Προς το περιεχόμενο

AMD Arctic Islands, Greenland/Vega, Baffin-Ellesmere/Polaris


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γιατί το FP16 ουσιαστικά είναι σαν να κάνεις 2 μικρές διεργασίες αντί για μία μεγάλη στο ίδιο χρονικό διάστημα, αυτό ρίχνει την ποιότητα όμως. Θα πρέπει οι devs να το χρησιμοποιήσουν έξυπνα για να γίνει καλή δουλειά. Θα δούμε τον άλλο μήνα στο Wolfenstein 2 και τον Φλεβάρη στο FC5.

 

 

Το Rapid Packed Math (2x FP16) δεν ρίχνει το IQ, ισα ισα θα έχουμε καλύτερο IQ όπου χρειάζεται πχ σε Physics κλπ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Btw μη ξεχνάτε ότι η 56 εκτός και από πιο γρήγορη από την 1070 είναι και πιο ακριβή (380$ vs 400$ τουλάχιστον στα χαρτιά). Δηλαδή σε vfm δε νομίζω ότι διαφέρουν σημαντικά. Όχι τίποτα άλλο, βλέπω και reviewers να γράφουν ότι κοστίζουν το ίδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Rapid Packed Math (2x FP16) δεν ρίχνει το IQ, ισα ισα θα έχουμε καλύτερο IQ όπου χρειάζεται πχ σε Physics κλπ. 

 

Το FP16 είναι ένα desperation mode επειδή έχει κολλήσει το Moore's law και το Dennard Scaling. Δεν γίνεται από την μία να πηγαίνουμε σε 4K 10-12bit channels και από την άλλη να αναβιώνουμε το FP16 του προηγούμενου αιώνα. Κανονικά θα έπρεπε να μείνει στα neural networks, όπου και εκεί υπάρχουν αρκετές εφαρμογές που δεν φτάνει.

 

Δεν χρειάζεται παντού FP32, εκεί που δεν χρειάζεται τρέχεις FP16 με διπλό throughput και κερδίζεις performance.

 

Η διαφορά FP32 και FP16 είναι χαοτική πάντως (16 digits loss of accuracy, 2x performance = terrible deal). Στα γραφικά είναι ελάχιστα πράγματα που δεν θα χάσουν ποιότητα αν τα τρέξεις σε FP16. Όλη αυτή η φασαρία γίνεται για ένα 5-10% performance.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά οι περισσότερες, αν όχι όλες.

 

Εκτός κι αν η AMD το γυρίσει σε προφίλ μέσα στον Crimson αντί για διαφορετικά BIOSs, οπότε είναι πια θέμα κατασκευαστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι καλες καρτες ερχονται μετα απο 3-4 μηνες οπως και με τους ryzen αυτοι που εχουν p.number λιγοτερο απο 17xx χτυπανε ανετα 280-300 watt στο OC 

αυτα που εχουν p number 17χχ ειναι b1 step το ιδιο με τους threadripper και ετσι στα 4.1 δεν ανεβαζουν πανω απο 200 watts

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το FP16 είναι ένα desperation mode επειδή έχει κολλήσει το Moore's law και το Dennard Scaling. Δεν γίνεται από την μία να πηγαίνουμε σε 4K 10-12bit channels και από την άλλη να αναβιώνουμε το FP16 του προηγούμενου αιώνα. Κανονικά θα έπρεπε να μείνει στα neural networks, όπου και εκεί υπάρχουν αρκετές εφαρμογές που δεν φτάνει.

 

 

Η διαφορά FP32 και FP16 είναι χαοτική πάντως (16 digits loss of accuracy, 2x performance = terrible deal). Στα γραφικά είναι ελάχιστα πράγματα που δεν θα χάσουν ποιότητα αν τα τρέξεις σε FP16. Όλη αυτή η φασαρία γίνεται για ένα 5-10% performance.

 

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι είναι το Rapid Packed Μath. Μέσα στο παιχνίδι υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν χρειάζονται FP 32 (32bit) όπως στο lighting, color values, vector direction. Εκεί αντί να χρησιμοποιείς δυο 32bit Shaders για να κάνεις ένα ADD/MUL κλπ θα μπορείς να το κάνεις σε έναν 32bit Shader (2x 16 FP). Έτσι έχεις μικρότερη κατανάλωση ενέργειας και διπλάσιο Throughput. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε τεράστιο θέμα με το color banding και μου λες ότι δεν χρειάζονται FP32 στο ligthing και στα color values; Αν οι programmers έχουν 10 βαθμούς μυωπία δεν φταίω εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Modern games, for example, use a wide range of data types in addition to
the standard FP32. Normal/direction vectors, lighting
values, HDR color values, and blend factors are some
examples of where 16-bit operations can be used.

 

 

http://radeon.com/_downloads/vega-whitepaper-11.6.17.pdf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά αυτό το color banding ειδικά στον ουρανό στα παιχνίδια είναι τραγικό απλά..Δεν έχω διαβάσει αν διορθώνεται με HDR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...