Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους! Τα φώτα σας όσοι έχετε εμπειρία. Πήρα από amazon uk μια οθόνη Dell G2724D. Με το που την έβαλα να δουλέψει παρατήρησα μια οριζόντια γραμμή με το που άναψε (όπως στην παρακάτω φώτο) κ έφαγα την πρώτη ξενέρα. Μετά είχε και κάποια κόκκινα πιξελ ενώ η οθόνη δεν είχε συνδεθεί σε pc ακόμα οπότε σίγουρα δεν είναι θέμα gpu ή windows.
 

Spoiler

20240108_210635.jpg.08b28e18c78f157a0264e4e78310573d.jpg20240108_223054.jpg.bd4cbcec4dbb37e8da2f275ff0282a1a.jpg20240108_210614.jpg.e5e6def151ae9285a1e3a8858e64ff53.jpg20240108_210911.jpg.28811a3be0e7cabe2e59008f1cebfcf4.jpg20240108_211403.jpg.6eb14d293586a122a291b1bf49047e5f.jpg20240108_211345.jpg.dce8ae7955c312eb9ea8f2a64d948b2d.jpg

Λέω "ε εγγύηση αμαζον" και οτι θα την κάνω επιστροφή. Όμως στο πεδίο επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος λέει πως πρέπει να το στείλω με δικά μου έξοδα κ πως θα μου δώσουν μέχρι 8 λίρες για τα μεταφορικά, κάτι που δεν συμφέρει μιας κ για να το στείλω θα πληρώσω πολύ περισσότερα. Στο support της amazon που μίλησα μου πρότειναν να μου δώσουν ένα refund 30 λίρες κ να το πάω να μου το φτιάξουν τοπικά....

Ερώτηση για όσους ξέρουν: η εγγύηση της Dell το καλύπτει στην Ελλάδα αν έχει αγοραστεί από Αγγλία; 
Επειδή μένω Πάτρα, πως λειτουργεί η φάση με την εγγύηση αν το καλύπτει; Έρχεται κούριερ κ το παίρνει, στην επισκευάζουν κ στην φέρνουν μετά σπίτι δωρεάν;

  • Απαντ. 11,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 8/1/2024 στις 9:43 ΜΜ, dinosz750 είπε

Καλησπέρα σε όλους! Τα φώτα σας όσοι έχετε εμπειρία. Πήρα από amazon uk μια οθόνη Dell G2724D. Με το που την έβαλα να δουλέψει παρατήρησα μια οριζόντια γραμμή με το που άναψε (όπως στην παρακάτω φώτο) κ έφαγα την πρώτη ξενέρα. Μετά είχε και κάποια κόκκινα πιξελ ενώ η οθόνη δεν είχε συνδεθεί σε pc ακόμα οπότε σίγουρα δεν είναι θέμα gpu ή windows.
 

  Απόκρυψη περιεχομένων

20240108_210635.jpg.08b28e18c78f157a0264e4e78310573d.jpg20240108_223054.jpg.bd4cbcec4dbb37e8da2f275ff0282a1a.jpg20240108_210614.jpg.e5e6def151ae9285a1e3a8858e64ff53.jpg20240108_210911.jpg.28811a3be0e7cabe2e59008f1cebfcf4.jpg20240108_211403.jpg.6eb14d293586a122a291b1bf49047e5f.jpg20240108_211345.jpg.dce8ae7955c312eb9ea8f2a64d948b2d.jpg

Λέω "ε εγγύηση αμαζον" και οτι θα την κάνω επιστροφή. Όμως στο πεδίο επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος λέει πως πρέπει να το στείλω με δικά μου έξοδα κ πως θα μου δώσουν μέχρι 8 λίρες για τα μεταφορικά, κάτι που δεν συμφέρει μιας κ για να το στείλω θα πληρώσω πολύ περισσότερα. Στο support της amazon που μίλησα μου πρότειναν να μου δώσουν ένα refund 30 λίρες κ να το πάω να μου το φτιάξουν τοπικά....

