Προς το περιεχόμενο

[megathread] ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ no-name "κινεζιες" tablets και smartphones Ver.2 - ποσταρετε μονο αφου διαβασετε το #1 ποστ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το ίδιο κάνουν όλα τα κινεζομάγαζα... όταν ανοίγεις case με το Paypal θα πάρεις refund από εκεί... αν θέλεις refund από το κατάστημα, μην ανοίγεις case στο Paypal παρά μόνο αφού φτάσεις στο απροχώρητο με το κατάστημα.... δεν φταίει το Banggood σε αυτό.

 

Γιατί να μη δώσει το κατάστημα το refund στο paypal και αυτό με τη σειρά του σε σένα; Που στην τελική έτσι γίνεται μιας και αν έχεις refund από το pp αυτό τα παίρνει από το κατάστημα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει αυτή η τακτική ακύρωσης μιας πολύ καλής δικλείδας ασφαλείας για τον αγοραστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γιατί να μη δώσει το κατάστημα το refund στο paypal και αυτό με τη σειρά του σε σένα; Που στην τελική έτσι γίνεται μιας και αν έχεις refund από το pp αυτό τα παίρνει από το κατάστημα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει αυτή η τακτική ακύρωσης μιας πολύ καλής δικλείδας ασφαλείας για τον αγοραστή.

 

 Αυτό δεν μπορώ να σου το απαντήσω, αλλά επειδή με πολλά κινεζοκαταστήματα online αναγκάστηκα να φτάσω στο Paypal για dispute/claim (κυρίως σε φτηνά είδη που αγόραζα χωρίς tracking), σε όλα είχα την ίδια αντιμετώπιση... φαντάζομαι το κάνουν για να αποφύγουν διπλό refund ή κάτι τέτοιο (δεν είμαι σίγουρος, υπόθεση κάνω)

 

Από τότε πληρώνω πάντα για tracking (ακόμα και για τα πιο φθηνοπράγματα) και έχω το κεφάλι μου ήσυχο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Αν διάλεξες από διαφορετικές αποθήκες προιόντα δικό σου λάθος που τα έβαλες εξαρχής στην ίδια παραγγελία.

 

Το λαθος... Που το είδες εσύ?

Έβαλα στον καλάθι πράγματα και τα πλήρωσα.

Αυτοί τα εσπασαν σε 4 παραγγελίες.

Που ειναι το πρόβλημα.

 

Εσύ κρίνεις ένα μαγαζί για αργοπορία σε περιόδους Χριστουγέννων όπου το πρόβλημα είναι στα ΕΛΤΑ και στα κάθε ΕΛΤΑ ξεκάθαρα. Ακόμα κι λάθος να έγινε και να έφυγε πίσω Ολλανδία δεν φταίει το κατάστημα.

Μα τι λες.hello διάβασε τι λεω.

Δεν κρίνω το bangood ΟΥΤΕ τα ελτα.

ΚΡΙΝΩ ΟΤΙ ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΎΟΥΝ σε 5 email που εχουμε ανταλλάξει.

ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΎΟΥΝ λες και δεν βλέπω μπροστά μου τι συμβαίνει.

Μακάρι να τελειώσει και να συνεχίσω να ακούω καλά λόγια για αυτους γιατι τα καλά κατάστημα ηταν ελάχιστα και υπαρχει έλλειψη.

Αλλά υποτιμούν την νοημοσύνη μας.

Και λεω "μας" γιατί αυτη την τακτική της "τρελιτσας" που ακολουθησαν με εμένα ΣΙΓΟΥΡΑ την ακολουθούν ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΎΣ ακόμα.

Αυτό δεν μπορώ να το ξεχάσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αυτό δεν μπορώ να σου το απαντήσω, αλλά επειδή με πολλά κινεζοκαταστήματα online αναγκάστηκα να φτάσω στο Paypal για dispute/claim (κυρίως σε φτηνά είδη που αγόραζα χωρίς tracking), σε όλα είχα την ίδια αντιμετώπιση... φαντάζομαι το κάνουν για να αποφύγουν διπλό refund ή κάτι τέτοιο (δεν είμαι σίγουρος, υπόθεση κάνω)

 

Από τότε πληρώνω πάντα για tracking (ακόμα και για τα πιο φθηνοπράγματα) και έχω το κεφάλι μου ήσυχο...

