Προς το περιεχόμενο

Cemu WiiU Emulator


Oroku Saki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, toutsos είπε

Αν εννοείς έμενα όχι δεν είμαι patreon, η έκδοση που εγκατέστησα είναι για patreon όμως. 

Κυκλοφορεί το download στο αντίστοιχο θέμα του Reddit αν δείτε, δοκιμασμένο από εμένα ότι όντως λειτουργεί. 

Για στειλε link σε pm. Με 8700k/5700xt ισως εχω 60αρι στο zelda. To φορτωμα συνεχιζει να το κανει των shaders καθε τρεις και λιγο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 263
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

42 λεπτά πριν, Arkin είπε

Για στειλε link σε pm. Με 8700k/5700xt ισως εχω 60αρι στο zelda. To φορτωμα συνεχιζει να το κανει των shaders καθε τρεις και λιγο?

Ναι το κάνει δυστυχώς.. Σου στέλνω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Εφτασε το vulkan. 5700xt/8700k σταθερα 75FPS περα απο τα shader cache που φτιαχνει για μια φορα και μετα ειναι απολυτα smooth στις ιδιες κινησεις και μερη. Επιτελους εχουμε εναν απολυτα playable cemu emulator και με AMD καρτες. Αναμενουμε και τον yuzu.

 

2019-12-23-14-13.png
2019-12-23-14-15.png

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δοκιμασα πριν 1-2 μερες. Το προβλημα για μενα ειναι το shader compilation που γινεται την ωρα που παιζεις. Σε καποια παιχνιδια ισως να μην επηρεαζει πολυ αλλα πχ donkey kong εχανα αρκετες φορες γιατι είχα λαγκ καποιες στιγμες που επρεπε να κανω ενα αλμα ή καποια αλλη γρηγορη κινηση. Είμαι με i5-4590. Δεν ξερω ποσο καλυτερα θα ειναι τα πραγματα σε αυτον τον τομεα με ενα καλυτερο επεξεργαστη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, fitriolis είπε

Το δοκιμασα πριν 1-2 μερες. Το προβλημα για μενα ειναι το shader compilation που γινεται την ωρα που παιζεις. Σε καποια παιχνιδια ισως να μην επηρεαζει πολυ αλλα πχ donkey kong εχανα αρκετες φορες γιατι είχα λαγκ καποιες στιγμες που επρεπε να κανω ενα αλμα ή καποια αλλη γρηγορη κινηση. Είμαι με i5-4590. Δεν ξερω ποσο καλυτερα θα ειναι τα πραγματα σε αυτον τον τομεα με ενα καλυτερο επεξεργαστη.

Στο zelda σε καποιες μεγαλες κινησεις κανει 2-3 δευτερολεπτα compile shaders. Την πρωτη φορα μονο επειτα ειναι smooth. Στο mario kart 8 που επαιξα μολις 5 αγωνες δεν επηρεαζει καθολου γινονται compile αμεσα οι shaders και ειναι παρα πολυ καλα. Ολα αυτα μονο την πρωτη φορα επειτα μενουν σε αρχειο shader cache και γινονται loading στην αρχη καθε παιχνιδιου. Ετσι ειναι και με opengl απλα εκει εχουν βγαλει shaders ετοιμους απο παιδια που εχουν παιξει τα παιχνιδια το ιδιο θα γινει και με vulkan σε λιγες μερες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ειναι smooth μετα την πρωτη φορα. Θα υπαρξουν δλδ precompiled shaders σε αυτη την εκδοση; Απο ενα πολυ προχειρο ψαξιμο στο νετ, νομιζα οτι δεν υποστηριζονται γενικα στην 1.16

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, fitriolis είπε

Ναι ειναι smooth μετα την πρωτη φορα. Θα υπαρξουν δλδ precompiled shaders σε αυτη την εκδοση; Απο ενα πολυ προχειρο ψαξιμο στο νετ, νομιζα οτι δεν υποστηριζονται γενικα στην 1.16

Υπαρχουν κανονικα και βρισκονται στο transferable φακελο στο cemu shader cache. Ηδη εχω αρχισει να τους φτιαχνω αλλα σιγουρα θελει δουλεια. Ειναι το ιδιο οπως το opengl ακριβως. Δεν υποστηριζονταν στις patreon εκδοσεις και σε καθε ανοιγμα του παιχνιδιου εκανε ξανα cache τις ιδιες κινησεις και περιοχες. Με την επισημη public εκδοση που βγηκε προχθες κανει κανονικα cache τα shaders οπως ακριβως με το opengl. Και στο yuzu ειναι ετσι και επιτελους θα παιξουμε mario odyssey οπως πρεπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, fitriolis είπε

Καλο αυτο. Το mario odyssey σε μενα ηταν unplayable. Ενω εκανε σωστο rendering στα γραφικα, ηταν πολυ λιγα τα fps.

Mε το vulkan που ερχεται αναλογα και τι gpu εχεις ανεμενε να πιασεις πανω απο 40fps. Επισης στο opengl υπηρχαν αρκετα θεματα με physics στο mario odyssey οπως και το links awakening. Με το vulkan ολα γινονται rendering οπως πρεπει και το compile shaders ειναι πολυ πιο γρηγορο απο το Opengl. Το opengl πρεπει καποια στιγμη να σταματησει και να παρουν θεση vulkan/dx12. Ειναι κλασεις ανωτερα API σε καθε μερος απο οτι το opengl και ολες οι νεες αρχιτεκτονικες το υποστηριζουν συνεχως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Arkin  Ποιον  να προτιμήσω σαν emulator  για zelda Και  mario odyssey  και γενικά ότι υπάρχει playable  απο switch games  αυτή την στιγμη για emulation , yuzu ή  cemu ή και τα 2 και σε οποια παίζει καλύτερα;;.

Υπάρχει κάποιος που ξεχωρίζει γενικά;

Επεξ/σία από Rizas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Rizas είπε

@Arkin  Ποιον  να προτιμήσω σαν emulator  για zelda Και  mario odyssey  και γενικά ότι υπάρχει playable  απο switch games  αυτή την στιγμη για emulation , yuzu ή  cemu ή και τα 2 και σε οποια παίζει καλύτερα;;.

Υπάρχει κάποιος που ξεχωρίζει γενικά;

Για zelda πας cemu τρέχει εξαιρετικά με vulkan. Mario odyssey υπάρχει μόνο στο switch οπότε πάμε στον yuzu. Αναμονή να βάλουν vulkan στην mainline γιατί είναι ακόμα για τους patreon. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...