Προς το περιεχόμενο

LeuPay MasterCard και LeuPost


Braker1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

9. Επειδη δεν μπορουσα να περιμενω να ερθει η καρτα, παω στα γραφεια της MyPOS να παραλαβω εξτρα καρτα.

Έδωσες 5 ευρώ για την κάρτα δηλαδή;Απόδειξη κόβουν;Τί αναγράφει ως χρέωση;

 

Καφεδάκι σε κέρασε ο braker στα γραφεία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συνεχεια απο πριν:

 

12. Δυο παραγγελιες στο amazon (black friday), μια με μικροτερη και μια με μεγαλυτερη αξια με χρηση της καρτας (non personalized) της LeuPay. Σε αρχικο σταδιο (amazon) περνανε και οι 2, αλλα αυτο δεν λεει κατι και με ελληνικες καρτες αρχικα περνανε.

 

13. Επιβεβαιωση της μικροτερης σε αξια παραγγελιας την επομενη μερα μεσω e-mail απο LeuPay, τιποτα για την αλλη. Τσεκαρισμα λογαριασμου LeuPay, το ποσο της πρωτης εχει δεσμευθει.

 

14. Τσεκαρισμα σε amazon, η πρωτη δρομολογειται η δευτερη αποριφθηκε. 

 

15. E-mail την ιδια μερα σε LeuPay για λογους απορριψης της δευτερης. Καμια απαντηση.

 

16. Κληση την επομενη σε LeuPay, ενημερωση οτι πιθανοτατα ξεπερνανε το οριο 1000 ευρω ανα χρονο, μεχρι πιστοποιησης του λογαριασμου μου. Την διαδικασια την ειπαμε και πριν..

 

17. Τσεκαρω με amazon και οντως λογω προσθετου φορου (23% για Ελλαδα) ξεπερναται το οριο κατα 3 ευρω... Αμεσα ακυρωνω την πρωτη και ξανα-επιβεβαιωνω την δευτερη την οποια και βιαζομαι περισσοτερο.

 

18. Δεχομαι e-mail την επομενη μερα απο amazon για εκ νεου απορριψη της δευτερης παραγγελιας.

 

19. Τσεκαρω LeuPay λογαριασμο και καμια επιστροφη του δεσμευμενου ποσου της πρωτης.

 

20. Επικοινωνια με e-mail με amazon, για το ποτε θα επιστρεψει το ποσο που εχει δεσμευθει. Με ενημερωνουν πως το ποσο δεν μεταφερθηκε ποτε σε αυτους, απλα δεσμευεται μολις καταχωρεις παραγγελια για λογους ασφαλειας της καρτας μου αλλα και οτι οντως υπαρχει το ποσο για να ετοιμαστει η παραγγελια. Επιπλεον με ενημερωνουν οτι το ποσο τους μεταφερεται μονο οταν ξεκινησει η διαδικασια της ετοιμασιας για αποστολης (shipping preparation). Μου αναφερουν οτι δεν εξαρταται απο αυτους ποτε θα απελευθερωθει, οτι γινεται αυτοματα και οτι εξαρταται απο την τραπεζα μου το ποσο θα κανει αλλα μπορει να διαρκεσει και 10 ημερες!

 

21. E-mail σε LeuPay για επιβεβαιωση των παραπανω παραθετοντας ολα τα στοιχεια απο amazon. Καμια απαντηση μεχρι την επομενη. Αμεσα καλω και μου λενε πως στειλε μας e-mail. Τους αναφερω οτι το εκανα αλλα χωρις απαντηση. Με βαζει στην αναμονη κανα 10 λεπτο να μιλησει με ανωτερο. Μου αναφερει οτι θα μου απαντησουν στο e-mail μου. Ρωταω επιπλεον αν θα χρεωθω κατι για την επιστροφη του ποσου διοτι ακυρωθηκε η παραγγελια και μου αναφερει πως επειδη η ακυρωση εγινε εντος 2 ημερων απο την καταχωρηση της, δεν θα χρεωθω τιποτα. Με τον τροπο αυτο επιβεβαιωνουν επι της ουσιας πως τα λεφτα δεν εφυγαν ποτε απο αυτους προς το amazon απλα δεσμευτηκαν.

