Προς το περιεχόμενο

Στις κυλιόμενες σκάλες πάμε καλα?


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

To θέμα είναι ότι γράφεις πράγματα που δεν έχουν καθολική ισχύ για αυτό ρώτησα από που βγάζεις τέτοια συμπεράσματα.

Είναι ωραίο γιατί την ανάλυση του BBC την είχα διαβάσει όταν είχε βγει και δεν βλέπω να υποστηρίζει ιδιαίτερα την θέση σου,το αντίθετο μάλιστα αναλύει ότι ο κόσμος το κάνει δίχως προτροπή και φανφάρες.

Τέλος πάντων η ουσιά είναι ότι δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι κάτι που δεν ισχύει πάντού και πάντα ως καθολική αλήθεια.

 

Μάι του σεντς.

Εξήγησα ότι σε κάποια μέρη προσπάθησαν να το περάσουν και για ποιους λόγους εγκαταλείφθηκε η ιδέα. Δεν είπα ότι δεν ισχύει πουθενά στο εξωτερικό. Και ούτε είπα ότι η ανάλυση του BBC υποστηρίζει τη θέση μου, που δεν είναι και θέση μου αφού όπως είπα κι εγώ κινούμαι, δεν στέκομαι. Είπα ότι αναφέρονται παραδείγματα που προσπάθησαν να το εφαρμόσουν και γιατί το εγκατάλειψαν. Επίσης είπα ότι είμαι από κινητό. Και επίσης είπα ότι ο άγραφος κανόνας λέει κινούμαστε αριστερά.

 

Αλλά επίσης είπα, λίγη λογική σκέψη δεν βλάπτει. Αν η σκάλα ήταν για κίνηση, θα είχε κανονικά σκαλοπάτια.

Αν ξαφνικά η σκάλα χαλάσει και σταματήσει να κινείται πχ ανοδικά και αρχίσει καθοδική κίνηση (έχει συμβεί, μηχάνημα είναι και σαν μηχάνημα χαλάει), είσαι πιο ασφαλής αν δεν κινείσαι από ό,τι αν ήσουν σε ανοδική κίνηση πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εξήγησα ότι σε κάποια μέρη προσπάθησαν να το περάσουν και για ποιους λόγους εγκαταλείφθηκε η ιδέα. Δεν είπα ότι δεν ισχύει πουθενά στο εξωτερικό. Και ούτε είπα ότι η ανάλυση του BBC υποστηρίζει τη θέση μου, που δεν είναι και θέση μου αφού όπως είπα κι εγώ κινούμαι, δεν στέκομαι. Είπα ότι αναφέρονται παραδείγματα που προσπάθησαν να το εφαρμόσουν και γιατί το εγκατάλειψαν. Επίσης είπα ότι είμαι από κινητό. Και επίσης είπα ότι ο άγραφος κανόνας λέει κινούμαστε αριστερά.

 

Αλλά επίσης είπα, λίγη λογική σκέψη δεν βλάπτει. Αν η σκάλα ήταν για κίνηση, θα είχε κανονικά σκαλοπάτια.

Αν ξαφνικά η σκάλα χαλάσει και σταματήσει να κινείται πχ ανοδικά και αρχίσει καθοδική κίνηση (έχει συμβεί, μηχάνημα είναι και σαν μηχάνημα χαλάει), είσαι πιο ασφαλής αν δεν κινείσαι από ό,τι αν ήσουν σε ανοδική κίνηση πριν.

Τα σκαλοπατια,ειναι επισης μεγαλυτερα στις κυλιωμενες σκαλες διοτι αν ηταν στα κανονικα μεγαθη των κλασικων σταθερων σκαλων,τοτε θα παρακαλουσες να μην κλασει ο μπροστινος σου γιατι θα ενιωθες να αερια να κουνανε τα φρυδια σου..

Επισης,ειναι μεγαλυτερα λογω ισορροπιας αφου οι σκαλες ειναι κινουμενες,δεν ειναι μονο 15χρονα και μεχρι 40χρονοι/ες που τις χρησιμοποιουν αλλα και ατομα μεγαλης ηλικιας.

Επισης,δεν ειναι φτιαχμενες γιατι δεν μπορει να υπαρξει/κατασκευαστει ασανσερ εκει κοντα γιατι παμπολλες σκαλες ηλεκτρικες ειναι στημενες 5 μετρα πιο διπλα απο ασανσερ. Επισης,ενα ασανσερ δεν μπορει να εξηπηρετησει τοσο κοσμο,μεχρι να ανεβει,να ξανακατεβει,τρεχα γυρευε.. Και δεν ειναι δυνατον να φτιαχτουν 10-15 ασανσερ διπλα το ενα στο αλλο..

 

Και επισης,το οτι δεν υπαρχει νομος για την δεξια/αριστερη πλευρα δεν σημαινει κατι.Σιγα μην κατσουμε να φτιαχνουμε και νομο ακομα και για το ποσα βηματα επιτρεπεται να κανει καποιος οταν περπατα..

Απλη λογικη ειναι και "παιδεια" μετακινησεων..

Αυτος που βαριεται,θελει να ξεκουραστει,να χαλαρωσει ή να στειλει στο viber μνμ ενω θελει να "ανεβει/κατεβει" στην αποβαθρα,μπορει να τα κανει και απο τη δεξια πλευρα.Και αφηστε τους αλλους που θελουν να προλαβουν το λεωφορειο,το τραμ,το μετρο,την γκομενα που την εχει στησει ή που τον επιασε κοψιμο στο κατω κατω της γραφης,να τρεξει απο την αριστερη ή να περπατησει για να ανεβει.. So simple

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σκαλοπατια,ειναι επισης μεγαλυτερα στις κυλιωμενες σκαλες διοτι αν ηταν στα κανονικα μεγαθη των κλασικων σταθερων σκαλων,τοτε θα παρακαλουσες να μην κλασει ο μπροστινος σου γιατι θα ενιωθες να αερια να κουνανε τα φρυδια σου..

 

γι αυτό πάντα 2 σκαλιά πιο κάτω από τον μπροστινό :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σκαλοπατια,ειναι επισης μεγαλυτερα στις κυλιωμενες σκαλες διοτι αν ηταν στα κανονικα μεγαθη των κλασικων σταθερων σκαλων,τοτε θα παρακαλουσες να μην κλασει ο μπροστινος σου γιατι θα ενιωθες να αερια να κουνανε τα φρυδια σου..

Επισης,ειναι μεγαλυτερα λογω ισορροπιας αφου οι σκαλες ειναι κινουμενες,δεν ειναι μονο 15χρονα και μεχρι 40χρονοι/ες που τις χρησιμοποιουν αλλα και ατομα μεγαλης ηλικιας.

Επισης,δεν ειναι φτιαχμενες γιατι δεν μπορει να υπαρξει/κατασκευαστει ασανσερ εκει κοντα γιατι παμπολλες σκαλες ηλεκτρικες ειναι στημενες 5 μετρα πιο διπλα απο ασανσερ. Επισης,ενα ασανσερ δεν μπορει να εξηπηρετησει τοσο κοσμο,μεχρι να ανεβει,να ξανακατεβει,τρεχα γυρευε.. Και δεν ειναι δυνατον να φτιαχτουν 10-15 ασανσερ διπλα το ενα στο αλλο..

 

Και επισης,το οτι δεν υπαρχει νομος για την δεξια/αριστερη πλευρα δεν σημαινει κατι.Σιγα μην κατσουμε να φτιαχνουμε και νομο ακομα και για το ποσα βηματα επιτρεπεται να κανει καποιος οταν περπατα..

Απλη λογικη ειναι και "παιδεια" μετακινησεων..

Αυτος που βαριεται,θελει να ξεκουραστει,να χαλαρωσει ή να στειλει στο viber μνμ ενω θελει να "ανεβει/κατεβει" στην αποβαθρα,μπορει να τα κανει και απο τη δεξια πλευρα.Και αφηστε τους αλλους που θελουν να προλαβουν το λεωφορειο,το τραμ,το μετρο,την γκομενα που την εχει στησει ή που τον επιασε κοψιμο στο κατω κατω της γραφης,να τρεξει απο την αριστερη ή να περπατησει για να ανεβει.. So simple

Οι κλανιές μπορεί να είναι το πιο γελοίο επιχείρημα ετών που έχω διαβάσει. Που και να ίσχυε πάλι δεν ισχύει, γιατί με το μεγαλύτερο σκαλί η μύτη σου πιο κοντά βρίσκεται στον κώλο του μπροστινού σου, αυτοαναιρείσαι.

Το ότι είναι μεγαλύτερες λόγω ισορροπίας δεν αναιρεί το γεγονός ότι η σκάλα είναι ασφαλέστερη όταν δεν έχει τόσο μεγάλα σκαλοπάτια. Και όπως είπες, λόγω ισορροπίας, να στέκεσαι καλύτερα.

