Προς το περιεχόμενο

Divinity: Original Sin 2


Despotas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, panther_512 είπε

Το μόνο μελανό σημείο ήταν το questline με την Saheila. Η προτελευταία και τελευταία συνάντηση μαζί της ήταν ότι ναναι. Μου φάνηκε το κομμάτι εκείνο κακογραμμένο.

Ναι άμα δεν ακολουθήσεις το quest της Sebille συγκεκριμένα τότε στο τέλος ναι είναι ότι νάνε ο διάλογος δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 409
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παίδες δε σας λέω τίποτα.

 

Δεν ξέρω αν έχετε δει το αρχικό μου post που το είχα ξεκινήσει λίγο χαμένος με τα quest.

 

Σας ενημερώνω με μεγάλο καμάρι πως τέλειωσα Fort Joy, πήγα απέναντι, και μέχρι τώρα καλώς ή κακώς δεν έχω αφήσει τίποτα ζωντανό. Μέχρι και απίθανα NPC και Traders κατέκλεψα και έσφαξα για να καλύψω το gap ΤΟΣΩΝ Quest και άλλων τόσο Quest gear που έχασα λόγω έλλειψης υπομονής καθώς και αυτά που γενικά έχασα λόγω εμπειρίας και έλλειψης υπομονής.

 

Πήγα απέναντι, και είμαι στο μεγάλo fight στο καράβι. Έχασα το πρώτο, αλλά όπως και τα περισσότερα κομβικά fights τα χάνω στο πρώτο try. Στο δεύτερο θεωρώ πως θα τη προστατέψω και θα τους βγάλω νερό, δεδομένου πως θα τους πάω όλους πάνω που δεν τους φτάνουν τα 2 boss. SPOIL ME : Έχασα 2 γύρους προσπαθώντας να πάω στο σεντούκι. Το σεντούκι που έχουν τα δυο boss δεν ανοίγει με τίποτα έτσι; Να μην σκάω..

 

Το λατρεύω το combat system, το UI, και τη μουσική καθώς και τα γραφικά/περιβάλλον. Στάνταρ θα το φτάσω στο τέλος. Απλά αναρωτιέμαι πόσο θα τη πουλέψω αν συνεχίσω να σκοτώνω σχεδόν τους πάντες με τέτοια άνεση. (τονίζω το παίζω στο DEF/TACT)

 

Θα σας ανεβάσω και το παρτάκι μου. Με έχει βολέψει κάργα και θέλω εντυπώσεις! (Από τη δουλειά σας γράφω και δε βλέπω την ώρα να πάω πίσω στη βάση να το συνεχίσω lulz).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, JiovanniGeorgeo said:

Παίδες δε σας λέω τίποτα.

Δεν ξέρω αν έχετε δει το αρχικό μου post που το είχα ξεκινήσει λίγο χαμένος με τα quest.

Σας ενημερώνω με μεγάλο καμάρι πως τέλειωσα Fort Joy, πήγα απέναντι, και μέχρι τώρα καλώς ή κακώς δεν έχω αφήσει τίποτα ζωντανό. Μέχρι και απίθανα NPC και Traders κατέκλεψα και έσφαξα για να καλύψω το gap ΤΟΣΩΝ Quest και άλλων τόσο Quest gear που έχασα λόγω έλλειψης υπομονής καθώς και αυτά που γενικά έχασα λόγω εμπειρίας και έλλειψης υπομονής.

Πήγα απέναντι, και είμαι στο μεγάλo fight στο καράβι. Έχασα το πρώτο, αλλά όπως και τα περισσότερα κομβικά fights τα χάνω στο πρώτο try. Στο δεύτερο θεωρώ πως θα τη προστατέψω και θα τους βγάλω νερό, δεδομένου πως θα τους πάω όλους πάνω που δεν τους φτάνουν τα 2 boss. SPOIL ME : Έχασα 2 γύρους προσπαθώντας να πάω στο σεντούκι. Το σεντούκι που έχουν τα δυο boss δεν ανοίγει με τίποτα έτσι; Να μην σκάω..

Το λατρεύω το combat system, το UI, και τη μουσική καθώς και τα γραφικά/περιβάλλον. Στάνταρ θα το φτάσω στο τέλος. Απλά αναρωτιέμαι πόσο θα τη πουλέψω αν συνεχίσω να σκοτώνω σχεδόν τους πάντες με τέτοια άνεση. (τονίζω το παίζω στο DEF/TACT)

Θα σας ανεβάσω και το παρτάκι μου. Με έχει βολέψει κάργα και θέλω εντυπώσεις! (Από τη δουλειά σας γράφω και δε βλέπω την ώρα να πάω πίσω στη βάση να το συνεχίσω lulz).

