MikeJ Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Μακαβριο μεν αλλά μην ξεχνατε και το επιδομα για την κηδεία που καλύπτει ένα μέρος της αμοιβής του γραφείου τελετών.... πέρα από συνταξεις αναπηρικες η χηριας ανάλογα με την έκβαση...Επίσης μια οικογένεια μπορεί να γίνει μονογονεικη η παιδιά να μεινουν ορφανά οπου και πάλι θα δικαιούνται πιο εύκολα διάφορα προνόμια η επιδοματα από εκεί και έπειτα... ισχύει άρα ότι μακροπρόθεσμα ειδικά το κόστος για το κράτος μπορεί να είναι μεγάλο.... ( φυσικά δεν είναι αυτός ο λόγος να μην γίνονται ατυχήματα, εννοείται η ανθρώπινη ζωή είναι υπεράνω κόστους αλλά δικαιολογεί γιατί ένα σωστό κράτος πρέπει να επιδιώκει οι πολίτες του να είναι υπεύθυνοι οδηγοί) Το ίδιο πχ ισχύει και στην Αμερική με την παχυσαρκια που τους κοστιζει πολύ κάθε χρόνο σε έξοδα υγείας επειδή εκεί είναι σε φάση επιδημίας πια και έχουν φάει νιλα... Γι αυτό και λένε ότι θα βάλουν και εδώ φόρο λίπους....
FilipposMD Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Όταν υπολογίζεται το κόστος μιας ασθένειας ή ατυχήματος ή μιας συνήθειας (πχ κάπνισμα), αυτά που λαμβάνονται υπόψη είναι δύο κυρίως πράγματα: 1. Τα κόστη νοσηλείας. Δεν έχει σημασία αν ο ασθενής είχε πληρώσει εισφορές ή όχι. Αν δεν πάθαινε το τροχαίο, οι εισφορές θα έμεναν στα ταμεία του κράτους, άρα η νοσηλεία έχει κάποιο κόστος. Αυτό δεν είναι μόνο τα φάρμακα και τα υλικά. Περιλαμβάνουν και τμήμα των αμοιβών του προσωπικού. Δεν είναι επιχείρημα ότι οι γιατροί πληρώνονται από το κράτος έτσι κι αλλιώς. Αν δεν τραυματιζόταν κανείς σε τροχαία και είχαμε 10% λιγότερους νοσηλευόμενους σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ), το κράτος θα πλήρωνε και λιγότερους εντατικολόγους. Ενδεικτικά, η νοσηλεία σε ΜΕΘ κοστίζει πάρα πολύ. Πρόσφατα διάβαζα ότι το μέσο κόστος είναι της τάξης των 1000-2000 ευρώ την ημέρα! 2. Η απώλεια παραγωγικότητας. Αν κάποιος τραυματιστεί σε τροχαίο και λείψει 20 μέρες από τη δουλειά του, αυτό θα έχει ως συνέπεια τη μείωση της παραγωγικότητας. Αν πεθάνει στα 30 του, η κοινωνία θα χάσει 30-35 χρόνια παραγωγικής εργασίας κι αυτό συνυπολογίζεται με κάποιο τρόπο. Άρα δεν ξέρω τι ακριβώς έλεγε το φυλλάδιο του στρατού, αλλά όντως ο θάνατος ενός νέου ανθρώπου σε τροχαίο κοστίζει ακριβά, όχι όμως λόγω της βενζίνης του ασθενοφόρου. 7
kage Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 Δημοσ. 18 Μαΐου 2015 (επεξεργασμένο) Αν σκοτωθει καποιος χανει λιγοτερα το κρατος απ οτι να μεινει αναπηρος ή με προβληματα...τα χιλιαρικα ειναι πολλα μεθ,εγχειρήσεις,κοστος προσωπικου εξοπλισμου,εξετασεις φαρμακα φυσικοθεραπειες,αναλώσιμα,υλικα ....αρκετα απο τα παραπανω δεν γινονται μια φορα αλλα ισως κ για ολη την ζωη(φαρμακα,εγχειρησεις,εξετασεις,επιδοματα,φυσικοθεραπειες) και σαν κρατος χανει σε ολα τα αλλα που γραψαν πιο πανω αφου θα ναι ανεργος αρα δεν θα προσφερει εσοδα μονο εξοδα... Επεξ/σία 19 Μαΐου 2015 από kage
Dakonblackblade Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Υπάρχει και ένα άλλο κόστος. Κάθε άνθρωπος έχει μια αξία, ένα κεφάλαιο το οποίο έχει συσσωρεύσει. Πχ. ένας επιστήμονας που έχει επενδύσει σε γνώση , πληρώσει σπουδές , σεμινάρια , έχει ένα κεφάλαιο γνώσης και εμπειρίας. Φεύγοντας σε μια χώρα το παίρνει μαζί του. Η χώρα υποδοχής δεν έχει πληρώσει- επενδύσει τίποτα σε αυτόν και τον έχει έτοιμο. 1
redhotstef Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Για υπολόγισε πόσα χάνει το κράτος από κάποιον που θα σκοτωθεί. Από φορολογία, αγορές, ΦΠΑ, ετήσιες εισφορές, χάνει εργατικό δυναμικό και του μένει στην άκρη ο ηλικιωμένος που θα τον επωμιστούν άλλοι νέοι για να μπορεί να τον πληρώνει το κράτος, κτλ κτλ Aυτο ειναι κατι που δεν θα ηθελα να πιστεψω.. οτι δηλαδη αμα σκοτωθω θα χασει το κρατος ολους τους φορους που θα πληρωνω για αυτο, μεχρι να πεθανω.. !
Backpacker Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Ειχα διαβασει σε ενα φυλλαδιο του στρατου οτι καθε θανατος τροχαιου κτλ κοστιζει στο κρατος χιλιαδες ευρω. Πως γινεται αυτο; Τους τραυματισμους απ την αλλη δεν τους καλυπτουν οι ασφαλιστικες τις οποιες πληρωνουν οι ιδιοι; Το κρατος που ακριβως συμβαλει και ποια τα εξοδα του για εμας;; Ενα αλλο ακυρο παραδειγμα: Αν με πιασουν να οδηγω μηχανη χωρις κρανος τρώω προστιμο 350 ευρω. οκ.. Αν εγω πεσω απο την μηχανη κ τραυματιστω στο κεφαλι, το κρατος γιατι πρεπει να με αποζημιωσει; Τά θελα-δεν- και τα παθα που λενε.. Κυριως αυτο δεν καταλαβαινω , την φραση με την οποια σου λενε "καθε θανατος τροχαιου κοστιζει στο κρατος πολλα λεφτα".. λες και τις κηδειες τουλαχιστον, τις πληρωνει το κρατος!;.. Τους φόρους που πληρώνεις..είτε άμεσους στην εφορία...είτε έμμεσους με το ΦΠΑ. Αυτά χάνει. Αν σκοτωθεί ενας τριαντάχρονος σε τροχαίο τότε το κράτος χάνει δεκαετίες φορολογικών εσόδων απο αυτό το άτομο.
Basilhs23___ Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Υπάρχει και ένα άλλο κόστος. Κάθε άνθρωπος έχει μια αξία, ένα κεφάλαιο το οποίο έχει συσσωρεύσει. Πχ. ένας επιστήμονας που έχει επενδύσει σε γνώση , πληρώσει σπουδές , σεμινάρια , έχει ένα κεφάλαιο γνώσης και εμπειρίας. Φεύγοντας σε μια χώρα το παίρνει μαζί του. Η χώρα υποδοχής δεν έχει πληρώσει- επενδύσει τίποτα σε αυτόν και τον έχει έτοιμο. Πολύ σωστό αυτό, ουσιαστικά μιλάμε κάτι σαν το άϋλο - πνευματικό κεφάλαιο μιας επιχείρησης, όταν εκεί υπάρχει ένας εργαζόμενος που είναι επιστήμονας, τυχόν πατέντες κτλ. Αν πεθάνει τότε οι πιθανότητες εξέλιξης και ανάπτυξης της υπάρχουσας γνώσης μηδενίζονται, αυτό έχει και κάποιες οικονομικές επιπτώσεις υπο την έννοια οτι αν παραγόταν ένα προϊόν θα είχε κέρδη για την επιχείρηση και φόρους για το κράτος.. Aυτο ειναι κατι που δεν θα ηθελα να πιστεψω.. οτι δηλαδη αμα σκοτωθω θα χασει το κρατος ολους τους φορους που θα πληρωνω για αυτο, μεχρι να πεθανω.. ! Χάνει φόρους και συνυπολογίζονται. Συνήθως τους φόρους τους υπολογίζουν λαμβάνοντας υπόψην οτι ο εργαζόμενος θα λάμβανε τον κατώτερο μισθό και με τις τελευταίες φορολογικές διατάξεις.
