Spartan117 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δεν χρειάζεται παντού FP32, εκεί που δεν χρειάζεται τρέχεις FP16 με διπλό throughput και κερδίζεις performance. 1
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Btw μη ξεχνάτε ότι η 56 εκτός και από πιο γρήγορη από την 1070 είναι και πιο ακριβή (380$ vs 400$ τουλάχιστον στα χαρτιά). Δηλαδή σε vfm δε νομίζω ότι διαφέρουν σημαντικά. Όχι τίποτα άλλο, βλέπω και reviewers να γράφουν ότι κοστίζουν το ίδιο.
naruto14 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Ακόμα καλά καλά δεν έχει κυκλοφορήσει η 56. Μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα.
michael92 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Το Rapid Packed Math (2x FP16) δεν ρίχνει το IQ, ισα ισα θα έχουμε καλύτερο IQ όπου χρειάζεται πχ σε Physics κλπ. Το FP16 είναι ένα desperation mode επειδή έχει κολλήσει το Moore's law και το Dennard Scaling. Δεν γίνεται από την μία να πηγαίνουμε σε 4K 10-12bit channels και από την άλλη να αναβιώνουμε το FP16 του προηγούμενου αιώνα. Κανονικά θα έπρεπε να μείνει στα neural networks, όπου και εκεί υπάρχουν αρκετές εφαρμογές που δεν φτάνει. Δεν χρειάζεται παντού FP32, εκεί που δεν χρειάζεται τρέχεις FP16 με διπλό throughput και κερδίζεις performance. Η διαφορά FP32 και FP16 είναι χαοτική πάντως (16 digits loss of accuracy, 2x performance = terrible deal). Στα γραφικά είναι ελάχιστα πράγματα που δεν θα χάσουν ποιότητα αν τα τρέξεις σε FP16. Όλη αυτή η φασαρία γίνεται για ένα 5-10% performance. 3
bilythekid Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Από τις custom 56 θα έχει κάποια dual bios switch?
Πέτρος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Λογικά οι περισσότερες, αν όχι όλες. Εκτός κι αν η AMD το γυρίσει σε προφίλ μέσα στον Crimson αντί για διαφορετικά BIOSs, οπότε είναι πια θέμα κατασκευαστή.
7nisiotis Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Το mind factory δεν στέλνει Ελλάδα; Πλέον οχι εκτός Γερμανίας χρειάζεται επαγγελματικό Vid
darkphantomggr Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 οι καλες καρτες ερχονται μετα απο 3-4 μηνες οπως και με τους ryzen αυτοι που εχουν p.number λιγοτερο απο 17xx χτυπανε ανετα 280-300 watt στο OC αυτα που εχουν p number 17χχ ειναι b1 step το ιδιο με τους threadripper και ετσι στα 4.1 δεν ανεβαζουν πανω απο 200 watts
Aten-Ra Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Το FP16 είναι ένα desperation mode επειδή έχει κολλήσει το Moore's law και το Dennard Scaling. Δεν γίνεται από την μία να πηγαίνουμε σε 4K 10-12bit channels και από την άλλη να αναβιώνουμε το FP16 του προηγούμενου αιώνα. Κανονικά θα έπρεπε να μείνει στα neural networks, όπου και εκεί υπάρχουν αρκετές εφαρμογές που δεν φτάνει. Η διαφορά FP32 και FP16 είναι χαοτική πάντως (16 digits loss of accuracy, 2x performance = terrible deal). Στα γραφικά είναι ελάχιστα πράγματα που δεν θα χάσουν ποιότητα αν τα τρέξεις σε FP16. Όλη αυτή η φασαρία γίνεται για ένα 5-10% performance. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι είναι το Rapid Packed Μath. Μέσα στο παιχνίδι υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν χρειάζονται FP 32 (32bit) όπως στο lighting, color values, vector direction. Εκεί αντί να χρησιμοποιείς δυο 32bit Shaders για να κάνεις ένα ADD/MUL κλπ θα μπορείς να το κάνεις σε έναν 32bit Shader (2x 16 FP). Έτσι έχεις μικρότερη κατανάλωση ενέργειας και διπλάσιο Throughput.
michael92 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Έχουμε τεράστιο θέμα με το color banding και μου λες ότι δεν χρειάζονται FP32 στο ligthing και στα color values; Αν οι programmers έχουν 10 βαθμούς μυωπία δεν φταίω εγώ.
Aten-Ra Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2017 Modern games, for example, use a wide range of data types in addition to the standard FP32. Normal/direction vectors, lighting values, HDR color values, and blend factors are some examples of where 16-bit operations can be used. http://radeon.com/_downloads/vega-whitepaper-11.6.17.pdf 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Καλά αυτό το color banding ειδικά στον ουρανό στα παιχνίδια είναι τραγικό απλά..Δεν έχω διαβάσει αν διορθώνεται με HDR.
greg4 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Πολύ απλά επιδόσεις, η GTX1070 είναι ήδη πιο αργή και πιστεύω ότι σε DX-12 θα χάσει ακόμα περισσότερο. Γενικά σε 1440P η VEGA 56 είναι 6% πιο γρήγορη από την GTX1070. Δεν αμφισβητεί κανείς ότι η vega 56 είναι πιο γρήγορη. Θες 2% ή 6%; Κάπου εκεί. 1070 παίρνει με 450 ευρώ σήμερα Ελλάδα. Θα κάτσει σε 2-3 μήνες σε custom υλοποιήσεις κάτω από 500? Προσωπικά λόγω ζήτησης και διαθεσιμότητας δύσκολα το βλέπω κάτω από 550. Προς το παρών είναι στα 515-560. https://geizhals.eu/?fs=vega%2056 Το γεγονός ότι μια πιο αργή κάρτα (η 1070) είναι πιο φτηνή δεν το βάζω στα αρνητικά. Πάντως με custom 56 στα 550 δεν θα την έλεγα VFM. Είναι αρκετά αυτονόητο αυτό νομίζω.. Εδώ είμαστε βέβαια να δούμε btw πότε περιμένουμε custom? 3
michael92 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2017 http://radeon.com/_downloads/vega-whitepaper-11.6.17.pdf Μου φαίνεται δύσκολο να πιστέψω ότι δεν υπάρχει πτώση στην ποιότητα, μην ξεχνάμε ότι αυτά τα manuals τα γράφουν engineers/ programmers και όχι graphic designers/ 3D artists. Πολλές φορές υπάρχει διαφωνία στο τι είναι "good enough". Μακάρι να κάνω λάθος. Καλά αυτό το color banding ειδικά στον ουρανό στα παιχνίδια είναι τραγικό απλά..Δεν έχω διαβάσει αν διορθώνεται με HDR. Με το 10-bit color έχεις 1024 values ανά channel (R+G+B+ALPHA) αντί για 256, οπότε το banding μειώνεται δραστικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα