκατοστών ο κώλος του θα ανέβει κατά 30 εκατοστά πιο ψηλά και θα έχει απόσταση 70 εκατοστά από τη δική σου μύτη. Να το κάνουμε ακόμα πιο λιανά;

 

Για τη μάνα, είπαμε, η λογική των κυλιόμενων είναι να υπάρχουν όπου δεν μπορούν να υπάρχουν ασανσέρ. Η λογική, όχι τι λογική ακολουθούν οι κατασκευαστές. Ξέρω εκατοντάδες παραδείγματα όπου δεν υπάρχουν ασανσέρ. Οπότε η μάνα με το καρότσι είτε θα περπατήσει εκατοντάδες μέτρα, ίσως και χιλιόμετρα για να βρει ασανσέρ, είτε θα κάνει αυτό που είπες. Οι δυο ρόδες στις σκάλες, θα δώσει κλίση προς τα πάνω ή προς τα κάτω, αναλόγως αν κατεβαίνει ή ανεβαίνει τη σκάλα, και οι δυο μπροστινές ρόδες στον αέρα. Ως εδώ συμφωνούμε. Εκεί που δεν μου απαντάς είναι τι κάνεις εσύ όταν το καρότσι είναι φαρδύ και δεν χωρά μη ανορεξικός άνθρωπος να προσπεράσει από τα αριστερά, ή απλούστατα αν έχει σκαλώσει πράγματα του μωρού στο δεξί χερούλι του καροτσιού όπότε δεν μπορεί να το τοποθετήσει τέρμα δεξιά για να υπάρχει χώρος για αριστερή προσπέραση, είτε έχει πράγματα σκαλωμένα στο αριστερό χερούλι του καροτσιού.

 

Εσύ τι κάνεις; Σπρώχνεις την μάνα και καρότσι αδιαφορώντας για την ασφάλεια όλων σας για να προσπεράσεις; Περιμένεις υπομονετικά; Την βρίζεις; Πας από τις στατικές;

 

Επίσης, μια που αναφέρθηκε κιόλας, γιατί σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης απαγορεύεται η χρήση της κυλιόμενης; Λογικά αν η σκάλα ήταν φτιαγμένη για κίνηση, θα την έβγαζαν εκτός ρεύματος και θα επέτρεπαν διέλευση ατόμων πάνω της για γρηγορότερη εκκένωση του κτιρίου σε συνδιασμό με τις στατικές.

 

Η κυλιόμενη δεν είναι για να κινείσαι. Παρόλ'αυτά, υπάρχουν άνθρωποι που την ανεβοκατεβαίνουν. Αν λόγω ευγένειας και καλής ανατροφής θέλει κάποιος να σταθεί δεξιά, καλώς. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα όμως να θυμώνεις και να βρίσεις κάποιον που θα θελήσει να σταθεί στα αριστερά. Δική σου υποχρέωση είναι να του ζητήσεις να κινηθεί προς τα δεξιά για να σε αφήσει να περάσεις, ή να κάνεις αναγκαστικό ζιγκ-ζαγκ. Αν υπάρχει πινακίδα που να υποχρεώνει αριστερή κίνηση, δεξιά στέκεσαι, τότε και μόνο τότε έχεις όλα τα δίκια του κόσμου να τον βρίζεις αυτόν που στέκεται στα αριστερά. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, απλά του ζητάς ευγενικά να σου κάνει χώρο να περάσεις, αν υπάρχει χώρος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

για το θεμα του κωλου αυτο εξηγησα και εγω !!

 

στο αν εχει σκαλωσει πραγματα αριστερα η δεξια του καροτσιου ειναι λαθος της (εχει χωρο ετσι και αλλιως απο κατω για πραγματα)

 

οσο για το τι θα κανω δεν χρειαζεται να συζηταμε! προφανως στην μανα με το καροτσι που ΔΕΝ εχει αλλη επιλογη προφανως και θα κανω υπομονη! οπως επισης και θα σηκωθω για μια εγκυο για να κατσει αλλα οχι για μια γρια/γερο που απλα θα απαιτησει να σηκωθω απλα και μονο λογο ηληκιας !

 

και η χρηση της κυλιομενες σε εκτακτη αναγκη απαγορευεται γιατι μπορουν να συμβουν διαφορα προβληματα! απο το να ξεκινησει ξαφνικα να κινειται μεχρι το να αρπαξει φωτια και δεν ξερω και γω τι! για αυτο απαγορευεται η χρηση της!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε με τρολάρεις με τις κλανιές και τους κώλους;

Απλή αριθμητική δημοτικού. Αν ο κώλος του μπροστινού σου έχει ένα μέτρο απόσταση από την μύτη σου, αν ανέβει σε σκαλί 10 εκατοστών ο κώλος του θα ανέβει πιο ψηλά κατά 10 εκατοστά και θα φτάσει στα 90 εκατοστά από τη δική σου μύτη. Αν το σκαλί είναι 20 εκατοστά, ο κώλος του θα ανέβει πιο ψηλά κατά 20 εκατοστά φθάνοντας στα 80 εκατοστά απόσταση από τη δική σου μύτη. Αν ανέβει σε σκαλί 30 εκατοστών ο κώλος του θα ανέβει κατά 30 εκατοστά πιο ψηλά και θα έχει απόσταση 70 εκατοστά από τη δική σου μύτη. Να το κάνουμε ακόμα πιο λιανά;

 

Για τη μάνα, είπαμε, η λογική των κυλιόμενων είναι να υπάρχουν όπου δεν μπορούν να υπάρχουν ασανσέρ. Η λογική, όχι τι λογική ακολουθούν οι κατασκευαστές. Ξέρω εκατοντάδες παραδείγματα όπου δεν υπάρχουν ασανσέρ. Οπότε η μάνα με το καρότσι είτε θα περπατήσει εκατοντάδες μέτρα, ίσως και χιλιόμετρα για να βρει ασανσέρ, είτε θα κάνει αυτό που είπες. Οι δυο ρόδες στις σκάλες, θα δώσει κλίση προς τα πάνω ή προς τα κάτω, αναλόγως αν κατεβαίνει ή ανεβαίνει τη σκάλα, και οι δυο μπροστινές ρόδες στον αέρα. Ως εδώ συμφωνούμε. Εκεί που δεν μου απαντάς είναι τι κάνεις εσύ όταν το καρότσι είναι φαρδύ και δεν χωρά μη ανορεξικός άνθρωπος να προσπεράσει από τα αριστερά, ή απλούστατα αν έχει σκαλώσει πράγματα του μωρού στο δεξί χερούλι του καροτσιού όπότε δεν μπορεί να το τοποθετήσει τέρμα δεξιά για να υπάρχει χώρος για αριστερή προσπέραση, είτε έχει πράγματα σκαλωμένα στο αριστερό χερούλι του καροτσιού.

 

Εσύ τι κάνεις; Σπρώχνεις την μάνα και καρότσι αδιαφορώντας για την ασφάλεια όλων σας για να προσπεράσεις; Περιμένεις υπομονετικά; Την βρίζεις; Πας από τις στατικές;

 

Επίσης, μια που αναφέρθηκε κιόλας, γιατί σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης απαγορεύεται η χρήση της κυλιόμενης; Λογικά αν η σκάλα ήταν φτιαγμένη για κίνηση, θα την έβγαζαν εκτός ρεύματος και θα επέτρεπαν διέλευση ατόμων πάνω της για γρηγορότερη εκκένωση του κτιρίου σε συνδιασμό με τις στατικές.

 

Η κυλιόμενη δεν είναι για να κινείσαι. Παρόλ'αυτά, υπάρχουν άνθρωποι που την ανεβοκατεβαίνουν. Αν λόγω ευγένειας και καλής ανατροφής θέλει κάποιος να σταθεί δεξιά, καλώς. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα όμως να θυμώνεις και να βρίσεις κάποιον που θα θελήσει να σταθεί στα αριστερά. Δική σου υποχρέωση είναι να του ζητήσεις να κινηθεί προς τα δεξιά για να σε αφήσει να περάσεις, ή να κάνεις αναγκαστικό ζιγκ-ζαγκ. Αν υπάρχει πινακίδα που να υποχρεώνει αριστερή κίνηση, δεξιά στέκεσαι, τότε και μόνο τότε έχεις όλα τα δίκια του κόσμου να τον βρίζεις αυτόν που στέκεται στα αριστερά. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, απλά του ζητάς ευγενικά να σου κάνει χώρο να περάσεις, αν υπάρχει χώρος.

Φιλε,κανεις δεν ειπε οτι καποιος δεν εχει το δικαιωμα να κατσει στα αριστερα.Δεν νομιζω να ειπε κανεις κατι τετοιο.Απο θεμα κυκλοφοριακης παιδιας εντελως το ειπαμε,οτι καλο θα ηταν να κατσει απο τα δεξια για την εξυπηρετηση και του ιδιου (εκτος απο καταστασεις οπως ειπες με καροτσι,φορτωμενος με καποια βαλιτσα κτλ) και ολων των αλλων.Σαφως και θα υπαρχουν περιπτωσεις οπως αναφερεις,που καποιος θα εχει καροτσι κτλ και αναγκαστικα δεν μπορει να κανει κατι αλλο.Οπως οταν γινεται μποτιλιαρισμα σε εναν δρομο π.χ απο ενα τροχαιο και καποιος θα αργησει ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ να παει στη δουλεια του π.χ.

Αλλο αυτο που ειναι εξαιρεσεις,και αλλο ο κανονας..

 

Οπως επισης,κανεις δεν απαγορευει σε κανεναν ας πουμε,να ξαπλωσει στις κυλιωμενες σκαλες και να ανεβει καθιστος,οπως και σε κανεναν δεν απαγορευει κανεις να κατσει στις σκαλες κανοντας τα χερια του ποδια οπως κανουν καποιοι που δουλευουν σε τσιρκο.

