Προς το περιεχόμενο

Prey [2017]


Alithinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 6 μήνες μετά...
  • Απαντ. 331
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ό,τι καλύτερο βγήκε σε αυτή τη γενιά σε Bioshock χωρίς να είναι Bioshock και σε Fallout χωρίς να είναι Fallout. Μακάρι να δουλεύουν σε ένα sequel ή σε ένα νέο IP οι παλικαράδες της Arkane.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, lebron15 είπε

Ό,τι καλύτερο βγήκε σε αυτή τη γενιά σε Bioshock χωρίς να είναι Bioshock και σε Fallout χωρίς να είναι Fallout. Μακάρι να δουλεύουν σε ένα sequel ή σε ένα νέο IP οι παλικαράδες της Arkane.

Βασικά για sequel ακούγεται τίποτα? Τελείωνε πολύ ενδιαφέρων το πρώτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/1/2020 στις 10:18 ΜΜ, mike299 είπε

Βασικά για sequel ακούγεται τίποτα? Τελείωνε πολύ ενδιαφέρων το πρώτο

Δεν νομίζω ότι θες. Ο founder και αν δεν κάνω λάθος και αλλα μελoι έχουν φύγει από την Arkane/Bethesda και κάναν δίκια τους εταιρία την Wolfeye που βγάζει το Weird West. Αμφιβάλλω να δούμε ξανά καλο game ειδικά όσο είναι στην Bethesda. Φυσικά το Deathloop φαίνεται ενδιαφέρον αλλα δεν έχουμε δει τίποτα από gameplay. Καλύτερα να κάνουν κάνα remake από κάνα παλιό, Dark Messiah ας πούμε.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Το PSI meter το χρησιμοποιώ μόνο για το Combat Focus, δεν χρησιμοποιώ καμιά PSI δύναμη. Με combat focus , maxed out shotgun + crit module κλαίνε μέχρι και τα Nightmares ;D Θα επενδύσω σε sneak attacks στα σίγουρα να σώζω πυρομαχικά αλλά φαντάζομαι εάν το επιτρέπει ο τύπος του εχθρού, μπαίνω και με την αγαπητη και πιστή σκύλα (wrench), μιας και κάνει πάρα πολύ ζημιά όταν το αναβαθμίσεις :)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, seithan είπε

Το PSI meter το χρησιμοποιώ μόνο για το Combat Focus, δεν χρησιμοποιώ καμιά PSI δύναμη. Με combat focus , maxed out shotgun + crit module κλαίνε μέχρι και τα Nightmares ;D Θα επενδύσω σε sneak attacks στα σίγουρα να σώζω πυρομαχικά αλλά φαντάζομαι εάν το επιτρέπει ο τύπος του εχθρού, μπαίνω και με την αγαπητη και πιστή σκύλα (wrench), μιας και κάνει πάρα πολύ ζημιά όταν το αναβαθμίσεις :)

 

Το παιχνίδι με max out τις ανθρώπινες δυνάμεις (μπορεί να γίνει αυτό εύκολα) είναι βόλτα στην παιδική χαρά (ίσως ένα από τα ελαττώματα του).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα έλεγα περίπου από το μισό και μετά άρχισε ο Μόργκαν να δείχνει δόντια.

 

Θα έλεγα οτι είναι τόσο, όσο. Εάν έχεις βίτσια υπάρχουν διάφορες δυσκολίες για όλα τα γούστα ;)

Επεξ/σία από seithan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Enjoy it όσο μπορείς γιατί άλλο τόσο καλο game από την Arkane μάλλον δεν θα ξανά δούμε. :(

 

Δυστυχώς φαίνεται με τα μέχρι τώρα δεδομένα να ισχύει αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι είστε λίγο αυστηροί. Οκ το death loop δεν ήταν κατι το ιδιαίτερο αλλά προσπάθησε να κάνει κάτι πρωτότυπο και καινοτόμο. Δεν διαμαρτυρόμαστε ότι συνέχεια βγαίνουν τα ίδια και τα ίδια βαρετά παιχνίδια? Έχουμε μπουχτισει στα assassin creed, call of duty κτλ.

Προτιμώ να γίνονται νέες προσπάθειες με μέτρια αποτελέσματα παρά άρτια ξανά από τα ίδια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κολλάω σε εταιρείες και φανέλες. Μπράβο στην Arcane για το δημιούργημα της, ναι εχει βάθος στο gameplay, στο στορυ, σε όλα. Έχει κ το diversity αλλά διακριτικά.

Δυστυχώς το 2022 δεν είναι '16-'17 όπου οι τάσεις ήταν πιο ήπιες.. 

 

Μετά από το Prey με βλέπω για Bioshock. Το επιθύμισα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...