Ερώτηση για όσους ξέρουν: η εγγύηση της Dell το καλύπτει στην Ελλάδα αν έχει αγοραστεί από Αγγλία; 
Επειδή μένω Πάτρα, πως λειτουργεί η φάση με την εγγύηση αν το καλύπτει; Έρχεται κούριερ κ το παίρνει, στην επισκευάζουν κ στην φέρνουν μετά σπίτι δωρεάν;

Εγω δεν βλεπω τιποτε τετοιο στους ορους της Amazon. Για defective προιοντα που πουληθηκαν απο αυτη (sold or fulfilled) σου στελνει prepaid ticket και ολα τα μεταφορικα ειναι δικα της για την επιστροφη, επισκευη και αντικατασταση.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Εγω δεν βλεπω τιποτε τετοιο στους ορους της Amazon. Για defective προιοντα που πουληθηκαν απο αυτη (sold or fulfilled) σου στελνει prepaid ticket και ολα τα μεταφορικα ειναι δικα της για την επιστροφη, επισκευη και αντικατασταση.

Ναι αλλά μήπως δεν ισχύει για τα amazon που είναι εκτός ευρωπαϊκής ένωσης επειδή παίζει κ τελωνείο?

Αυτό το μνμ βγάζει συγκεκριμένα που λέει ότι θα πληρώσω εγω κ θα μου δώσουν μέχρι 8.09 πισω

 

Screenshot_20240110_231842_Amazon Shopping.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, dinosz750 είπε

Ναι αλλά μήπως δεν ισχύει για τα amazon που είναι εκτός ευρωπαϊκής ένωσης επειδή παίζει κ τελωνείο?

Αυτό το μνμ βγάζει συγκεκριμένα που λέει ότι θα πληρώσω εγω κ θα μου δώσουν μέχρι 8.09 πισω

 

Screenshot_20240110_231842_Amazon Shopping.jpg

Εγω σε κάθε τέτοια περίπτωση που το αυτοματοποιημενο σύστημα δεν με βοηθά μιλάω κατευθείαν μαζί τους μέσω chat.

Δεν είναι ότι με εξυπηρετούν πάντα άμεσα. Πολλές φορές θέλει να επιμείνεις και να μην δεχθείς με τίποτε αυτά που σου προτείνουν. Με επιμονή και φυσικά στοιχεία και γνώση της νομοθεσίας και των δεσμεύσεων τους το καταφέρνεις.

Σρην περίπτωση σου πρέπει να πας στην σελίδα της πολιτικής τους για εγγυήσεις και επιστροφές προϊόντων εντός εγγύησης. Εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο εκεί. Το τι λέει το σύστημα την ώρα που πας να επιστρέψεις το προϊόν δεν είναι ποτέ πάνω από την εγγραφή πολιτική που δηλώνεται στον πελάτη πριν την πωληση. Οπότε ωφειλουν να συμορφωθουν κατ αρχάς με τους δικούς τους κανόνες.

Το θέμα εξωτερικού εφόσον δέχθηκαν την πώληση προς το εξωτερικό ωφειλουν να τηρήσουν και τις υποχρεώσεις τους προς τον εκάστοτε πελάτη. Εκτός κι αν το αγόρασες UK και το έφερες ο ίδιος ή άλλος για εσένα εδώ. Αυτό αλλάζει τα πράγματα.

Το θέμα τελωνείου λύνεται. Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που δηλώνεται ότι ένα αντικείμενο πήγε και επέστρεψε από επισκευή και άρα δεν αποτελεί νέα εισαγωγή. Πρέπει να το δεις με το τελωνείο. Νομίζω ότι υπάρχει κάποια φόρμα που συμπληρώνεται από εσένα εδώ.

Απο την άλλη υπάρχει και η εγγύηση του κατασκευαστή. Συνήθως είναι τουλάχιστον Πανευρωπαϊκή. Πανευρωπαϊκή δεν σημαίνει Ε.Ε. Σημαίνει γεωγραφικά Ευρώπη. Θεωρώ ότι πρέπει να απευθυνθείς πρώτα στην τοπικη αντιπροσωπεία αφού ενημερωθείς και πάλι για την επίσημη κάλυψη πριν να πας εκεί ώστε να μην σου πουλήσουν ιστορίες που δεν ισχύουν.