Οπως και κανεις δεν απαγοερευει ενω περπαταει στην Ερμου τα Χριστουγεννα π.χ που γινεται χαμος να φτυνει στον δρομο ενω τον βλεπουν αλλοι. (θεμα ευγενειας και ευπρεπειας)

 

Οποτε,για την διευκολυνση ολων μας,και για την κυκλοφοριακη παιδεια μας,καλο θα ηταν οι στατικοι ανθρωποι που χρησιμοποιουν κυλιωμενες σκαλες να καθονται απο τα δεξια,και οποιος θελει να περπαταει καθως ανεβαινει να το κανει απο την αριστερη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αντε να το πουμε αλλη μια φορα! πηγαινοντας κανονικα πας με την δικη σου ταχυτητα Χ πηγαινοντας απο κυλιομενες σκαλες/διαδρομο πας μετην ταχυτητα σου Χ + την ταχυτητα Ψ (οση και αν ειναι αυτη) του διαδρομου/σκαλων.

καταληγουμε

 

Χ<Χ+Ψ οποτε πας πιο γρηγορα! προφανως και δεν μιαλω για αυτους που απλα ανεβαινουν πανω και περιμενουν να φτασουν στην αλλη ακρη επειδη βαριουνται να κουνηθουν! 

Ει, ξερω να διαβαζω και εκτος των αλλων συμφωνω για τις κυλιομενες.

Εγω αυτο που λεω ειναι οτι εαν ηθελα να παω με τον ρυθμο που επιθυμουσα

δηλαδη σχεδον τρεξιμο, με τους διαδρομους να ειναι αρκετα φισκα ή γεματο με αραχτους

ΔΕΝ θα εφτανα φετος. Αμα ημουν σολο, ε προφανως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το θεμα του κωλου αυτο εξηγησα και εγω !!

 

στο αν εχει σκαλωσει πραγματα αριστερα η δεξια του καροτσιου ειναι λαθος της (εχει χωρο ετσι και αλλιως απο κατω για πραγματα)

 

οσο για το τι θα κανω δεν χρειαζεται να συζηταμε! προφανως στην μανα με το καροτσι που ΔΕΝ εχει αλλη επιλογη προφανως και θα κανω υπομονη! οπως επισης και θα σηκωθω για μια εγκυο για να κατσει αλλα οχι για μια γρια/γερο που απλα θα απαιτησει να σηκωθω απλα και μονο λογο ηληκιας !

 

και η χρηση της κυλιομενες σε εκτακτη αναγκη απαγορευεται γιατι μπορουν να συμβουν διαφορα προβληματα! απο το να ξεκινησει ξαφνικα να κινειται μεχρι το να αρπαξει φωτια και δεν ξερω και γω τι! για αυτο απαγορευεται η χρηση της!

  

Φιλε,κανεις δεν ειπε οτι καποιος δεν εχει το δικαιωμα να κατσει στα αριστερα.Δεν νομιζω να ειπε κανεις κατι τετοιο.Απο θεμα κυκλοφοριακης παιδιας εντελως το ειπαμε,οτι καλο θα ηταν να κατσει απο τα δεξια για την εξυπηρετηση και του ιδιου (εκτος απο καταστασεις οπως ειπες με καροτσι,φορτωμενος με καποια βαλιτσα κτλ) και ολων των αλλων.Σαφως και θα υπαρχουν περιπτωσεις οπως αναφερεις,που καποιος θα εχει καροτσι κτλ και αναγκαστικα δεν μπορει να κανει κατι αλλο.Οπως οταν γινεται μποτιλιαρισμα σε εναν δρομο π.χ απο ενα τροχαιο και καποιος θα αργησει ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ να παει στη δουλεια του π.χ.

Αλλο αυτο που ειναι εξαιρεσεις,και αλλο ο κανονας..

 

Οπως επισης,κανεις δεν απαγορευει σε κανεναν ας πουμε,να ξαπλωσει στις κυλιωμενες σκαλες και να ανεβει καθιστος,οπως και σε κανεναν δεν απαγορευει κανεις να κατσει στις σκαλες κανοντας τα χερια του ποδια οπως κανουν καποιοι που δουλευουν σε τσιρκο.

Οπως και κανεις δεν απαγοερευει ενω περπαταει στην Ερμου τα Χριστουγεννα π.χ που γινεται χαμος να φτυνει στον δρομο ενω τον βλεπουν αλλοι. (θεμα ευγενειας και ευπρεπειας)

 

Οποτε,για την διευκολυνση ολων μας,και για την κυκλοφοριακη παιδεια μας,καλο θα ηταν οι στατικοι ανθρωποι που χρησιμοποιουν κυλιωμενες σκαλες να καθονται απο τα δεξια,και οποιος θελει να περπαταει καθως ανεβαινει να το κανει απο την αριστερη..

Το αν θα σκαλώσει η μάνα και πού τα πράγματα είναι συνήθως θέμα χώρου, ποσότητας πραγμάτων και ισορροπίας του καροτσιού, όχι λάθος της. Από την στιγμή που κάνεις υπομονή στη μάνα, θα κάνεις και ζιγκ ζαγκ ή θα ζητήσεις ευγενικά από τον μπροστινό σου να σου κάνει χώρο, δεν θα τον βρίσεις που στέκεται όπου γουστάρει στην κυλιόμενη.