 

22. Νεο e-mail σε amazon και follow up τηλεφωνο για το θεμα. Τους ζηταω να βοηθησουν να απελευθερωθουν τα χρηματα. Μου απαντανε εκ νεου οτι δεν μπορουν να κανουν κατι αυτοι, αλλα μου δινουν κατι κωδικους συναλλαγης μηπως βοηθησουν την LeuPay.

 

23. Νεο e-mail σε LeuPay και αυτη την φορα με κοινοποιηση και προς CSSF οπου διαβαζοντας ορους και προυποθεσεις καταλαβα πως ειναι ο αρμοδιος οργανισμος επιλυσης διαφορων μεταξυ πελατων και εταιρειων σαν την LeuPay. Μου απαντανε την επομενη μερα πως χρειαζονται τα e-mail που ανταλλαξα με amazon. Περιεργως την απαντηση τους δεν την κοινοποιουν στo CSSF... 

 

24. Τους απανταω με πληρη στοιχεια και κατεβατα απο ανταλλαγες e-mail με amazon. Ακομα δεν εχω λαβει καποια απαντηση.. Επισης 4 μερες μετα την παραγγελια τα λεφτα μου ακομα δεν γνωριζω που βρισκονται, αλλα δεν εχουν επιστρεψει πισω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Personalized κάρτα (με όνομα) μπορείς να παραγγείλεις από την LeuPay όταν γίνει Standard ο λογαριασμός (επιτρέπονται έως 5 κάρτες ανά λογαριασμό).

 

αυτό με τις 5 κάρτες...

έχω τώρα ένα λογαριασμό σε € και έχω λάβει την κάρτα.

στον ίδιο λογαριασμό μπορώ να ζητήσω άλλες 4 κάρτες;

ή

αν φτιάξω ένα λογαριασμό σε δολάρια, λίρες, φράγκο....

μπορώ να ζητήσω μια κάρτα για τον καθένα.

αυτές οι κάρτες θα είναι δωρεάν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό με τις 5 κάρτες...

έχω τώρα ένα λογαριασμό σε € και έχω λάβει την κάρτα.

στον ίδιο λογαριασμό μπορώ να ζητήσω άλλες 4 κάρτες;

ή

αν φτιάξω ένα λογαριασμό σε δολάρια, λίρες, φράγκο....

μπορώ να ζητήσω μια κάρτα για τον καθένα.

αυτές οι κάρτες θα είναι δωρεάν;

 

 

και τα 2 μπορείς να κάνεις. είτε να συνδέσεις τις άλλες 4 κάρτες στον EUR λογαριασμό σου ή κάθε κάρτα σε άλλο νόμισμα.

 

νομίζω γύρω στα 10 ευρω πάει η κάθε κάρτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν έγινε η πιστοποίηση (ο λογαριασμός σου πρέπει από Basic να γράφει Standard) το όριο αγορών σου έχει ανέβει.

 

Personalized κάρτα (με όνομα) μπορείς να παραγγείλεις από την LeuPay όταν γίνει Standard ο λογαριασμός (επιτρέπονται έως 5 κάρτες ανά λογαριασμό).

 

Προτείνω να παίρνετε και μια personalized κάρτα (με το όνομα σας) γιατί σε μερικές επιχειρήσεις (πχ ενοικιάσεις αυτοκινήτων) κοιτάνε για όνομα στην κάρτα και αν δεν υπάρχει όνομα δεν τη δέχονται αφού δεν μπορεί να γίνει ταυτοποίηση (το έπαθε φίλος με LeuPay κάρτα και τελικά έδωσε άλλη κάρτα).

 

Δεν ισχυουν αυτα που λες, οπως δεν ισχυε και οτι ο λογαριασμος μας θα ενεργοποιουνταν αυτοματα με την αποστολη στοιχειων ταυτοτητας και λογαριασμου ΔΕΚΟ οπως ανεφερες αρχικα.

 

Personalized καρτα ειναι υποτιθεται αυτη που περιμενω για να ενεργοποιησω και επιβεβαιωθει και αναβαθμισθει αυτοματα και ο λογαριασμος μου. Δεν παραλαμβανεις καρτα, μετα αναβαθμιζεσαι και μετα περνεις νεα (2η) καρτα ονομαστικη (personalized).

 

Για αυτο αναφερω πως αν εισαι εκπροσωπος να μας κανεις σωστη ενημερωση και επισημα. Στο ειπα και πριν, δεν εχω κανενα προσωπικο προβλημα μαζι σου ουτε με ενοχλει αν τους προωθεις η εργαζεσαι για αυτους. Ειλικρινα στο λεω.

 

 

Έδωσες 5 ευρώ για την κάρτα δηλαδή;Απόδειξη κόβουν;Τί αναγράφει ως χρέωση;

 

Καφεδάκι σε κέρασε ο braker στα γραφεία;

 

Ναι τα εδωσα. Δεν νομιζω να εκοβαν αποδειξη. Και λεω δεν νομιζω γιατι πληρωσα με καρτα, στο μηχανακι τους και πηρα απλα αποκομμα συναλλαγης με καρτα. Αν πληρωνα μετρητα δεν ξερω αν θα επερνα αποδειξη.. Στην αναλυση του λογαριασμου μου που ειδα αναφερει:

 

MYPOS ELIEF LTD SO FIA

5,00 EUR

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης 4 μερες μετα την παραγγελια τα λεφτα μου ακομα δεν γνωριζω που βρισκονται, αλλα δεν εχουν επιστρεψει πισω... 

 

μου είχε τύχει και σε εμένα αυτό όταν πήγα να μεταφέρω χρήματα από το iphone app τους.

 

 

Tα χρήματα δεν έφτασαν ποτέ στον παραλήπτη και ήταν στον "αέρα" περίπου 5-6 μέρες, αλλά κατόπιν επικοινωνίας μαζί τους το θέμα λύθηκε και μου τα επέστρεψαν χωρίς χρέωση.

 

 

το πρόβλημα ήταν bug στο app του iphone και μου είπαν μεταφορές να τις κάνω μόνο από την ιστοσελίδα τους.

 

Δεν ισχυουν αυτα που λες, οπως δεν ισχυε και οτι ο λογαριασμος μας θα ενεργοποιουνταν αυτοματα με την αποστολη στοιχειων ταυτοτητας και λογαριασμου ΔΕΚΟ οπως ανεφερες αρχικα.

 

Για αυτο αναφερω πως αν εισαι εκπροσωπος να μας κανεις σωστη ενημερωση και επισημα. Στο ειπα και πριν, δεν εχω κανενα προσωπικο προβλημα μαζι σου ουτε με ενοχλει αν τους προωθεις η εργαζεσαι για αυτους. Ειλικρινα στο λεω.

 

 

ίσως να έχουν αλλάξει τα πράγματα από τότε που έβγαλα εγώ την κάρτα. εγώ άνοιξα τον λογαριασμό, στο καπάκι ανέβασα τα στοιχεία μου, έγινα standard μετά από 2-3 μέρες και η κάρτα μου ήρθε μετά από καμία εβδομάδα περίπου, αλλά ο λογαριασμός μου ήταν ήδη Standard όταν παρέλαβα την κάρτα.

 

 

όποιος θέλει επίσημη ενημέρωση από εκπρόσωπο μιλάει απευθείας με τη LeuPay (όπως έκανες με το πρόβλημα που είχες με την Amazon και τη LeuPay κάρτα σου).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν συνολικη εικονα μεχρι στιγμης να αναφερω τα εξης:

 

1. Δεν ειναι σε καμια περιπτωση τραπεζα. Οντως εχουν iban, swift codes και ιστοριες που αναφερει ο braker1 και σιγουρα δινει μια αλφα ασφαλεια αλλα σε καμια περιπτωση δεν αποτελουν τραπεζα με την κλασσικη εννοια και ουτε σημαινει οτι σου διασφαλιζεται πως δεν υπαρχει απατη απο πισω. Ειναι ενα Χρηματοπιστωτικο ιδρυμα ηλεκτρονικων πληρωμων. Δεν εχει φυσικο καταστημα και τα γραφεια της εταιρειας στο Λουξεμβουργο οπως καταλαβα μαλλον ειναι φαση οροφος σε κτηριο-πολυκατοικια. Δεν ξερω τι παιζει για την εδρα της εταιρειας που απο οτι καταλαβα ειναι Βουλγαρια. Παντως εχει αναπτυχθει σοβαρα με διαφορες υπηρεσιες και εφαρμογες Mobile κλπ οπως για παραδειγμα το MyPOS, οπου διαφημιζεται και στην Ελλαδα. Κοινως προσπαθει να γινει ενα εξελιγμενο PayPal οπως δεκαδες εταιρειες τα τελευταια 5 χρονια.