Πάντα μα πάντα ενημερώνεστε για τις επίσημες πολιτικές πριν να αρχίσετε να παλεύετε για το δίκιο σας. Είναι πάντα ισχυρότατο χαρτί. Μην επαφιεστε στο τι σας λέει ο κάθε υπάλληλος ή το κάθε αυτοματοποιημενο σύστημα.

Στην δική σου περίπτωση αυτό που αναμένω να σου προτείνουν και να δεχθείς από το Amazon είναι να προχωρησεις σύμφωνα με την διαδικασία και μετά να τους στείλεις το παραστατικό με το κόστος της αποστολής και να σου πιστωσουν εκ των υστέρων τα χρήματα. Μπορεί να σου προτείνουν και δώρο επιταγή μεγαλύτερου ποσού ή μπορείς να επιμείνεις για πλήρη επιστροφή. Το πρωτο θα είναι πιο εύκολο σίγουρα. Μάθε το κόστος αποστολής ώστε να αποτελέσει μέρος της συζήτησης. Θα βοηθήσει.

Το στέλνεις με ΕΛΤΑ δέμα με full tracking. Bγαζεις πήρες σετ φώτο κατά το πακετάρισμα (βίντεο επίσης θα ήταν καλό) ώστε να έχεις αποδείξεις για το σωστό πακετάρισμα.

Γενικα με τις οθόνες υπερβολική προσοχή και Video στο unboxing κάθε φορά διότι είναι πλειστες οι περιπτώσεις που έρχονται κομμάτια ελαττωματικά είτε από τον προμηθευτη είτε από την αποθήκη είτε για κάποιο λόγο ταλαιπωρηθηκαν στην μεταφορά. Οπότε βίντεο μεχρι να την ανοίξετε και να κάνετε το πρωτο full test γιατί είναι επίσης πολλές οι περιπτώσεις που σου λένε ότι η οθόνη ήταν εντάξει και την κοπανήσες εσυ αφού την άνοιξες.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Εγω σε κάθε τέτοια περίπτωση που το αυτοματοποιημενο σύστημα δεν με βοηθά μιλάω κατευθείαν μαζί τους μέσω chat.

Δεν είναι ότι με εξυπηρετούν πάντα άμεσα. Πολλές φορές θέλει να επιμείνεις και να μην δεχθείς με τίποτε αυτά που σου προτείνουν. Με επιμονή και φυσικά στοιχεία και γνώση της νομοθεσίας και των δεσμεύσεων τους το καταφέρνεις.

Σρην περίπτωση σου πρέπει να πας στην σελίδα της πολιτικής τους για εγγυήσεις και επιστροφές προϊόντων εντός εγγύησης. Εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο εκεί. Το τι λέει το σύστημα την ώρα που πας να επιστρέψεις το προϊόν δεν είναι ποτέ πάνω από την εγγραφή πολιτική που δηλώνεται στον πελάτη πριν την πωληση. Οπότε ωφειλουν να συμορφωθουν κατ αρχάς με τους δικούς τους κανόνες.

Το θέμα εξωτερικού εφόσον δέχθηκαν την πώληση προς το εξωτερικό ωφειλουν να τηρήσουν και τις υποχρεώσεις τους προς τον εκάστοτε πελάτη. Εκτός κι αν το αγόρασες UK και το έφερες ο ίδιος ή άλλος για εσένα εδώ. Αυτό αλλάζει τα πράγματα.

Το θέμα τελωνείου λύνεται. Υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία που δηλώνεται ότι ένα αντικείμενο πήγε και επέστρεψε από επισκευή και άρα δεν αποτελεί νέα εισαγωγή. Πρέπει να το δεις με το τελωνείο. Νομίζω ότι υπάρχει κάποια φόρμα που συμπληρώνεται από εσένα εδώ.