 

Η κυλιόμενη δεν χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις εκκένωσης σαφώς για τους λόγους που ανέφερες, σε συνδιασμό όμως με τα μη ασφαλή, λόγω ύψους, σκαλοπάτια της που την καθιστούν επικίνδυνη για κίνηση σε σχέση με την στατική.

 

Στα υπόλοιπα, απαγορεύεται να ξαπλώσεις, ή να κάτσεις στις κυλιόμενες. Απλά απαγορεύεται για λόγους ασφαλείας.

Και όσον αφορά κυκλοφοριακή παιδεία, όπως ήδη δυο φορές ανάφερα την Αγγλία, που η κυκλοφοριακή της παιδεία είναι τελείως αντίθετη με την κίνηση κάποιων στις κυλιόμενες, τι συμβαίνει εκεί;

 

Απλά, οι κυλιόμενες δεν είναι για κίνηση, εκτός και αν υπάρχουν πινακίδες που να σου λένε να κινείσαι στη μια ή στην άλλη πλευρά. Αν θέλεις να κινηθείς κάντο, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να βρίζεις κάποιον που στέκεται όπου γουστάρει όμως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

Το αν θα σκαλώσει η μάνα και πού τα πράγματα είναι συνήθως θέμα χώρου, ποσότητας πραγμάτων και ισορροπίας του καροτσιού, όχι λάθος της. Από την στιγμή που κάνεις υπομονή στη μάνα, θα κάνεις και ζιγκ ζαγκ ή θα ζητήσεις ευγενικά από τον μπροστινό σου να σου κάνει χώρο, δεν θα τον βρίσεις που στέκεται όπου γουστάρει στην κυλιόμενη.

 

Η κυλιόμενη δεν χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις εκκένωσης σαφώς για τους λόγους που ανέφερες, σε συνδιασμό όμως με τα μη ασφαλή, λόγω ύψους, σκαλοπάτια της που την καθιστούν επικίνδυνη για κίνηση σε σχέση με την στατική.

 

Στα υπόλοιπα, απαγορεύεται να ξαπλώσεις, ή να κάτσεις στις κυλιόμενες. Απλά απαγορεύεται για λόγους ασφαλείας.

Και όσον αφορά κυκλοφοριακή παιδεία, όπως ήδη δυο φορές ανάφερα την Αγγλία, που η κυκλοφοριακή της παιδεία είναι τελείως αντίθετη με την κίνηση κάποιων στις κυλιόμενες, τι συμβαίνει εκεί;

 

Απλά, οι κυλιόμενες δεν είναι για κίνηση, εκτός και αν υπάρχουν πινακίδες που να σου λένε να κινείσαι στη μια ή στην άλλη πλευρά. Αν θέλεις να κινηθείς κάντο, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να βρίζεις κάποιον που στέκεται όπου γουστάρει όμως.

Το οτι ειναι αντιθετη δεν εχει καμια σχεση.Παιδεια ειναι και αυτη με τις δικες της "προδιαγραφες"

Εκει η κυκλοφοριακη παιδεια ειναι a,b,c και πανε με βαση αυτο. Εδω ειναι d,e,f και πανε με βαση αυτο,στην y χωρα,ειναι με k,l,m και πανε με βαση αυτο κ.ο.κ.

 

Εξαλλου κανεις δεν συγκρινε ή ειπε να παμε με βαση την παιδεια της Αγγλιας ή οποισδηποτε αλλης χωρας.Μιλαμε για την Ελλαδα και για το πως ειναι αυτη εδω στην Ελλαδα.. Τωρα το αν στην Αγγλια απο αριστερα στεκονται με το ενα ποδι,στα δεξια με το δεξι ποδι και για το αν στεκονται ακομα και αναποδα,ποσος με ενδιαφερει αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι ειναι αντιθετη δεν εχει καμια σχεση.Παιδεια ειναι και αυτη με τις δικες της "προδιαγραφες"

Εκει η κυκλοφοριακη παιδεια ειναι a,b,c και πανε με βαση αυτο. Εδω ειναι d,e,f και πανε με βαση αυτο,στην y χωρα,ειναι με k,l,m και πανε με βαση αυτο κ.ο.κ.

 

Εξαλλου κανεις δεν συγκρινε ή ειπε να παμε με βαση την παιδεια της Αγγλιας ή οποισδηποτε αλλης χωρας.Μιλαμε για την Ελλαδα και για το πως ειναι αυτη εδω στην Ελλαδα.. Τωρα το αν στην Αγγλια απο αριστερα στεκονται με το ενα ποδι,στα δεξια με το δεξι ποδι και για το αν στεκονται ακομα και αναποδα,ποσος με ενδιαφερει αυτο.

Ωραία, Ελλάδα, επειδή μετρό έχουμε μόνο σε Αθήνα και έχω χρόνια να πατήσω, υπάρχουν πινακίδες που να λένε στέκεστε δεξιά, περπατάτε αριστερά; Αν όχι, τι στο καλό συζητάμε;

 

Η ταχύτητα της κυλιόμενης είναι σχεδόν ίδια με την μέση ταχύτητα που ένας νορμάλ άνθρωπος θα ανέβαινε στατική σκάλα. Αν ο λόγος της ήταν να φτάσεις πιο γρήγορα, θα είχε γρηγορότερη, έστω κατά ελάχιστα, κίνηση. Αν βιάζεσαι, πας και τρέχεις στις στατικές.

