Προς το περιεχόμενο

Στις κυλιόμενες σκάλες πάμε καλα?


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

λογικα η απαντηση στην ερωτηση σου ειναι λογο κοστους! 

 

θα σου κανω μια ερωτηση μηπως και σκεφτεις λιγο διαφορετικα και καταλαβεις οτι η υπαρξη της κυλιομενης σκαλας δεν ειναι για να πας ευκολα και ξεκουραστα!

 

αν αυτο που ειπες ισχυε τοτε γιατι στα μεγαλα αεροδρομια εχουν κυλιομενους διαδρομους? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

αν αυτο που ειπες ισχυε τοτε γιατι στα μεγαλα αεροδρομια εχουν κυλιομενους διαδρομους? 

 

Τι εννοεις; Δεν εχω παει σε πολλα αεροδρομια, αλλα Αυτο κατω στο Κορωπι θυμαμαι αντι για σκαλες ειχε κινουμενους διαδρομους. Πιστευω το εκαναν για να μεταφερονται ξεκουραστα οι μεταφορες/σακιδια-βαλιτσες. Λογικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

μπα! η υπαρξη τους ειναι για να φτανεις πιο γρηγορα εκει που πρεπει! σκεψου να εχεις να πας απο το ενα τερμιναλ στο αλλο σε ενα τεραστιο αεροδρομιο! μην βλεπεις αυτα που εχουμε εδω! εκει η διαφορα που θα σου δωσει ο διαδρομος μπορει να σε κανει να προλαβες την πτηση !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ανέφερα παρα πίσω στο αεροδρόμιο του Μονάχου έχει που είναι από τα πιο μεγάλα.

και ο λόγος που διάλεγα να τρέχω πάνω στις κυλιόμενες είναι γιατί συνήθως όλοι εκεί κάθονται στάσιμοι και μειωνόταν η πιθανότητα να σκάσω πάνω σε κάποιον που περπατούσε αμέριμνος και να γινόμασταν κουβάρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω που σας εφτιαξα τη διαθεση.

Ομως, παρτε για παραδειγμα το εξης:

Ειστε στη μπλε γραμμη (3) και κατεβαινετε Μοναστηρακι (η στον Κεραμεικο), και θελετε να ανεβειτε τα επιπεδα. Οσοι βιαζονται, και να θελουν δεν μπορουν να πανε απο τις κυλιομενες, με το στριμωξιδι κοσμου που υπαρχει.

 

Εκει πχ, αν ειναι ολοι τους αναγκασμενοι να κατσουν δεξια για να περασουν καποιοι αλλοι, τοτε ολοι τους θα καθυστερησουν. Εκει που η σκαλα θα παιρνει 20 ατομα το λεπτο πχ, με το σκεπτικο σας, θα παιρνει 10 το λεπτο. Η αρχη των κυλιομενων ειναι να ανεβαινεις ευκολα και ξεκουραστα τα επιπεδα.

Δεν είναι έτσι και δεν γίνεται και στην πράξη έτσι.

 

Ίσα ίσα που με το σκεπτικό σου, αν έμπαιναν από ένα άτομο σε κάθε πλευρά και στεκόταν ακίνητοι, δε θα έφευγες από εκεί ούτε στο μισάωρο.

 

Όσοι μπαίνουν από την αριστερή πλευρά, οφείλουν να προχωρήσουν ως που να προσπεράσουν τον πρώτο δεξιά και να μπουν μπροστά του. Αλλά το ακόμα πιο σωστό και που συμβαίνει συνήθως είναι και οι δεξιά να προχωρήσουν όσο μπορούν, όσοι μπορούν, ένα δύο σκαλάκια, ώστε να αφήνουν χώρο σε όσους βρίσκονται προσωρινά στην αριστερή πλευρά να βγουν στη δεξιά.

 

Οπότε στην πράξη με τη χρήση της αριστερής όχι τα μισά άτομα μπαίνουν στο λεπτό, αλλά τα διπλάσια και αποσυμφορούνται οι επόμενες κλίμακες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπα! η υπαρξη τους ειναι για να φτανεις πιο γρηγορα εκει που πρεπει! σκεψου να εχεις να πας απο το ενα τερμιναλ στο αλλο σε ενα τεραστιο αεροδρομιο! μην βλεπεις αυτα που εχουμε εδω! εκει η διαφορα που θα σου δωσει ο διαδρομος μπορει να σε κανει να προλαβες την πτηση !

Αυτους τους κινουμενους διαδρομους ποτε δεν τους καταλαβα.

Πανε πιο αργα και απο τον θανατο.

Για χαλαρη μετακινηση aka εχω 45λεπτα χρονο ειναι μουρλια, αλλα για να προλαβεις πτηση ουτε καν!

Αμα εχεις και χειραποσκευη ειναι λιγο μανουρα να κανεις zig zag τρεχοντας.

Σε περιπτωσεις που το τερμιναλ ειναι στην αλλη ακρη τον βρισκω ασυμφορο τροπο.

Το λεω γιατι μου εχει τυχει και ειδα οτι εφτασα πολυ πιο γρηγορα απο τους αλλους συνταξιδιωτες μου (στην ιδια πτηση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ισχυε αυτο που λετε μερικοι ρε παιδια, σοβαρα τωρα, γιατι τις κυλιομενες τις φτιαξανε ετσι ωστε στο ενα σκαλι να καθονται το max 2 ατομα??

Αφου την τεχνολογια την εχουμε, γιατι το πλατος των κυλιομενων δεν το κανανε στα 2 μετρα πχ, ωστε να ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι? Για ξανασκεφτειτε λιγο.. Το οτι μεγαλωσαμε με αυτο τον τροπο σκεψης δεν σημαινει οτι ειναι και σωστος.

προφανώς δεν γνωρίζεις την έννοια των προδιαγραφών ασφαλείας στις κατασκευές, το ότι μπορούμε να κατασκευάσουμε κάτι δεν σημαίνει και ότι επιτρέπεται. Σε ένα κινούμενο μέσο οι άνθρωποι θα πρέπει να μπορούν να στηριχθούν από κάτι, στα 2μ πως θα γίνει αυτό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αυτους τους κινουμενους διαδρομους ποτε δεν τους καταλαβα.

Πανε πιο αργα και απο τον θανατο.

Για χαλαρη μετακινηση aka εχω 45λεπτα χρονο ειναι μουρλια, αλλα για να προλαβεις πτηση ουτε καν!

Αμα εχεις και χειραποσκευη ειναι λιγο μανουρα να κανεις zig zag τρεχοντας.

Σε περιπτωσεις που το τερμιναλ ειναι στην αλλη ακρη τον βρισκω ασυμφορο τροπο.

Το λεω γιατι μου εχει τυχει και ειδα οτι εφτασα πολυ πιο γρηγορα απο τους αλλους συνταξιδιωτες μου (στην ιδια πτηση)

 

αντε να το πουμε αλλη μια φορα! πηγαινοντας κανονικα πας με την δικη σου ταχυτητα Χ πηγαινοντας απο κυλιομενες σκαλες/διαδρομο πας μετην ταχυτητα σου Χ + την ταχυτητα Ψ (οση και αν ειναι αυτη) του διαδρομου/σκαλων.

καταληγουμε

 

Χ<Χ+Ψ οποτε πας πιο γρηγορα! προφανως και δεν μιαλω για αυτους που απλα ανεβαινουν πανω και περιμενουν να φτασουν στην αλλη ακρη επειδη βαριουνται να κουνηθουν! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στους διαδρόμους υποτίθεται ότι πρέπει να περπατάς.Αυτό είναι γνωστό και έγινε για να μειωθούν οι χρόνοι μετακίνησης μέσα στο αεροδρόμιο.

Αλλά δεν ισχύει για όλους και σίγουρα δεν μπορείς να αναγκάσεις τους άλλους να το κάνουν,τώρα προσωπικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα να περάσω με αποσκευή από εκεί,ακόμη και όταν οι άλλοι απλά κάθονταν.

Έχω φυσικά και εγώ κάτσει σε διαδρόμους να με "παν", όταν έχω πολλά πράγματα και δεν βιάζομαι ιδιαίτερα. Από εκεί κι πέρα πάντα στα δεξιά για να φεύγουν όσοι βιάζονται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι διάδρομοι και οι κυλιόμενες σκάλες βασικά το ίδιο πράγμα είναι. Ξέρω σκάλα κυλιόμενη που ανεβαίνει, μετατρέπεται σε διάδρομο για μερικά μέτρα και ξαναγίνεται σκάλα έπειτα. Τώρα για να έρθουμε στο θέμα, σε πολλές χώρες του εξωτερικού προσπάθησαν να περάσουν το "δεξιά στέκεσαι, αριστερά ανεβαίνεις τα σκαλιά" αλλά παντού εγκαταλείφθηκε βασικά για λόγους ασφαλείας και για οικονομικούς λόγους.

 

Η λογική της κυλιόμενης σκάλας είναι να αντικαταστήσει το ασανσέρ όπου δεν μπορεί να φτιαχτεί ένα για διάφορους λόγους, όχι να αντικαταστήσει τη σκάλα. Από εκεί και πέρα, αν όλοι στέκονται στα δεξιά ενώ στα αριστερά περπατάνε, δεν υπάρχει η ίδια πάνω κάτω ισορροπία του κέντρου βάρους της σκάλας, με αποτέλεσμα να χαλάει συχνότερα και να χρειάζεται συντήρηση περισσότερες φορές. Επίσης, η σκάλα δεν είναι βασικά φτιαγμένη για να την ανεβαίνεις, εξ ου και τα μεγάλα σκαλοπάτια της. Σε σκάλες με μεγάλη κλίση, δηλαδή με πολλά σκαλοπάτια πάνω από πενήντα, μπορείς να καταλάβεις για ποιον λόγο δεν είναι ασφαλείς στο ανεβοκατέβασμα. Συνήθως τέτοιες τις κάνουν σε δύο ορόφους, αλλά έχω πετύχει μετρό που έχει σε μια και υπάρχει προειδοποιητική πινακίδα πως είναι πολύ απότομη και να μην υπάρχει κίνηση όσο είσαι πάνω της.

 

Βέβαια υπάρχει ο άγραφος νόμος να κινείσαι στα αριστερά και το κάνω και εγώ ο ίδιος και μου την σπάει όταν στέκονται στα αριστερά, αλλά βασικά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να την πεις σε κάποιον που στέκεται στα αριστερά γιατί δεν ισχύει ότι πρέπει να κινείται. Με μια αναζήτηση μπορεί ο οποιοσδήποτε να διαβάσει χώρες και πόλεις που προσπάθησαν στο παρελθόν να το εφαρμόσουν αλλά εγκαταλείφθηκε παντού η ιδέα, όπως είπα για λόγους ασφαλείας και οικονομικούς επίσης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι διάδρομοι και οι κυλιόμενες σκάλες βασικά το ίδιο πράγμα είναι. Ξέρω σκάλα κυλιόμενη που ανεβαίνει, μετατρέπεται σε διάδρομο για μερικά μέτρα και ξαναγίνεται σκάλα έπειτα. Τώρα για να έρθουμε στο θέμα, σε πολλές χώρες του εξωτερικού προσπάθησαν να περάσουν το "δεξιά στέκεσαι, αριστερά ανεβαίνεις τα σκαλιά" αλλά παντού εγκαταλείφθηκε βασικά για λόγους ασφαλείας και για οικονομικούς λόγους.

