Προς το περιεχόμενο

Prey [2017]


Alithinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

46 λεπτά πριν, seithan είπε

Δεν κολλάω σε εταιρείες και φανέλες. Μπράβο στην Arcane για το δημιούργημα της, ναι εχει βάθος στο gameplay, στο στορυ, σε όλα. Έχει κ το diversity αλλά διακριτικά.

Δυστυχώς το 2022 δεν είναι '16-'17 όπου οι τάσεις ήταν πιο ήπιες.. 

 

Μετά από το Prey με βλέπω για Bioshock. Το επιθύμισα. 

Το πρώτο ειδικά είναι από τα καλύτερα παιχνίδια της ιστορίας του gaming

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 331
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, mike299 είπε

Πιστεύω ότι είστε λίγο αυστηροί. Οκ το death loop δεν ήταν κατι το ιδιαίτερο αλλά προσπάθησε να κάνει κάτι πρωτότυπο και καινοτόμο. Δεν διαμαρτυρόμαστε ότι συνέχεια βγαίνουν τα ίδια και τα ίδια βαρετά παιχνίδια? Έχουμε μπουχτισει στα assassin creed, call of duty κτλ.

Προτιμώ να γίνονται νέες προσπάθειες με μέτρια αποτελέσματα παρά άρτια ξανά από τα ίδια.

 

Mike το Deathloop είναι ένα αδιάφορο copy από το Mooncrash DLC του Prey με Dishonored στοιχεια. Δεν έχει τίποτα καινοτόμο. Αντίθετος θυμίζει ανακύκλωση Assassin's Greed που ανέφερες γιατί πολύ απλά η Arkane παραμένει ως Arkane μονο στο όνομα.

Δες το review του SkillUp, τα λέει καλύτερα.

Btw Seithan παίξε οπωσδήποτε το DLC αφού τελειώσεις το main.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Mike το Deathloop είναι ένα αδιάφορο copy από το Mooncrash DLC του Prey με Dishonored στοιχεια. Δεν έχει τίποτα καινοτόμο. Αντίθετος θυμίζει ανακύκλωση Assassin's Greed που ανέφερες γιατί πολύ απλά η Arkane παραμένει ως Arkane μονο στο όνομα.

Δες το review του SkillUp, τα λέει καλύτερα.

Btw Seithan παίξε οπωσδήποτε το DLC αφού τελειώσεις το main.

 

Καλημερα,

Το Mooncrash εννοείς; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, liakinen είπε

 Το Mooncrash εμένα δεν με κέρδισε το έβγαλα σαν αγγαρεία σε αντίθεση με το main game που το έλιωσα. 

Το βρίσκω κάπως λογικό άμα το έπαιξες καπάκι μετά το main.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Το βρίσκω κάπως λογικό άμα το έπαιξες καπάκι μετά το main.

Ναι στο καπάκι το έπιασα δεν είχα διαβάσει τίποτα σχετικό και αλλιώς το περίμενα (κλασσικό DLC με επέκταση της ιστορίας ή prequel). 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι τρομερό πόσα πράγματα χάνουμε ή παραλείπουμε να ασχοληθούμε και, όταν τελικά ασχοληθούμε, κλαίμε για τα χαμένα χρόνια.

Το Prey το είχα αγοράσει λίγο μετά την κυκλοφορία του και προσπάθησα να το παίξω στο τότε PC μου (i5 2500k, radeon 7870), μόνο για να καταλάβω ότι το μηχάνημα παραείναι αργό για να το σηκώσει αξιοπρεπώς. Το παράτησα λοιπόν στα πρώτα 1-2 λεπτά και είπα θα ασχοληθώ ξανά μετά την αναβάθμιση. Φυσικά δεν το έκανα ποτέ.

Πριν από κανένα μήνα μου το θύμισε ένας φίλος και είπα να του ρίξω μια ματιά. Πέρα από τη σχεδόν σοκαριστική εισαγωγή, μάλλον την καλύτερη πλήρως playable εισαγωγή που έχω συναντήσει ποτέ, το level design και οι μηχανισμοί με κράτησαν λες και είμαι πρωτάρης στα παιχνίδια. Μπορεί να ξεχνάω, αλλά δεν θυμάμαι παιχνίδι που να δένει τόσο καλά τη δράση και τη μουσική σε μία συγκεκριμένη, σχετικά random και όχι τόσο scripted, στιγμή. Αναφέρομαι εκεί που παίζει το "semi sacred geometry", όσοι το έχετε παίξει θα καταλάβατε ποιο σημείο εννοώ!..

Πόσο παραγνωρισμένο παιχνίδι, εύκολα δίπλα στα Bioshock. Δεν τα φτιάχνουν πια έτσι.

 

ΥΓ. Ίσως θα έπρεπε να το γράψω στο θέμα "Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε", αλλά καλύτερα να ξεθάψω ένα αρχαίο θέμα, ώστε να το δουν και άλλοι που δεν το έχουν παίξει, να διαβάσουν τα σχόλια όσων το έχουν παίξει και να ψηθούν να το παίξουν.

Επεξ/σία από Voodooman
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν ξέρω αν φταίνε τα γεράματα αλλά μακάρι να έβγαιναν συχνότερα παιχνίδια του στυλ Prey, Bioshock, Dishonored κτλ

Βαρέθηκα κουράστηκα με τα semi-open world και τα μπρος πίσω των Metroidvania. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, liakinen είπε

Εγώ δεν ξέρω αν φταίνε τα γεράματα αλλά μακάρι να έβγαιναν συχνότερα παιχνίδια του στυλ Prey, Bioshock, Dishonored κτλ

Βαρέθηκα κουράστηκα με τα semi-open world και τα μπρος πίσω των Metroidvania. 

καλά υπάρχουν και ωραία open world fallout 3-4-new vegas, skyrim... δυστυχώς όμως τα περισσότερα που βγαίνουν έχουν πάρει μια πιο ubisoft δομή κοιτάνε να φτιάξουν ωραία γραφικά και κατά τα αλλα είναι ένας κενός κόσμος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

καλά υπάρχουν και ωραία open world fallout 3-4-new vegas, skyrim... δυστυχώς όμως τα περισσότερα που βγαίνουν έχουν πάρει μια πιο ubisoft δομή κοιτάνε να φτιάξουν ωραία γραφικά και κατά τα αλλα είναι ένας κενός κόσμος

Για το New Vegas προσυπογράφω, αγαπημένο game. 

Για τα άλλα επίτρεψε μου να έχω άλλη γνώμη 😊

Το δε Skyrim αν και ήμουν πολύ νεότερος και με περισσότερο ελεύθερο χρόνο, σε αντίθεση με τον ντόρο που είχε γίνει, δεν με κράτησε όσες φορές και να προσπάθησα. 

Από την άλλη το W3 που είχε κατά κάποιο τρόπο ανοιχτό κόσμο είναι από τα all time favorite. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, liakinen είπε

Για το New Vegas προσυπογράφω, αγαπημένο game. 

Για τα άλλα επίτρεψε μου να έχω άλλη γνώμη 😊

Το δε Skyrim αν και ήμουν πολύ νεότερος και με περισσότερο ελεύθερο χρόνο, σε αντίθεση με τον ντόρο που είχε γίνει, δεν με κράτησε όσες φορές και να προσπάθησα. 

Από την άλλη το W3 που είχε κατά κάποιο τρόπο ανοιχτό κόσμο είναι από τα all time favorite. 

Θα μπορούσα να το είχα γράψει εγώ. Συμφωνώ 100% σε όλα.

Καθόλου τυχαίο πιστεύω ότι τα new Vegas, bioshock, metro, Dishonored κτλ πέρα από πολύ καλά παιχνίδια είχαν και πολύ καλη ιστορία/world building που προσθέτει στο immersion, σε αντίθεση με f3, 4,Skyrim, AC's που είναι κυρίως τεράστιες παιδικές χαρές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/4/2023 στις 6:48 ΠΜ, Voodooman είπε

Είναι τρομερό πόσα πράγματα χάνουμε ή παραλείπουμε να ασχοληθούμε και, όταν τελικά ασχοληθούμε, κλαίμε για τα χαμένα χρόνια.

Το Prey το είχα αγοράσει λίγο μετά την κυκλοφορία του και προσπάθησα να το παίξω στο τότε PC μου (i5 2500k, radeon 7870), μόνο για να καταλάβω ότι το μηχάνημα παραείναι αργό για να το σηκώσει αξιοπρεπώς. Το παράτησα λοιπόν στα πρώτα 1-2 λεπτά και είπα θα ασχοληθώ ξανά μετά την αναβάθμιση. Φυσικά δεν το έκανα ποτέ.

Πριν από κανένα μήνα μου το θύμισε ένας φίλος και είπα να του ρίξω μια ματιά. Πέρα από τη σχεδόν σοκαριστική εισαγωγή, μάλλον την καλύτερη πλήρως playable εισαγωγή που έχω συναντήσει ποτέ, το level design και οι μηχανισμοί με κράτησαν λες και είμαι πρωτάρης στα παιχνίδια. Μπορεί να ξεχνάω, αλλά δεν θυμάμαι παιχνίδι που να δένει τόσο καλά τη δράση και τη μουσική σε μία συγκεκριμένη, σχετικά random και όχι τόσο scripted, στιγμή. Αναφέρομαι εκεί που παίζει το "semi sacred geometry", όσοι το έχετε παίξει θα καταλάβατε ποιο σημείο εννοώ!..

Πόσο παραγνωρισμένο παιχνίδι, εύκολα δίπλα στα Bioshock. Δεν τα φτιάχνουν πια έτσι.

 

ΥΓ. Ίσως θα έπρεπε να το γράψω στο θέμα "Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε", αλλά καλύτερα να ξεθάψω ένα αρχαίο θέμα, ώστε να το δουν και άλλοι που δεν το έχουν παίξει, να διαβάσουν τα σχόλια όσων το έχουν παίξει και να ψηθούν να το παίξουν.

Το Prey (2017) νομίζω πως έχει μπει ήδη στο πάνθεο των πολύ καλών παιχνιδιών. Ότι και να πεις για αυτό το παιχνίδι είναι λίγο. 

Μοναδικά αρνητικά του το αδιάφορο expansion και τα κάπως outdated γραφικά του ακόμα και για το 2017. Άνετα παίρνει ένα 9/10.

Όχι σαν τις σαβούρες με  "ΑΡ ΤΙ ΕΞ" που κυκλοφορούν σήμερα. Αλλά αφού μόνο γραφικά θέλουν οι σημερινοί "gamers"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, _Theo_ είπε

Το Prey (2017) νομίζω πως έχει μπει ήδη στο πάνθεο των πολύ καλών παιχνιδιών. Ότι και να πεις για αυτό το παιχνίδι είναι λίγο. 

Μοναδικά αρνητικά του το αδιάφορο expansion και τα κάπως outdated γραφικά του ακόμα και για το 2017. Άνετα παίρνει ένα 9/10.

Όχι σαν τις σαβούρες με  "ΑΡ ΤΙ ΕΞ" που κυκλοφορούν σήμερα. Αλλά αφού μόνο γραφικά θέλουν οι σημερινοί "gamers"...

Τα γραφικά του όντως δεν ήταν στην αιχμή ακόμη και για τότε. αλλά για εμένα ήδη από αρκετά νωρίτερα, ίσως από το 2013, τα γραφικά των fps ήταν πια good enough για να ενισχύουν την ατμόσφαιρα και να μην χρειάζεται να φανταζόμαστε και πάρα πολλά. Τώρα το αν η φωτιά θα αντανακλά πάνω στο μέταλλο ή αν η σταγόνα θα κυλάει  randomly προς τα κάτω, ε δεν πεθαίνω κιόλας.

Ας καταφέρει κάποιος dev σήμερα να με αφήσει με τα γραφικά του με ανοιχτό το στόμα όπως με άφησε όχι μία αλλά δύο φορές η Arkane με την πλοκή του Prey στην πρώτη του κιόλας ώρα!..

Επεξ/σία από Voodooman
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ίσως μικρό ψεγάδι για το παιχνίδι ότι από ένα σημείο και μετά ο χαρακτήρας με "σωστή" ανάπτυξη παρά ήταν overpowered.

Και μερικά difficulty spikes εάν θυμάμαι σωστά (να τρέχω σε ένα ασανσέρ και σε μηδέν βαρύτητα θυμάμαι αμυδρά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...