Προς το περιεχόμενο

[megathread] ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ no-name "κινεζιες" tablets και smartphones Ver.2 - ποσταρετε μονο αφου διαβασετε το #1 ποστ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα chuwi τι λένε σαν μαρκα?

Ρωτάω μήπως τελικά αντι να περιμένω το chuwi vi12 (hi12) να πάω στα προτεινόμενα teclast x2 η x16 γιατί χρειαζόμαστε 2 tablet.

Τα 3 tablet που αναφέρεις είναι τελείως διαφορετικά μεταξύ τους.. Μακάρι το vi12 να έχει τα χαρακτηριστικά του x16 pro για να υπάρχει πιο φθηνή επιλογή.

 

Για δυνατή χρήση πας στο teclast x2 pro (έχουν κ άλλες εταιρίες ίδια tablet με αυτό πχ cube i7, onda v919, pipo w8 κτλ) που έχει την μεγαλύτερη οθόνη στην καλύτερη τιμή. Ο επεξεργαστής καίει περισσότερο αλλά οι επιδόσεις είναι πολύ καλύτερες σε σχέση με την σειρά z8***.

 

Για μέτρια χρήση χωρίς περιορισμούς πας στο teclast x16 (ή chuwi vi12 αν έχει ίδια χαρακτηριστικά).

 

Και στην ουσία για χαλαρή χρήση internet,ταινίες κ κάνα μικρό παιχνίδι πας σε αντίστοιχα tablet με τον z8300 όπου υπάρχουν παρά πολλές επιλογές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ενημέρωση ήθελα να κάνω για την αξιοπιστία (έλλειψη αξιοπιστίας) του Banggood.

 

Αφού τους έστειλα, λοιπόν, την ελαττωματική ταμπλέτα που μου είχαν πουλήσει, κι αφού την παρέλαβαν, τους ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματα το συντομότερο.

 

Η απάντησή τους ήρθε από την email διεύθυνση [email protected] με την οποία μου ζητούν να κλείσω τη διένεξη στο Paypal ΠΡΟΤΟΥ μου επιστρέψουν τα χρήματά μου.

 

Dear  ΧΧΧ ΧΧΧΧΧ,

 

Sorry about your experience with our product we have approved your refund; however with an open PayPal dispute we cannot issue a PayPal refund. In order for us to refund could you please cancel the dispute, then we can send a refund for order 10057625.

 

Please let me know when you have removed the PayPal case or if there is anything else I can do for you.

 

Kind regard ,


Seven Duan 

 

Ο ίδιος ο εκβιασμός της ακύρωσης της διένεξης ως προϋπόθεση επιστροφής χρημάτων, αλλά και η χρήση εναλλακτικής διεύθυνσης email καταδεικνύει τη πρόθεση εξαπάτησης.

 

Ποτέ ξανά από Banggood λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ενημέρωση ήθελα να κάνω για την αξιοπιστία (έλλειψη αξιοπιστίας) του Banggood.

 

Αφού τους έστειλα, λοιπόν, την ελαττωματική ταμπλέτα που μου είχαν πουλήσει, κι αφού την παρέλαβαν, τους ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματα το συντομότερο.

 

Η απάντησή τους ήρθε από την email διεύθυνση [email protected] με την οποία μου ζητούν να κλείσω τη διένεξη στο Paypal ΠΡΟΤΟΥ μου επιστρέψουν τα χρήματά μου.

 

Dear  ΧΧΧ ΧΧΧΧΧ,

 

Sorry about your experience with our product we have approved your refund; however with an open PayPal dispute we cannot issue a PayPal refund. In order for us to refund could you please cancel the dispute, then we can send a refund for order 10057625.

 

Please let me know when you have removed the PayPal case or if there is anything else I can do for you.

 

Kind regard ,

Seven Duan 

 

Ο ίδιος ο εκβιασμός της ακύρωσης της διένεξης ως προϋπόθεση επιστροφής χρημάτων, αλλά και η χρήση εναλλακτικής διεύθυνσης email καταδεικνύει τη πρόθεση εξαπάτησης.

 

Ποτέ ξανά από Banggood λοιπόν.

 

 

Το ίδιο κάνουν όλα τα κινεζομάγαζα... όταν ανοίγεις case με το Paypal θα πάρεις refund από εκεί... αν θέλεις refund από το κατάστημα, μην ανοίγεις case στο Paypal παρά μόνο αφού φτάσεις στο απροχώρητο με το κατάστημα.... δεν φταίει το Banggood σε αυτό.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις έστελνα για πολλοστή φορα και εγώ στο bangood.

Για εμένα κατατάσσεται στο μη αξιοπιστα μαγαζιά πλέον.

ΧΑΛΑΣΕ τελος.

Οποτε Προσοχή στις μελλοντικές σας αγορές από αυτούς.

Είναι άκυρο το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο κάνουν όλα τα κινεζομάγαζα... όταν ανοίγεις case με το Paypal θα πάρεις refund από εκεί... αν θέλεις refund από το κατάστημα, μην ανοίγεις case στο Paypal παρά μόνο αφού φτάσεις στο απροχώρητο με το κατάστημα.... δεν φταίει το Banggood σε αυτό.

 

Ό,τι νά'ναι αμπελοφιλοσοφίες...

Δεν είναι η πρώτη μου αγορά που χρειάστηκε refund ούτε η πρώτη φορά που χρειάστηκε κάτι τέτοιο από Banggood.

 

Επιστροφή χρημάτων  - εφόσον η πληρωμή γίνεται με Paypal - γίνεται με τον ίδιο τρόπο/μέσο.

 

...προσπάθεια συνεννόησης με το Banggood έγινε καταρχάς και καταρχήν, αλλά δεν κράτησαν την υπόσχεσή τους ήδη μια φορά (να επιστρέψουν τα χρήματα μόλις θα τους έδινα tracking number επιστροφής προϊόντος) και τώρα θα πρέπει να εμπιστευθώ την υπόσχεσή τους να μου επιστρέψουν το ποσό αγοράς αφού γίνω "συνεργός" στην εξαπάτησή μου;

 

Πάνε να παραβιάσουν τους όρους λειτουργίας του Paypal που το επιλέγουν οι ίδιοι ως μέσο συναλλαγών και να πείσουν τον αγοραστή να κλείσει τη διένεξη, ώστε να παραιτηθεί οικειοθελώς απο ΄καθε προστασία που του εξασφαλίζει το επιλεγμένο από αυτούς σύστημα πληρωμών, παραχωρώντας το ελεύθερο στο μαγαζί να κάνει ό,τι θέλει και κάποιοι "large" και wannabe "ψαγμένοι" τύποι σου λένε ότι είναι νορμάλ...

 

Πολύ άγχος για επίδειξη διαδικτυακής γαλαντομίας βρε παιδιά...

 

Προσωπικά θα στέιλω screenshot του μηνύματος στο Paypal εξηγώντας τη προσπάθεια εξαπάτησης κι ας αποφασίσουν αυτοί ποιοι και αν αξίζουν να υποστηρίζονται ως έμποροι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ενημέρωση ήθελα να κάνω για την αξιοπιστία (έλλειψη αξιοπιστίας) του Banggood.

 

Αφού τους έστειλα, λοιπόν, την ελαττωματική ταμπλέτα που μου είχαν πουλήσει, κι αφού την παρέλαβαν, τους ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματα το συντομότερο.

 

Η απάντησή τους ήρθε από την email διεύθυνση [email protected] με την οποία μου ζητούν να κλείσω τη διένεξη στο Paypal ΠΡΟΤΟΥ μου επιστρέψουν τα χρήματά μου.

 

Dear  ΧΧΧ ΧΧΧΧΧ,

 

Sorry about your experience with our product we have approved your refund; however with an open PayPal dispute we cannot issue a PayPal refund. In order for us to refund could you please cancel the dispute, then we can send a refund for order 10057625.

 

Please let me know when you have removed the PayPal case or if there is anything else I can do for you.

 

Kind regard ,

Seven Duan 

 

Ο ίδιος ο εκβιασμός της ακύρωσης της διένεξης ως προϋπόθεση επιστροφής χρημάτων, αλλά και η χρήση εναλλακτικής διεύθυνσης email καταδεικνύει τη πρόθεση εξαπάτησης.

 

Ποτέ ξανά από Banggood λοιπόν.

Οτι λεει ο φιλος απο κατω απο το ποστ σου.

Την ειχα παθει και εγω ετσι με gearbest τελικα το εκλεισα και τα εστειλαν.

Ειναι μεγαλα καταστηματα δεν θα εχεις θεμα πιστευω ;)

Εξαλλου ουτε αυτοι εχουν παρει τα χρηματα τα εχει μπλοκαρει το paypal οποτε τι να σου επιστρεψουν;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ δε νομίζω ότι είναι θέμα αναξιοπιστίας του καταστήματος. Πριν παραγγειλω έψαξα για προβλήματα στο forum τους αλλά και σε άλλα φόρουμ. Στο δικό τους αν αργούσε αρκετά ή παραγγελία και το έγραφαν οι πελάτες τότε επέστρεφαν τα χρήματα με τη συμφωνία να ξανά πληρώσουν μόλις πάρουν και αν πάρουν το δέμα τους. Δεν είδα κανένα σοβαρό πρόβλημα για after sales

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις έστελνα για πολλοστή φορα και εγώ στο bangood.

Για εμένα κατατάσσεται στο μη αξιοπιστα μαγαζιά πλέον.

ΧΑΛΑΣΕ τελος.

Οποτε Προσοχή στις μελλοντικές σας αγορές από αυτούς.

Είναι άκυρο το κατάστημα.

Ελευθερια εκφρασης... επιχειρηματα να βλεπουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια παρόμοια περίπτωση που είχα με το Gearbest, παρέλαβα ένα Mini pc που ήταν μεταχειρισμένο και γρατζουνισμένο , μετά απο 2-3 email με το κατάστημα, όπου οι φωτογραφίες που τους έστελνα ως δια μαγείας δεν κατάφερναν να τις δουν, άνοιξα case στο paypal και μετα ως δια μαγείας είδαν και τις φωτογραφίες.....

Μου υποσχέθηκαν 40 δολάρια στο gearbest wallet αλλά πρώτα να κλείσω το case στο paypal...... (Αμ δε...) το άφησα στα χέρια του paypal και μου επέστρεψε 40 δολάρια στο balance.....

Κατά τη διάρκεια την αναμονής μου συνέχιζα να έχω επικοινωνία με το gearbest όπου ξαφνικά αποφάσισαν ότι δεν μου υποσχέθηκαν τα 40 δολάρια αλλά 15 δολάρια.....

 

Συμπέρασμα.... ποτέ δεν κλείνουμε το case  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελευθερια εκφρασης... επιχειρηματα να βλεπουμε;

Ελα ρε.

Πόσες σελίδες θελεις να σου γεμίσω?

Ενα απο τα τελευταία μαιλ (το χτεσινο)

Το δέμα αφου έκατσε απειρες μερες στο Βενιζέλος γυρισε Ολλανδία.

Θα μου δώσει μια SATISFACTORY answer ελεγε ΣΤΑ τελευταία μαιλ αν περιμένω 1 εβδομάδα.

Περίμενα 10 μερες το tracking δεν άλλαξε και..

Μου έδωσε την ίδια που παει να με βγάλει τρελό όπως οταν γύρναγε Ολλανδία μετα απο 2 εβδομαδες παραμονής στο βενιζελος που ελεγε οτι δεν βλεπει κανένα πρόβλημα.

Απλά εδώ μου λέει να παω να ρωτήσω στο ταχυδρομείο ενω το δεμαρ ειναι στην Ολλανδία όπως αναφέρει ο ιδιος.

 

Thank you for your letter.

 

For order #10052χχ3, tracking number:RS3576144χχNL, and it was already shipped on Nov.17 by Air Parcel Register.

 

The tracking information have update and show that:

2015-12-16 13:45NETHERLANDS, RECEIVE ITEM AT OFFICE OF EXCHANGE

 

 

 

It often need 7-25 business days in transit.

 

According to the tracking information, we suggest you go to local post office use your tracking number check the package.

 

Any problems please feel free to contact us.

 

Best regards,

 

Ariel Yu

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ό,τι νά'ναι αμπελοφιλοσοφίες...

Δεν είναι η πρώτη μου αγορά που χρειάστηκε refund ούτε η πρώτη φορά που χρειάστηκε κάτι τέτοιο από Banggood.

 

Επιστροφή χρημάτων  - εφόσον η πληρωμή γίνεται με Paypal - γίνεται με τον ίδιο τρόπο/μέσο.

 

...προσπάθεια συνεννόησης με το Banggood έγινε καταρχάς και καταρχήν, αλλά δεν κράτησαν την υπόσχεσή τους ήδη μια φορά (να επιστρέψουν τα χρήματα μόλις θα τους έδινα tracking number επιστροφής προϊόντος) και τώρα θα πρέπει να εμπιστευθώ την υπόσχεσή τους να μου επιστρέψουν το ποσό αγοράς αφού γίνω "συνεργός" στην εξαπάτησή μου;

 

Πάνε να παραβιάσουν τους όρους λειτουργίας του Paypal που το επιλέγουν οι ίδιοι ως μέσο συναλλαγών και να πείσουν τον αγοραστή να κλείσει τη διένεξη, ώστε να παραιτηθεί οικειοθελώς απο ΄καθε προστασία που του εξασφαλίζει το επιλεγμένο από αυτούς σύστημα πληρωμών, παραχωρώντας το ελεύθερο στο μαγαζί να κάνει ό,τι θέλει και κάποιοι "large" και wannabe "ψαγμένοι" τύποι σου λένε ότι είναι νορμάλ...

 

Πολύ άγχος για επίδειξη διαδικτυακής γαλαντομίας βρε παιδιά...

 

Προσωπικά θα στέιλω screenshot του μηνύματος στο Paypal εξηγώντας τη προσπάθεια εξαπάτησης κι ας αποφασίσουν αυτοί ποιοι και αν αξίζουν να υποστηρίζονται ως έμποροι.

Δυστυχως φιλε προσπαθουν να εξαπατησουν.

 

Για αυτο εγω κανω τα εξης:

1) Ανοιγω case στο site τους κ ζηταω refund. 

2) Μετα απο 5-10 μερες κλασσικα δεν εχουν κανει refund κ αργουν να απαντησουν, υπεκφευγουν κλπ.

3) Ανοιγμα case στο paypal κ escalate to dispute .

4) Σου κανουν refund 1-2 μερες πριν ληξει το dispute(που τοτε θα εβγαινε το dispute κατα τους).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...