logistoulis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Εμένα στα boss συγκεκριμένα με βόλευε τό plasma rifle για απροσδιόριστο λόγο Ή μάλλον με βόλευε γιατί είχα διαρκείς ριπές και μπορούσα παράλληλα να είμαι συνεχώς σε κίνηση, χρησιμοποιούσα το heat blast όταν με πλησίαζαν και δε τους κοιτούσα ώστε να τους ρίξω και τους απωθουσα και απέφευγα στριμωγμα έτσι Οπότε έστω και τσουκου τσουκου τους έτρωγα Επίσης αν θυμάμαι καλά με το heat blast ξαναγεμιζα ammo, πρακτικά ήταν το μόνο όπλο με το οποίο δεν εμένα από πυρομαχικά σε όλη τη μάχη, οπότε ούτε να αλλάζω ψαχνομουν ούτε να αλλάζω στρατηγική Και για κάποιο λόγο το προσαρμοσα σε όλα ta boss το συγκεκριμένο, σε απλούς εχθρούς το χρησιμοποίησα πολύ λιγότερο αυτό το όπλο
Dantε Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Υπάρχει και αυτή η στρατηγική... Καλα δε θυμαμαι να εκανε τοσο damage το πιστολακι. Με ολα τα upgrade εκανε τοση ζημια οντως?
Jastonas Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Εμένα στα boss συγκεκριμένα με βόλευε τό plasma rifle για απροσδιόριστο λόγο Ή μάλλον με βόλευε γιατί είχα διαρκείς ριπές και μπορούσα παράλληλα να είμαι συνεχώς σε κίνηση, χρησιμοποιούσα το heat blast όταν με πλησίαζαν και δε τους κοιτούσα ώστε να τους ρίξω και τους απωθουσα και απέφευγα στριμωγμα έτσι Οπότε έστω και τσουκου τσουκου τους έτρωγα Επίσης αν θυμάμαι καλά με το heat blast ξαναγεμιζα ammo, πρακτικά ήταν το μόνο όπλο με το οποίο δεν εμένα από πυρομαχικά σε όλη τη μάχη, οπότε ούτε να αλλάζω ψαχνομουν ούτε να αλλάζω στρατηγική Και για κάποιο λόγο το προσαρμοσα σε όλα ta boss το συγκεκριμένο, σε απλούς εχθρούς το χρησιμοποίησα πολύ λιγότερο αυτό το όπλο Plasma rifle εμένα μου τελειώνει πιο γρήγορα απ' όλα!! Έχει τέτοιο rate of fire... που σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα αδειάζει.... Καλα δε θυμαμαι να εκανε τοσο damage το πιστολακι. Με ολα τα upgrade εκανε τοση ζημια οντως? Δεν είδα κάτι περίεργο εγώ..
logistoulis Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Ναι αλλά όπως είπα μπορούσες να κάνεις τον εχθρό να σου κάνει drop πυρομαχικά με το συγκεκριμένο ώστε να μη μένεις καθόλου Και μόνο με το συγκεκριμένο κατάφερα κάτι τέτοιο
kgian Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Εγώ έβγαλα όλο το παιχνίδι σχεδόν με την δίκανη. Και λίγο gauss rifle.
Jastonas Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Πήγα να το παίξω τώρα σε nightmare.... απλά ΔΕΝ γίνεται!
planetman Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Το ξεκίνησα κι εγώ. Αρχικά να πω πως με εντυπωσίασε ήδη η μηχανή γραφικών. Με high γραφικά με το μηχάνημα της υπογραφής και πάει νεράκι 60fps με τον επεξεργαστή και την κάρτα γραφικών γύρω στα 50-70%. Όμως νομίζω πως το βαρέθηκα ήδη. Τρέχω πάνω κάτω και πυροβολάω τέρατα. Το περίμενα να είναι ατμοσφαιρικό. 1
Fulgore Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Τρέχω πάνω κάτω και πυροβολάω τέρατα. Το περίμενα να είναι ατμοσφαιρικό. Ολα τα Doom εκτως του 3 ετσι ηταν παντως. Το μονο που δεν μου αρεσε εμενα στο Doom(2016)ειναι η αρχικη περιοχη που την ψιλο βαρεθηκα.Απο οταν πρωτοπας στην Κολαση και μετα ηταν που το ευχαριστηθηκα το παιχνιδι πολυ.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Εμενα πάλι μου φάνηκε πολύ "soft" η κόλαση...περίμενα πιο dark κατάσταση. 2
Fulgore Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2016 Εμενα πάλι μου φάνηκε πολύ "soft" η κόλαση...περίμενα πιο dark κατάσταση. Θα συμφωνουσα σε αυτο αν το υπολοιπο μισο του παιχνιδιου ηταν μονο στην κολαση,δηλαδη να ηταν ο χαρτης μεγαλυτερος και συνεχης οπως στο πρωτο μερος. Αλλα προτιμησαν να το κανουν με εναλλαγες.
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Νέο update: Here is the changelog for DOOM’s latest update: Multiplayer 2 New Modes Possession – New team-based Prowler vs. Marine multiplayer mode. Bloodrush – New free-for-all multiplayer mode. SnapMap New DOOM Classic Campaign Added Feature Pack Campaign mission, including new classic DOOM levels Classic DOOM Content New classic DOOM modules, props, interactable items, lifts, pickups, sounds, classic player deaths, and music. Community Support Community Curation system enables newly published maps to be reviewed and recommended by the community Community HUB overhauled, which makes finding your favorite content easier SnapFeed support, allows users to subscribe to authors, players, and maps to get up-to-the-minute details on new content Custom Environment Creation Detailed hotspot and tiling textured blocking volumes can be used to create custom environments Decal Tool to add blood, numbers, demonic symbols, grime, corrosion, and more to your maps Massive update of new Hell and UAC environment props Added new container object models Additional Logic Tools Copy content and logic from one map to Paste into another Created multi-level campaign using Next Map Logic Added Hazard and FX as a category of Spawners Set color input added for all volumes and hazards Snap Grid Offsets added to editor settings to allow authors to offset in XYZ coordinate space POI can now be set on spawner items Authors can get precise camera position by previewing the camera view within the editor Added set environment and fade to camera properties Authors can set their editor view to ignore current module environment settings Cylinder volumes can be used as shootable triggers Added support for silent (no VO announcements) lockdowns No longer need to set a DOOM ID to post to map leaderboards Additional DOOM Single Player Consistency Additional DOOM weapon upgrades from Campaign – mastery versions of the HAR and Combat Shotgun Campaign-styled communication HUD elements Editable interactable GUI Additional FX and Hazards Added Rune Tablet interactable Publish maps with Campaign intro screen and lobby Additional equipment pickup items Add Static keycard and weapons props Added setting to disable hit feedback sounds Added setting to disable damage indicators Added setting to disable AI teleport FX Added Berserk power-up Miscellaneous Fixes and Additions Added additional armor and weapon customization skins Added Revenant player demon Usable volumes will now work in the front of doors Blocking Volumes (previously called Player Blocking Volumes) now default to static and visible when placed AI can now be affected by Blocking Volumes Some props can have their FX toggled on and off
_Theo_ Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2016 Εμενα πάλι μου φάνηκε πολύ "soft" η κόλαση...περίμενα πιο dark κατάσταση. +1. Καμία σχέση με την κόλαση του 3. 1
Jastonas Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 Ισχύει. Και εγώ ήθελα την κόλαση πιο dark. Από την άλλη, καλύτερα, γιατί ίσως να δυσκολευόμουν να κοιμηθώ το βράδυ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα