Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Aν όντως αυτό ορίζεται από ΗΔΙΚΑ, τότε όλοι οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να το γνωρίζουν. Και όχι ο καθένας να λέει τα δικά του όταν τους ρωτάς και στην τελική ο καταναλωτής να μην γνωρίζει τι να κάνει. Αλλά ξέρω, Ελλάδα ζούμε θα μου πεις! 

  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dimitris_p είπε

Aν όντως αυτό ορίζεται από ΗΔΙΚΑ, τότε όλοι οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να το γνωρίζουν. Και όχι ο καθένας να λέει τα δικά του όταν τους ρωτάς και στην τελική ο καταναλωτής να μην γνωρίζει τι να κάνει. Αλλά ξέρω, Ελλάδα ζούμε θα μου πεις! 

νομίζω όλοι οι πάροχοι το ίδιο λένε, ακύρωση και νέα αίτηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, dimitris_p said:

Aν όντως αυτό ορίζεται από ΗΔΙΚΑ, τότε όλοι οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να το γνωρίζουν.

Ανεπισήμως το λένε 2 υπάλληλοι του ΗΔΙΚΑ στο τηλέφωνο, ότι δε χρειάζεται αίτηση. Κάποιοι συμφορουμήτες το δοκίμασαν επίτηδες, κάποιοι άλλοι ξεχάστηκαν να κάνουν νέα αίτηση. Το πείραμα πέτυχε... ΔΕΗ, ΗΡΩΝ, Elpedison, Ζενίθ επιβεβαιωμένα ενημερώθηκαν χωρίς νέα αίτηση... συνεπώς κατά 99% δε θα υπάρχει  πρόβλημα στους υπόλοιπους.

Το γελοίο είναι πως όταν ρώτησα το ΗΔΙΚΑ μέσω mail μού είπανε να κάνω αίτηση... κι όταν τους απαντήσα ότι στο τηλέφωνο μου είπαν να μη κάνω, με παρέπεμψαν στις οδηγίες του site που δεν έχουν αλλαχτεί εδώ και χρόνια. Ό,τι να'ναι στη κυριολεξία...

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
19 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ανεπισήμως το λένε 2 υπάλληλοι του ΗΔΙΚΑ στο τηλέφωνο, ότι δε χρειάζεται αίτηση. Κάποιοι συμφορουμήτες το δοκίμασαν επίτηδες, κάποιοι άλλοι ξεχάστηκαν να κάνουν νέα αίτηση. Το πείραμα πέτυχε... ΔΕΗ, ΗΡΩΝ, Elpedison, Ζενίθ επιβεβαιωμένα ενημερώθηκαν χωρίς νέα αίτηση... συνεπώς κατά 99% δε θα υπάρχει  πρόβλημα στους υπόλοιπους.

Το γελοίο είναι πως όταν ρώτησα το ΗΔΙΚΑ μέσω mail μού είπανε να κάνω αίτηση... κι όταν τους απαντήσα ότι στο τηλέφωνο μου είπαν να μη κάνω, με παρέπεμψαν στις οδηγίες του site που δεν έχουν αλλαχτεί εδώ και χρόνια. Ό,τι να'ναι στη κυριολεξία...

Πραγματικά οτι ναναι απαντάνε. Και εγω που ρώτησα ΗΔΙΚΑ μου είπαν οτι δεν χρειάζεται νεα και να την κανω μονο οταν έρθει η ημερομηνία κανονικα. Γιατί ο αριθμός παραμένει ο ίδιος και αλλάζει βασικά μόνο το τελευταιο νούμερο, αρα στο σύστημα ετσι κι αλλιώς η αιτηση ειναι εγκεκριμένη. Αντε βγάλε άκρη.....

  • Like 1
Δημοσ.
13 minutes ago, dimitris_p said:

Και εγω που ρώτησα ΗΔΙΚΑ μου είπαν οτι δεν χρειάζεται νεα και να την κανω μονο οταν έρθει η ημερομηνία κανονικα. Γιατί ο αριθμός παραμένει ο ίδιος και αλλάζει βασικά μόνο το τελευταιο νούμερο, αρα στο σύστημα ετσι κι αλλιώς η αιτηση ειναι εγκεκριμένη. Αντε βγάλε άκρη.....

Είναι δοκιμασμένο ότι λειτουργεί, οπότε κάντο έτσι για να μη χάσεις ούτε 1 μέρα ΚΟΤ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nlogginidis είπε

Στην ιστοσελίδα δεν έχουν ενημερώσει κάτι για το κοτ γ. Έχει υποβάλλει κανείς αίτηση;

Τώρα μπήκα κ είδα είχε επιλογή κοτ γ .

Περιμένω το πιστοποιητικό που χρειάζεται από ΑΣΠΕ για να προχωρήσω στην αίτηση

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, supermarioarv είπε

Τώρα μπήκα κ είδα είχε επιλογή κοτ γ .

Περιμένω το πιστοποιητικό που χρειάζεται από ΑΣΠΕ για να προχωρήσω στην αίτηση

Όντως ισχύει. Το είχα έτοιμο της ΑΣΠΕ το πιστοποιητικό και την έκανα την αίτηση. Θέλει λέει 2-3 εργάσιμες μέρες για να εγκριθεί. Είναι σε κατάσταση "προς έγκριση". Μάλλον θα χαθουν αυτές οι μέρες από κοτ γιατί ακυρώνεις την παλιά για να κάνεις νεα...

Δημοσ.

Μόλις έκανα κι εγώ την αίτηση για το ΚΟΤ Γ, είχα έτοιμα στην θυρίδα τα δικαιολογητικά (Πιστοποιητικό ΑΣΠΕ & Οικογενειακής Κατάστασης), είναι σε κατάσταση "Προς έγκριση" και η δική μου. 

Επίσης, δεν χάνονται μέρες επιδότησης, διότι σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα: 

"....Για όσους δικαιούχους υποβάλουν αίτηση μέχρι και τις 29 Φεβρουαρίου 2024, ως ημερομηνία ένταξης στο ΚΟΤ Γ λογίζεται η 1η Ιανουαρίου 2024 και η έκπτωση χορηγείται για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από την 1η Ιανουαρίου 2024 και μετά. Οι προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας οφείλουν να αποδώσουν στον δικαιούχο αυτήν την έκπτωση μέχρι και την 30ή Απριλίου του 2024...."

 

  • Thanks 1
Δημοσ.

οταν γίνει αιτηση για ΚΟΤ Α ,και εκεί που γράφει κατάσταση αιτησης ,γράφει ΠΡΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ ,αυτο σημαίνει πάει καλα η αιτηση η τρώμε ακυρο -ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...