Και όσον αφορά τα ασανσέρ, τι είναι πιο συχνό φαινόμενο όταν υπάρχει κυλιόμενη σκάλα, να λείπει ασανσέρ ή να λείπουν οι απλές σκάλες;

 

Και για τους νόμους που λες, ναι επιβάλλεται, γιατί υπάρχουν χώρες και άνθρωποι που προέρχονται από αυτές τις χώρες που έχουν κίνηση ανάποδη. Πχ Αγγλία με αριστερή κίνηση, σκάλες αριστερή προσπέραση αντί για δεξιά που θα έπρεπε λόγω συνήθειας του κόσμου. Αντίθετα, Αυστραλία με αριστερή κίνηση επίσης, στις κυλιόμενες δεξιά προσπέραση και στέκονται στα αριστερά. Ελλάδα, δεξιά κίνηση, αριστερή προσπέραση, δεξιά στέκεσαι στην κυλιόμενη. Δεν μπορείς να μυρίζεις τα νύχια, επιβάλλεται να υπάρχουν πινακίδες να σου λένε από πού να στέκεσαι και πού να προχωράς, αν θέλουν κίνηση στις σκάλες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντασου αν ηταν πιο μικρα ακομα.. ο ενας θα εβρισκε τον κ... του αλλου..

εγώ πάντα όταν ανεβαίνω στέκομαι πλάγια από αμηχανία μάλλον μην έχει ο πίσω μου τετ α τετ mabooty

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κλανιές μπορεί να είναι το πιο γελοίο επιχείρημα ετών που έχω διαβάσει. Που και να ίσχυε πάλι δεν ισχύει, γιατί με το μεγαλύτερο σκαλί η μύτη σου πιο κοντά βρίσκεται στον κώλο του μπροστινού σου, αυτοαναιρείσαι. Καθολου.Υπαρχει χωρος στον καθενα να καθεται πιο ανετα οταν ειναι ακινητος πανω στις σκαλες και να κρατα μια αποσταση απο τον μπροστινο του που βρισκεται στο επομενο σκαλι.Οι κλανιες δεν ηταν επιχειρημα,ηταν χιουμοριστικη φραση για να δειξω το προφανες,την αποσταση με τον μπροστινο μου!

Το ότι είναι μεγαλύτερες λόγω ισορροπίας δεν αναιρεί το γεγονός ότι η σκάλα είναι ασφαλέστερη όταν δεν έχει τόσο μεγάλα σκαλοπάτια. Και όπως είπες, λόγω ισορροπίας, να στέκεσαι καλύτερα. Στεκεται καποιος καλυτερα σε ενα σκαλοπατι το οποιο ειναι 20εκ απο ενα σκαλοπατι οταν αυτο ειναι 40εκ? WTF?

Και όσον αφορά τα ασανσέρ, τι είναι πιο συχνό φαινόμενο όταν υπάρχει κυλιόμενη σκάλα, να λείπει ασανσέρ ή να λείπουν οι απλές σκάλες; Τιποτα απο τα δυο.Αλλη η χρηση του ασανσερ,αλλη των κυλιωμενων,αλλη των στατικων. Στο ασανσερ μπορουν να το χρησιμοποιησουν ατομα μεγαλης ηλικιας που δεν μπορουν ουτε τις κυλιωμενες να χρησιμοποιησουν,ουτε στατικες.Τις κυλιωμενες μπορει να μην τις χρησιμοποιησουν ατομα τα οποια δεν μπορουν να ανεβουν (ξερω πολλα ατομα που ζαλιζονται ή φωβουνται τις κυλιωμενες)  και χρησιμοποιουν τις απλες σκαλες.Και τελος,τις απλες σκαλες μπορει να τις χρησιμοποιησει ο οποιοσδηποτε που δεν ανηκει στις παραπανω "κατηγοριες" που ανεφερα ειτε απλα επειδη δεν θελει ας πουμε.

 

Και για τους νόμους που λες, ναι επιβάλλεται, γιατί υπάρχουν χώρες και άνθρωποι που προέρχονται από αυτές τις χώρες που έχουν κίνηση ανάποδη. Πχ Αγγλία με αριστερή κίνηση, σκάλες αριστερή προσπέραση αντί για δεξιά που θα έπρεπε λόγω συνήθειας του κόσμου. Αντίθετα, Αυστραλία με αριστερή κίνηση επίσης, στις κυλιόμενες δεξιά προσπέραση και στέκονται στα αριστερά. Ελλάδα, δεξιά κίνηση, αριστερή προσπέραση, δεξιά στέκεσαι στην κυλιόμενη. Δεν μπορείς να μυρίζεις τα νύχια, επιβάλλεται να υπάρχουν πινακίδες να σου λένε από πού να στέκεσαι και πού να προχωράς, αν θέλουν κίνηση στις σκάλες. Αλλο να βαλεις πινακιδες για απλη ενημερωση του κοσμου και αλλο να φτιαξεις ΝΟΜΟ.Καταλαβαινεις την διαφορα? Και επισης,οταν εγω παω επισκεψη σε μια αλλη χωρα,συγγνωμη κιολας,αλλα δεν θα εχω καμια απαιτηση για καποιο "νομο" αγγραφο λογω συνηθειας της εκαστοτε χωρας (διαφορετικης απο την δικη μου) που να πρεπει να γινει κανονικος νομος λογω δικιας μου συνηθειας.. Αν παω στην Αγγλια και κανω προσπεραση απο τα αριστερα και πεσω πανω σε αμαξι,μην απορισω αν βγει καμια "ντουλαπα" και μου χωσει κανα μπουνιδι  ενω θα του εχω πει οτι "εγω ετσι εχω συνηθησει στην Ελλαδα" (Για το συγκεκριμενο παραδειγμα υπαρχει νομος φυσικα,αλλα αν υποθεσουμε πως δεν υπηρχε τετοιος νομος και ηταν απλα ενας αγγραφος νομος)