Απο την άλλη υπάρχει και η εγγύηση του κατασκευαστή. Συνήθως είναι τουλάχιστον Πανευρωπαϊκή. Πανευρωπαϊκή δεν σημαίνει Ε.Ε. Σημαίνει γεωγραφικά Ευρώπη. Θεωρώ ότι πρέπει να απευθυνθείς πρώτα στην τοπικη αντιπροσωπεία αφού ενημερωθείς και πάλι για την επίσημη κάλυψη πριν να πας εκεί ώστε να μην σου πουλήσουν ιστορίες που δεν ισχύουν.

Πάντα μα πάντα ενημερώνεστε για τις επίσημες πολιτικές πριν να αρχίσετε να παλεύετε για το δίκιο σας. Είναι πάντα ισχυρότατο χαρτί. Μην επαφιεστε στο τι σας λέει ο κάθε υπάλληλος ή το κάθε αυτοματοποιημενο σύστημα.

Στην δική σου περίπτωση αυτό που αναμένω να σου προτείνουν και να δεχθείς από το Amazon είναι να προχωρησεις σύμφωνα με την διαδικασία και μετά να τους στείλεις το παραστατικό με το κόστος της αποστολής και να σου πιστωσουν εκ των υστέρων τα χρήματα. Μπορεί να σου προτείνουν και δώρο επιταγή μεγαλύτερου ποσού ή μπορείς να επιμείνεις για πλήρη επιστροφή. Το πρωτο θα είναι πιο εύκολο σίγουρα. Μάθε το κόστος αποστολής ώστε να αποτελέσει μέρος της συζήτησης. Θα βοηθήσει.

Το στέλνεις με ΕΛΤΑ δέμα με full tracking. Bγαζεις πήρες σετ φώτο κατά το πακετάρισμα (βίντεο επίσης θα ήταν καλό) ώστε να έχεις αποδείξεις για το σωστό πακετάρισμα.

Γενικα με τις οθόνες υπερβολική προσοχή και Video στο unboxing κάθε φορά διότι είναι πλειστες οι περιπτώσεις που έρχονται κομμάτια ελαττωματικά είτε από τον προμηθευτη είτε από την αποθήκη είτε για κάποιο λόγο ταλαιπωρηθηκαν στην μεταφορά. Οπότε βίντεο μεχρι να την ανοίξετε και να κάνετε το πρωτο full test γιατί είναι επίσης πολλές οι περιπτώσεις που σου λένε ότι η οθόνη ήταν εντάξει και την κοπανήσες εσυ αφού την άνοιξες.

Φοβερή ανάλυση και σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου κ τις γνώσεις σου!
Μίλησα χτες πρωι με την Dell κ ο υπάλληλος μου είπε πως επειδή είναι απο Αγγλία η αγορά δεν μπορούν να μου δώσουν καινουργια αλλά ανα-συσκευασμένη η οποία ίσως είναι κ καινούργια ίσως είναι ανακατασκευασμένη κ μπλα μπλα. Μου είπε θα μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο να ενημερωθεί καλύτερα για το τι μπορεί να γίνει αλλά το λιγότερο που θα γίνει είναι ότι θα φτιαχτεί (στο site τους το ελληνικό δείχνει ενεργή 3ετής εγγύηση ούτως ή αλλως οπότε δεν νομίζω να μπορούν να αρνηθούν έστω την επισκευή).
Επειδή όμως δεν μου άρεσε η ιδέα να έχω πληρώσει κάτι καινούργιο και να λάβω στο τέλος κάτι μεταχειρισμένο, χτες βράδυ είπα να δοκιμάσω να μιλήσω με amazon πάλι ώστε να μου δώσουν έστω το partial refund που είχαν πει αρχικά αν και το ποσό δεν ήταν κάτι τρελό, 30 ή 40 λίρες, και τελικά βγήκα κερδισμένος μετά από 45 λεπτά back and forth. Αρχικά ο υπάλληλος μου λεγε στείλτο πίσω με δικά σου έξοδα χωρίς να κάνει σαφές το τι λεφτά θα μου καλύψουν, όλο το ποσό ή μόνο 8.09 λίρες που έλεγε το αυτοματοποιημένο. Του εξηγώ πως δεν μπορώ να το στείλω έτσι χωρίς να μου εγγυηθεί η Αμαζον πως θα μου επιστρέψει όλο το ποσό που θα πληρώσω μιας και δεν ευθύνομαι εγώ που έχει πρόβλημα η οθόνη. Πάλι απάνταγε με ασάφεια. Επειδή το δέμα ήρθε με γενική ταχυδρομική, κοίταξα πόσο κοστίζει να στείλεις 8 κιλά δέμα στην Αγγλία κ έλεγε 150+ ευρώ. Του το στέλνω σε screenshot, το ελέγχει κ αυτός στο site της Γενικής κ μου απαντάει το παρακάτω και μου φτιάχνει την ημέρα: Έλεγξα το κόστος της επιστροφής τελικά και θα σας κάνουμε επιστροφή όλου του ποσού ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να μας στείλετε την οθόνη πίσω!!! Προφανώς υπολόγισαν ότι θα κοστίσει λιγότερο απλά να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω και να μην πληρώσουν την επιστροφή.

Απ' την στιγμή που πήρα τα χρήματα μου πίσω τέλος καλό όλα καλά! Αν και η Dell μου φτιάξει την οθόνη ακόμα καλύτερα αν κ εμένα με ένοιαζε είτε να πάρω τα χρήματα μου είτε να πάρω νέα οθόνη! Δεν ζήταγα κάτι παραπάνω.
Και πάλι σε ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες, μου άνοιξες τα μάτια και πιστεύω και άλλων που θα βρουν αυτές τις πληροφορίες στο μέλλον.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, dinosz750 είπε

Φοβερή ανάλυση και σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου κ τις γνώσεις σου!
Μίλησα χτες πρωι με την Dell κ ο υπάλληλος μου είπε πως επειδή είναι απο Αγγλία η αγορά δεν μπορούν να μου δώσουν καινουργια αλλά ανα-συσκευασμένη η οποία ίσως είναι κ καινούργια ίσως είναι ανακατασκευασμένη κ μπλα μπλα. Μου είπε θα μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο να ενημερωθεί καλύτερα για το τι μπορεί να γίνει αλλά το λιγότερο που θα γίνει είναι ότι θα φτιαχτεί (στο site τους το ελληνικό δείχνει ενεργή 3ετής εγγύηση ούτως ή αλλως οπότε δεν νομίζω να μπορούν να αρνηθούν έστω την επισκευή).
Επειδή όμως δεν μου άρεσε η ιδέα να έχω πληρώσει κάτι καινούργιο και να λάβω στο τέλος κάτι μεταχειρισμένο, χτες βράδυ είπα να δοκιμάσω να μιλήσω με amazon πάλι ώστε να μου δώσουν έστω το partial refund που είχαν πει αρχικά αν και το ποσό δεν ήταν κάτι τρελό, 30 ή 40 λίρες, και τελικά βγήκα κερδισμένος μετά από 45 λεπτά back and forth. Αρχικά ο υπάλληλος μου λεγε στείλτο πίσω με δικά σου έξοδα χωρίς να κάνει σαφές το τι λεφτά θα μου καλύψουν, όλο το ποσό ή μόνο 8.09 λίρες που έλεγε το αυτοματοποιημένο. Του εξηγώ πως δεν μπορώ να το στείλω έτσι χωρίς να μου εγγυηθεί η Αμαζον πως θα μου επιστρέψει όλο το ποσό που θα πληρώσω μιας και δεν ευθύνομαι εγώ που έχει πρόβλημα η οθόνη. Πάλι απάνταγε με ασάφεια. Επειδή το δέμα ήρθε με γενική ταχυδρομική, κοίταξα πόσο κοστίζει να στείλεις 8 κιλά δέμα στην Αγγλία κ έλεγε 150+ ευρώ. Του το στέλνω σε screenshot, το ελέγχει κ αυτός στο site της Γενικής κ μου απαντάει το παρακάτω και μου φτιάχνει την ημέρα: Έλεγξα το κόστος της επιστροφής τελικά και θα σας κάνουμε επιστροφή όλου του ποσού ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να μας στείλετε την οθόνη πίσω!!! Προφανώς υπολόγισαν ότι θα κοστίσει λιγότερο απλά να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω και να μην πληρώσουν την επιστροφή.

Απ' την στιγμή που πήρα τα χρήματα μου πίσω τέλος καλό όλα καλά! Αν και η Dell μου φτιάξει την οθόνη ακόμα καλύτερα αν κ εμένα με ένοιαζε είτε να πάρω τα χρήματα μου είτε να πάρω νέα οθόνη! Δεν ζήταγα κάτι παραπάνω.
Και πάλι σε ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες, μου άνοιξες τα μάτια και πιστεύω και άλλων που θα βρουν αυτές τις πληροφορίες στο μέλλον.

Όπως είπα πάντα μα πάντα μέσω chat είναι η πιο άμεση και σωστη λύση διότι μιλάς άμεσα με εκπρόσωπο, μπορείς να πιέσεις χωρίς να χάνεις χρόνο περιμένοντας τυποποιημένα emails και στο τέλος εάν δεν βρίσκεις άκρη ζητάς να μιλήσεις με ανώτερο προϊστάμενο. Συνήθως μιλάνε αυτοί παίρνουν έγκριση και βρίσκουν τελικά λύση. Έχει το περιθώριο το Amazon να εξετάζει case by case και να είναι πιο large. Σε κάθε περίπτωση εμείς ζητάμε απλά τα νόμιμα δικαιώματα μας. Τίποτε παραπάνω και τίποτε λιγότερο οπότε απλά θέλει λίγη παραπάνω προσπάθεια δυστυχώς. Όπως είδες θέλει όμως να είσαι πλήρως ενημερωμένος και προετοιμασμενος.

Επίσης η συνομιλίες του chat είναι δεσμευτικές και αποτελούν τεκμηρια οπότε πάντα πριν να κλείσετε να τις σώζετε (είτε αυτόματα στο email σας είτε να ζητάτε να σας αποσταλούν ή να σας πουν την διαδικασία για αποθήκευση). Εγώ επιπλέον ζητάω από τον υπάλληλο να μου στείλει επιβεβαιωτικο email της νέας συμφωνίας στο email μου πριν αν κλείσω.

Απο την άλλη οι αγορές από UK είναι δίκοπο μαχαίρι. Εκεί οι εγγυήσεις κατασκευαστή είναι 1 έτος. Οπότε παίζει ερώτημα η εγγυηση που σου δίνουν εάν είναι η Πανευρωπαϊκή ή η Αγγλική. Εάν είναι η Πανευρωπαϊκή όπως φαίνεται στο σύστημα σου τότε ωφειλουν να την καλύψουν πλήρως και όχι να λένε μπούρδες.

Το πολύ πολύ να σου πουν ότι πρέπει να τους την αφήσεις, να την στείλουν αυτοί στον UK αντιπρόσωπο, αυτός να στείλει άλλη καινούργια οθόνη αντικατάστασης και μόλις την παραλάβουν να σου την δώσουν. Είναι τυπική διαδικασία που κοστίζει σε χρόνο χωρίς όμως να χάνεις τα πλήρη δικαιώματα σου ως καταναλωτής. Τα οποία είναι ΚΑΤ'ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ: Υπαναχωρηση από την σύμβαση, μείωση του τιμήματος, αντικατάσταση με ίδιο ή ανωτέρων χαρακτηριστικών προϊόν (εάν το ίδιο δεν είναι πια διαθέσιμο). Δεν υπάρχει πουθενά αντικατάσταση με refurbish στην νομοθεσία (αν και στα ψιλα γράμματα στους όρους τους το λένε). Σε αυτή την περιπτωση πατάς όχι στην εγγύηση του κατασκευαστή αλλά στην νόμιμη εγγύηση του πωλητή. 2 έτη για EU (στην πράξη 6 +18 μήνες), 1 έτος για UK.

Εάν σου πούνε για αντικατάσταση με refurbish τότε κανονικά ζητάς μείωση του τιμήματος αλλά πήρες ήδη πλήρες Refund από το Amazon.

Οποτε εγώ θα έλεγα ένα refurnish θα ήταν καλή επιλογή.