 

2. Ειναι τρομερα ερασιτεχνες στο τηλεφωνικο τους κεντρο. Μπορει να ειναι 24ωρο, αλλα απαντανε κατι κοπελιτσες με ανατολικοευρωπαϊκη προφορα (βουλγαρια?) οπου δεν ξερουν βασικα πραγματα και βασικα σου λενε στειλε e-mail. Ισως οργανωνονται ακομα, δεν ξερω. Εδω να αναφερω πως η διαδικασια πιστοποιησης οταν καλεις ειναι σχετικα χαλαρη. Πρεπει να περνεις απο το τηλεφωνο που τους δηλωσες και οχι αλλου. Μετα σε ρωτανε κωδικο πελατη ή τηλεφωνο και η επιβεβαιωση γινεται με ονοματεπωνυμο αντε και καμια διευθυνση κατοικιας. Στοιχεια που δεν θεωρω και πολυ safe.

 

3. Στα e-mail ειναι πιο επαγγελματιες αλλα πιο αργοι και απο τον θανατο. Γενικα δεν ειναι πολυ ελαστικοι π.χ. ζητησα να αυξηθει το οριο μου κατα 3 ευρω πριν επιβεβαιωθω και εφαγα πορτα. Οκ, αν θελουν να ειναι σοβαροι και επαγγελματιες αυτο ΠΡΕΠΕΙ να το κανουν και ας μην ειναι ελαστικοι.

 

4. Η διαδικασια πιστοποιησης λογαριασμου θεωρω οτι αν και αργη ειναι ψιλο-safe καθοτι επιβεβαιωνεις οτι οντως στη διευθυνση σου  που δηλωσες και αρχικα επιβεβαιωσες με τον λογαριασμο ΔΕΚΟ, μενει αυτος που επιβεβαιωσες μεσω αποστολης φωτοτυπιας ταυτοτητας ειναι αυτος που εχει τον λογαριασμο. Δηλαδη ζηταει παραπανω απο Paypal. 

 

Το μεγαλο μου ερωτηματικο ειναι τι εγιναν τα χρηματα μου και που ειναι. Ελπιζω συντομα να μπουν στο λογαριασμο και να μην εχουμε θεματα. Αν γινει απο μενα θα εχουν θετικο προς το παρον προσιμο παρα τους ερασιτεχνισμους παραπανω που αναφερω που ισως ειναι αποτελεσμα πως σαν LeuPay εχουν στηθει κανα 8μηνο μολις. Βεβαια σαν iPay Intenational SA υπαρχουν 5-6 χρονια τωρα με τρομερα κακες κριτικες στο internet. Αλλαξαν ονομα και ξαναλανσαριστηκαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν συνολικη εικονα μεχρι στιγμης να αναφερω τα εξης:

 

1. Δεν ειναι σε καμια περιπτωση τραπεζα. Οντως εχουν iban, swift codes και ιστοριες που αναφερει ο braker1 και σιγουρα δινει μια αλφα ασφαλεια αλλα σε καμια περιπτωση δεν αποτελουν τραπεζα με την κλασσικη εννοια και ουτε σημαινει οτι σου διασφαλιζεται πως δεν υπαρχει απατη απο πισω. Ειναι ενα Χρηματοπιστωτικο ιδρυμα ηλεκτρονικων πληρωμων. Δεν εχει φυσικο καταστημα και τα γραφεια της εταιρειας στο Λουξεμβουργο οπως καταλαβα μαλλον ειναι φαση οροφος σε κτηριο-πολυκατοικια. Δεν ξερω τι παιζει για την εδρα της εταιρειας που απο οτι καταλαβα ειναι Βουλγαρια. Παντως εχει αναπτυχθει σοβαρα με διαφορες υπηρεσιες και εφαρμογες Mobile κλπ οπως για παραδειγμα το MyPOS, οπου διαφημιζεται και στην Ελλαδα. Κοινως προσπαθει να γινει ενα εξελιγμενο PayPal οπως δεκαδες εταιρειες τα τελευταια 5 χρονια.