 

Η λογική της κυλιόμενης σκάλας είναι να αντικαταστήσει το ασανσέρ όπου δεν μπορεί να φτιαχτεί ένα για διάφορους λόγους, όχι να αντικαταστήσει τη σκάλα. Από εκεί και πέρα, αν όλοι στέκονται στα δεξιά ενώ στα αριστερά περπατάνε, δεν υπάρχει η ίδια πάνω κάτω ισορροπία του κέντρου βάρους της σκάλας, με αποτέλεσμα να χαλάει συχνότερα και να χρειάζεται συντήρηση περισσότερες φορές. Επίσης, η σκάλα δεν είναι βασικά φτιαγμένη για να την ανεβαίνεις, εξ ου και τα μεγάλα σκαλοπάτια της. Σε σκάλες με μεγάλη κλίση, δηλαδή με πολλά σκαλοπάτια πάνω από πενήντα, μπορείς να καταλάβεις για ποιον λόγο δεν είναι ασφαλείς στο ανεβοκατέβασμα. Συνήθως τέτοιες τις κάνουν σε δύο ορόφους, αλλά έχω πετύχει μετρό που έχει σε μια και υπάρχει προειδοποιητική πινακίδα πως είναι πολύ απότομη και να μην υπάρχει κίνηση όσο είσαι πάνω της.

 

Βέβαια υπάρχει ο άγραφος νόμος να κινείσαι στα αριστερά και το κάνω και εγώ ο ίδιος και μου την σπάει όταν στέκονται στα αριστερά, αλλά βασικά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να την πεις σε κάποιον που στέκεται στα αριστερά γιατί δεν ισχύει ότι πρέπει να κινείται. Με μια αναζήτηση μπορεί ο οποιοσδήποτε να διαβάσει χώρες και πόλεις που προσπάθησαν στο παρελθόν να το εφαρμόσουν αλλά εγκαταλείφθηκε παντού η ιδέα, όπως είπα για λόγους ασφαλείας και οικονομικούς επίσης.

Γράφεις πολλά πράματα,αλλά δεν δίνεις αιτιολογήσεις,πηγές ή τέλος πάντων εμπειρίες.

Προσωπικά μπορώ να βάλω το χέρι μου στην φωτιά ότι σε Βαυαρία(Μόναχο,Νυρεμβέργη,Βουρτσμπουργκ),Μπάτεν-Βούτενμπεργκ(Στουτγάρδη), Δανία(Κοπεγχάγη),Τσεχία(Πράγα) όλοι στέκονται στα δεξιά και όσοι θέλουν πάνε στα αριστερά.Τουλάχιστον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.Στην Βαυαρία τουλάχιστον,σε Μόναχο και Νυρεμβέργη, είχε σε πολλά σημεία το "αριστερά περπατάτε,δεξιά στέκεστε".Αλλού δεν θυμάμαι να παρατήρησα.

Επίσης στο θέμα αντικατάστασης ασανσέρ και σκαλών,στην Γερμανία και στην Δανία όπου είχε κυλιόμενες,είχε ασανσέρ(για καρότσια και γέρους με π) και κανονικές σκάλες(όταν δεν είχε ρεύμα ή γινόταν επισκευές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφεις πολλά πράματα,αλλά δεν δίνεις αιτιολογήσεις,πηγές ή τέλος πάντων εμπειρίες.

Προσωπικά μπορώ να βάλω το χέρι μου στην φωτιά ότι σε Βαυαρία(Μόναχο,Νυρεμβέργη,Βουρτσμπουργκ),Μπάτεν-Βούτενμπεργκ(Στουτγάρδη), Δανία(Κοπεγχάγη),Τσεχία(Πράγα) όλοι στέκονται στα δεξιά και όσοι θέλουν πάνε στα αριστερά.Τουλάχιστον στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.Στην Βαυαρία τουλάχιστον,σε Μόναχο και Νυρεμβέργη, είχε σε πολλά σημεία το "αριστερά περπατάτε,δεξιά στέκεστε".Αλλού δεν θυμάμαι να παρατήρησα.

Επίσης στο θέμα αντικατάστασης ασανσέρ και σκαλών,στην Γερμανία και στην Δανία όπου είχε κυλιόμενες,είχε ασανσέρ(για καρότσια και γέρους με π) και κανονικές σκάλες(όταν δεν είχε ρεύμα ή γινόταν επισκευές).

Ρε φιλαράκι, δεν προσπαθώ να στηρίξω επιστημονική θεωρία, είμαι με κινητό και με μια απλή αναζήτηση με γνώση βασικών αγγλικών όοποιοσδήποτε μπορεί να διαβάσει ενδεικτικά άρθρα. Τα δυο πρώτα αποτελέσματα από την αναζήτηση που έκανα πχ, βγάζουν

http://www.bbc.com/news/magazine-23444086

http://www.welovedc.com/2010/07/20/dc-mythbusting-stand-to-the-right/

 

Το δεύτερο δίνει και άλλα λινκς.

 

Επίσης, λίγη λογική σκέψη δεν βλάπτει. Αν οι κυλιόμενες ήταν φτιαγμένες για ανέβασμα, θα είχαν κανονικά σκαλοπάτια.

Αν κινείσαι στη σκάλα και πάθει βλάβη και σταματήσει, κατά 99% θα φας τα μούτρα σου αν δεν κρατιέσαι, μπορεί να καταφέρεις να μην πέσεις, δεν ξέρεις όμως για τον πίσω-μπροστινό σου αν τα καταφέρει. Αν από την άλλη στέκεσαι και πιάνεσαι, είσαι πιο ασφαλής.

 

Επίσης, ο ορισμός και λόγος ύπαρξης της κυλιόμενης από wiki

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Escalator

αντικατάσταση ασανσέρ λέει, όχι σκάλας.

Και όσον αφορά προσωπικές και μη εμπειρίες, δεν είπα ότι δεν ισχύει ότι ο κόσμος κατά πλειοψηφία κινείται στα αριστερά, είπα ότι σε πολλές πόλεις στο παρελθόν προσπάθησαν να το εφαρμόσουν επίσημα, αλλά εγκαταλείφθηκε η ιδέα. Τώρα μπορεί να συνεχίζουν κάπου να το εφαρμόσουν με πινακίδες κτλ, δεν αρνήθηκα κάτι τέτοιο. Αλλά πολύ πιθανό να εγκαταλειφθεί και εκεί στο μέλλον. Επίσημα πάντα, ο άγραφος νόμος και η νοοτροπία δύσκολα αλλάζει, και όπως είπα και εγώ ανεβαίνω από αριστερά και δεν στέκομαι στη σκάλα.

 

Και για να μην λες ότι αερολογώ, Βρυξέλλες, μετρό στάση Botanique, προειδοποίηση ότι απαγορεύεται η κίνηση στη σκάλα, επειδή είναι πολύ απότομη λόγω βάθους θα έπρεπε κανονικά να είναι σκάλα δύο ορόφων, την έκαναν σε έναν και είναι επικίνδυνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φιλαράκι, δεν προσπαθώ να στηρίξω επιστημονική θεωρία, είμαι με κινητό και με μια απλή αναζήτηση με γνώση βασικών αγγλικών όοποιοσδήποτε μπορεί να διαβάσει ενδεικτικά άρθρα. Τα δυο πρώτα αποτελέσματα από την αναζήτηση που έκανα πχ, βγάζουν

http://www.bbc.com/news/magazine-23444086

http://www.welovedc.com/2010/07/20/dc-mythbusting-stand-to-the-right/

 

Το δεύτερο δίνει και άλλα λινκς.

 

Επίσης, λίγη λογική σκέψη δεν βλάπτει. Αν οι κυλιόμενες ήταν φτιαγμένες για ανέβασμα, θα είχαν κανονικά σκαλοπάτια.

Αν κινείσαι στη σκάλα και πάθει βλάβη και σταματήσει, κατά 99% θα φας τα μούτρα σου αν δεν κρατιέσαι, μπορεί να καταφέρεις να μην πέσεις, δεν ξέρεις όμως για τον πίσω-μπροστινό σου αν τα καταφέρει. Αν από την άλλη στέκεσαι και πιάνεσαι, είσαι πιο ασφαλής.

