Προς το περιεχόμενο

LeuPay MasterCard και LeuPost


Braker1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλά χρήματα δεν χρειάζεται να χάσεις από ακραία σενάρια, σου λένε πέσαμε θύμα hacking και πάνε τα λεφτά. το θέμα είναι ότι επειδή η βουλγαρία δεν θεωρείτε ευρώπη και ότι η leupay είναι του ηλεκτρονικού χρήματος, δεν σου εγγυάται κανείς εξ αρχής ότι τα χρήματα σου είναι στην μάλτα και όχι στην βουλγαρία. και φυσικά σε τέτοιες χώρες φορολογικούς παραδείσους το μόνο εύκολο είναι να ανοίξεις μια επιχείρηση, συνεπώς τα χαρτιά δεν λένε τίποτα. ένα στρες τεστ ως τράπεζα θα έλεγε πολλά.

κοίτα και εγώ χρησιμοποιώ leupay, αλλά δεν με επαναπαύει αυτό.

Χρησιμοποιω την Laupay εδω και δυο μηνες Εχω κανει περιπου δεκαπέντε αγορες, μκροποσά. Η συμπεριφορα της καρτας ηταν αψογη. Περασε παντου. Η εξυπηρετηση απο το support και αυτη αψογη. Σε τρεις περιπτωσεις που τους ρωτησα κατι απαντησαν με λπτομεριες, και αμεσα.

Τα χρηματα που εχω στον λογαριασμός της κυμαινονται απο 20 - 40 €. Το ποσό αυτο ακομη κι αν κλεισει και το χασω δεν θα τα χρεοκωπήσω οικονομικα. θα το αντεξω. 

Επομενως θα συνεχισω να την χρησιμοποιω στα πλεσια των δυνατοτητων μου και μονο ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Νομίζω ότι ποτέ δεν προσπάθησαν ιδιαίτερα γι αυτο. Εξαρχής στόχος τους ήταν οι επιχειρήσεις που συναλλάσσονται με πελάτες εξωτερικού (π.χ. τουριστικές ). Και δεν είναι λίγες αυτές ούτε λίγος ο τζίρος που κάνουν την τουριστική σεζόν....

Έχω την αίσθηση ότι τα mypos υπήρχαν από νωρίς το 2015, οπότε λειτουργούσαν κανονικά και με ελληνικές κάρτες, μέχρι φυσικά που εφαρμόστηκαν τα CC. Άρα, δεν είναι βέβαιο ότι ο βασικός στόχος τους ήταν οι τουριστικές επιχειρήσεις. Επιπλέον, μην ξεχνάς ότι εδώ και αρκετό καιρό στη Βόρεια Ελλάδα, ένα μεγάλο ποσοστό των ελληνικών επιχειρήσεων έχουν μεταφέρει την έδρα τους στη Βουλγαρία και, όπως καταλαβαίνεις, όλες αυτές οι εταιρείες μπορούν να λειτουργήσουν κανονικά τα mypos με ελληνικές κάρτες. Άρα, οι τουριστικές επιχειρήσεις δεν φαίνεται να αποτέλεσαν μονόδρομο για τα mypos, αλλά σίγουρα αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι, ίσως και το πιο σημαντικό, της συγκεκριμένης πίτας, μετά και τα CC.

 

Το σχόλιό μου αποτελεί προσωπική εκτίμηση με αφορμή την εν λόγω κουβέντα και τίποτα παραπάνω.

 

Το είχε και κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα και αν θυμάμαι καλά είπε ότι η μόνη λύση ήταν να επικοινωνήσει με το support, του έκαναν μια επαλήθευση στοιχείων και του το γύρισαν σε SMS ώστε να μπορέσει να μπει στο e-banking και να το ορίσει ξανά σε gatekeeper.

"Format" σε κινητό χωρίς backup προηγουμένως δημιουργεί τέτοια και σοβαρότερα προβλήματα πάντως... Εγώ παρά το ότι άλλαξα πρόσφατα κινητό, είχα φροντίσει να κρατήσω backup με το Titanium οπότε επανέφερα έτσι στο νέο το gatekeeper και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.