ΠΡΟΣΟΧΗ: σε αντικατάσταση ή επισκευή συσκευής ο χρόνος εγγύησης μετράει από την αρχή είτε για την συσκευή αντικατάστασης είτε για τα ανταλλακτικά που τοποθετήθηκαν. Οπότε ένα πας σε refurbish να ζητήσεις ΓΡΑΠΤΩΣ ότι η συσκευή καλύπτεται πλήρως με νέα εγγύηση και όχι μόνο με την εγγύηση του refurbish που συνήθως είναι 6 μήνες.

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλημέρα και χρόνια πολλά σκέφτομαι να αγοράσω αυτή την οθόνη για αντικατάσταση της τηλεόρασης της οποίας έχω είναι για pc game 180 παίζω όλους τους τελευταίους τίτλους το μηχάνημα είναι στην υπογραφή μου  τι γνώμη έχετε

https://www.skroutz.gr/s/46482608/TCL-Smart-Tileorasi-50-4K-UHD-QLED-50C805-HDR-2023.html

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, #piter# είπε

Καλημέρα και χρόνια πολλά σκέφτομαι να αγοράσω αυτή την οθόνη για αντικατάσταση της τηλεόρασης της οποίας έχω είναι για pc game 180 παίζω όλους τους τελευταίους τίτλους το μηχάνημα είναι στην υπογραφή μου  τι γνώμη έχετε

https://www.skroutz.gr/s/46482608/TCL-Smart-Tileorasi-50-4K-UHD-QLED-50C805-HDR-2023.html

Εντυπωσιακα καλες κριτικες διαβαζω και αυτο ειναι καλο.

Ενταξει δεν ειναι και gaming monitor αλλα υποθετω οτι σε αυτες τις ιντσες παιζεις χαλαρα απο μακρια διοτι αλλιως θα ηταν βασανο απο ολες τις πλευρες.

Καλη δειχνει. 

Ειναι καλή προταση αγορας και για πολλους αλλους εαν κρινω απο την τιμη και τις κριτικες.

Δημοσ.

Καλησπέρα κι από μένα. Έχω μια dell se2419hr κι επειδή πλέον θα δουλεύω αρκετά σε office και γενικά σε δουλειά γραφείου, ψάχνω να πάρω μια πιο μεγάλη. Είμαι ανάμεσα σε Philips 346E2LAE/00 και LG 34WR50QC-B. Θα είναι βολικές για τη δουλειά που θέλω; Τιμή σε αυτά τα επίπεδα. Παιχνίδια δεν με ενδιαφέρουν. Σύνδεση με mac mini 2018 και λογικά σε λίγο καιρό με το νεότερο μοντέλο.

Δημοσ.

 Καλησπερα,

Εχω καταληξει αναμεσα σε Dell s2722Qc η S2722DC, που οπως βλεπω η μονη διαφορα ειναι η αναλυση τους?

Τωρα η ερωτηση μου ειναι , αξιζει να αγορασω 4κ στις 27" η δεν βλεπεις διαφορα? 

Η χρηση που κανω ειναι 8 ωρες δουλειας με πολυ excel, και μερικα Σκ οπου θα ασχοληθω με το Lightroom και photo editing. Δεν την θελω για χρηση video game η ταινιες.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, harisv είπε

 Καλησπερα,

Εχω καταληξει αναμεσα σε Dell s2722Qc η S2722DC, που οπως βλεπω η μονη διαφορα ειναι η αναλυση τους?

Τωρα η ερωτηση μου ειναι , αξιζει να αγορασω 4κ στις 27" η δεν βλεπεις διαφορα? 

Η χρηση που κανω ειναι 8 ωρες δουλειας με πολυ excel, και μερικα Σκ οπου θα ασχοληθω με το Lightroom και photo editing. Δεν την θελω για χρηση video game η ταινιες.

4k σε 27" δεν εχει κανενα νοημα.

Εαν πας σε 32" τοτε το 4Κ ειναι πιο ανετη επιλογη αλλα οχι και απολυτα απαραιτητο.

Αλλα τωρα προσεχω οτι μιλας για Lightroom & photo editing

Εκει ναι 4k θα σου δωσει λεπτομερειες.