Οταν ειμαι επισκεπτης καπου,σορυ αλλα εγω προσαρμοζομαι στην συνηθειες του αλλου και οχι ο αλλος στις δικες μου.Οταν λοιπον θα ερθει ο Αγγλος,αυτες τις x,y μερες που θα ερθει,ας αλλαξει τις συνηθειες του για αυτες τις x,y μερες και ας κανει προσπερασεις απο αριστερα!Το ιδιο θα κανω και εγω οταν παω στην Αγγλια.Παλι SO SIMPLE!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως έχουν πει ήδη κάποιοι, περίπου τις μισές φορές έχω κερδίσει αρκετό χρόνο προσπαθώντας να κερδίσω χρόνο απ' όπου μπορώ.

 

Όταν δεν είμαι έξω για βόλτα, θεωρώ απίστευτα χαμένο το χρόνο που χάνω αν πηγαίνω «σαν κυρία». Γενικότερα με ενοχλεί να χάνω χρόνο στο δρόμο άσκοπα. Προτιμώ να τον αξιοποιήσω στο insomnia :Ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οι κλανιές μπορεί να είναι το πιο γελοίο επιχείρημα ετών που έχω διαβάσει. Που και να ίσχυε πάλι δεν ισχύει, γιατί με το μεγαλύτερο σκαλί η μύτη σου πιο κοντά βρίσκεται στον κώλο του μπροστινού σου, αυτοαναιρείσαι. Καθολου.Υπαρχει χωρος στον καθενα να καθεται πιο ανετα οταν ειναι ακινητος πανω στις σκαλες και να κρατα μια αποσταση απο τον μπροστινο του που βρισκεται στο επομενο σκαλι.Οι κλανιες δεν ηταν επιχειρημα,ηταν χιουμοριστικη φραση για να δειξω το προφανες,την αποσταση με τον μπροστινο μου!

 

Το ότι είναι μεγαλύτερες λόγω ισορροπίας δεν αναιρεί το γεγονός ότι η σκάλα είναι ασφαλέστερη όταν δεν έχει τόσο μεγάλα σκαλοπάτια. Και όπως είπες, λόγω ισορροπίας, να στέκεσαι καλύτερα. Στεκεται καποιος καλυτερα σε ενα σκαλοπατι το οποιο ειναι 20εκ απο ενα σκαλοπατι οταν αυτο ειναι 40εκ? WTF?

 

Και όσον αφορά τα ασανσέρ, τι είναι πιο συχνό φαινόμενο όταν υπάρχει κυλιόμενη σκάλα, να λείπει ασανσέρ ή να λείπουν οι απλές σκάλες; Τιποτα απο τα δυο.Αλλη η χρηση του ασανσερ,αλλη των κυλιωμενων,αλλη των στατικων. Στο ασανσερ μπορουν να το χρησιμοποιησουν ατομα μεγαλης ηλικιας που δεν μπορουν ουτε τις κυλιωμενες να χρησιμοποιησουν,ουτε στατικες.Τις κυλιωμενες μπορει να μην τις χρησιμοποιησουν ατομα τα οποια δεν μπορουν να ανεβουν (ξερω πολλα ατομα που ζαλιζονται ή φωβουνται τις κυλιωμενες)  και χρησιμοποιουν τις απλες σκαλες.Και τελος,τις απλες σκαλες μπορει να τις χρησιμοποιησει ο οποιοσδηποτε που δεν ανηκει στις παραπανω "κατηγοριες" που ανεφερα ειτε απλα επειδη δεν θελει ας πουμε.