 

2. Ειναι τρομερα ερασιτεχνες στο τηλεφωνικο τους κεντρο. Μπορει να ειναι 24ωρο, αλλα απαντανε κατι κοπελιτσες με ανατολικοευρωπαϊκη προφορα (βουλγαρια?) οπου δεν ξερουν βασικα πραγματα και βασικα σου λενε στειλε e-mail. Ισως οργανωνονται ακομα, δεν ξερω. Εδω να αναφερω πως η διαδικασια πιστοποιησης οταν καλεις ειναι σχετικα χαλαρη. Πρεπει να περνεις απο το τηλεφωνο που τους δηλωσες και οχι αλλου. Μετα σε ρωτανε κωδικο πελατη ή τηλεφωνο και η επιβεβαιωση γινεται με ονοματεπωνυμο αντε και καμια διευθυνση κατοικιας. Στοιχεια που δεν θεωρω και πολυ safe.

 

3. Στα e-mail ειναι πιο επαγγελματιες αλλα πιο αργοι και απο τον θανατο. Γενικα δεν ειναι πολυ ελαστικοι π.χ. ζητησα να αυξηθει το οριο μου κατα 3 ευρω πριν επιβεβαιωθω και εφαγα πορτα. Οκ, αν θελουν να ειναι σοβαροι και επαγγελματιες αυτο ΠΡΕΠΕΙ να το κανουν και ας μην ειναι ελαστικοι.

 

4. Η διαδικασια πιστοποιησης λογαριασμου θεωρω οτι αν και αργη ειναι ψιλο-safe καθοτι επιβεβαιωνεις οτι οντως στη διευθυνση σου  που δηλωσες και αρχικα επιβεβαιωσες με τον λογαριασμο ΔΕΚΟ, μενει αυτος που επιβεβαιωσες μεσω αποστολης φωτοτυπιας ταυτοτητας ειναι αυτος που εχει τον λογαριασμο. Δηλαδη ζηταει παραπανω απο Paypal. 

 

Το μεγαλο μου ερωτηματικο ειναι τι εγιναν τα χρηματα μου και που ειναι. Ελπιζω συντομα να μπουν στο λογαριασμο και να μην εχουμε θεματα. Αν γινει απο μενα θα εχουν θετικο προς το παρον προσιμο παρα τους ερασιτεχνισμους παραπανω που αναφερω που ισως ειναι αποτελεσμα πως σαν LeuPay εχουν στηθει κανα 8μηνο μολις. Βεβαια σαν iPay Intenational SA υπαρχουν 5-6 χρονια τωρα με τρομερα κακες κριτικες στο internet. Αλλαξαν ονομα και ξαναλανσαριστηκαν.

 

1. Φυσικά και δεν είναι τράπεζα με την κυριολεκτική έννοια της λέξης. Το γράφουν και οι ίδιοι στην ιστοσελίδα τους πως είναι ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματoς. 

iPay International SA, Luxembourg (R.C.S. Luxembourg B 147.655), 26B Boulevard Royal, Luxembourg L-2449, is licensed as Electronic Money Institution in the sense of the Law of 10 November 2009 on payment services, on the activity of electronic money institution and settlement finality in payment and securities settlement systems and is under the prudential supervision of the Luxembourg supervisory authority, the Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF, www.cssf.lu  ). Authorized to offer directly e-money and payment services in all EU states. A copy of the Public Register of CSSF of licensed Electronic Money Institutions can be seen at http://www.cssf.lu/fileadmin/files/Listes/Entites_surveillees/registre_monnaie_electronique_150514.pdf  or http://www.cssf.lu  , under Supervised entities, Electronic Money Institutions. 

 

Απάτη μπορεί να είναι ή να εξελιχθούν τα πάντα, 100% ασφάλεια δεν υπάρχει πουθενά (είδαμε και την τράπεζα Κύπρου – μη γράφω πάλι τα ίδια) και η iPay το γράφει ξεκάθαρα στην παράγραφο 1.3 των όρων.

 

 

the Client isnot protected by the Luxembourg deposit guarantee schemes provided by the Association pour la Garantie des Dépôts Luxembourg (AGDL). Client shall not be entitled to interest on the balance of e-money or money collected by iPay that is kept by iPay under this Agreement.

 

Σε κτήριο είναι στο Λουξεμβούργο, η διεύθυνση είναι 26B Boulevard Royal (μπες Google street view να δεις) να ξέρεις και η έδρα του PayPal στο Λουξεμβούργο ένα κτήριο είναι. Αυτές οι υπηρεσίες δεν εχούν 500 καταστήματα διάσπαρτα, ένα μεγάλο γραφείο είναι με υπαλλήλους που διαχειρίζονται ηλεκτρονικές συναλλαγές.