 

Για να καταλάβεις ότι το επιχείρημα της κυκλοφοριακής παιδείας που χρησιμοποιείς απλά δεν στέκει στην προκειμένη περίπτωση, θα έπρεπε το ίδιο να ισχυρίζεσαι και για τη στατική σκάλα. Δηλαδή να ισχυρίζεσαι ότι αν δεν μπορείς να ανέβεις σκάλα πολύ γρήγορα θα ΠΡΕΠΕΙ να την ανεβαίνεις από τα δεξιά, αν βιάζεσαι σε στατική σκάλα τότε πας από αριστερά. Από την στιγμή που δεν απαιτείς κυκλοφοριακή παιδεία σε στατική σκάλα, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να απαιτείς από τον άλλον να έχει κυκλοφοριακή παιδεία σε κυλιόμενη σκάλα, που ο σκοπός ύπαρξής της είναι να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες σε ανοδικά επίπεδα από όσους μπορεί να μεταφέρει το ασανσέρ, ή η ανυπαρξία ασανσέρ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

ρε φιλε τι δεν καταλαβαινεις στο οτι οταν περπατας στις κυλιομενες ακομη και 1χλμ/ω να ειναι η ταχυτητα του και 10 η δικκη θα πας με 11χλμ/ω ενω αν πηγαινες απο τις κανονικες θα πηγαινες με 10χλμ/ω που ειναι τα δικα σου

 

καταληγουμε με απλα μαθηματα οτι 11>10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία, Ελλάδα, επειδή μετρό έχουμε μόνο σε Αθήνα και έχω χρόνια να πατήσω, υπάρχουν πινακίδες που να λένε στέκεστε δεξιά, περπατάτε αριστερά; Αν όχι, τι στο καλό συζητάμε;

 

Η ταχύτητα της κυλιόμενης είναι σχεδόν ίδια με την μέση ταχύτητα που ένας νορμάλ άνθρωπος θα ανέβαινε στατική σκάλα. Αν ο λόγος της ήταν να φτάσεις πιο γρήγορα, θα είχε γρηγορότερη, έστω κατά ελάχιστα, κίνηση. Αν βιάζεσαι, πας και τρέχεις στις στατικές. Μα για καποιον που βιαζεται,τον συμφερει να παρει τις κυλιωμενες σκαλες,γιατι θα παει πιο γρηγορα.Υποτιθεται οτι αφου βιαζεται δεν θα κατσει να περιμενει στατικος να τον "πανε" οι σκαλες.Και η ταχυτητα των σκαλων αυτων ειναι με βαση το μ.ο της ταχυτητας του νορμαλ ανθρωπου λογω ασφαλειας και μονο

 

Για να καταλάβεις ότι το επιχείρημα της κυκλοφοριακής παιδείας που χρησιμοποιείς απλά δεν στέκει στην προκειμένη περίπτωση, θα έπρεπε το ίδιο να ισχυρίζεσαι και για τη στατική σκάλα. Δηλαδή να ισχυρίζεσαι ότι αν δεν μπορείς να ανέβεις σκάλα πολύ γρήγορα θα ΠΡΕΠΕΙ να την ανεβαίνεις από τα δεξιά, αν βιάζεσαι σε στατική σκάλα τότε πας από αριστερά. Από την στιγμή που δεν απαιτείς κυκλοφοριακή παιδεία σε στατική σκάλα, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να απαιτείς από τον άλλον να έχει κυκλοφοριακή παιδεία σε κυλιόμενη σκάλα, που ο σκοπός ύπαρξής της είναι να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες σε ανοδικά επίπεδα από όσους μπορεί να μεταφέρει το ασανσέρ, ή η ανυπαρξία ασανσέρ.

Γιατι,ποιος σου ειπε οτι σε στατικη σκαλα δεν πρεπει να ισχυει το ιδιο? Μην σου πω οτι σε στατικη σκαλα ΠΡΕΠΕΙ να "τηρησεις" 2 φορες περισσοτερο την "παιδεια" και αυτο γιατι στις στατικες σκαλες,υπαρχει και ανοδος αλλα ΚΑΙ καθοδος ανθρωπων  κατι που δεν υπαρχει στην κυλιωμενες.Παραδειγμα,προσπαθησε να ανεβεις στον σταθμο του Συνταγματος τις στατικες σκαλες απο την αριστερη μερια,και μετα οταν φτασεις,πες μου ποσες φορες "τρακαρες" με αυτους που κατεβαιναν..

Οσο αφορα την παιδεια στη συγκεκριμενη περιπτωση,απλα σου λεω οτι στην Ελλαδα επικρατει αυτο το "δεξια" γενικοτερα.Ειναι τροπος ζωης που εχουμε συνηθησει στην Ελλαδα.Αφορα και την οδηγηση,και το περπατημα στον δρομο,και το περπατημα σε παιζοδρομους οπως π.χ Ερμου (αν πας στην Ερμου γιορτινες μερες και προσπαθησεις να περπατησεις απο την αριστερη μερια,πολυ απλα θα κανεις μια αποσταση 200 μετρων σε μιση ωρα) κτλ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε φιλε τι δεν καταλαβαινεις στο οτι οταν περπατας στις κυλιομενες ακομη και 1χλμ/ω να ειναι η ταχυτητα του και 10 η δικκη θα πας με 11χλμ/ω ενω αν πηγαινες απο τις κανονικες θα πηγαινες με 10χλμ/ω που ειναι τα δικα σου

 

καταληγουμε με απλα μαθηματα οτι 11>10

  

 

Ρε φίλε, τα μαθηματικά μια χαρά τα καταλαβαίνω, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι που το βλέπεις γραμμένο ότι ο λόγος ύπαρξης μιας κυλιόμενης σκάλας είναι για να πάει ο επιβάτης από το σημείο α στο σημείο β πιο γρήγορα. Αν ίσχυε αυτό για τους βιαστικούς επιβάτες, θα ήταν και γεμάτο κυλιόμενους διάδρομους για να μπορούν, οι ίδιοι επιβάτες που βιάζονται, όχι μόνο να ανέβουν επίπεδο γρηγορότερα, αλλά και να προχωρήσουν γρηγορότερα και να φτάσουν γρηγορότερα στη μετεπιβίβαση.

 

 

Γιατι,ποιος σου ειπε οτι σε στατικη σκαλα δεν πρεπει να ισχυει το ιδιο? Μην σου πω οτι σε στατικη σκαλα ΠΡΕΠΕΙ να "τηρησεις" 2 φορες περισσοτερο την "παιδεια" και αυτο γιατι στις στατικες σκαλες,υπαρχει και ανοδος αλλα ΚΑΙ καθοδος ανθρωπων  κατι που δεν υπαρχει στην κυλιωμενες.Παραδειγμα,προσπαθησε να ανεβεις στον σταθμο του Συνταγματος τις στατικες σκαλες απο την αριστερη μερια,και μετα οταν φτασεις,πες μου ποσες φορες "τρακαρες" με αυτους που κατεβαιναν..

Οσο αφορα την παιδεια στη συγκεκριμενη περιπτωση,απλα σου λεω οτι στην Ελλαδα επικρατει αυτο το "δεξια" γενικοτερα.Ειναι τροπος ζωης που εχουμε συνηθησει στην Ελλαδα.Αφορα και την οδηγηση,και το περπατημα στον δρομο,και το περπατημα σε παιζοδρομους οπως π.χ Ερμου (αν πας στην Ερμου γιορτινες μερες και προσπαθησεις να περπατησεις απο την αριστερη μερια,πολυ απλα θα κανεις μια αποσταση 200 μετρων σε μιση ωρα) κτλ..

Είχα στο νου μου σκάλες που μόνο ανεβαίνεις ή κατεβαίνεις, όπως του μετρό. Δεν ξέρω αν υπάρχουν στην Αθήνα, στο εξωτερικό υπάρχουν πολλές παντού που χρησιμοποιούνται μόνο για άνοδο, ή μόνο για κάθοδο αναλόγως. Εκεί σε τέτοιες σκάλες, γιατί δεν έχεις την απαίτηση κυκλοφοριακής παιδείας;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

 

Ρε φίλε, τα μαθηματικά μια χαρά τα καταλαβαίνω, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι που το βλέπεις γραμμένο ότι ο λόγος ύπαρξης μιας κυλιόμενης σκάλας είναι για να πάει ο επιβάτης από το σημείο α στο σημείο β πιο γρήγορα. Αν ίσχυε αυτό για τους βιαστικούς επιβάτες, θα ήταν και γεμάτο κυλιόμενους διάδρομους για να μπορούν, οι ίδιοι επιβάτες που βιάζονται, όχι μόνο να ανέβουν επίπεδο γρηγορότερα, αλλά και να προχωρήσουν γρηγορότερα και να φτάσουν γρηγορότερα στη μετεπιβίβαση.

 

 

 

Είχα στο νου μου σκάλες που μόνο ανεβαίνεις ή κατεβαίνεις, όπως του μετρό. Δεν ξέρω αν υπάρχουν στην Αθήνα, στο εξωτερικό υπάρχουν πολλές παντού που χρησιμοποιούνται μόνο για άνοδο, ή μόνο για κάθοδο αναλόγως. Εκεί σε τέτοιες σκάλες, γιατί δεν έχεις την απαίτηση κυκλοφοριακής παιδείας;

Ξαναλεω,τα λεγομενα μου αφορουν ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.Δεν με ενδιαφερει στο εξωτερικο τι κανουν και πως εχουν γαλουχηθει οι αλλες χωρες σε διαφορους αγγραφους νομους.

