Προς το περιεχόμενο

NVIDIA Pascal, GP100


Ailuros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η αλήθεια είναι ότι κάπως έτσι θα 'ναι τα πράγματα, γίνεται εδώ και χρόνια, δε νομίζω να αλλάξει κάτι τώρα.

 

2070 = Titan X Pascal(Όχι Titan XP)

2080 = 15-20% πάνω από Titan X Pascal

 

Τώρα για το τι μνήμες θα φοράνε δεν ξέρω, σίγουρα GDDR5X.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πιθανό να πάνε σε GDDR6 σε εκείνο το timeframe που θα βγούν. Ανάλογα βεβαια και το πως θα συμπεριφέρονται σε perf/watt.

 

Προσδοκίες βάση ιστορικών δεδομένων.

 

Ζεις  :-D
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θέλω να δω τι θα κάνουν με το DX12..

 

Στο Dx12 παίζει μεγαλύτερο ρολο και ο dev, οποτε αυτό που μπορούν να κάνουν είναι να κάνουν εύκολη την ζωή των devs για να κάνουν low level code σε Nvidia GPUs. Το αστείο είναι πως μάλλον πάλι από τις κονσόλες θα δουν και αυτοί βελτιώσεις μιας και το Switch τρέχει σε Maxwell, που είναι αρκετά κοντά στις Pascal σαν αρχιτεκτονική. Άμα είναι ταλαντούχος τεχνικά ο dev και σε low level api δεν δημιουργούνται προβλήματα, δες την id και το DOOM, απίστευτο PC port και είχαν ως βάση το Ps4. Το RotTR, Battlefield 1 κτλ δεν είναι native Dx12 games, απλά έγινε ένα zombify του engine για να δουλεύει σε Dx12, όπως κάνουν μετατροπή 2D ταινίες σε 3D ένα πράμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως και οι devs αναρωτιούνται για το αν αξίζει τελικά ή όχι το DX12. Και ακόμα βλέπουμε πολλά παιχνίδια να έρχονται μόνο με DX11 για να μην υπάρχουν θέματα, κατά τα άλλα τα AMD Fanboys μας είχαν πρήξει ότι μέχρι τώρα η 1060 θα 'πρεπε να 'χει ψοφήσει σε σχέση με την 480.

 

The current state of DirectX 12 in PC gaming, was it worth the hype?

 

Η άποψή μου είναι ότι θα πρέπει να πάνε σε εξ' ολοκλήρου DX12 renderer οι devs για να δείξει τα πραγματικά του πλεονεκτήματα, με ένα DX12 path δεν γίνεται τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο καλο του dx 12 ηταν για να δικαιολογησει η Microsoft το δικο της store. Μια φουσκα το ολο θεμα του dx12 με μικρη εξαιρεση το gears of war 4 και αυτο γιατι επεσε σοβαρη δουλεια σε αυτο τον τιτλο,γιαυτο και τρεχει νερακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φουσκα το ολο θεμα του dx12 με μικρη εξαιρεση το gears of war 4 και αυτο γιατι επεσε σοβαρη δουλεια σε αυτο τον τιτλο,γιαυτο και τρεχει νερακι.

 

Σωστά, άλλο ένα παράδειγμα καλού development. Από game σε game βλέπεις μεγάλες διαφορες στο ίδιο API. Το Forza Horizon είναι τραγικό port ας πούμε ακόμα και αν το game είναι εξαιρετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί DX12 και όχι Vulkan;

 

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλά θετικά στο να χρησιμοποιείς Dx12 αντί για Vulkan. Το μεγαλύτερο φυσικά ότι το Dx12 είναι κλειδωμένο μονο για Windows 10.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2070 = Titan X Pascal(Όχι Titan XP)

2080 = 15-20% πάνω από Titan X Pascal

 

Τώρα για το τι μνήμες θα φοράνε δεν ξέρω, σίγουρα GDDR5X.

256 bit bus θα εχουν και η διαφορα θα γινει με gddr6 με gddr5x. Μετα θα βγει η 2080Ti με 384 bit bus και gddr6 με 750gb/s bandw στα 24gb ram...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...