Προς το περιεχόμενο

[megathread] ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ no-name "κινεζιες" tablets και smartphones Ver.2 - ποσταρετε μονο αφου διαβασετε το #1 ποστ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

 

τέτοια να λέτε και περιμένω απο banggood 4 παραγγελίες (φθηνές βέβαια) απο 12/11 και δεν εχω δεί τίποτα ακόμη.

 

Μόνο η μία έχει ερθει απο αυτές που έγιναν στις 12/11 . Το περίεργο είναι οτι έχει έρθει εδώ και 2 εβδομάδες! Πολύ περίεργo..

Μάλιστα η μια που ήρθε ειναι λάθος απο λάθος τους στην περιγραφή.. Εχουν μπερδέψει τα cm με τις ιντσες..Μάλιστα το έγραψα και στο review αλλά δεν αλλαξαν κάτι.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 παραγγελίες έχω παραλάβει από Banggood όλα μια χαρά. Περιμένω ακόμα 2 και οι 2 είναι Ελλάδα από 19.11. Οπότε μην κατηγορείται το banggood αλλά τα ΕΛΤΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και γω 14 παραγγελίες έχω σύνολο από  banggood τις 10 τις έχω παραλάβει. Όλα καλά ως τώρα. Και όπως πάντα υπομονή τις μέρες των εορτών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ό,τι νά'ναι αμπελοφιλοσοφίες...

Δεν είναι η πρώτη μου αγορά που χρειάστηκε refund ούτε η πρώτη φορά που χρειάστηκε κάτι τέτοιο από Banggood.

 

Επιστροφή χρημάτων  - εφόσον η πληρωμή γίνεται με Paypal - γίνεται με τον ίδιο τρόπο/μέσο.

 

...προσπάθεια συνεννόησης με το Banggood έγινε καταρχάς και καταρχήν, αλλά δεν κράτησαν την υπόσχεσή τους ήδη μια φορά (να επιστρέψουν τα χρήματα μόλις θα τους έδινα tracking number επιστροφής προϊόντος) και τώρα θα πρέπει να εμπιστευθώ την υπόσχεσή τους να μου επιστρέψουν το ποσό αγοράς αφού γίνω "συνεργός" στην εξαπάτησή μου;

 

Πάνε να παραβιάσουν τους όρους λειτουργίας του Paypal που το επιλέγουν οι ίδιοι ως μέσο συναλλαγών και να πείσουν τον αγοραστή να κλείσει τη διένεξη, ώστε να παραιτηθεί οικειοθελώς απο ΄καθε προστασία που του εξασφαλίζει το επιλεγμένο από αυτούς σύστημα πληρωμών, παραχωρώντας το ελεύθερο στο μαγαζί να κάνει ό,τι θέλει και κάποιοι "large" και wannabe "ψαγμένοι" τύποι σου λένε ότι είναι νορμάλ...

 

Πολύ άγχος για επίδειξη διαδικτυακής γαλαντομίας βρε παιδιά...

 

Προσωπικά θα στέιλω screenshot του μηνύματος στο Paypal εξηγώντας τη προσπάθεια εξαπάτησης κι ας αποφασίσουν αυτοί ποιοι και αν αξίζουν να υποστηρίζονται ως έμποροι.

 

Από την στιγμή που θεωρείς ότι το κατάστημα Banggood δεν σε καλύπτει με την αντιμετώπισή του στο ζήτημά σου και είναι για σένα αναξιόπιστο και για τον λόγο αυτό αποφασίζεις να βρεις το δίκιό σου στο Paypal, το βρίσκεις εκεί και τέλος. Τώρα αν το θεωρείς αυτό αμπελοφιλοσοφίες δικαίωμά σου... προφανώς είσαι πολύ ανυπόμονος και ευερέθιστος για να κάνεις αγορές από Κίνα... σκέψου το ενδεχόμενο να στραφείς σε άλλες αγορές :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

απο 19.11 Ελλάδα ; Καλά και τι τις κάνουν στα ΕΛΤΑ; Μίλησες μαζί τους;

 

 

 

Δεν ξέρουν ζήτησα από το banggood να τις ξανά στείλει και αν έρθουν κάποια στιγμή οι παλιές θα τις πληρώσω.

 

Στο μεταξύ 2 ακουστικά που είχα παραγγείλει 11 και 18 Νοεμβρίου τα παρέλαβα σε 27 μέρες όπως και μια παραγγελία που ξανά έστειλαν σε 9 μερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 παραγγελία τότε με το κουπόνι την έσπασαν σε 4 και εχει έρθει η μια.

Περιμένω τις άλλες 3 αλλά αυτή που με καίει είναι αυτή που έχει και tracking.

Απαράδεκτη συμπεριφορά και απαντήσεις που υποτιμούν την νοημοσύνη μας απο το bangood.

Από εμένα Χ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 παραγγελία τότε με το κουπόνι την έσπασαν σε 4 και εχει έρθει η μια.

Περιμένω τις άλλες 3 αλλά αυτή που με καίει είναι αυτή που έχει και tracking.

Απαράδεκτη συμπεριφορά και απαντήσεις που υποτιμούν την νοημοσύνη μας απο το bangood.

Από εμένα Χ.

1) Αν διάλεξες από διαφορετικές αποθήκες προιόντα δικό σου λάθος που τα έβαλες εξαρχής στην ίδια παραγγελία.

2) Από την στιγμή που φύγει από αυτούς το πακέτο δεν μπορούν να ελέγξουν την διάρκεια χρόνου αποστολής ή τυχον λάθη που κάνουν τα ταχυδρομεία ή εσύ λόγο λάθος διεύθυνσης που έβαλες (γενικά μιλάω).

 

Εσύ ρίχνεις Χ εγώ λέω ότι είναι το πιο αξιόπιστο κατάστημα που έχω βρει από όλες τις απόψεις. Τέτοιο support και εξυπηρέτηση δεν βρήκα πουθενά (και εχω πάρει από όλα σχεδόν τα γνωστά κινεζομαγαζα). Δεν το υποστηρίζω αλλά σίγουρα δεν μπορώ να πω σε καμία περίπτωση ότι πήγε να με κοροιδέψει. Εχω κάνει πάρα πολλές αγορές για μένα και φίλους κι μου έχουν τύχει τα πάντα, (DOA, σπασμένα προιόντα, λάθος προιόντα, καθυστέρηση) και πάντα η εξυπηρέτηση ήταν η καλύτερη.

 

Εσύ κρίνεις ένα μαγαζί για αργοπορία σε περιόδους Χριστουγέννων όπου το πρόβλημα είναι στα ΕΛΤΑ και στα κάθε ΕΛΤΑ ξεκάθαρα. Ακόμα κι λάθος να έγινε και να έφυγε πίσω Ολλανδία δεν φταίει το κατάστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά παιδιά, μην υπερασπιζόμαστε και το banggood τώρα. Τα ίδια έκανε και σε εμένα, κλείσε το dispute για να τα βρούμε. Εννοείται ΔΕΝ κλείνουμε το dispute. Κι επειδή αναφέρθηκε, γιατί να με νοιάξει το ότι το paypal τους δεσμεύει τα λεφτά και άρα δεν έχουνε τα λεφτά μου για να μου τα επιστρέψουνε; Είμαστε σοβαροί; Δεν έχουνε κεφάλαιο; Επιπλέον, οι κριτικές είναι πέρα για πέρα παραπλανητικές. Προσωπικά, έκανα αρνητική κριτική σε προϊον τους με στοιχεία κι αριθμούς (γυαλιά ηλίου στα οποία ανέφερα χαρακτηριστικά προσώπου και απαράδεκτη ποιότητα φακού) κι αυτοί αντί να το δημοσιεύσουν, μου έστειλαν ένα μέιλ που μου έλεγε μήπως έχω κάνει εγώ κάτι λάθος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά sorry για το offtopic έχω πάρει 2 xiaomi redmi note 2 από bangood.

Μου ήρθαν με πολωνική Ρομ. Το ένα απ τα 2 έχει θέμα με την μπαταρία. Δηλαδή ενώ το ένα έχει 3% χρήση μπαταρίας για το λειτουργικό το άλλο έχει 32% (σε κατάσταση αδράνειας). Είναι θέμα Ρομ ; Έχει κάποιος παρόμοιο θέμα;

Αν είναι εύκολο κάποιος που μπορεί να βοηθήσει ας μου στειλει ένα π.μ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά sorry για το offtopic έχω πάρει 2 xiaomi redmi note 2 από bangood.

Μου ήρθαν με πολωνική Ρομ. Το ένα απ τα 2 έχει θέμα με την μπαταρία. Δηλαδή ενώ το ένα έχει 3% χρήση μπαταρίας για το λειτουργικό το άλλο έχει 32% (σε κατάσταση αδράνειας). Είναι θέμα Ρομ ; Έχει κάποιος παρόμοιο θέμα;

Αν είναι εύκολο κάποιος που μπορεί να βοηθήσει ας μου στειλει ένα π.μ

ακολούθα αυτόν τον οδηγό και πέρνα την Ελληνική. εγώ αυτό έκανα και είναι μια χαρά το κινητό πετάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά sorry για το offtopic έχω πάρει 2 xiaomi redmi note 2 από bangood.

Μου ήρθαν με πολωνική Ρομ. Το ένα απ τα 2 έχει θέμα με την μπαταρία. Δηλαδή ενώ το ένα έχει 3% χρήση μπαταρίας για το λειτουργικό το άλλο έχει 32% (σε κατάσταση αδράνειας). Είναι θέμα Ρομ ; Έχει κάποιος παρόμοιο θέμα;

Αν είναι εύκολο κάποιος που μπορεί να βοηθήσει ας μου στειλει ένα π.μ

Με γεια τα κινητά. Εχω το ιδιο και είναι σούπερ. Ολα τα προβλήματα του κινητού λύνονται με μια αναβάθμιση ROM. Μπες στην ελληνική κοινότητα xiaomi (https://xiaomi-miui.gr/)  και θα τα βρεις ολα εκει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...