Εδω στην Ελλαδα,επειδη ολοι μας εχουμε μαθει η κυκλοφοριακη παιδεια να εχει ως αρχη της την "δεξια" καλο θα ηταν να την τηρουμε.Ξαναλεω,δεν θα παρουμε το κεφαλι ουτε θα χωσουμε στη φυλλακη οποιον περπαταει,ανεβοκατεβαινει κτλ απο τα αριστερα.Καλο θα ηταν ομως για ολους μας,να τηρουσαμε την "δεξια" επειδη ετσι εχουμε γαλουχηθει να στο πω απλα.

Και σαφως,ακομα και σε στατικες σκαλες μονο αναβασεως ή καταβασεως καλο θα ηταν και εκει να βαδιζουμε στη δεξια πλευρα και για εφαρμοζουμε την αγγραφη κυκλοφοριακη παιδεια που λεμε σε τοσα ποστ.

Υ.Γ Παρεπιπτοντως,σχετικα με αυτο που λες αναμεσα σε στατικη-κυλιωμενη σκαλα,νομιζω οτι στην πρωτη οι ανθρωποι ειναι στατικοι ενω στη δευτερη περιπτωση ΗΔΗ περπατουν κατι που κανει σαφες οτι στην πρωτη περιπτωση η καθυστερηση ειναι αρκετα μεγαλυτερη απο οτι ενδεχομενως στη δευτερη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλεύετε από την αρχή του τόπικ με το μυαλό του ts που δεν μπορεί να κατανοήσει ότι το λεωφορείο/μετρό φτάνει στη στάση του ανεξάρτητα από το αν το βλέπεις να έρχεται ή όχι.

ffs

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναλεω,τα λεγομενα μου αφορουν ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.Δεν με ενδιαφερει στο εξωτερικο τι κανουν και πως εχουν γαλουχηθει οι αλλες χωρες σε διαφορους αγγραφους νομους.

Εδω στην Ελλαδα,επειδη ολοι μας εχουμε μαθει η κυκλοφοριακη παιδεια να εχει ως αρχη της την "δεξια" καλο θα ηταν να την τηρουμε.Ξαναλεω,δεν θα παρουμε το κεφαλι ουτε θα χωσουμε στη φυλλακη οποιον περπαταει,ανεβοκατεβαινει κτλ απο τα αριστερα.Καλο θα ηταν ομως για ολους μας,να τηρουσαμε την "δεξια" επειδη ετσι εχουμε γαλουχηθει να στο πω απλα.

Και σαφως,ακομα και σε στατικες σκαλες μονο αναβασεως ή καταβασεως καλο θα ηταν και εκει να βαδιζουμε στη δεξια πλευρα και για εφαρμοζουμε την αγγραφη κυκλοφοριακη παιδεια που λεμε σε τοσα ποστ.

Υ.Γ Παρεπιπτοντως,σχετικα με αυτο που λες αναμεσα σε στατικη-κυλιωμενη σκαλα,νομιζω οτι στην πρωτη οι ανθρωποι ειναι στατικοι ενω στη δευτερη περιπτωση ΗΔΗ περπατουν κατι που κανει σαφες οτι στην πρωτη περιπτωση η καθυστερηση ειναι αρκετα μεγαλυτερη απο οτι ενδεχομενως στη δευτερη

Κι εγώ για Ελλάδα μιλάω, απλά δεν ξέρω τι γίνεται στο μετρό της Αθήνας. Αλλά πχ ξέρω σκάλες στατικές μόνο ανόδου ή καθόδου αλλού, στην Ελλάδα, τέτοιες είχα στο νου μου όταν μίλησα.

Και άντε να το ξαναγράψω, ο λόγος ύπαρξης κυλιόμενης σκάλας είναι να εξυπηρετεί όσους δεν θέλουν να ανέβουν σκαλιά και όχι να πάνε πιο γρήγορα οι αργοπορημένοι. Αλλιώς θα υπήρχαν και κυλιόμενοι διάδρομοι μετά τις κυλιόμενες σκάλες. Από την στιγμή που δεν σε υποχρεώνει πινακίδα να κινείσαι στην αριστερή πλευρά της κυλιόμενης, αν τόσο γουστάρεις να δίνεις μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής πας και βρίζεις οδηγούς και όσους έχουν ανάποδη κίνηση στις στατικές σκάλες, και όχι σε όσους στέκονται στις κυλιόμενες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλεύετε από την αρχή του τόπικ με το μυαλό του ts που δεν μπορεί να κατανοήσει ότι το λεωφορείο/μετρό φτάνει στη στάση του ανεξάρτητα από το αν το βλέπεις να έρχεται ή όχι.

ffs

 

Αν το καταλαβαινεις εσυ χωρις να το εχεις δει/ακουσει (ειπα) τοτε εχεις μια αισθηση που δεν την εχουν οι φυσιολογικοι ανθρωποι.

ffc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ για Ελλάδα μιλάω, απλά δεν ξέρω τι γίνεται στο μετρό της Αθήνας. Αλλά πχ ξέρω σκάλες στατικές μόνο ανόδου ή καθόδου αλλού, στην Ελλάδα, τέτοιες είχα στο νου μου όταν μίλησα.

Και άντε να το ξαναγράψω, ο λόγος ύπαρξης κυλιόμενης σκάλας είναι να εξυπηρετεί όσους δεν θέλουν να ανέβουν σκαλιά και όχι να πάνε πιο γρήγορα οι αργοπορημένοι. Αλλιώς θα υπήρχαν και κυλιόμενοι διάδρομοι μετά τις κυλιόμενες σκάλες. Από την στιγμή που δεν σε υποχρεώνει πινακίδα να κινείσαι στην αριστερή πλευρά της κυλιόμενης, αν τόσο γουστάρεις να δίνεις μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής πας και βρίζεις οδηγούς και όσους έχουν ανάποδη κίνηση στις στατικές σκάλες, και όχι σε όσους στέκονται στις κυλιόμενες.

Προφανως εκπεμπουμε διαφορετικο μηκος κηματος και δεν καταλαβαινομαστε!

Αντε να το παμε αλλη μια φορα μπας και..

Κανεις δεν εβρισε και δεν θα βρισει καποιον οπου και αν καθεται,ειτε δεξια ειτε αριστερα.Επισης,δεν μιλησε κανεις για ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ στησιμο/βαδισμα αριστερα/δεξια.(Ελπιζω να καταλαβαινεις την διαφορα ελπιζω μεταξυ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ ή ΜΗ),μιλησαμε για το συνηθες που επικρατει στην χωρα μας,και αυτο ειναι το ΔΕΞΙΑ.Χωρις αυτο να σημαινει οτι απαγορευεται καποιος να τρεξει,να μεινει στασιμος ειτε δεξια ειτε αριστερα.Τιποτα περισσοτερο,τιποτα λιγοτερο.

 

Και να στο πω με πιο απλα λογια,αν καποιος παει να τρεξει σε σκαλες απο την αριστερη πλευρα θα φαει 10/100 φορες μπινελικια ενω αν το κανει προσπαθοντας απο τα δεξια θα φαει 90/100 μπινελικια.Ελπιζω να καταλαβεις το point μου και να μην αρχισουμε παλι επιστημονικες αναλυσεις της φρασης οπως πριν με την κλανια και τους κωλους!

 

Ακομα,κανεις δεν ειπε οτι η υπαρξη κυλιωμενων σκαλων ειναι μονο για να παει καποιος πιο γρηγορα,ποσο μαλλον να απευθυνεται προς τους αργοπορημενους.Η Υπαρξη των σκαλων αυτων ειναι ολα μαζι σε ενα και εχουν αποδέκτες διαφορετικες καταστασεις κατα περιπτωση.Δηλαδη σε ανεβαζουν στον οροφο πιο ξεκουραστα,πιο ανετα,πιο γρηγορα (ισχυει γιαυτους που περπατουν στις σκαλες) και σε βοηθουν καλυτερα αν κουβαλας κατι μαζι σου.Ο καθε ενας παιρνει και την αναλογη περιπτωση για τον εαυτο του.Δηλαδη για μενα μια μερα που ημουν πτωμα στη κουραση με βοηθησε πολυ στη περιπτωση "ξεκουραστα".Αλλη φορα με βοηθησε επειδη κουβαλουσα πραγματα να μην τα σερνω απο τις κανονικες σκαλες.Αλλη φορα με βοηθησε στο "γρηγοροτερα"

 

Και οσο γιαυτο που λες,οτι θα μπορουσαν να ειχαν και διαδρομο μετα τις σκαλες,σε καποια πολυκαταστηματα υπαρχουν και αυτα.Δεν ειναι παντου το ιδιο στο θεμα υποδομων,κοστους κτλ..Ποσο μαλλον στο Μετρο που γινεται χαμος οχι μονο απο κοσμο,αλλα και καθε ειδους ανθρωπους που τρεχουν και και και..

 

Συμπερασμα:Δεν απαγορευουμε σε κανεναν ουτε να μην στεκεται αριστερα,ουτε να μην μπορει να τρεξει απο τα δεξια.Απλα αν ακολουθουσαμε το συνηθες που επικρατει στη χωρα μας λογω "δεξιας" θα ηταν καλυτερα.

Αν το καταλαβαινεις εσυ χωρις να το εχεις δει/ακουσει (ειπα) τοτε εχεις μια αισθηση που δεν την εχουν οι φυσιολογικοι ανθρωποι.

ffc.

Φιλε,το οτι δεν μπορει να ξερεις αν το λεωφορειο ειναι κοντα ή μακρια (δεν το βλεπεις/ακους) δεν σημαινει οτι δεν μπορεις να το προλαβεις για 3-4 δευ/λεπτα οπως και ακριβως το αντιθετο.

Εχει τυχει δλδ φορα που κανοντας για 4 μηνες την ιδια διαδρομη,αρα ηξερα τα δρομολογια ποτε στο περιπου ερχονταν τα λεωφορεια,να εχω τρεξει απο το Μετρο για να παρω το λεωφορειο και να το εχω χασει για 2-3 δευτερολεπτα,και εχει τυχει φορα που παλι ετρεχα για να το προλαβω,αλλα τελικα περιμενα 30 λεπτα για να περασει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...