Είναι πολύ καλή η πρότασή σου, αλλά δεν είναι πάντα εφικτή, αφού το Titanium προϋποθέτει root συσκευές και δεν ξέρουν όλοι ή δεν θέλουν (για διάφορους λόγους) να κάνουν root τα κινητά τους.

 

Ενημερωτικά λοιπόν, υπάρχει και η εύκολη λύση, μέσα από τη σελίδα της LeuPay, χωρίς έξτρα εφαρμογές κτλ. Δίνεται η δυνατότητα να μεταφέρει κάποιος το Gatekeeper σε άλλη συσκευή μέσα από την καρτέλα του "Profile". Πιο συγκεκριμένα, επιλέγουμε "My user details" και εμφανίζονται οι 2 επιλογές για το πώς θέλουμε να κάνουμε login στη σελίδα, με τη χρήση sms ή με το Gatekeeper. Εφόσον λοιπόν είναι ενεργοποιημένο το Gatekeeper, στα δεξιά θα γράφει "Move to a different phone". Πατάμε πάνω στο ενεργό link και ακολουθούμε τις οδηγίες μετάβασης. Στην ουσία μας λέει να κατεβάσουμε την εφαρμογή στο νέο μας κινητό, μας δίνει έναν καινούριο κωδικό ασφαλείας (Security code), ανοίγουμε το Gatekeeper στο νέο κινητό και βάζουμε το Security code και το e-mail που έχουμε δηλώσει για το LeuPay, οπότε πλέον ο λογαριασμός μας συνδέεται με το Gatekeeper του νέου τηλεφώνου. Τόσο απλά!

 

Εννοείται όμως ότι για να πετύχει, προνοούμε και κάνουμε τη μετάβαση στο νέο κινητό πριν φορμάρουμε το παλιό, για να μην έχουμε χάσει την πρόσβαση στη σελίδα της LeuPay. Αν δεν προνοήσσουμε ή υπάρξει απώλεια/καταστροφή του κινητού, τότε πλέον μόνο τηλεφωνικώς με τη LeuPay.

 

Είχα συνδέσει τον λογαριασμό μου με το gatekeeper αλλά έκανα format στο κινητό και η σύνδεση δεν υπάρχει πια. Μάλιστα στο login μου ζητάει κωδικό που πλέον δεν μπορώ να βγάλω. Επικοινώνησα με την leupay μέσω e-mail αλλά μου λένε ότι προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου στο κινητό που τους δήλωσα αλλά δεν μπόρεσαν. Το θέμα είναι ότι το κινητό ισχύει κανονικά. Τέλος πάντων μήπως ξέρει κάποιος κάποιο τρόπο να μπορέσω να μπω στο λογαριασμό μου; προς το παρόν χρησιμοποιώ το app.

Υπάρχουν 2 καταγραφές μέχρι στιγμής πριν από εσένα, στην πρώτη, όπου ο χρήστης είχε καλέσει ο ίδιος απευθείας το support και του είχαν αλλάξει τη μέθοδο εισόδου (δεν μπορώ να τη βρω τώρα στο topic), ενώ υπάρχει και άλλη μία από τα τέλη Φεβρουαρίου, εδώ, όπου ο χρήστης είχε στείλει e-mail, όπως κι εσύ και τον είχαν καλέσει οι ίδιοι από τη LeuPay. Όπως και να έχει, σ' αυτές τις περιπτώσεις, που δεν έχεις προνοήσει εγκαίρως για τη σωστή μετάβαση, χρειάζεται η πιστοποίηση των στοιχείων τηλεφωνικώς για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και δεν μπορεί να γίνει μόνο γραπτώς. Οπότε πλέον, είτε τους απαντάς στο e-mail να σε πάρουν τηλ. σε συγκεκριμένη ώρα που θα είναι σίγουρα ανοιχτό το κινητό σου και θα σε βολεύει να απαντήσεις, είτε τους καλείς εσύ στο support τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλληνα εκπρόσωπο έχουν να ζητήσω ή μόνο στα αγγλικά;

 

Update Τους πήρα, πολύ καλή εξυπηρέτηση, όλα έγιναν σε λίγα λεπτά μετά από επιβεβαίωση στοιχείων. Σας ευχαριστώ όλους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλληνα εκπρόσωπο έχουν να ζητήσω ή μόνο στα αγγλικά;

Σε διάφορες παλιότερες ερωτήσεις για τα έγγραφα πιστοποίησης, ο Braker1 είχε γράψει ότι υπάρχουν και άτομα που ξέρουν να διαβάζουν ελληνικά.

Δεν είχε αναφερθεί όμως σε έλληνα εκπρόσωπο για τηλεφωνικό support και δεν νομίζω να υπάρχει.

Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλά χρήματα δεν χρειάζεται να χάσεις από ακραία σενάρια, σου λένε πέσαμε θύμα hacking και πάνε τα λεφτά. το θέμα είναι ότι επειδή η βουλγαρία δεν θεωρείτε ευρώπη και ότι η leupay είναι του ηλεκτρονικού χρήματος, δεν σου εγγυάται κανείς εξ αρχής ότι τα χρήματα σου είναι στην μάλτα και όχι στην βουλγαρία. και φυσικά σε τέτοιες χώρες φορολογικούς παραδείσους το μόνο εύκολο είναι να ανοίξεις μια επιχείρηση, συνεπώς τα χαρτιά δεν λένε τίποτα. ένα στρες τεστ ως τράπεζα θα έλεγε πολλά.

κοίτα και εγώ χρησιμοποιώ leupay, αλλά δεν με επαναπαύει αυτό.

Δε νομίζω πως οι εδώ χρήστες διακινούν εκατομμύρια γιατί αυτό o φόβος μήπως χαθούν λεφτά αρχίζει να ξεθωριάζει όταν υπάρχουν επιχειρήσεις που χτυπάνε και διακινούν χιλιάδες ευρώ καθημερινά με τα pos τους.

 

Αλλά… ακόμα και την ίδια την LeuPay / Satabank δεν την ενδιαφέρει αν κρατάμε λεφτά στους λογαριασμούς μας. Oύτε πιστεύω, ότι  η 26 στοχεύει  σ αυτή  την  αγορά - θα  ήταν  χαζό. Στόχος τους είναι να εισπράττουν από τις κινήσεις που κάνουμε με την κάρτα (αγορές και αναλήψεις από ΑΤΜ), τα pos (οι επιχειρηματίες) και με εμβάσματα από τον LeuPay λογαριασμό μας προς τρίτους και όχι να κρατάμε τα λεφτά στους  λογαριασμούς μας.

 

Μπορούμε να κάνουμε χρήση της κάρτας για αγορές και αναλήψεις από ΑΤΜ ;; χρήση των pos (οι επιχειρηματίες) ;; να στέλνουμε εμβάσματα από το λογαριασμό μας σε άλλους λογαριασμούς και να έχουμε πάντα ελάχιστο υπόλοιπό στο λογαριασμό μας ;;; χαρά τους θα είναι… αυτό μάλλον θέλουν. Το να  έχει  κανείς λογαριασμούς για  αποταμίευση στο εξωτερικό, σίγουρα  είναι  ένα θέμα  που έχει απασχολήσει πολύ πριν τα   CC  τους πολλά έχοντες...και  οι περισσότεροι  απ  αυτούς έχουν παρκάρει το χρήμα τους σε Ελβετικές κυρίως τράπεζες, άλλοι σε  Αγγλικές  και  αλλού σε φορολογικούς παραδείσους ...λογικά

 

Σχετικά με τα capital controls, δεν ευθύνονται μόνο αυτά για τη χρήση υπηρεσιών όπως η LeuPay. Όταν το κράτος δεσμεύει λογαριασμούς επιχειρήσεων για χρέη, λογικό είναι οι επιχειρηματίες να ψάξουν άλλους τρόπους να κάνουν τη δουλειά τους και να συνεχίσουν να λειτουργούν τις επιχειρήσεις τους χωρίς προβλήματα. Τέλος…για το θέμα hacking… σαφώς και όλα είναι πιθανά αλλά θεωρώ πως για να έχουν αναρτημένες στις σελίδες τους τις σχετικές πιστοποιήσεις σημαίνει πως σίγουρα έχουν λάβει τα μέτρα τους για τέτοιο ενδεχόμενο.

 

Τώρα  έτσι μισό σοβαρά - μισό αστεία θα  πω  και  ότι  η Βουλγαρία  είναι περισσότερο ευρωπαϊκή χώρα  από  άλλες και  ότι για  Έλληνες επιχειρηματίες ιδιαίτερα φιλική χώρα λόγω γειτονικότητας, με  μια  φορολογία  της τάξεως του 10% που την κάνει  ελκυστικότατη. Μακάρι   και  η  δικιά μας χώρα να  μπορούσε να  κρατήσει έστω τους πλοιοκτήτες που  αποτελούν το  βαρύ  πυροβολικό  της παγκόσμιας ναυσιπλοΐας ...τέλος πάντων...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Σας παρακολουθώ εδώ και καιρό. Είπα να σας πω ένα ευχαριστώ από όλους εμάς που διαβάζουμε - και δεν μιλάμε - για τις πληροφορίες που μας δίνεται. Έχω μια απορία - αν κάποιος το έχει κάνει ας με ενημερώσει - αν η prepaid leupost μπορεί να κάνει συναλλαγή μία (1) με 500 USD ή το όριό της είναι έως 100 USD ανά συναλλαγή. Δεν ξέρω αν είναι και συνάρτηση με το status της LeuPay.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς εννοείς με τον όρο "συναλλαγή";

Θέλεις να κάνεις αγορά αξίας 500 USD με τη μία ή να φορτίσεις, επίσης με τη μία, την LeuPost κάρτα με 500 USD?

 

Το όριο των 100 ευρώ/ ημέρα και όχι 100 ευρώ τη φορά (σε USD λογικά θα είναι λίγο παραπάνω με βάση την ισοτιμία) έχει γραφτεί μόνο για τη φόρτιση του λογαριασμού LeuPay/LeuPost από μη verified συνδεδεμένη κάρτα και όχι για τις αγορές, όπου σε αυτές τις περιπτώσεις (αγορές) φυσικά δεν τίθεται καν τέτοιο θέμα.

 

Επίσης, στο τέλος γράφεις "σε συνάρτηση με το status της LeuPay". Οι δύο αυτές υπηρεσίες (LeuPay και LeuPost) είναι διαφορετικές και ανεξάρτητες μεταξύ τους, οπότε δεν υπάρχει κάποιου είδους συνάρτηση. Απλά κάποιοι κανόνες/όρια που ισχύουν για τη μία, ισχύουν και για την άλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς εννοείς με τον όρο "συναλλαγή";

Θέλεις να κάνεις αγορά αξίας 500 USD με τη μία ή να φορτίσεις, επίσης με τη μία, την LeuPost κάρτα με 500 USD?

 

Το όριο των 100 ευρώ/ ημέρα (και όχι USD) έχει γραφτεί μόνο για τη φόρτιση του λογαριασμού LeuPay/LeuPost από μη verified συνδεδεμένη κάρτα και όχι για τις αγορές, όπου σε αυτές τις περιπτώσεις (αγορές) φυσικά δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

 

Επίσης, στο τέλος γράφεις "σε συνάρτηση με το status της LeuPay". Οι δύο αυτές υπηρεσίες (LeuPay και LeuPost) είναι διαφορετικές και ανεξάρτητες μεταξύ τους, οπότε δεν υπάρχει κάποιου είδους συνάρτηση. Απλά κάποιοι κανόνες/όρια που ισχύουν για τη μία, ισχύουν και για την άλλη.

Μία φόρτιση ή περισσότερες και μία συναλλαγή αγοράς 500+ USD

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις κάνει verified τη συνδεδεμένη κάρτα σου, τότε χρειάζεσαι 1 φόρτιση (το αντίστοιχο ποσό σε ευρώ) και 1 συναλλαγή αγοράς 500+ USD.

 

Αν δεν είναι verified η συνδεδεμένη κάρτα σου, θα μπορείς κάθε μέρα να κάνεις 1 φόρτιση μέχρι 100 ευρώ και όταν μαζέψεις το ποσό που σε ενδιαφέρει (την αντιστοιχία των 500+ USD σε ευρώ), τότε εξυπακούεται ότι θα κάνεις 1 συναλλαγή αγοράς.

Άρα, σε αυτή την περίπτωση, θέλεις τουλάχιστον 5 μέρες για να τη φορτίσεις και αμέσως μετά κάνεις με τη μία την αγορά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις κάνει verified τη συνδεδεμένη κάρτα σου, τότε χρειάζεσαι 1 φόρτιση (το αντίστοιχο ποσό σε ευρώ) και 1 συναλλαγή αγοράς 500+ USD.

 

Αν δεν είναι verified η συνδεδεμένη κάρτα σου, θα μπορείς κάθε μέρα να κάνεις 1 φόρτιση μέχρι 100 ευρώ και όταν μαζέψεις το ποσό που σε ενδιαφέρει (την αντιστοιχία των 500+ USD σε ευρώ), τότε εξυπακούεται ότι θα κάνεις 1 συναλλαγή αγοράς.

Άρα, σε αυτή την περίπτωση, θέλεις τουλάχιστον 5 μέρες για να τη φορτίσεις και αμέσως μετά κάνεις με τη μία την αγορά σου.

Ευχαριστώ για την απάντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέχασα να σου αναφέρω ότι στην LeuPay υπάρχει ρύθμιση για τα Transaction Limits, τόσο για τις πληρωμές μέσω POS, όσο και για τις πληρωμές στο Internet, όπου ο καθένας καθορίζει από μόνος του τα όριά του. Εξ ορισμού είναι στα 2.500 ευρώ/ ημέρα για πληρωμές μέσω Internet, ποσό δηλαδή που είναι πενταπλάσιο από την περίπτωση που έχεις κατά νου.

 

Δεν ξέρω όμως αν ισχύουν τα ίδια ακριβώς όρια και στη LeuPost, οπότε τσέκαρε αν υπάρχει αντίστοιχη επιλογή μέσα στην εφαρμογή της LeuPost για να ξέρεις ακριβώς τα όρια της κάρτας σου και να τα καθορίσεις όπως πιστεύεις ότι είναι καλύτερα για την περίπτωσή σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης, στο τέλος γράφεις "σε συνάρτηση με το status της LeuPay". Οι δύο αυτές υπηρεσίες (LeuPay και LeuPost) είναι διαφορετικές και ανεξάρτητες μεταξύ τους, οπότε δεν υπάρχει κάποιου είδους συνάρτηση. Απλά κάποιοι κανόνες/όρια που ισχύουν για τη μία, ισχύουν και για την άλλη.

 

Δεν είναι ανεξάρτητες! Το διαπίστωσα χθες. Έχω ανοίξει 2 accounts Leupost. Το 1ο αρχικά με τον έναν αριθμό μου, έκανα 2 αποτυχημένες απόπειρες να σνδέσω Ελληνικές κάρτες (δεν πέρναγαν για top up) και στη συνέχεια ανοίγω και 2ο Leupost με το 2ο κινητό μου (σε 2καρτο κινητό είναι και οι 2). Σε αυτό έβαλα κάποια στιγμή λεφτά με μια Webuy, ψώνισα κλπ. Αυτό είχα ως χθες λογκαρισμένο (το 2ο). Μπήκα στη Leupay χθες λοιπόν και πήγα στην επιλογή για αποστολή σε Leupost να δοκιμάσω. Έβαλα δοκιμαστικά να στείλει 20€ και συνειδητοποίησα ότι δεν με ρώτησε που να τα στείλει! Στην εφαρμογή Leupost (το 2ο account έτρεχε όπως είπα όλον αυτόν τον καιρό) καμία ειδοποίηση και καμία πίστωση. Ξελογκάρω τη Leupost, σβήνοντας αρχεία, και δοκιμάζω να λογκάρω με τον παλιό αριθμό μου (εκείνον που είχα ανοίξει πρώτον και είχα σε αχρηστία). Νάτα τα 20€ πιστωμένα μέσα! Οι Leupay και Leupost έχουν λοιπόν σύνδεση μεταξύ τους με βάση τον δηλωμένο αριθμό κινητού. Το περίεργο βέβαια από όσο είδα, είναι ότι παρά το ότι είμαι φυσικά verified στη Leupay, είναι ακόμα ανοιχτή η επιλογή για verification στη Leupost (για να ανεβάσω διαβατήριο).

 

Υ.Γ. Και κάτι ακόμα. Μην προσπαθείτε άδικα να φορτίσετε Revolut με τη Leupost. Ο λόγος που έκανα την χθεσινή αποστολή ήταν ακριβώς αυτός. Δεν δουλεύει όμως. Για κάποιο λόγο η Revolut την βλέπει ως "credit card" και δεν επιτρέπει τη φόρτιση. Ενώ όλα τα bin finders που δοκίμασα τη Leupost (π.χ. binlist.net, bindb.com κλπ.) τη δίνουν κανονικά ως PREPAID DEBIT.

 

Υ.Γ. 2 Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τη Webuy της Πειραιώς (την δοκίμασα άσχετα με το ότι δεν θα περνούσε). Μόλις περάσω τα πρώτα 6 ψηφία του αριθμού της βγαίνει μήνυμα "Credit cardas are not accepted"

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με μπέρδεψε η LeuPost - και ακόμη με μπερδεύει.Λέει...

 

Βασικές ρυθμίσεις

    Άπαξ            Απεριόριστη  EUR

    Καθημερινά           250.00 EUR

Σύνθετες επιλογές

 Όρια συναλλαγών

   Εβδομαδιαίως     Απεριόριστη  EUR

   Μηνιαίως             Απεριόριστη  EUR 

   Ετησίως                     1000.00 EUR

 

 

Αυτά είναι και τα όρια εκδότη.

 

Αν καταλαβαίνει κανείς σε τι αναφέρεται το καθένα ας μου πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ανεξάρτητες! Το διαπίστωσα χθες. Έχω ανοίξει 2 accounts Leupost. Το 1ο αρχικά με τον έναν αριθμό μου, έκανα 2 αποτυχημένες απόπειρες να σνδέσω Ελληνικές κάρτες (δεν πέρναγαν για top up) και στη συνέχεια ανοίγω και 2ο Leupost με το 2ο κινητό μου (σε 2καρτο κινητό είναι και οι 2). Σε αυτό έβαλα κάποια στιγμή λεφτά με μια Webuy, ψώνισα κλπ. Αυτό είχα ως χθες λογκαρισμένο (το 2ο). Μπήκα στη Leupay χθες λοιπόν και πήγα στην επιλογή για αποστολή σε Leupost να δοκιμάσω. Έβαλα δοκιμαστικά να στείλει 20€ και συνειδητοποίησα ότι δεν με ρώτησε που να τα στείλει! Στην εφαρμογή Leupost (το 2ο account έτρεχε όπως είπα όλον αυτόν τον καιρό) καμία ειδοποίηση και καμία πίστωση. Ξελογκάρω τη Leupost, σβήνοντας αρχεία, και δοκιμάζω να λογκάρω με τον παλιό αριθμό μου (εκείνον που είχα ανοίξει πρώτον και είχα σε αχρηστία). Νάτα τα 20€ πιστωμένα μέσα! Οι Leupay και Leupost έχουν λοιπόν σύνδεση μεταξύ τους με βάση τον δηλωμένο αριθμό κινητού. Το περίεργο βέβαια από όσο είδα, είναι ότι παρά το ότι είμαι φυσικά verified στη Leupay, είναι ακόμα ανοιχτή η επιλογή για verification στη Leupost (για να ανεβάσω διαβατήριο).

Πολύ ενδιαφέρον το σχόλιό σου, από το οποίο μου δημιουργούνται κάποιες απορίες.

Είχα την αίσθηση ότι μπορείς να στείλεις από LeuPay σε LeuPost μέσα από το Transfers -> Internal Transfers -> Phone Number, δηλώνοντας το κινητό στο οποίο είναι δηλωμένος ο LeuPost λογαριασμός σου.

Γράφεις όμως ότι μπήκες στη LeuPay και πήγες να δοκιμάσεις στην αποστολή σε LeuPost.

Υπάρχει τέτοια επιλογή; :o

 

Γιατί σ' εμένα, παρόλο που επίσης είναι Standard ο λογαριασμός μου, δεν υπάρχει τέτοιο υπομενού, ούτε στο Web Banking, ούτε στην εφαρμογή του κινητού.

 

Εφόσον λοιπόν κατάλαβα καλά και υπάρχει αυτό το μενού, τότε τι επιλογές έχει εκεί μέσα; Μόνο να βάλεις το ποσό που επιθυμείς και τίποτα άλλο, πατώντας απλά επιβεβαίωση; Δηλαδή, δεν έχει πλαίσιο να δηλώσεις αριθμό κινητού ή οποιοδήποτε άλλο αναγνωριστικό του λογαριασμού LeuPost?

 

Αν συμβαίνουν όλα τα παραπάνω, τότε υποψιάζομαι ότι το συγκεκριμένο μενού δημιουργείται αμέσως μόλις ανοιχθεί λογαριασμός LeuPost στο ίδιο δηλωμένο κινητό με το λογαριασμό LeuPay, οπότε συνδέονται μεταξύ τους για την άμεση μεταφορά χρημάτων, όποτε χρειαστεί.

 

Και τώρα έρχεται η κρίσιμη απορία. Μπορεί άραγε κάποιος να στείλει απευθείας από LeuPay σε LeuPost λογαριασμό φίλου/τρίτου κτλ.;

 

Γιατί, αν πάει μέσα από το Transfers -> Internal Transfers -> Phone Number, φαντάζομαι ότι θα συμβούν τα εξής σενάρια:

α. Αν το κινητό νούμερο είναι δηλωμένο ταυτόχρονα σε LeuPay/LeuPost λογαριασμό, τα χρήματα θα μπουν στον LeuPay.

β. Αν το κινητό νούμερο είναι δηλωμένο μόνο σε LeuPost λογαριασμό, είτε θα μπουν σωστά, είτε θα βγει μήνυμα λάθους, καθ' όσον δεν είναι αυτή η σωστή διαδικασία.

 

Αν δεν πιάνει η (β) περίπτωση, τότε αναγκαστικά κάποιος πρέπει να έχει LeuPost λογαριασμό, να στείλει από το δικό του LeuPay στο συνδεδεμένο του LeuPost κι από εκεί σε οποιοδήποτε άλλο LeuPost λογαριασμό. Αν δεν έχει LeuPost λογαριασμό, τότε δεν γίνεται.

 

Με μπέρδεψε η LeuPost - και ακόμη με μπερδεύει.Λέει...

 

Βασικές ρυθμίσεις

    Άπαξ            Απεριόριστη  EUR

    Καθημερινά           250.00 EUR

Σύνθετες επιλογές

 Όρια συναλλαγών

   Εβδομαδιαίως     Απεριόριστη  EUR

   Μηνιαίως             Απεριόριστη  EUR 

   Ετησίως                     1000.00 EUR

 

 

Αυτά είναι και τα όρια εκδότη.

 

Αν καταλαβαίνει κανείς σε τι αναφέρεται το καθένα ας μου πει.

Την κάρτα δεν την έχω για να γνωρίζω με ακρίβεια, αλλά μπορώ να συμπεράνω κάποια πράγματα.

Τα όρια των συναλλαγών τα καταλαβαίνω. Σου λέει ότι μπορείς να κάνεις συναλλαγές ανεξαρτήτως ποσού (απεριόριστα), είτε εβδομαδιαία, είτε μηνιαία, μέχρι όμως και του ανώτερου ποσού το οποίο είναι 1.000 ευρώ ανά έτος. Μετά τα 1.000 δεν σε αφήνει το σύστημα και ίσως ζητηθούν και κάποια έγγραφα για να πιστοποιήσεις το λογαριασμό σου.

 

Με μπερδεύει όμως το "Καθημερινά". Ενώ σου λέει ότι άπαξ είναι απεριόριστα, μετά αναφέρει ως όριο τα 250 ευρώ καθημερινά κι αυτά τα 2 δεν τα έχει στην κατηγορία "Όρια Συναλλαγών", αλλά στις "Βασικές Ρυθμίσεις". Μήπως υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξεις αυτό το όριο των 250 ευρώ και δεν είναι φιξαρισμένη η τιμή; Γιατί, αν δεν σε αφήνει, τότε πολύ φοβάμαι ότι δεν μπορείς να κάνεις τη συναλλαγή των 500$ με τη μία, αφού θα έχεις όριο τα 1.000 ευρώ το χρόνο με δέσμευση όμως να μπορείς να χρησιμοποιήσεις μέχρι 250 ευρώ την ημέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...