 

Βουλγαρία είναι ένα τμήμα του support και το τεχνικό τους τμήμα (τα τηλέφωνα που έχω γράψει στο αρχικό post είναι Βουλγαρία και Λουξεμβούργο)  

 

Το MyPOS που έχουν φτιάξει απλά τα σπάει.

 

2. Όπως τα γράφεις είναι αλλά οργανώνονται, δεν είναι ούτε ένα χρόνο στην αγορά.

 

 

3. Ναι αργούν αλλά γίνεται δουλίτσα (να δώσουν πίστωση έστω και για 3 ευρώ απαγορεύεται γιατί δεν είναι τράπεζα για να δώσουν δάνεια κτλ).

 

 

4. Έτσι είναι και ο λογαριασμός ΔΕΚΟ πρέπει να είναι τελευταίου τριμήνου αλλιώς δεν τον δέχονται.

 

 

5. Λογικά θα επιστραφούν στον λογαριασμό σου (έγραψα παραπάνω για την παρόμοια εμπειρία μου).
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

MYPOS ELIEF LTD SO FIA

5,00 EUR

 

Ευχαριστώ,αυτό ήθελα να δω,σε ποιά εταιρεία έχουν δηλωμένο το mypos τους.Είναι στην elief,μια "βιτρίνα" πίσω απο άλλη κομπίνα με πιστοποιήσεις οργανισμών με έλληνες ιδιοκτήτες και έδρα Βουλγαρία κτλ και σχετίζονται και με άλλες MLM απάτες.Αυτά περιληπτικά,μην γράφω σεντόνι με τα υπόλοιπα.

 

Braker :wub:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ,αυτό ήθελα να δω,σε ποιά εταιρεία έχουν δηλωμένο το mypos τους.Είναι στην elief,μια "βιτρίνα" πίσω απο άλλη κομπίνα με πιστοποιήσεις οργανισμών με έλληνες ιδιοκτήτες και έδρα Βουλγαρία κτλ και σχετίζονται και με άλλες MLM απάτες.Αυτά περιληπτικά,μην γράφω σεντόνι με τα υπόλοιπα.

 

Braker :wub:

μα γιατι ;;;. γραψε το σεντονι να μαθουμε και εμεις τις mlm απατες... αλλα γραψε τα επωνυμα... ναι μαγκα του keyboard ;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε άσε τα επώνυμα κτλ,δεν δικάζουμε κανέναν εδώ.Ούτε έχει σημασία αν το λέω εγώ ή κάποιος άλλος.Τα στοιχεία είναι προσβάσιμα σε όλους,εγώ απλά ένωσα τις τελείες.Το μόνο που προσπαθώ είναι να προστατέψω κανέναν αθώο από το να γίνει μεροκάματο ή στην καλύτερη να ξέρει που μπλέκει με τα λεφτάκια του και να το κάνει εν γνώση του.Γι αυτό λοιπόν το λιγότερο που έχεις να κάνεις επειδή παίζονται χρήματα είναι να ενημερώσεις όποιον ενδιαφέρεται για την σχέση σου με την "εταιρεία" και το άμεσο ή έμμεσο συμφέρον σου τα οποία σκόπιμα αποκρύπτεις.

 

Απο κει και πέρα ας κάνει ο καθένας ότι θέλει,δεν κάνω κουμάντο στην τσέπη κανενός εγώ,αλλά να είναι σωστά ενημερωμένος.

 

Α και ότι έγραψα στο προηγούμενο ποστ,αναφέρεται στον έλληνα αντιπρόσωπο και τις μπίζνες του.Εσύ γιατί μυγιάζεσαι και ζήτησες εξηγήσεις;Θες να τον υπερασπιστείς;Σε σένα προσωπικά μια καρδούλα έστειλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πότε έκανες αίτημα για κάρτα? Η για να το θέσω πιο σωστά, πότε προχώρησε η διαδικασία αποστολής της κάρτας (μετά και την πρώτη επιβεβαίωση)? Γιατί εμένα υποτίθεται πως έφυγε 01 Δεκεμβρίου και ακόμα δεν έχει έρθει κάτι...