Και για τους νόμους που λες, ναι επιβάλλεται, γιατί υπάρχουν χώρες και άνθρωποι που προέρχονται από αυτές τις χώρες που έχουν κίνηση ανάποδη. Πχ Αγγλία με αριστερή κίνηση, σκάλες αριστερή προσπέραση αντί για δεξιά που θα έπρεπε λόγω συνήθειας του κόσμου. Αντίθετα, Αυστραλία με αριστερή κίνηση επίσης, στις κυλιόμενες δεξιά προσπέραση και στέκονται στα αριστερά. Ελλάδα, δεξιά κίνηση, αριστερή προσπέραση, δεξιά στέκεσαι στην κυλιόμενη. Δεν μπορείς να μυρίζεις τα νύχια, επιβάλλεται να υπάρχουν πινακίδες να σου λένε από πού να στέκεσαι και πού να προχωράς, αν θέλουν κίνηση στις σκάλες. Αλλο να βαλεις πινακιδες για απλη ενημερωση του κοσμου και αλλο να φτιαξεις ΝΟΜΟ.Καταλαβαινεις την διαφορα? Και επισης,οταν εγω παω επισκεψη σε μια αλλη χωρα,συγγνωμη κιολας,αλλα δεν θα εχω καμια απαιτηση για καποιο "νομο" αγγραφο λογω συνηθειας της εκαστοτε χωρας (διαφορετικης απο την δικη μου) που να πρεπει να γινει κανονικος νομος λογω δικιας μου συνηθειας.. Αν παω στην Αγγλια και κανω προσπεραση απο τα αριστερα και πεσω πανω σε αμαξι,μην απορισω αν βγει καμια "ντουλαπα" και μου χωσει κανα μπουνιδι  ενω θα του εχω πει οτι "εγω ετσι εχω συνηθησει στην Ελλαδα" (Για το συγκεκριμενο παραδειγμα υπαρχει νομος φυσικα,αλλα αν υποθεσουμε πως δεν υπηρχε τετοιος νομος και ηταν απλα ενας αγγραφος νομος)

Οταν ειμαι επισκεπτης καπου,σορυ αλλα εγω προσαρμοζομαι στην συνηθειες του αλλου και οχι ο αλλος στις δικες μου.Οταν λοιπον θα ερθει ο Αγγλος,αυτες τις x,y μερες που θα ερθει,ας αλλαξει τις συνηθειες του για αυτες τις x,y μερες και ας κανει προσπερασεις απο αριστερα!Το ιδιο θα κανω και εγω οταν παω στην Αγγλια.Παλι SO SIMPLE!

 

1ον. Αστείο ξεαστείο, η κλανιά ήταν τελείως άτοπη, γιατί ο κώλος του μπροστινού σου έρχεται πιο κοντά στη μύτη σου.

2ον. Σοβαρά τώρα πες ότι δεν τρολάρεις, φυσικά και το σκαλοπάτι 40 εκατοστών σου δίνει καλύτερη ισορροπία και χώρο να σταθείς από ένα άλλο σκαλοπάτι 20 εκατοστών. Το οποίο επειδή δεν είναι για να στέκεσαι αλλά για να ανεβοκατεβαίνεις, μπορεί και να μην χωρά όλο το πόδι σου. Αλλά δεν είναι για να στέκεσαι.

3ον, δεν είπα ότι οι κυλιόμενες αντικαθιστούν 100% τα ασανσέρ. Είπα ότι η λογική τους (τις περισσότερες φορές) είναι να υπάρχουν εκεί που δεν μπορούν να υπάρχουν ασανσέρ. Φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις, φυσικά και υπάρχουν μέρη που έχουν μόνο σκάλες, ή μόνο σκάλες και ασανσέρ, ή μόνο κυλιόμενες και σκάλες, ή ακόμα και μόνο κυλιόμενες και ασανσέρ χωρίς στατικές σκάλες, πχ σε μερικά εμπορικά. Όπως και η λογική των ασανσέρ είναι να εξυπηρετούν άτομα που δεν μπορούν να ανέβουν σκάλες, υπάρχουν όμως πάρα πολλά μέρη χωρίς ασανσέρ, ή μέρη με ασανσέρ που είναι τόσο στενά που δεν χωράει να μπει μέσα πχ ανάπηρος με καροτσάκι. Μιλάμε για την λογική τους, όχι για τις μαλακίες που κάνουν οι κατασκευαστές, μηχανικοί, κτλ

4ον, όταν υπάρχει προειδοποίηση απαγόρευσης κίνησης στη σκάλα, δεν χρειάζεται να ψηφίσει νόμο η βουλή του κράτους. Έχω δει αστυνομικό να κόβει κλήση σε άτομο που περπατούσε στη συγκεκριμένη κυλιόμενη που ανέφερα πριν, που υπάρχει πινακίδα που λέει να στέκεσαι και όχι να κινείσαι. Νομοθεσία δεν υπάρχει, η κλήση κόπηκε γιατί το άτομο δεν σεβάστηκε την προειδοποιητική πινακίδα. Το ίδιο ισχύει και για το αντίθετο, δεν χρειάζεται η πλειοψηφία των βουλευτών να ψηφίσει νομοθεσία, αν αναφέρουν πινακίδες να στέκεσαι στα δεξιά και να κινείσαι στα αριστερά, ανετότατα σου κόβουν πρόστιμο αν στέκεσαι σαν χάχας στα αριστερά και εμποδίζεις.