dacourt Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Ασθενοφορο, πυροσβεστικη να σκασει εκει επισης, αστυνομια, αιματα κατω (καθαρισμος), φθορές δημόσιας περιουσίας (το κάρφωσα σε μια κολόνα, παγκακι κτλπ), κινδυνος για αλλους πεζους ή οδηγους. Βαλτα κατω ειναι πολλα τα λεφτα... Όλα τα παραπάνω... συν νοσήλια, φάρμακα συμμετοχή για αποκατάσταση.
DrLo Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 .... και για να σας την σπάσω εντελώς .... κάθε θάνατος είναι "διαφυγόντα κέρδη" από μελλοντικούς φόρους.
mary Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Και αφου το κρατος χανει τοσα, γιατι δε κανει τιποτα να διορθωσει τη κατασταση που επικρατει στους δρομους και οχι τοσο σε εθνικους αλλά επαρχιακους που καθε στροφη και χιλιομετρο απο μια λακουβα;
Moderators Spect~ Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Moderators Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Και αφου το κρατος χανει τοσα, γιατι δε κανει τιποτα να διορθωσει τη κατασταση που επικρατει στους δρομους και οχι τοσο σε εθνικους αλλά επαρχιακους που καθε στροφη και χιλιομετρο απο μια λακουβα; δεν παιρνω το μερος του κρατους αλλα ειμαστε και μεις λιγο γιδια στην οδηγηση ε? πριν μερικες μερες ενας 60αρης με εβρισε γιατι ηθελε να βγει στο δρομο με ενα σκουτερακι 20 χρονων και οταν γυρισε το κεφαλι του απο τη μερια που ερχομουν τρομαξε επειδη δεν με ειχε δει.
mary Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 δεν παιρνω το μερος του κρατους αλλα ειμαστε και μεις λιγο γιδια στην οδηγηση ε? πριν μερικες μερες ενας 60αρης με εβρισε γιατι ηθελε να βγει στο δρομο με ενα σκουτερακι 20 χρονων και οταν γυρισε το κεφαλι του απο τη μερια που ερχομουν τρομαξε επειδη δεν με ειχε δει. ναι, δεν αντιλεγω. ΕΙναι και τα 2 που συμβαλλουν στην κατασταση. Εστω, να "εκπαιδευσει" με καποιον τροπο τους επιδοξους οδηγους για τη σωστη οδηγικη συμπεριφορα. Αλλά πως να το κανει, αφου και οι ιδιοι οδηγοι νυχτα το παιρνουν και με το καταλληλο λαδακι φυσικα. Αρα, ολη η κατασταση ειναι ενας φαυλος κυκλος, που στο τελος θα λεγα κιολας, καλα να παθουμε.
GabrielConnor Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 ποσο κοστιζει 1 μερα στην ΜΕΘ αραγε; και γιατι οταν ο αλλος σαφως και κανει μαλακια (πχ οδηγαει χωρις κρανος) να μην πρεπει να πληρωνει εξτρα στο ασφαλιστικο του ταμειμ Μία μέρα στη Μ.Ε.Θ κοστίζει πολλές χιλιάδες Ευρώ. Το γνωρίζω γιατι δουλεύω σε M.E.Θ. Επίσης ένα περιστατικό με κρανιοεγκεφαλική κάκωση, που είναι το 99% των τροχαίων), θα χρειαστεί καθετήρα μέτρησης ενδοκράνιας πίεσης (ένα 2χιλιαρο για πλάκα) μια κρανιεκτομούλα, τεχνητό νεφρό γιατι οι περισσότεροι κάνουν ραβδομυόλυση (200 ευρώ το κάθε φίλτρο που αλλάζεται κάθε 3-4 ώρες). Χωρίς να υπολογίζουμε κόστος για τα πανάκριβα φάρμακα που θα χρειαστεί και για τα πάγια έξοδα ενός κρεββατιού μεθ, που είναι από μόνα τους 1 χιλιάρικο κάθε μέρα. Συμφωνώ με αυτό που λές. Οδηγούσες βεβαιωμένα χωρίς κράνος-ζώνη; Πάρε την λυπητερή και πλήρωσε την μόνος σου. Να σου πώ εγώ μετά πόσοι μάγκες θα κυκλοφορούσαν.