Σκοτωνοντας τους npc παιρνεις περισσοτερο Xp απο οτι προβλεπεται,κοινως το παιχνιδι γινεται ευκολοτερο,γενικα οι μαγοι ειναι τα μεγαλυτερα παλτα σε αυτο το γκειμ,melee και ranged εχουν αρκετα cc για να το πας βιτσα σε οποιοδηποτε επιπεδο δυσκολιας χωρις καν full party.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παρατηρήσει πως, ίσως με τη βοήθεια του Persuasion, αν πρώτα κάπως δρομολογείς ή κλείνεις ένα Q μαζί τους, καβατζώνεις τρελά XP ως επί των πλείστων και μετά άνετα τους σκότωνα κιόλας.. Αυτό ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ είναι ο σωστός τρόπος.

 

Απλά κάποια Q με κοψοφλεβιάζουν, και μου αρέσει που είμαι φονιάς. Και στο NwN Chaotic Evil ήμουν. Μακάρι να είχε και τέτοιο σύστημα, θα το έκανε δυσκολότερο αλλά πιο συγκεκριμένο, εμπλουτισμένο και με περισσότερο χώρο για customizing.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παίζω τώρα tactician και στο fort joy είναι αδύνατον να κάνω το οτιδήποτε. Δεν πέφτει loot με τίποτα και ενώ έφτασα level 4 οι χαρακτήρες μου είναι σχεδόν ξεβρακωτοι με γκριζακια για όπλα. Πουλάω τα πάντα για ένα κομμάτι armor. Αυτή τη στιγμή έχω δοκιμάσει διάφορους δρόμους και σε ότι fight και να έπεσα με τρώνε με 1-2 hits ενώ τα δικά μου όπλα κάνουν μονοψήφια προς τα κάτω damage στους αντιπάλους. 

Δεν με πειράζει να έχει την Χ δυσκολία το παιχνίδι αλλά έχω τρελό θέμα με το loot. Δηλαδή τώρα πως θα μπορέσω να προχωρήσω; Με τους δικούς μου χαρακτήρες να έχουν μονοψήφια armor και οι αντίπαλοι μου κάτι 50+; Με όπλα που με ένα Blitz ο αντίπαλος κατεβάζει μονοχιτια τον caster μου και τρώει όλο το armor και το μισό life από το δήθεν tank μου; 

Τρελή διαφορά σε βαθμό δυσκολίας μεταξύ του classic και του tactician αλλά όχι με δίκαιο τρόπο. Μου φαίνεται θα πρέπει να γίνω σφαγεας των πάντων και εγώ όπως ο από πάνω μόνο και μόνο για να μπορέσω να αποκτήσω gear ή levels. Κακή ισορροπία ως τώρα πάντως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, ikaruga24 said:

Εγώ παίζω τώρα tactician και στο fort joy είναι αδύνατον να κάνω το οτιδήποτε. Δεν πέφτει loot με τίποτα και ενώ έφτασα level 4 οι χαρακτήρες μου είναι σχεδόν ξεβρακωτοι με γκριζακια για όπλα. Πουλάω τα πάντα για ένα κομμάτι armor. Αυτή τη στιγμή έχω δοκιμάσει διάφορους δρόμους και σε ότι fight και να έπεσα με τρώνε με 1-2 hits ενώ τα δικά μου όπλα κάνουν μονοψήφια προς τα κάτω damage στους αντιπάλους. 

Δεν με πειράζει να έχει την Χ δυσκολία το παιχνίδι αλλά έχω τρελό θέμα με το loot. Δηλαδή τώρα πως θα μπορέσω να προχωρήσω; Με τους δικούς μου χαρακτήρες να έχουν μονοψήφια armor και οι αντίπαλοι μου κάτι 50+; Με όπλα που με ένα Blitz ο αντίπαλος κατεβάζει μονοχιτια τον caster μου και τρώει όλο το armor και το μισό life από το δήθεν tank μου; 

Τρελή διαφορά σε βαθμό δυσκολίας μεταξύ του classic και του tactician αλλά όχι με δίκαιο τρόπο. Μου φαίνεται θα πρέπει να γίνω σφαγεας των πάντων και εγώ όπως ο από πάνω μόνο και μόνο για να μπορέσω να αποκτήσω gear ή levels. Κακή ισορροπία ως τώρα πάντως. 

Μονο στο fort joy επικρατει αυτη η κατασταση ιδιαιτερα κυριως στα πρωτα level,φροντισε να παρεις τα καταλληλα quest γιατι θα βρεις τοιχο,μετα η κατασταση ειναι διαφορετικη,οσο ανεβαινεις level και gear τοσο πιο ευκολο γινεται.Κακη ισορροπια γιατι και αργοτερα γινεται βαρετο μετα απο καποια playthrough που παει γονα το μονοβελο πχ.2h και bow δεν εχουν αντιπαλο αν μαξαρεις τα καταλληλα στατς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αντιλαμβάνομαι ότι αυτή η τραγωδία είναι στην αρχή αλλά το παράκανε. Δεν φτάνει που οι εχθροί είναι εμφανέστατα ισχυρότεροι και πιο καλοντυμένοι αλλά δείχνουν να έχουν και μεγάλες προμήθειες από potions, food, special arrows και πάει λέγοντας. 

Το χειρότερο είναι οι μάχες που θες δε θες ξεκινάει πρώτος ο αντίπαλος (όπως ο houndmaster) και σε έχει αποδεκατισει πριν καν προλάβεις να κάνεις κίνηση. Εκνευριστικό όσο δεν πάει γιατί επί της ουσίας δεν έχεις δυνατότητες επαναφοράς για να μην μιλήσω για το τέλειο set up που έχουν (archers από την αρχή σε ψηλά σημεία) που αν τολμήσεις να κάνεις cheese επί της ουσίας είναι εναντίον σου. 

Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι σκεφτοντουσαν με τέτοιο design στην δυσκολία. Τουλάχιστον αν νικήσεις δώσε loot ρε καρμιρη, έφαγα ολόκληρη ομάδα από overpowered magisters και μου δίνεις από μια μαλακια πρασινια ως απολύτως τίποτα; Όχι ρε φίλε, κάτι πάει στραβά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΤΑΝΤΑΡ σας λέω, αν πρώτα βγάζεις κάποιο Q με το τάδε NPC και μετά το σκοτώνεις/Lootάρεις είναι σίγουρα X2 το XP τουλάχιστον. Τα Q δίνουν πολλαπλάσια από το mass murder των πάντων, και δίνουν και extra Gear ίσως και κάνα Epic από rewards που δεν θα τα έβρισκες ούτε στο loot τους.

 

Άρα εγώ το βλέπω κάπως έτσι. Ο υπομονετικός DNDάς τα παίρνει όλα, ο καλός ο Gamer ο combatmaster σφάζει και χάνει πολλαπλάσια από χαμένα Q ή σκοτωμένα NPC που θα χάσεις όλο την αλυσίδα των Quest και τα Gear, και τέλος ο nerd ο οποίος δεν χάνει Quest.

 

Αυτοί είναι 3 δίοδοι, και δεδομένου πως εγώ εντάσσομαι στον 2ο και έβγαλα νερό το FortJoy σε Tactician τότε σίγουρα και οι 3 το τερματίζουν το Game.

Εγώ τη παλεύω πάντως με τέρμα πατέντες στο terrain. Με teleports και απομόνωση των αντιπάλων, άπειρη προσοχή στα turns, δυνατά counter και κατάλληλο tunneling σύμφωνα με τα disadvantages των enemies. Επίσης, από ένα σημείο και μετά buffάρομαι πριν μερικά fights. Το craft είναι γελοίο, και φτιανς ωραία food-type buffs με απλά υλικά που βρίσκεις στη πορεία. Επίσης κουμπώνω το sleeping bag ή όπως λέγεται.

Last but not least, ο ένας μιλάει (συνήθως αυτός με το Persuasion - εγώ δεν διαθέτω τέτοιο άτομο καθώς τους σφάζω όλους), και όταν βλέπω πως οδεύει στον τσαμπουκά :

 

1. Παρκάρω τη κουβέντα ως έχει

2. Μεταφέρω Ranger σε ψηλό σημείο

3. Assasin έτοιμη για buff και backstab

4. Tank ανάμεσα σε όλους.

 

Μετά ξεκινάω fight ΕΓΩ, όχι εκείνοι. Εγώ με το μεγαλύτερο damage attack μου.  Αν το fight ξεκινήσει ξαφνικά, το δοκιμάζω και αν δε τη παλέψω ή χαλάσω rez, φυσικά re-load για επανατοποθέτηση χωρίς να κάνω rez.

 

Επίσης, κατ εμέ. Εάν κάποιος πάει και κάνει Summoner/Ranger λ.χ. δεν θα το τερματίσει ποτέ αυτό το difficulty φαντάζομαι. Προσοχή στα schools, δεν γίνεται να τα έχεις όλα στο πρώτο Act, και κάποια πράγματα δεν έχουν ουδεμία χημεία και χάνεις νούμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως βλέπω μέχρι τώρα ότι το μεγαλύτερο benefit το παρέχει ο rogue με stealing. Αν κλέβεις βρίσκεις μπόλικο loot όμως είναι ρίσκο μεγάλο τώρα στην αρχή. Ξεκάθαρα όμως μου δείχνει δρόμο για το που θα κινηθώ με την Lohse. Rogue - ranger με διπλή επιλογή όπλων ανάλογα το fight και φυσικά με εξελιγμένο thieving. Δεν ξέρω κατά πόσο επάρκεια θα αποκτήσω με δύο όπλα όμως αν δεν βολέψει μάλλον θα δώσω βάση στο τόξο καθώς δεν έχω άλλον τοξότη. Φυσικά ίσως το πάω και dual daggers για το burst damage αλλά θα δούμε γιατί στο tactician έχει πολλούς εχθρούς που σκάνε αν τους σκοτώσεις και αν είσαι κοντά τους καληνύχτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρει κανείς αν η Θεούλα Amadia έχει κάτι να της κλέψεις; Απαντήστε με spoiler. Έκλεψα τον εαυτό μου και μετά δε μπορούσα να κλέψω εκείνη για αυτό το λόγο.

Επεξ/σία από JiovanniGeorgeo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ναι, παιδιά δεν θέλω να σταματάει αυτό το θέμα όμως μη γίνουμε από δυο χωριά. Θέλω να μπαίνω να χαζεύω ΚΑΘΕ - ΜΕΡΑ τι λέτε.

 

Λ.χ. έχω ανεβάσει 2 Tele στον main, και έχω άλλα 1-2Lv Tele από item και για πρώτη φορά στάκαρα σεντούκια σε ένα κιβώτιο με 1k HP και έκανα τα παρθενικά μου damage με Tele.

Καταστρέφει αρκετά. Τα κουβαλάει το STR μου, τελευταία στιγμή το πετάει ανάμεσα στα σώματα που θα παλέψουν και όταν ο main μου βρει την ευκαιρία, spamάρω 2-3 τέτοια χτυπήματα και βγάζω 250 physical χωρίς κόπο με παίκτη που δε προβλέπεται να κάνει καν damage.. AP wise επίσης λέει.

Λέγετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ξεκίνησα το game με τεράστια επιφύλαξη. Ήμουν αρνητικά προκατειλημμένος από το concept και το βρήκα πολύ κουραστικό στην αρχή. Λόγω των διθυραμβικων σχολίων το πάλεψα κι άλλο να δω τι παίζει. 

Μόλις άρχισα να μαθαίνω τι παίζει, ξανάρχισα νέο παιχνίδι γιατί δεν είχα κάνει το κατάλληλο commit. 

Τελικά το παιχνίδι είναι φοβερό!! Τρομερό βάθος. Λόγω μη εξοικείωσης με το συγκεκριμένο είδος είμαι σίγουρος ότι χάνω πολλά άλλα θα τα μάθω. 

Αξίζει η προσπάθεια για όσους είστε επιφυλακτικοί. Μπράβο στους developers. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλώς ήρθες!  

4 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Ξεκίνησα το game με τεράστια επιφύλαξη. Ήμουν αρνητικά προκατειλημμένος από το concept και το βρήκα πολύ κουραστικό στην αρχή.

Αν θέλεις ανέπτυξε λίγο, τι πίστευες ότι σε χαλάει ακριβώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Καλώς ήρθες!  

Αν θέλεις ανέπτυξε λίγο, τι πίστευες ότι σε χαλάει ακριβώς.

Καλώς σας βρήκα! Γενικά δεν μου αρέσουν πολύ ούτε οι επικ ταινίες ούτε οι πολλοί δράκοι ούτε οι μάγοι. Προτιμώ future oriented sci-fi. 

Ωστόσο όταν άρχισα να καταλαβαίνω το βάθος του κόσμου που υπάρχει στο παιχνίδι εφυγαν οι επιφυλάξεις μου. Ξαναλέω ότι έπρεπε να το ξαναπάρω από την αρχή για να το χαρώ, γιατί πριν το έπαιζα σαν rdr2 και ac, που με έκανε να χάνω όλο το fun.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Επειδή όλοι ασχολούνται με το Cyberpunk και είμαι hipster, έβαλα το Divinity: Original Sin 2 για πρώτη φορά. Σάπιος, το ξέρω.

Θα ήθελα μερικές συμβουλές για το τι να αποφύγω στο character building. Προσανατολίζομαι σε εμένα (rogue/ socialiser), το Fane, τον Ifan για tank και τη Lohse για δεν-ξερω-τι αλλά μου έκανε καλή πρώτη εντύπωση.

Πράγματα που θέλω από το party: ένα summoner, ένα ranger/ ranged, έναν two-weapon melee (λογικά ο rogue μου ΑΝ, και ρωτάω εδώ, τραβάνε τα εν λόγω builds), ένα μάγο για όλες τις δουλειές και ένα θηρίο μπροστά.

Οπότε, εν συντομία, και σαν κάποιος που ενδιαφέρομαι πολύ για το RP, τι πρέπει να προσέξω, τι πρέπει να αποφύγω, και αν αξίζει τον κόπο να είναι όλο το party mage/ something όπως στο 1 ή να εξειδικευτώ περισσότερο, και αν ναι σε τι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...