 

Και όσον αφορά τον άγγλο, για δες τι έγραψα ακριβώς, ξαναδιάβασε. Δυο χώρες με αριστερή κίνηση, Αγγλία και Αυστραλία, έχουν διαφορετική κίνηση στις κυλιόμενες. Η Αυστραλία ακολουθά την κίνηση που ακολουθούν τα αυτοκίνητα, η Αγγλία το πάει ανάποδα και ενώ έχει δεξιά προσπέραση αυτοκινήτων, στις κυλιόμενες έχει αριστερή. Εσύ σαν τουρίστας γνωρίζοντας ότι πηγαίνεις σε χώρα με αριστερή κίνηση (Αγγλία) λογικά θα σκεφτείς ότι στα αριστερά στέκεσαι και δεξιά περπατάς στις κυλιόμενες, οι άγγλοι όμως το πάνε ανάποδα όπως και στην ηπειρωτική ευρώπη. Φυσικά και μπερδεύει και πρέπει να υπάρχουν πινακίδες να λένε που πρέπει να κινείσαι και πού να στέκεσαι, αν επιβάλλεται η κίνηση στις κυλιόμενες. Αν δεν επιβάλλεται όμως, απλά ζητάς συγγνώμη από τον μπροστινό σου να σου κάνει χώρο να περάσεις αν σου φράζει το δρόμο, ή κάνεις υπομονή και στέκεσαι και εσύ, ή πας από τις στατικές σκάλες όπου όλοι κινούνται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

για το 1 θα πω οτι δεν ισχυει αυτο που λες για τον κωλο! γιατι εκτος αν ο μπροστινος σου εχει 1.5 μετρο ποδι το κεφαλι σου θα ειναι καπου στη μεση της πλατης του! Αν εχετε 1 σκαλι κενο αναμεσα σας τοτε ειναι πιο πιθανο η μουρη σου να ναι στον κωλο του

 

και για το 2 γιατι στα σκαλια τον 20εκ που ειναι για να προχωρας οταν μαζευει πολυ κοσμο δεν αναγκαζεσαι να σταθεις ? αρα ειναι πιο επικυνδυνα!

 

οφφτοπικ

μακραν τα χειροτερα σκαλια ειναι στα καραβια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και για το 2 γιατι στα σκαλια τον 20εκ που ειναι για να προχωρας οταν μαζευει πολυ κοσμο δεν αναγκαζεσαι να σταθεις ? αρα ειναι πιο επικυνδυνα!

Καταρχην το πρωτο το ειπα εντελως μεταφορικα ("που λεει ο λογος") για να δειξω το point μου.

Στο δευτερο,ακριβως το ιδιο λεμε.Απλα η σκαλες που εχουν αυτο το σκοπο,δλδ να στεκεσαι,γιαυτο και ειναι πιο πλατια/μεγαλα.

 

2ον. Σοβαρά τώρα πες ότι δεν τρολάρεις, φυσικά και το σκαλοπάτι 40 εκατοστών σου δίνει καλύτερη ισορροπία και χώρο να σταθείς από ένα άλλο σκαλοπάτι 20 εκατοστών. Το οποίο επειδή δεν είναι για να στέκεσαι αλλά για να ανεβοκατεβαίνεις, μπορεί και να μην χωρά όλο το πόδι σου. Αλλά δεν είναι για να στέκεσαι.

 

Φιλε,δεν το διατυπωσες σωστα στο προηγουμενο ποστ σου και φανηκε οτι λες το αντιθετο.Οτι επειδη ειναι μεγαλυτερα τα σκαλοπατια,οτι δεν ειναι ασφαλεστερες.Το ιδιο λεμε στην ουσια,

 

¨¨Το ότι είναι μεγαλύτερες λόγω ισορροπίας δεν αναιρεί το γεγονός ότι η σκάλα είναι ασφαλέστερη όταν δεν έχει τόσο μεγάλα σκαλοπάτια. Και όπως είπες, λόγω ισορροπίας, να στέκεσαι καλύτερα. ¨¨

 

Αυτο ποσταρες γιαυτο και βγαζει νοημα οτι η σκαλα ειναι ασφαλεστερη οταν δεν εχει μεγαλυτερα σκαλοπατια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το 1 θα πω οτι δεν ισχυει αυτο που λες για τον κωλο! γιατι εκτος αν ο μπροστινος σου εχει 1.5 μετρο ποδι το κεφαλι σου θα ειναι καπου στη μεση της πλατης του! Αν εχετε 1 σκαλι κενο αναμεσα σας τοτε ειναι πιο πιθανο η μουρη σου να ναι στον κωλο του

 

και για το 2 γιατι στα σκαλια τον 20εκ που ειναι για να προχωρας οταν μαζευει πολυ κοσμο δεν αναγκαζεσαι να σταθεις ? αρα ειναι πιο επικυνδυνα!

 

οφφτοπικ

μακραν τα χειροτερα σκαλια ειναι στα καραβια

Ρε με τις κλανιές....όσο ψηλότερο το σκαλοπάτι, τόσο πιο κοντά στον κώλο του μπροστινού είναι η μύτη σου. Φροντιστήριο χρειαζόμαστε; Είπαμε τελείως άτοπο επιχείρημα, μην επαναλαμβάνουμε τις ίδιες βλακείες και χάνεται η σοβαρότητα του θέματος. Τέλος με τις κλανιές και τους κώλους.

Όσον αφορά τα εκατοστά, δεν πήρα μεζούρα να μετρήσω πόσο είναι. Σύμφωνα με αυτά πουείπεο συμφορουμίτης πριν, θεώρησα ότι 20 εκατοστά αναφερόντουσαν στα στατικά σκαλιά και 40 στα κυλιόμενα. Και φυσικά τα σκαλιά με μεγαλύτερο χώρο είναι πιο ασφαλή για να στέκεσαι από ότι αν δεν είχαν πολύ χώρο.

Υπάρχουν στατικές σκάλες, που εγώ με Νο 44 το πόδι μου δεν χωρά όλο, μέρος της πατούσας είναι στον αέρα. Δεν έχω βρει ούτε μια κυλιόμενη που να μην χωρά το πόδι μου όμως. Ο λόγος που τα σκαλιά της κυλιόμενης είναι μεγαλύτερα είναι για μεγαλύτερη ασφάλεια όταν στέκεσαι, επειδή κινείται η σκάλα, για να υπάρχει περισσότερος χώρος να τοποθετήσεις ψώνια και σακούλες, να χωράνε οι ρόδες για καροτσάκια μωρών να μπορούν να τις χρησιμοποιούν μάνες, κτλ.

 

Και μια που ανέφερα μάνα, για πες μου αν βιάζεσαι και πας σε κυλιόμενη σκάλα και βρεις μπροστά σου μάνα με καρότσι, που αν είναι φαρδύ το καρότσι έχει πιάσει πολύ χώρο και δεν χωρά να προσπεράσει άνθρωπος μη ανορεξικός από τα αριστερά, τι κάνεις; Βρίζεις την μάνα που γέννησε; Που αγόρασε καρότσι αντί να κουβαλά το μωρό και τα πράγματά του στην πλάτη της; Τον κατασκευαστή που δεν προνόησε να φτιάξει και ασανσέρ; Την βρίζεις; Πηδάς πάνω από την μάνα και το καρότσι αδιαφορώντας για την δική σου ασφάλεια, της μάνας και του μωρού; Κάθεσαι από πίσω και περιμένεις υπομονετικά; Πας από τις στατικές σκάλες; Για λύσε μου την απορία τι κάνεις.

 

Καταρχην το πρωτο το ειπα εντελως μεταφορικα ("που λεει ο λογος") για να δειξω το point μου.

Στο δευτερο,ακριβως το ιδιο λεμε.Απλα η σκαλες που εχουν αυτο το σκοπο,δλδ να στεκεσαι,γιαυτο και ειναι πιο πλατια/μεγαλα.

 

 

Φιλε,δεν το διατυπωσες σωστα στο προηγουμενο ποστ σου και φανηκε οτι λες το αντιθετο.Οτι επειδη ειναι μεγαλυτερα τα σκαλοπατια,οτι δεν ειναι ασφαλεστερες.Το ιδιο λεμε στην ουσια,

 

¨¨Το ότι είναι μεγαλύτερες λόγω ισορροπίας δεν αναιρεί το γεγονός ότι η σκάλα είναι ασφαλέστερη όταν δεν έχει τόσο μεγάλα σκαλοπάτια. Και όπως είπες, λόγω ισορροπίας, να στέκεσαι καλύτερα. ¨¨

 

Αυτο ποσταρες γιαυτο και βγαζει νοημα οτι η σκαλα ειναι ασφαλεστερη οταν δεν εχει μεγαλυτερα σκαλοπατια

Όταν είπα μεγαλύτερα, δεν εννοούσα τον χώρο που έχεις να σταθείς, αλλά το ύψος του σκαλιού που πρέπει να ανέβεις.

Επειδή τα σκαλιά στις κυλιόμενες είναι ψηλότερα, να το διατυπώσω καλύτερα, δεν είναι ασφαλή για ανεβοκατέβασμα. Αν οι κυλιόμενες είχαν βασικό σκοπό και την παράλληλη κίνηση των ανθρώπων πάνω τους, θα φτιάχνονταν με ασφαλέστερα, πιο κοντά σκαλιά όπως οι στατικές σκάλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι στην Ελλάδα έχουμε τις προδιαγραφές γραμμένες στα @ρχ@δια μας δεν σημαίνει οτι οι προδιαγραφές ειναι υπαρκτες και καλό ειναι να τηρουνται.

 

Οι κυλιόμενες σκάλες είναι ο ασφαλέστερος και πρακτικότερος τρόπος να μεταφέρεις άτομα σε άλλο επίπεδο, ξέρεις οτι με μια σκάλια χ προδιαγραφών πάνε 500ατομα/λεπτο 4 μετρα επάνω. Στο ασανσέρ αυτο το νούμερο ειναι πολύ μικρότερο ενω σε απλή σκάλα εξαρτάσαι απο τον χρήστη. Αρα βάζεις κυλιόμενη και πληρείς τις προδιαγραφές.

Επισεις επειδή αναφέρθηκε, η κυλιόμενη που δεν δουλευει δεν ειναι σκαλα, είναι εκτός προδιαγραφών. Για να ειναι μια σκάλα ξεκούραστη και ασφαλης πρέπει να πληρεί τον τυπο 2Ρ+Π= 62,5 εκ(περίπου) όπου Ρ=ριχτι και Π=πατημα. Αρα μια κυλιόμενη που δεν δουλευει δεν ειναι ασφαλης για εκκένωση και πρέπει παράλληλα διπλα να υπάρχει μια σταθεση φαρδιά σκάλα.

Τωρα γιατι να στεκόμαστε δεξια; Γιατι το κανουν οι ποιο πολιτισμένοι λαοι τους οποιους προσπαθουμε να τους μοιασουμε, για να το κανουν αυτοι κατι θα ξέρουν, ας τους ακολουθήσουμε και ας μην το ζαλίζουμε (το ιδιο και με τις ουρες, με τις διαβάσεις κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι για του λογου του αληθες..:

http://i.imgur.com/QmmnMK0.jpg

 

escalator-signs_800.jpg

 

 

 

escalator.gif
funny-escalator-fails-09.gif

 

T9YpXuh.gif

http://i.imgur.com/T9YpXuh.gif

 

 

girl-going-up-the-escalator-fail.gif

 

 

people-walking-past-gif4.gif

 

Haters to the left: Why only chumps run up tube station escalators

 

http://londonlocomotion.wordpress.com/2012/11/03/haters-to-the-left-why-only-chumps-run-up-the-tube-escalators/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

αντε να το εξηγησουμε και μαθηματικα!!

 

εστω οτι εγω που ειμαι και κοντος εχω υψος 170 και εχω μπροστα μου καποιον ο οποιος ειναι 190! θες να πουμε οτι εχει ποδι 1μετρο ας το πουμε και τα σκαλια ειανι 30 εκατοστα σε υψος ας το πουμε και αυτο ! εχουμε και λεμε τωρα

 

170 εγω και ο κωλος του μπροστινου θα ειναι στο 130! εχουμε σχεδον μισο μετρο διαφορα ! οποτε οχι δεν φτανει ο κωλος του στη μουρη μου! (μονο σε περιπτωησεις που ο μπροστα ειναι πολυ ψηλος και κατω πολυ κοντος αλλα κοιταμε το μεσο ανρθωπο)

 

επισης δεν μιλαμε για 1 κενο σκαλι αναμεσα ! τελος να κανεις σκαλι πανω απο 30εκ σε υψος δεν υπαρχει περιπτωση! αρα καταληγουμε οτι αυτο δεν προκειτε να συμβει

 

οσο για τη μανα ειτε θα παει με το ασανσερ γιατι υπαρχει για αυτο το λογο ειτε θα χωσει τις δυο μπροστα ροδες στο πανω σκαλι και θα στεκεται απο πισω με τις αλλες δυο στον αερα οποτε δεν θα με ενοχλει! γιατι αν αν κανει κινηση να βαλει το καροτσι στα αριστερα της οταν θα φτασει στο τελος δεν θα μπορει να το σπρωξει μπροστα! τελος ειναι επικυνηνο για το μωρο να το παει απο τις κυλιομενες σκαλες! αν ηταν φτιαγμενες για να ανεβαζουν τα καροτσακια θα ηταν κυλιομενοι διαδρομοι οπως σε καποια σουπερ μαρκετ!

 

το λυσαμε και αυτο με τη μανα! κατι αλλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...