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Και αφου το κρατος χανει τοσα, γιατι δε κανει τιποτα να διορθωσει τη κατασταση που επικρατει στους δρομους και οχι τοσο σε εθνικους αλλά επαρχιακους που καθε στροφη και χιλιομετρο απο μια λακουβα; Με πρόλαβες... Αφού το κράτος χάνει τόσα λεφτά ας κοιτάξει να διαθέσει λεφτά να φτιάξει τους δρόμους Ας κοιτάξει να προσλάβει η να αποσπάσει αστυνομικούς και να τους βάλει να κόβουν πρόστιμα σε καίρια σημεία Ας κοιτάξει να επιμορφώσει τον κόσμο με videos τροχαίων στην τηλεόραση . Δεν έχουν όλοι πρόσβαση στο internet. Στην Λαυρίου για παράδειγμα μετά το MEC Παιανίας υπάρχει μια στροφή αρκετά επικίνδυνο στο ρεύμα προς Αθήνα όπου οι οδηγοί δεν έχουν ορατότητα . Ε κάθε πρωί μετράω αρκετούς που πάνε με πάνω από 120 χ.α.ω χωρίς ορατότητα , κάθε πρωί κάνω το σταυρό μου που καταφέρνω και περνάω απέναντι (επιτρέπεται) και κάθε πρωι καταριέμαι που δεν υπάρχει κάποιος να κόβει πρόστιμα για υπερβολική ταχύτητα. Κάτι άσχετο για να δείξω ότι δεν υπάρχει παιδεία... Την Παρασκευή είχα πάει στο Εφετειο για μια υπόθεση...Εσωτερικοί χώροι μεγάλες αίθουσες αλλά ο Ελληνάρας με την ανοχή των αστυνομικών και της πολιτείας εχει κάνει εδώ και χρόνια τεκε το Εφετείο ...παρόλες τις ταμπέλες απαγορεύσεων ...Δικηγόρος πριν μπει στην αίθουσα να δικάσει πετάει το τσιγάρο έξω από την αίθουσα και το σβήνει με το πόδι. Μια μπατσίνα την είπε σε έναν γιατί κάπνιζε έξω από την Αίθουσα και του είπε να πάει λίγο πιο πέρα. Εγώ έκανα 2 τσιγάρα αλλά κατέβηκα στο δρόμο και τα έκανα. Όχι από φόβο φυσικά γιατί αν κάπνιζα δεν θα με ενοχλούσε κανείς. Αλλά από σεβασμό και από παιδεία. Παιδεία την οποία έχω και στο δρόμο και λόγω αυτής έχω γλυτώσει αρκετά ατυχήματα ειδικά από κάτι μαλάκες που παραβιάζουν στοπ (γιατί ακόμα και προτεραίοτητα να έχω ελαττώνω ταχύτητα η και σταματάω καμια φορά) 1
pournaras Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 Δημοσ. 19 Μαΐου 2015 ναι, δεν αντιλεγω. ΕΙναι και τα 2 που συμβαλλουν στην κατασταση. Εστω, να "εκπαιδευσει" με καποιον τροπο τους επιδοξους οδηγους για τη σωστη οδηγικη συμπεριφορα. Αλλά πως να το κανει, αφου και οι ιδιοι οδηγοι νυχτα το παιρνουν και με το καταλληλο λαδακι φυσικα. Αρα, ολη η κατασταση ειναι ενας φαυλος κυκλος, που στο τελος θα λεγα κιολας, καλα να παθουμε. Τα πιο πολλα τροχαια δε γινονται απο οδηγους που πηραν το διπλωμα με "λαδακι", αλλα απο υπερ-σιγουρους που νομιζουν οτι ειναι Σουμαχερ, ή νομιζουν οτι μπορουν να οδηγησουν 40 ωρες ξυπνιοι, ή με 100 κιλα αλκοολ στο αιμα τους, κλπ. Η υπερ-σιγουρια σκοτωνει. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα