Προς το περιεχόμενο

Πότε κάνει compile μια γλώσσα προγραμματισμού C LIKE σε C και πότε σε C++


exarhis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πάντα μεταφράζονται σε C++ που είναι η γλώσσα που είναι ποιο κοντά στη μηχανή.

Η C++ την μεταφράζει σε accemplie.

H accemplie έχει δύο λογικές καταστάσεις το IF και το FOR. Όπως επίσης επεξεργάζεται ακριβός άπειρα γεγονότα. Μεταφέρει HEX λέξεις που σε περίπτωση που είναι το δεδομένο μεγαλύτερο της μιας λέξεις δημιουργούνται πολλές λέξεις για το ίδιο δεδομένο. Με τα οποία προσθέτει, αφαιρεί και συγκρίνει ο επεξεργαστής σε συνεργασία με τα μέσα αποθήκευσης για να επιστρέψει σε άλλη λέξη στην accemplie το αποτέλεσμα.

 

 

Η C++ έχει όλες τις βιβλιοθήκες της C και τις χρησιμοποιεί. Να θυμίσω ότι η διαφορά της μιας από την άλλη είναι ότι στην C++ μπορεί ο μηχανικός να χρησιμοποιήσει Classes ενώ στη C δεν μπορεί. Καμία άλλη διαφορά δεν έχουν.

 

Το συμπέρασμα είναι ότι αν χρησιμοποιείς μόνο τα  :

  1. *,/,+,-
  2. if,for
  3. functions
  4. db
  5. τις function της PHP
  1. δεν χάνεις τίποτα από τις όμορφες κλάσεις. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να χωρίσεις τις μεταβλητές σε κατηγορίες $["user'][$address'] για τις φόρμες το $_POST και τα λοιπά. Έτσι θα μπορείς να τις περνάς σε function με το global, χωρίς να τις δηλώσεις στο header της Class.
  2. αν χρησιμοποιήσεις ένα db framework δε θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις στο κώδικα σου σύνδεση και εκτέλεση των QUERIES στη db παρά μόνο στο db framework.
  3. Αντί να γράψεις Classes απλά δημιούργησε έναν φάκελο και φτιάξε αρχεία για κάθε Class. Έτσι οι μεταβλητές είναι πάντα global.
  4. Δεν φέρνεις σε δυσχερή θέση τον επεξεργαστή. Ο επεξεργαστής επεξεργάζεται τις Classes σε μορφή λέξεων. Δεν υπάρχει ειδικό hardware.
Τελικά ο επεξεργαστής δεν έχει όριο ταχύτητας εμείς του βάζουμε εμπόδια. Μπορεί να τρέξει ταυτόχρονα άπειρες καταστάσεις στα όρια της ύλης. 
Τι να τα κάνεις τα GHZ όταν επεξεργάζεται τον κωδικά της εφαρμογής που τρέχεις ;
Επεξ/σία από exarhis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πάντα μεταφράζονται σε C++ που είναι η γλώσσα που είναι ποιο κοντά στη μηχανή.

Η C++ την μεταφράζει σε accemplie.

 

snip

.

.

.

Wat ?

npFrFav9.png

Επεξ/σία από imitheos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε ξέρω αν έκανε αυτός τη μελέτη, αλλά μου φαίνεται λογικό, αν κρίνω από το πρώτο post.

 

Τελικά αυτός είναι.

Ναι εντάξει το ποιος έκανε την μελέτη. Καταλάβατε όμως τίποτα από ό,τι λέει ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημά μου είναι ότι θεωρώ χαζομάρα τις Classes και το υποστηρίζω. Είναι και αυτό ένα θέμα tabboo σαν την Κάνναβη και φάνηκε.

Το πρόβλημά ορισμένων από εσάς είναι ότι είστε φασίστες. Προσπαθείτε να εξοντώσετε οτιδήποτε που δε πέφτει στην αντίληψή σας. Είστε επικίνδυνη για την κοινωνία.

 

Βέβαια αν το αρχικό μου post τα λέει σωστά πρέπει ορισμένοι να μάθετε να προγραμματίζετε από την αρχή για να γράψετε ένα πρόγραμμα της προκοπής.

You-have-no-class.jpg


Στο άρθρο εννοώ ότι ο επεξεργαστής κάνει ορισμένες πράξης. Η C++ δίνει τη δυνατότητα στο προγραμματιστή να επιλέξει ,στον κώδικα του, αν θα χρησιμοποιεί μόνο αυτές τις πράξεις που είναι συμβατές με το hardware ή αν θα βάλει και classes. Οι οποίες είναι εικονικές , ανήκουν στο software. Έτσι ο επεξεργαστής αντί να επεξεργάζεται δεδομένα επεξεργάζεται κώδικα.

Επεξ/σία από exarhis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα ειναι θεμα ταμπου.

Οταν καποιος αφιερωσε την ζωη του στις κλασεις θα επιτεθει σε εμενα. Οπως και εγινε απο τον defacer

Θα με κοροιδεψει θα με χλεβασει θα γελασει μαζι μου θα πει τα χειροτερα για εμενα μεχρι να σκυψω το κεφαλι η να αποσυρθω.

Το εγω του δεν αντεχει αληθεια και δε θα αντεξει ποτε.

 

Ζει σε εναν τεχνιτο κοσμο οπως ειναι και οι classes

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Exarxis

Δεν είναι θέμα ταμπού η επιλογή κλάσεων. Σε ορισμένες γλώσσες είναι υποχρεωτικό. Η κλάση συνδέεται με το αντικείμενο, και σε κάθε γλώσσα ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα.

Το θέμα το καταλαβαίνεις στο πέρασμα παραμέτρων. Αν μιλάμε για επίπεδο γλώσσας μηχανής, οι τρόπαι είναι ξεκάθαροι.Καλούμε το λειτουργικό βάζοντας τιμές ή αναφορές σε τιμές ή σε ομάδες τιμών-αναφορών. Το ίδιο κάνουμε και με την οποιαδήποτε γλώσσα..στο τέλος το λειτουργικό θα καλέσει, για να δούμε κάτι. Έτσι εδώ θα πρέπει να δούμε το κώδικα στην επεξεργασία, όχι σε είσοδο-έξοδο.

Στην επεξεργασία λοιπόν, η πρώτη ιδέα είναι το πρόχειρο, π.Χ μια ουρά ή ένας πίνακας. Μέχρι εκεί λειτουργεί η ιδέα σου για τη μη χρήση κλάσεων. Μετά μπορείς να κρύψεις την πολυπλοκότητα με χρήση αντικείμενων. Ορίζεις αντικείμενο A πχ, ένα Msxml.document, και ανοίγεις ένα xml αρχείο. Πώς θα κινηθείς σε αυτό; Ορίζεις ένα node και σου δίνει σε αυτό το Α μια αναφορά σε αυτό το node στο xml που ζητάς. Το πρόγραμμά σου δεν ξέρει ούτε έχει πρόσβαση στο κώδικα του αντικειμένου. Αυτό που κάνει είναι να μεταφέρει μηνύματα, να παίρνει απαντήσεις, και το ενδιαφέρον είναι ότι στις απαντήσεις μπορούν να υπάρχουν άλλα αντικείμενα.

Αν σκεφτόμασταν χωρίς αντικείμενο θα έπρεπε στις ρουτίνες, αντί των μεθόδων των αντικειμένων, να δίνουμε πρόσβαση στη μνήμη του προγράμματος ή να παρέχουμε προκαθορισμένο χώρο. Γίνεται, βέβαια, αλλά θα πρέπει να θυμόμαστε κάθε φορά όλη τη διαδικασία, να δώσουμε και να ελευθερώσουμε μνήμη. Τα αντικείμενα έχουν κατασκευαστή, μια μέθοδο δηλαδή, και συνήθως έχουν και το καταστροφέα, μια άλλη μέθοδο. Έτσι η χρήση τους αυτοματοποιεί τυποποιημένες σειρές εντολών,και ο προγραμματιστής επικεντρώνεται στην ουσία, τις είσοδο-έξοδο στο αντικείμενο, που εδώ λέγεται κατασκευή και λειτουργία. Όσο βλέπεις τα αντικείμενα flat, σαν μια συλλογή ρουτινών, τόσο χάνεις την ουσία που λέει ότι αντικείμενο είναι μια λειτουργική μονάδα, που μπορεί να δίνει άλλες ή πανομοιότυπες. Μια συλλογή ρουτινών και πινάκων-μεταβλητών, είναι μια στατική δομή, μια λειτουργική μονάδα που δεν αντιγράφεται, ώστε με αλλαγές να χρησιμοποιηθεί. Μπορείς να γράψεις μια βιβλιοθήκη ρουτινών, και να παρέχεις δείκτη σε ομάδες πίνακων-μεταβλητών, αλλά θα πρέπει να χειρίζεσαι αυτό που κάνουν άμεσα τα αντικείμενα, το χειρισμό της μνήμης.

Ασφαλώς για να γραφτεί κώδικας που να χειρίζεται αντικείμενα...δεν είναι κώδικας με αντικείμενα, αλλά αυτό δεν μειώνει την αξία των αντικειμένων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πάντα μεταφράζονται σε C++

Όχι. Είναι τελείως αυθαίρετο και λάθος αυτό το συμπέρασμα.

 

 

H accemplie έχει δύο λογικές καταστάσεις το IF και το FOR. Όπως επίσης επεξεργάζεται ακριβός άπειρα γεγονότα. Μεταφέρει HEX λέξεις που σε περίπτωση που είναι το δεδομένο μεγαλύτερο της μιας λέξεις δημιουργούνται πολλές λέξεις για το ίδιο δεδομένο. Με τα οποία προσθέτει, αφαιρεί και συγκρίνει ο επεξεργαστής σε συνεργασία με τα μέσα αποθήκευσης για να επιστρέψει σε άλλη λέξη στην accemplie το αποτέλεσμα.

Πρέπει να διαβάσεις λίγο (αρκετά) καλύτερα τι γίνεται με την assembly.

 

 

Η C++ έχει όλες τις βιβλιοθήκες της C και τις χρησιμοποιεί. Να θυμίσω ότι η διαφορά της μιας από την άλλη είναι ότι στην C++ μπορεί ο μηχανικός να χρησιμοποιήσει Classes ενώ στη C δεν μπορεί. Καμία άλλη διαφορά δεν έχουν.

Λάθος. Δεν ειναι μόνο αυτές οι διαφορές.

 

 

Τελικά ο επεξεργαστής δεν έχει όριο ταχύτητας εμείς του βάζουμε εμπόδια. Μπορεί να τρέξει ταυτόχρονα άπειρες καταστάσεις στα όρια της ύλης.

Τι να τα κάνεις τα GHZ όταν επεξεργάζεται τον κωδικά της εφαρμογής που τρέχεις ;

Αυτό που γραφεις εδώ είναι 100% λάθος. Όλο.

 

Απλά μπαίνουν και διαβάζουν φοιτητές και άλλοι και είναι κρίμα να παίρνουν τόσο λάθος πληροφορίες επειδή απλά κάποιος επέλεξε να τις γράψει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια Μ2000 με εκανες να τα καταλαβω !

 

Αυτο που με κανει να αγανακτω ειναι ο κωδικας που βλεπω.

Δουλευω php και δε μπορω να διανοηθω το γιατι καποιος να χρησιμοποιηση μια κλαση να παρει δεδομενα απο τη db και μια κλαση για να τα εμφανισει στην HTML. Και σπαζομαι οταν παω στη δουλεια και πρεπει να διαβσζω ενα καρο αρχεια για να χρησιμοποιησω μια κλαση ενω θα μπορουσα να το κανω σε 5 γραμμες κωδικα.

 

Απεδειξες οτι οι κλασεις εχουν χρησιμοτητα . Ομως μονο σε τετοιες περιπτωσεις σε επεξεργασια παρα πολλων δεδομενων. Δηλαδη οταν αδυνατουν τα μεσα αποθηκευσεις συμπεριλαμβανομενου της βασεις δεδομενων.

@moukoublen καλα κανεις ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απεδειξες οτι οι κλασεις εχουν χρησιμοτητα . Ομως μονο σε τετοιες περιπτωσεις σε επεξεργασια παρα πολλων δεδομενων. Δηλαδη οταν αδυνατουν τα μεσα αποθηκευσεις συμπεριλαμβανομενου της βασεις δεδομενων.

100% λάθος. Καμία επαφή με το τι είναι OO programming.

 

Σόρυ κάνε δουλειά σου.

 

Απλά να αναφέρεται και η πραγματικότητα κάπου στο πλάι κυρίως για τους νέους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...