Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

δε σημαίνει ότι κανείς θα κάτσει να χρησιμοποιήσει σε 3D engines τέτοια άχρηστα πράγματα,

 

 

Wolfenstein II: The New Colossus will support FP16 Rapid Packed Math

 

 

Formula 1 2017

 

Finally, track shaders also receive an upgrade, once again thanks to the clever design of the PS4 Pro hardware. As the developers explained, “packed fp16 ALU operations, which are unique to the PS4 Pro in the console space, offer us a very powerful tool for optimising shaders, allowing us to enhance CU occupancy and reduce overall instruction count.”

 

FarCry 5 

https://youtu.be/LvRdKkc4bfk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

H γκρίνια σου είναι απερίγραπτη...

 

10% από ένα και μόνο από τα επιπλέον χαρακτηριστικά του V, και το θεωρείς λίγο?

 

Μην πάρει και άλλο ένα 10% από primitive shaders/culling, ρίξει και την κατανάλωση κανένα 15-20% με undervolt και ξαφνικά κάνει παπάδες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Wolfenstein II: The New Colossus will support FP16 Rapid Packed Math

 

 

Formula 1 2017

 

Finally, track shaders also receive an upgrade, once again thanks to the clever design of the PS4 Pro hardware. As the developers explained, “packed fp16 ALU operations, which are unique to the PS4 Pro in the console space, offer us a very powerful tool for optimising shaders, allowing us to enhance CU occupancy and reduce overall instruction count.”

 

FarCry 5 

https://youtu.be/LvRdKkc4bfk

 

 

Ναι και;

 

Από τη στιγμή που η GCN GPU του PS4 Pro υποστηρίζει την οποιαδήποτε λειτουργία, και εγώ θέλω να βγάλω ΑΑΑ παιχνίδι για το PS4 Pro, θα αναγκαστώ να τη χρησιμοποιήσω, αφού είναι ο μόνος τρόπος για να πετύχω το στόχο των επιδόσεων. Και ένα τεράστιο ASIC που έχει σχεδιαστεί να υπολογίζει hashes να υπήρχε διαθέσιμο, από τη στιγμή που μόνο αυτό θα είχα στη διάθεση μου και το δίλημμα θα ήταν "χρησιμοποίησέ το με κάποιο τρόπο και μετά από πολύ δουλειά πάρε και 5% επιδόσεων, ή άστο αναξιοποίητο οπότε μείνε στο 0%", προφανώς θα έλεγα και γω "opportunity for more power". Αλλά τι είπα; Είπα πουθενά ότι αυτό το πράγματα είναι ένα τσιπ που χρησιμοποίησε βέλτιστα τα διαθέσιμα transistors του για την υλοποίηση των εντολών που θέλει μια 3D engine;

 

Το ζήτημα δεν είναι λοιπόν το ότι υπάρχει double rate FP16. Και σε FPUs διάφορων CPUs υπάρχει double rate σε FP με τα μισά bits, ή half rate σε FP με διπλάσια bits. Τα ερωτήματα που βάζεις όταν σχεδιάζεις την υλοποίηση των εντολών είναι 2:

  • Σε τι ποσοστό εμφανίζεται μια εντολή στο λογισμικό το οποίο πρόκειται να τρέξει πάνω στο τσιπάκι αυτό; Στην προκειμένη σε τι ποσοστό μπορούν να χρησιμοποιηθούν 16 bit shaders;
  • Αν το παραπάνω ποσοστό είναι σημαντικό, πόσες επιπλέον πύλες θα χρειαστώ για να βελτιστοποιήσω την FP16 απόδοση; Έχει νόημα να ασχοληθώ, ή αυτά τα transistors μπορώ να τα χρησιμοποιήσω για ποιο γρήγορο υπολογισμό ενός FP32 ή απλά να προσθέσω περισσότερες μονάδες για FP32;

 

Αν λοιπόν ένα τσιπάκι για γραφικά έπρεπε να σχεδιαστεί αποκλειστικά για τις ανάγκες των σημερινών παιχνιδιών, ο δρόμος της nvidia είναι μονόδρομος. Είναι ο κανόνας σε όλα τα βιβλία εδώ και 30 χρόνια. "Benefit the most frequent case." Άρα χρησιμοποιώ όλα μου τα transistors για ότι καλύτερο μπορώ να κάνω σε FP32, έχω βελτίωση σε οτιδήποτε 3D engine κυκλοφορεί εκεί έξω την τελευταία δεκαετία και το πιο σημαντικό, δεν πρήζω μπάλες, δε ζητάω custom κώδικα μόνο και μόνο για βελτιστοποίηση στο δικό μου τσιπάκι και δε δημιουργώ πιθανές πήγες για bugs.

 

Αν από την άλλη δεν έχω πόρους για πολλά τσιπάκια, και θέλω να δώσω ένα τσιπάκι που να τα πάει αρκετά καλά και σε GPGPU, προφανώς εκεί το "most frequent case" αλλάζει. Οπότε στην προκειμένη, πρέπει να προσέξω αρκετά και το FP16 perfomance, και το FP64. Άρα φτιάχνω ένα τσιπάκι, που δεν τα πάει πουθενά άσχημα, αλλά ούτε και διαπρέπει. Εννοείται πως το ιδανικό κιόλας για μένα θα ήταν να αλλάξει όλο το λογισμικό εκεί έξω και ξαφνικά οι εντολές που έχω βελτιστοποιήσει να γίνουν "a frequent enough case". So simple. ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πάρει ένα 10% performance και αυτό θα είναι όλο. Φασαρία για το τίποτα δηλαδή.

καταλαβαινεις πως δεν ειναι αυτο το θεμα οι nvidia δεν εχουν σε hardware επιπεδο καθολου dp 16 στις consumer εκδοσεις και το fp16 rate γενικα ειναι στα ταρταρα (ενας απο τους λογους που τα Pascal εχουν αυτο το efficiency ειναι αυτος) 

τουλαχιστον διαβασε τα σχολια πριν ανεβασεις βιντεο που ακομη και ο πιο ασχετος θα γελασει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαθεσιμότητα εδώ πέρα ξέρουμε πότε θα έχουμε για vega ?

Στο εξωτερικό ήδη πωλούνται και οι custom υλοποιήσεις και σε πολύ καλές τιμές.

Δηλαδή πόσο ακόμα πρέπει να περιμένουμε για να τις δούμε στην ελληνική αγορά εκτός φυσικά από το κατάστημα σφαχτη που πουλάει 2 φορές πάνω με βάση το MSRP

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαθεσιμότητα εδώ πέρα ξέρουμε πότε θα έχουμε για vega ?

Στο εξωτερικό ήδη πωλούνται και οι custom υλοποιήσεις και σε πολύ καλές τιμές.

Που τις είδες τις custom και τις καλές τιμές, δώσε και κανά link γιατί εγώ μόνο reference βλέπω και τιμές μέτριες 510€/640€ για 56/64 αντίστοιχα (και δεν εννοώ το τουβλομάγαζο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mαλλον εννοει τις reference που απλα γράφει "SAPPHIRE" πανω στο κουτί , για το "πολύ καλές τιμές" δεν ξέρω τι να υποθέσω ....

 

Τι φάση είναι αυτή ακριβώς? Υλοποίηση αλά reference από την Sapphire?  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι φάση είναι αυτή ακριβώς? Υλοποίηση αλά reference από την Sapphire?  :-D

 

http://www.sapphiretech.com/productdetial.asp?pid=7F02806A-E92D-4787-B200-7BCC877B6E9B&lang=eng

 

http://www.gigabyte.us/Graphics-Card/GV-RXVEGA64-8GD-B#kf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...