Προς το περιεχόμενο

Προσοχή στις αγορές σας από το E-Shop.gr


ilias ts

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω αγορασα ενα lumia 532 πριν 10 μερες.Το κινητο ειχε μεσα μια καρτα sim Γερμανικης εταιριας και Γερμανικο αριθμο! Τι εγινε δεν ξερω,τους ρωτησα αλλα απαντηση δεν πηρα. :devil:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγω αγορασα ενα lumia 532 πριν 10 μερες.Το κινητο ειχε μεσα μια καρτα sim Γερμανικης εταιριας και Γερμανικο αριθμο! Τι εγινε δεν ξερω,τους ρωτησα αλλα απαντηση δεν πηρα. :devil:

 

Σφραγισμενο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή κι εγώ έχω κάνει καταγγελία μέσω του ΣΤΚ, και ήδη έχουν στείλει στην εταιρία που έχω κινηθεί εναντίον, δύο επιστολές τις οποίες αγνοούν, τι δικαιοδοσία έχουν; Τι μπορούν να κάνουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγαινε απο εκει που το αγόρασες και κανε τους φασαρία .φυςικα απαίτησε να σου δώσουν άμεσα τς χρηματα!

Είναι το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό, αλλά όταν το ξανασκέφτηκα θεώρησα πως θα ήταν καλύτερα να δράσω με πιο "πολιτισμένο" τρόπο. Ίσως και να έκανα λάθος τελικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και με Γενική Γραμματεία Καταναλωτή...

Η γενική γραμματεία καταναλωτή σε παραπέμπει στον συνήγορο του καταναλωτή.

innovator όπως λέμε turbo-x? ε τώρα δε θέλω να φανώ κακός αλλά τι πειμενες κι εσύ :P

Το πολύ απλό: Μια συσκευή που να λειτουργεί. Μπορεί το κόστος της να είναι μικρό, αλλά νομίζω είναι αυτονόητο πως περιμένεις να είναι λειτουργική. Διαφορετικά να μην πωλούν τέτοιες συσκευές.

Επειδή κι εγώ έχω κάνει καταγγελία μέσω του ΣΤΚ, και ήδη έχουν στείλει στην εταιρία που έχω κινηθεί εναντίον, δύο επιστολές τις οποίες αγνοούν, τι δικαιοδοσία έχουν; Τι μπορούν να κάνουν;

Δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν και πολλά. Αυτό που τελικά νομίζω πως μπορεί μόνο να γίνει, είναι εμείς, σαν καταναλωτές να βάζουμε στο περιθώριο εταιρίες χωρίς σοβαρότητα και κύρος, που συμπεριφέρονται με τη λογική του ότι φάμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια φορα εκανα το λαθος να παραγγειλω μια καρτα γραφικων από eshop και μου την εφεραν με ανοιγμενη συσκευασια, φυσικα δεν την παρελαβα,  παλι καλα που ειχα κανονισει παραλαβη από κατάστημα και δεν την ειχα πληρωσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικότερα το κυνηγι της καλής τιμής έχει και τα μειονεκτηματά του. Κανείς πλέον δεν κοιτάει τον τύπο της εγγύησης. Ναι όταν βλέπεις ένα προιον και σου δίνει δύο χρόνια εγγύηση καταστήματος το ρισκάρεις αν το αγοράσεις γιατι αν δεν βρεις λύση με αυτους μετα την πάτησες.

Προσωπικά αγοράζω απο εταιρίες με εξαιρετικό after-sale και δεν υπολογίζω καν το καταστημα απ όπου το πήρα. Χαλασαν πχ ηχεια και ποντικι της logitech, τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και λύση με αυτους, χαλασε το dell laptop το ιδιο κτλ.

Αυτο θα κάνει και το καταστημα απλά θα το κάνει πιο αργα και σίγουρα θα επωφεληθει αν μπορει. 

 

Μην πέρνετε κινεζικα noname και μακριά απο παραεισαγωγές, αν θέλετε να κάνετε την δουλεια σας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, που φυσικά ισχύει και για την Ελλάδα, οι ηλεκτρονικές συσκευές φέρουν τουλάχιστον δύο χρόνια εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Μην πέρνετε κινεζικα noname και μακριά απο παραεισαγωγές, αν θέλετε να κάνετε την δουλεια σας.

Γιατί μακρία απο παραεισαγωγές . Αν μιλάς για παραεισαγωγές απο προμηθευτή χονδρικής εκτός ευρωζώνης ναι . Δεν σε καλύπτει η Ελληνική αντιπροσωπεία. Αν μιλάς για παραεισαγωγή απο προμηθευτή χονδρικής εντός ευρωζώνης κάνεις λάθος . Εχεις πανευρωπαική εγγύηση και σε καλύπτει οποιαδήποτε αντιπροσωπεια σε οποιαδήποτε χώρα άσχετα σε ποιο κράτος αγοράστηκε .

Μόνο όφελος στην τσέπη βλέπω . Κανένα μειονέκτημα !

 

Δύο LG G2 παραεισαγωγής απο Γερμανία . Καλύφθηκαν κανονικότατα απο LG Ελλάδος .

Lenovo laptop παραεισαγωγή απο Σλοβακία . Καλύφθηκε κανονικότατα . 

 

Διάβασε την νομοθεσία και τα δικαιώματα σου και θα καταλάβεις ! 

 

Εμένα δεν με ενδιαφέρει η εγγύηση του καταστήματος . Με ενδιαφέρει το after sales support του κατασκευαστή . Η μόνη περίπτωση να με ενδιαφέρει η εγγύηση του  καταστήματος είναι αν ο κατασκευαστής δίνει λιγότερο απο ένα χρόνο . Τότε αξιοποιώ την υποχρεωτική εγγύηση 2 ετών (βάση νομου )του καταστήματος. 

Μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων που μου αρνήθηκε ότι έχω αυτό το δικαίωμα για ένα samsung λαπτοπ που είχε 1 χρόνο απο τον κατασκευαστή και είχε λήξει ,δεν πειράζει έκανα υπομονή ένα μήνα στέλνοντας βροχή τις καταγγελίες και τελικά συμμορφώθηκαν με τον νομο . 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...