 

Άλλο τα φθηνά είδη όμως και άλλο ένα σεβαστό ποσό. Εκεί δεν αξίζει να ρισκάρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά παιδιά, μην υπερασπιζόμαστε και το banggood τώρα. Τα ίδια έκανε και σε εμένα, κλείσε το dispute για να τα βρούμε. Εννοείται ΔΕΝ κλείνουμε το dispute. Κι επειδή αναφέρθηκε, γιατί να με νοιάξει το ότι το paypal τους δεσμεύει τα λεφτά και άρα δεν έχουνε τα λεφτά μου για να μου τα επιστρέψουνε; Είμαστε σοβαροί; Δεν έχουνε κεφάλαιο; Επιπλέον, οι κριτικές είναι πέρα για πέρα παραπλανητικές. Προσωπικά, έκανα αρνητική κριτική σε προϊον τους με στοιχεία κι αριθμούς (γυαλιά ηλίου στα οποία ανέφερα χαρακτηριστικά προσώπου και απαράδεκτη ποιότητα φακού) κι αυτοί αντί να το δημοσιεύσουν, μου έστειλαν ένα μέιλ που μου έλεγε μήπως έχω κάνει εγώ κάτι λάθος...

 

Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που γράφτηκε πριν, μάλλον κάποιος το μπερδεύει με τη διαδικασία του aliexpress που όντως δεν αποδίδει τα χρήματα προτου επιβεβαιώσει ο αγοραστής ή εξαντληθεί το χρονικό περιθώριο προστασίας...

 

1) Δεν νομίζω ότι δεσμεύουν τα χρήματα, γιατί στα email που μου ήρθαν έλεγε ρητά ότι υπάρχει ενδεχόμενο να μην υπάρχουν διαθέσιμοι οι πόροι στον λογαριασμό του πωλητή, σε κάθε περίπτωση όμως εγγυάται το Paypal (αν δεν τους δώσει τα χρήμταα ο πωλητής, μπορουν να του επιβάλουν περιορισμους στη χρήση του Paypal για αποδοχή πληρωμών)

 

2) Στη συγκεκριμένη περίπτωση και σε κάθε στιγμή ο Πωλητής μπορούσε να πατήσει απλώς το κουμπάκι "refund" και η διένεξη θα έκλεινε...

...κι αυτό γιατί δεν ήταν σε φάση κρίσης από το Paypal...αυτό πε΄ριμενε μόνο την επιβεβαίωση του Πωλητή ότι παρέλαβε το επιστρεφόμενο προϊόν, δηλαδή τον προστάτευε από δική μου πιθανή εξαπάτηση (να επιβεβαιώσει δλδ πως έλαβε μια μερικώς ελαττωματική ταμπλέτα που έχει ακόμη αξία)....

Από την στιγμή που θεωρείς ότι το κατάστημα Banggood δεν σε καλύπτει με την αντιμετώπισή του στο ζήτημά σου και είναι για σένα αναξιόπιστο και για τον λόγο αυτό αποφασίζεις να βρεις το δίκιό σου στο Paypal, το βρίσκεις εκεί και τέλος. Τώρα αν το θεωρείς αυτό αμπελοφιλοσοφίες δικαίωμά σου... προφανώς είσαι πολύ ανυπόμονος και ευερέθιστος για να κάνεις αγορές από Κίνα... σκέψου το ενδεχόμενο να στραφείς σε άλλες αγορές :)

 

Τα είπαμε, εσύ

- όταν σου αλλάζουν μονομερώς τους συμφωνημέρους όρους συναλλαγής, το θεωρείς αυτονόητο

- όταν μεθοδεύουν καθυστέρηση ώστε να επωφεληθούν από τυχόν κρίση υπερ τους, δείχνεις υπομονή

- όταν σου ζητούν (παράνομα στη πράξη) να παραιτηθείς οικειοθελώς από τη προστασία που σου χορηγεί ένα αμοιβαία συμφωνημένο μέσο συναλλαγής όταν εκείνοι απολαμβάνουν πλήρως τη προστασία που προσφέρει σε εκείνους το Paypal το θεωρείς νορμάλ....

 

 

μερικοί εδώ μιλούν ωσάν

 

1) Να ψάχνουμε να αγοράσουμε από μαγαζιά που υποστηρίζουν Paypal, αλλά να μην το χρησιμοποιούμε όταν ο Πωλητής αλλάζει μονομερώς τους αμοιβαία συμφωνημένους όρους, δηλαδή επιδεικνύει αναξιοπιστία στη τήρηση των αμοιβαίως συμφωνηθέντων όποτε νιώθει ότι μπορεί να του περάσει, με κουτοπόνηρη διάθεση.

 

2) Να μην μπορεί ένα μεγάλο κατάστημα κινεζικού ηλεκτρονικού εμπορίου να επιστρέψει τα χρήματα μιας αγοράς 128€ που έστω πως έχουν δεσμευθεί - που ΔΕΝ νομίζω ότι ισχύει - ωσάν τα χρήματα να μην έχουν δεσμευτεί για να αποδοθούν στον αγοραστή, αλλά πως η επιστροφή θα έρθει από άλλα ή πως με δεκάδες ή εκατοντάδες συναλλαγές την ημέρα δεν θα έχει 128€ να επιστρέψει...

 

3) Να ψάχνουμε να αγοράσουμε από καταστήματα που προσφέρουν Paypal, αλλά να παραιτούμαστε ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ και ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ από τις προβλέψεις του όταν προστατεύουν τον καταναλωτή, "νομιμοποιώντας" συμπεριφορές που πλήττουν συνολικά τις ορθές πρακτικές....τα δικά τους δικά τους και τα δικα μας δικά τους λοιπόν...

 

...αν είσαι γαλαντόμος και αριστοκράτης του διαδικτύου, τέτοιες μικροπρεπείς και μικροαστικές προσδοκίες τις αποφεύγεις, είναι αντιαισθητικές...

 

Εγώ ως "κοινός" είμαι "ευερέθιστος" στη κουτοπονηριά...και σε κάθε περίπτωση δεν κάνω αγορές χωρις Paypal και χωρίς να το αξιοποιώ, όπως το αξιοποιεί κι επωφελείται ο πωλητής, όταν το χρειάζομαι....

...οι αγορές από Κίνα δεν είναι όμως για εμάς, που χρησιμοποιούμε το Paypal, είναι γι αυτούς που μπορούν και το αγνοούν...

 

Όπως και νά'χει, το Paypal μου επέστρεψε τα χρήματα εντός μιας ώρας από την τηλεφωνική επικοινωνία και την παροχή όλων των απαραίτητων αποδείξεων (screenshot συνομιλιών κ.α.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Καλά οτι οι κινέζοι λειτουργούν έτσι το γνωρίζουμε εδω και χρόνια μέσω ebay..

 

Οταν παρουσιάζεται πρόβλημα το παίζουν κυριολεκτικά κινέζοι προσπαθώντας να κερδίσουν χρόνο με ηλίθιες απαντήσεις.

Μόλις λάβεις την πρώτη ηλίθια απάντηση ανοίγεις dispute χωρίς πολλά πολλά..

 

Επίσης δεν κλείνουμε το case εαν δεν έχει δωθεί λύση. Νομίζω οτι ειναι αυτονόητο.

 

πάντως στο trust pilot πανω απο 8αστεράκια σε αξιολογήσεις έχει το banggood το gearbest και το dealextreme.com. Ωστόσο τo DX δεν με εμπνέει να αγοράσω απο εκεί λόγο σχεδίασης του site.

 

Το vicκmall το εχω μάθει απο τα Ελληνικά φορουμς οτι ειναι το νο1 σε αξιοπιστία σε κινητά.

 

 

το everbuying εχει net και com με ασχημες κριτικές για το com. λιγο περίεργο αυτό οπότε και επίφοβο.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Chuwi Vi8 Plus - Tablet @GeekBuying.com 83.06€
 
Xρησιμοποιώντας το κουπόνι CHUWIVI8, μπορείτε να αποκτήσετε το Chuwi Vi8 Plus με 83€.
 
82EsKZS.png
OVQ2OOC.png
 
Μπορείτε να βρείτε το προϊόν εδώ: http://www.geekbuying.com/item/CHUWI-Vi8-Plus-Windows10-2GB-32GB-8-Inch-Tablet-PC-Intel-Cherry-Trail-Z8300-Quad-Core-1-84GHz-IPS-1280-800-HDMI-Type-C---Black-360389.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά θα φταίει ο Matrixxx αν κλειδωθεί ξανά το topic?

Αν θέλετε να συζητήσετε για μαγαζιά, επιστροφές, PayPal, διαφορές κτλ. ανοίξτε νέο topic στην ενότητα Internet. Εκεί είναι η σωστή ενότητα για αυτά.

Εδώ είναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Onda OBook10 Tablet PC "presale" 178$

Δεν πιστεύω ότι αποτελεί προσφορά απλά το βάζω.

Έχει μικρότερη μπαταρία (6000: απο το teclast x98 (8000) αλλά έχει usb 3.

Η τιμή είναι χωρίς το πληκτρολόγιο.

Αραγε το πληκτρολόγιο υπάρχει περίπτωση να ενσωματώνει μπαταρία?

http://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_276303.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό ειναι να περιμένετε λίγο μετα τις γιορτές μέσα στο Γενάρη που θα βγεί το VI με dual boot windows 10 - Lolipop .  8+10 inch.. 

Εξάλου και σήμερα να παραγγείλεις απο κινέζο θέλεις τουλάχιστον 3 εβδομάδες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Καλά οτι οι κινέζοι λειτουργούν έτσι το γνωρίζουμε εδω και χρόνια μέσω ebay..

 

Οταν παρουσιάζεται πρόβλημα το παίζουν κυριολεκτικά κινέζοι προσπαθώντας να κερδίσουν χρόνο με ηλίθιες απαντήσεις.

Μόλις λάβεις την πρώτη ηλίθια απάντηση ανοίγεις dispute χωρίς πολλά πολλά..

 

Επίσης δεν κλείνουμε το case εαν δεν έχει δωθεί λύση. Νομίζω οτι ειναι αυτονόητο.

 

πάντως στο trust pilot πανω απο 8αστεράκια σε αξιολογήσεις έχει το banggood το gearbest και το dealextreme.com. Ωστόσο τo DX δεν με εμπνέει να αγοράσω απο εκεί λόγο σχεδίασης του site.

 

Το vicκmall το εχω μάθει απο τα Ελληνικά φορουμς οτι ειναι το νο1 σε αξιοπιστία σε κινητά.

 

 

το everbuying εχει net και com με ασχημες κριτικές για το com. λιγο περίεργο αυτό οπότε και επίφοβο.

 

 

 

 

Κι εγώ εν γένει ευχαριστημένος ήμουν μέχρι πρόσφατα και μια από τις θετικές αξιολογήσεις που θα διάβασες στο TrustPilot ήταν δική μου...που τώρα θα πρέπει να διορθώσω (και θα το κάνω)...

 

Την αξιολόγηση δε την έκανα πρόωρα και με ανταμοιβή 50 πόντους...(που τελικά τους κατέθεσαν μετά από 2 βδομάδες ανταλλαγές μηνυμάτων, ύστερα από προηγούμενη καθυστέρηση ενός μηνός στη πίστωσή τους)...

 

Γενικά δεν νομίζω ότι αυτές οι ιστοσελίδες προσφέρουν οποιαδήποτε γόνιμη πληροφόρηση...μετράνε μόνο ως πλατφόρμα διαφήμισης για τα μαγαζιά που ζητούν από πελάτες τους να υποβάλουν αξιολογήσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...