 

Επίσης, ο ορισμός και λόγος ύπαρξης της κυλιόμενης από wiki

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Escalator

αντικατάσταση ασανσέρ λέει, όχι σκάλας.

Και όσον αφορά προσωπικές και μη εμπειρίες, δεν είπα ότι δεν ισχύει ότι ο κόσμος κατά πλειοψηφία κινείται στα αριστερά, είπα ότι σε πολλές πόλεις στο παρελθόν προσπάθησαν να το εφαρμόσουν επίσημα, αλλά εγκαταλείφθηκε η ιδέα. Τώρα μπορεί να συνεχίζουν κάπου να το εφαρμόσουν με πινακίδες κτλ, δεν αρνήθηκα κάτι τέτοιο. Αλλά πολύ πιθανό να εγκαταλειφθεί και εκεί στο μέλλον. Επίσημα πάντα, ο άγραφος νόμος και η νοοτροπία δύσκολα αλλάζει, και όπως είπα και εγώ ανεβαίνω από αριστερά και δεν στέκομαι στη σκάλα.

 

Και για να μην λες ότι αερολογώ, Βρυξέλλες, μετρό στάση Botanique, προειδοποίηση ότι απαγορεύεται η κίνηση στη σκάλα, επειδή είναι πολύ απότομη λόγω βάθους θα έπρεπε κανονικά να είναι σκάλα δύο ορόφων, την έκαναν σε έναν και είναι επικίνδυνη.

To θέμα είναι ότι γράφεις πράγματα που δεν έχουν καθολική ισχύ για αυτό ρώτησα από που βγάζεις τέτοια συμπεράσματα.

Είναι ωραίο γιατί την ανάλυση του BBC την είχα διαβάσει όταν είχε βγει και δεν βλέπω να υποστηρίζει ιδιαίτερα την θέση σου,το αντίθετο μάλιστα αναλύει ότι ο κόσμος το κάνει δίχως προτροπή και φανφάρες.

Τέλος πάντων η ουσιά είναι ότι δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι κάτι που δεν ισχύει πάντού και πάντα ως καθολική αλήθεια.

 

Μάι του σεντς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό ακριβώς. Και θα ήθελα να συμπληρώσω κ εγώ το εξής:

Επειδή πάντα ανεβαίνω από αριστερά της κυλιόμενης και επειδή πάντα μερικοί θα βρεθούν να ρωτήσουν και να πουν ότι αυτή η λογική δεν έχει νόημα. Ενα θα σας πω ... αν είσαι στο μετρό Αθήνας τέρμα κάτω αποβάθρα (τουλάχιστον 3 επίπεδα) και θες να πας γρήγορα πάνω...αν ανέβεις με τα σκαλιά απλά θα σου έχει φύγει η γλώσσα και θα έχεις πεθάνει από την κούραση αν ανέβεις πάνω. Ανεβαίνοντας από αριστερά με την κυλιόμενη μπορεί να γλιτώσεις το πολύ 3 δευτερόλεπτα αλλά θα ανέβειςσαν άνθρωπος και όχι σαν πτώμα. 

αυτο που λες.

πιο απλο δεν γινεται.

ανεβαινοντας τις κανονικες σκαλες μου χει φυγει η γλωσσα και δεν εχω δυναμεις να τρεξω να προλαβω ουτε το λεωφορειο που στριβει στη γωνια.(δεν ειμαι καπνιστρια και δεν ειμαι αθλητρια,οποτε ναι, λαχανιαζω ευκολα.)

Και πολλες φορες κανεις τα παντα να προλαβεις ενα κτελ που περναει καθε μια ωρα.

 

και σιγα τη θυσια να κα εις ενα βημα δεξια να περασει ο αλλος πιο γρηγορα...θα κανεις και μια καλη πραξη!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...