Αλλα ομως σε αυτη την περιπτωση το πιο σημαντικο στην οθονη σου ειναι η πιστοτητα των χρωματων σου και το calibration που δεχεται η καθε οθονη.

Τα υπολοιπα ειναι λεπτομερειες. 

Αλλα λογικα γνωριζεις πολυ καλυτερα τα specs που πρεπει να δεις σε μια οθονη (Color Accuracy, SDR Color Gamut, SDR Color Volume, Gamma curves, Gray balance, Gradient uniformity, Color temperature stability)

Dell S2722QC Review - RTINGS.com

Dell S2722DC Review: Best 27 inch 2K Monitor with Simplicity (techtoyreviews.com)

Εδω δεν μπορω να βοηθησω. Δεν το εχω το θεμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά καλησπέρα, θα ήθελα να αγοράσω μια οθόνη για ενα pc το οποίο έχω στο σαλόνι και η αλήθεια είναι οτι δουλεύει περιστασιακά καθώς έχουμε laptop και χρειάζομαι βοήθεια.

Λόγο περιορισμού χώρου πάμε σε 24" !

Θα ήθελα έχει ηχεία!

Να μπορεί να τοποθετηθεί στον τοίχο με βάση vesa !

Να είναι ips !

Χρήση γραφείου κατά βάση αν και τα παιδιά μου μεγαλώνουν και ίσως παίζουν παιχνίδια σύντομα.

Ποια οθόνη θα προτείνατε;

 

https://www.skroutz.gr/c/43/othones-upologiston/f/5529_681615_690568/24-icheia-IPS.html?availability_enum=10&keyphrase=24&price_max=200&utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

Επεξ/σία από Da_rudakos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Da_rudakos είπε

Παιδιά καλησπέρα, θα ήθελα να αγοράσω μια οθόνη για ενα pc το οποίο έχω στο σαλόνι και η αλήθεια είναι οτι δουλεύει περιστασιακά καθώς έχουμε laptop και χρειάζομαι βοήθεια.

Λόγο περιορισμού χώρου πάμε σε 24" !

Θα ήθελα έχει ηχεία!

Να μπορεί να τοποθετηθεί στον τοίχο με βάση vesa !

Να είναι ips !

Χρήση γραφείου κατά βάση αν και τα παιδιά μου μεγαλώνουν και ίσως παίζουν παιχνίδια σύντομα.

Ποια οθόνη θα προτείνατε;

 

https://www.skroutz.gr/c/43/othones-upologiston/f/5529_681615_690568/24-icheia-IPS.html?availability_enum=10&keyphrase=24&price_max=200&utm_source=android&utm_campaign=skroutz_share

Η συγκεκριμένη έχει και κάμερα ανσας ενδιαφέρει σαν έξτρα Και είναι εντάξει και για παιχνίδια

https://www.skroutz.gr/s/27346596/Viewsonic-VG2440V-IPS-Monitor-24-FHD-1920x1080-me-CHrono-Apokrisis-5ms-GTG.html

Επίσης εδώ είναι μία οικονομική πρόταση για 2κ https://www.skroutz.gr/s/28120339/AOC-Q24V4EA-IPS-Monitor-23-8-QHD-2560x1440-me-CHrono-Apokrisis-4ms-GTG.html

Επεξ/σία από 6xXx6
  • Like 1
Δημοσ.
On 21/01/2024 at 12:27, oykas2001 said:

Καλησπέρα κι από μένα. Έχω μια dell se2419hr κι επειδή πλέον θα δουλεύω αρκετά σε office και γενικά σε δουλειά γραφείου, ψάχνω να πάρω μια πιο μεγάλη. Είμαι ανάμεσα σε Philips 346E2LAE/00 και LG 34WR50QC-B. Θα είναι βολικές για τη δουλειά που θέλω; Τιμή σε αυτά τα επίπεδα. Παιχνίδια δεν με ενδιαφέρουν. Σύνδεση με mac mini 2018 και λογικά σε λίγο καιρό με το νεότερο μοντέλο.

Κάποια άποψη;;;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...