Την ημέρα που έκανα εγγραφη εστειλα τα εγγραφα ταυτοποίησης και εκανα αίτημα για κάρτα. Ήρθε καμια 10ρια μέρες μετα.
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε γενικές γραμμές συμφωνω με τον συμφορουμίτη Crus.  Οι εντυπώσεις μεχρι στιγμής απο LeuPay είναι ανάμεικτες και παραθέτω την εμπειρία μου μέχρι στιγμής.

1. Ωραίο site εύκολο στη χρήση του απο χρηματοοικονομική εταιρεία βέβαια (όπως και η Revolut άλλωστε), προσοχή δεν είναι τραπεζα με καλές παροχές (πχ ΙΒΑΝ)....ΑΛΛΑ..ΑΛΛΑ...ελλιπή ενημέρωση ως προς την διαδικασία ταυτοποίησης βήμα, βήμα που οδηγεί σε εκνευρισμό και παρεξηγήσεις και δυστυχώς υπερβολικά...α..ρ...γ..ο...ί !!! :shock:   Την αιτία δεν μπορώ να την ξέρω, ίσως να είναι άσχετοι,απατεώνες, ίσως λόγω φόρτου εργασίας, ίσως να οργανώνονται αυτο τον καιρό...who knows. 

2. Εκανα εγγραφή κατά τις 14 ή 15-11-2015 ανεβάζοντας τα απαραίτητα έγγραφα, παρήγγειλα και την κάρτα με courier και περίμενα....κατάσταση pending

3. Στις 20-11-2015 δοκιμάζω να στείλω στο ηλεκτρονικό μου IBAN ενα ποσό 20 ευρώ (με χρέωση 0,50 λεπτά) για δοκιμή απο ελληνική κάρτα prepaid της Πειραιώς.  Η συναλλαγή εκτελείται ΑΜΕΣΑ και εμφανίζεται το ποσό  :-)

4. Καθώς περιμένω σε κατάσταση pending...αποφασίζουν να μου στείλουν e-mail και μου λένε οτι για να γίνει verification θα πρέπει να κάνω ενα απο τα ακόλουθα τρια:

     α) Να στείλω Τραπεζικό Εμβασμα στο ΙΒΑΝ μου,

  ή β) Να στείλω αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας (ενω είχα ήδη στείλει λογαριασμό νερού  :-D ),

  ή  γ) Να συνδέσω μια κάρτα για δοκιμαστική χρέωση - μεταφορά 1 ευρώ (ενω είχα ήδη στείλει 20 ευρώ με κάρτα στον λογαριασμό μου)

Αν επέλεγα το 3 θα έπρεπε να συνδεθώ και να πληκτρολογήσω τον ειδικό κωδικό (4ψήφιο) που θα εμφανιζόταν στην συναλλαγή για να γίνει το verification. Εμμονή με την ασφάλεια;

Τέλος πάντων καταχωρώ την prepaid κάρτα της Πειραιώς.

5.  Στις 1-12-2015 εκτελείται η δοκιμαστική μεταφορά του 1 ευρώ, βάζω τον κωδικό και ξεπερνάμε το εμπόδιο της κατάστασης pending  :-)

6. Καθώς περιμένω την πολυπόθητη κάρτα...μου στέλνουν email πως πρέπει να τους απαντήσω σε 48 ώρες αν δέχομαι την δέσμευση ποσού 9,75 ευρώ για την αποστολή της κάρτας με courier διαφορετικά θα την στείλουν με απλό ταχυδρομείο (οπότε πιθανότατα θα ερχόταν...του χρόνου  :-D )

7. Αποδέχομαι την χρέωση 9-12-2015 και τελικά μου στελνουν email οτι η κάρτα σταλθηκε στις 10-12-2015 και θα την έχω σε 2-3 εργάσιμες !!!  Αντε να δούμε..... :-(

 

Στα email αργούν, αλλά είναι  πολύ ευγενικά και σωστά διατυπωμένα, μου γνωστοποίησαν και τηλ. επικοινωνίας σε παραπονό μου οτι δεν έχουν τηλέφωνα στον ιστότοπό τους.  Γενικά όμως δεν είναι ξεκάθαροι ως προς την όλη διαδικασία που όντως διαρκεί πολύ χρονικά. Περιμένω την κάρτα για να βάλω χρήματα μέσω Τραπεζικού εμβάσματος και να προχωρήσω σε αγορές για να δούμε πως θα εξελιχθεί.  Εντυπώσεις προς το παρόν, πραγματικά ανάμεικτες. :confused:


 

Την ημέρα που έκανα εγγραφη εστειλα τα εγγραφα ταυτοποίησης και εκανα αίτημα για κάρτα. Ήρθε καμια 10ρια μέρες μετα.

 

Πολύ απίθανο....για ανέβασε screenshots ή αποδείξεις για αυτά που ισχυρίζεσαι περι 10 ημερών, γιατι η αλήθεια είναι οτι οι τύποι αργούν υπερβολικά !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε άσε τα επώνυμα κτλ,δεν δικάζουμε κανέναν εδώ.Ούτε έχει σημασία αν το λέω εγώ ή κάποιος άλλος.Τα στοιχεία είναι προσβάσιμα σε όλους,εγώ απλά ένωσα τις τελείες.Το μόνο που προσπαθώ είναι να προστατέψω κανέναν αθώο από το να γίνει μεροκάματο ή στην καλύτερη να ξέρει που μπλέκει με τα λεφτάκια του και να το κάνει εν γνώση του.Γι αυτό λοιπόν το λιγότερο που έχεις να κάνεις επειδή παίζονται χρήματα είναι να ενημερώσεις όποιον ενδιαφέρεται για την σχέση σου με την "εταιρεία" και το άμεσο ή έμμεσο συμφέρον σου τα οποία σκόπιμα αποκρύπτεις.

 

Απο κει και πέρα ας κάνει ο καθένας ότι θέλει,δεν κάνω κουμάντο στην τσέπη κανενός εγώ,αλλά να είναι σωστά ενημερωμένος.

 

Α και ότι έγραψα στο προηγούμενο ποστ,αναφέρεται στον έλληνα αντιπρόσωπο και τις μπίζνες του.Εσύ γιατί μυγιάζεσαι και ζήτησες εξηγήσεις;Θες να τον υπερασπιστείς;Σε σένα προσωπικά μια καρδούλα έστειλα.

δεν δικαζουμε ;;; μπα ;;; να ριχνεις λασπη για εταιριες οτι ειναι βιτρινες, απατες κτλ ξερεις να το κανεις, οπως και να γραφεις πως εχω κερδος απο κατι που ειναι δωρεαν (ρε μπας και εχω κερδος και απο το εδω topic ;; )... αλλα ειδες πως το γυριζεις οταν σοβαρευει το πραγμα...

 

λοιπον bruce wayne (aka batman) μιας και απο οτι μας γραφεις το μονο που θελεις ειναι να σωσεις τον κοσμο αν εχεις να κανεις καταγγελια ξερεις που μπορεις να απευθυνθεις (και επωνυμα) και φυσικα θα υπαρξουν οι αναλογες αντιδρασεις, αλλιως μη χαλας το topic γιατι οπως βλεπεις υπαρχει και κοσμος που ενδιαφερεται.

και δυστυχώς υπερβολικά...α..ρ...γ..ο...ί !!! :shock: Την αιτία δεν μπορώ να την ξέρω, ίσως να είναι άσχετοι,απατεώνες, ίσως λόγω φόρτου εργασίας, ίσως να οργανώνονται αυτο τον καιρό...who knows.

υπερβολικα αργο ειναι οταν ζητησεις την καρτα να τη στειλουν με ταχυδρομειο. η διαδικασια με το verification κτλ παιρνει καποιο χρονο και απο φορτο εργασιας (το ιδιο helpdesk απο οσο γνωριζω διαχειριζεται και τους λογαριασμους mypos που εχουν οι επιχειρηματιες) αλλα και οτι ελεγχονται απο την αρμοδια εποπτικη αρχη του Λουξεμβουργου και πρεπει να τηρουν την απαιτουμενη διαδικασια ταυτοποιησης. γι αυτο και ζητανε περισσοτερα εγγραφα (ακομα και απο το paypal) και εχουν "εμμονη" με την ασφαλεια γιατι παρεχουν IBAN, οπως και η wiredcard ag - nunber24 κανει πιστοποιηση με καμερα και ζηταει μονο διαβατηριο γιατι και αυτους τους ελεγχουν απο τον αρμοδιο εποπτικο μηχανισμο της Γερμανιας.

 

αλλη διαδικασια να ανοιγεις λογαριασμο στο paypal ή στη revolut, αλλη στη leupay ή στη number24 και αλλη σε φυσικη τραπεζα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...