Προς το περιεχόμενο

Ραπτομηχανές πρόταση για αγορά


Zerg13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα επειδή είμαι άσχετος θα ήθελα βοήθεια για μια ραπτομηχανή για δώρο. Πιστεύετε οτι είναι καλή σκέψη; Χρήσιμο είναι; Ξέρει να το χρησιμοποιεί η συγκεκριμένη.

 

http://www.kotsovolos.gr/site/small-home-appliances/sewing-machines/138982-naumann-sigma

 

http://www.kotsovolos.gr/site/small-home-appliances/sewing-machines/138983-naumann-sigma-plus

 

Ποιες οι διαφορές αυτών των 2 ξέρει κανείς; Και αν έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο μοντέλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Υπέροχο δώρο η ραπτομηχανή. Ειδικά όταν ξέρεις ότι ο άλλος θα την χρησιμοποιήσει. Όμως, εφόσον ξέρει να χρησιμοποιεί ραπτομηχανή δεν θα της πάρεις κάποια τόσο κινέζικη και -χωρίς λόγο- πανάκριβη όταν με τα ίδια λεφτά (ή και φτηνότερα) βρίσκεις μηχανές με 160 χρόνια ιστορία όπως οι singer και οι husqvarna. 

Εγώ έχω αυτή http://www.raptomixanes.gr/index.php?route=product/product&product_id=111
Μου την έκανε δώρο ο φίλος μου πριν από 2 μήνες ακριβώς. Έχω μείνει υπερβολικά ικανοποιημένη. Σκέψου πιο πριν είχα μία αντίστοιχη αυτής που έβαλες και σιχτίριζα κάθε φορά που την χρησιμοποιούσα. 

Δουλεύω επίσης την Ε10 (το προηγούμενο μοντέλο) το οποίο είναι επίσης πάρα πολύ καλό. Αλλά βλέπω ότι τώρα στο μαγαζί αυτό έχουν κατεβάσει την τιμή της Ε20 (είναι 255 η τιμή της κανονικά σε άλλα μαγαζιά. Εμένα μου την πήρε στα 180 ευρώ και τώρα έχει 10 ευρώ διαφορά από την Ε10 οπότε συμφέρει! ΥΓ: δεν κάνω διαφήμιση! χαχα!) Παρόλα αυτά, και τα δύο μοντέλα είναι "σκυλιά"! 
Εγώ πλέον ράβω επαγγελματικά (δηλαδή πολλές ώρες ανοιχτή η μηχανή, σκληρά υφάσματα κτλ ) και αντέχει χωρίς να μου έχει σπάσει κλωστή ούτε μία φορά αυτούς τους 2 μήνες! (στην προηγούμενη μου έσπαγε κάθε.. εχμ.. 10 εκατοστά........)