Προς το περιεχόμενο

Τι γνώμη έχετε για τα προσθετικά καυσίμου-λαδιού;


billspeed

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, definitio είπε

Εχω διαβάσει καλά λόγια για τα συγκεκριμένα λάδια...προχθές έκανα το ετήσιο σέρβις και ψηνόμουν να αγοράσω ο ίδιος το λάδι που ήθελα κ να τους το πάω, αλλά καθότι πρόκειται για εξειδικευμένο-εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ντράπηκα εν τέλει να τους υποδείξω τί να βάλουν...

Motul 4100 φέτος και βλέπουμε...Repsol Elite Multivalvulas πέρυσι...μειώθηκε η κατανάλωση λαδιού στα 300μλ/1000χλμ από 330μλ/1000χλμ με τα Motul που είχα βάλει πρόπερσι, αλλά προέκυψε / ενισχύθηκε ο θόρυβος στα ωστήρια.

Παρομοιως αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν κ περιμένω, αφού κάψει λίγο λάδια/μειωθεί η χωρητικότητα με τα πρώτα 1000-2000χλμ, να συμπληρώσω αυτό το πρόσθετο των 300μλ

https://www.skroutz.gr/s/13515161/Liqui-Moly-Hydraulic-Lifter-Additive-Prostheto-Ladiou-300ml.html

https://www.liqui-moly.com/el/gr/hydraulic-lifter-additive-p000004.html

Ό,τι έχω δει / διαβάσει μέχρι στιγμής είναι θετικό από εμπειρίες χρηστών, αλλά δεν έχω δει ακόμη κάποια δοκιμή/μέτρηση όπως στα βίντεο του Project Farm, που δοκιμάζει τέτοια πρόσθετα λαδιών συχνά.

https://www.youtube.com/@ProjectFarm/featured

Αν δεν κάνει δουλειά, θα δοκιμάσω και το αντίστοιχο προϊόν της Bardahl, που έχει επίσης ποιοτικά προϊόντα κι αν δεν δω κι εκεί χαΐρι, τότε αλλαγή λαδιών κάθε 6μηνο ίσως και κάποιος καθαρισμός στην επόμενη αλλαγή ιμάντα.

https://www.skroutz.gr/s/40599659/Bardahl-Prostheto-Katharistiko-Ydraylikon-Ostirion-300ml.html

https://english.bardahl.fr/en-us/our-products/automotive/additives/engine-oil/hydraulic-valve-lifters

Αυτό που επισυναπτεις είναι για υδραυλικά ωστηρια . Το έριξα σε Opel Corsa c . .

Γενικά mazda 3 και 6 από 2003 έως 2007 μερικοί κινητήρες οι L8 ( είχε το 6αρι που είχα ) τσίμπαγε λάδι από τσιμουχακια βαλβίδων.

Αυτό είχα ρίξει στο Mazda 6 αλλά όπως έγραψε ήδη είχε πάρει τη κατηφόρα το μοτέρ κατανάλωνε λάδι . Παρόλο που η συμπίεση του ήταν άριστη .Ήταν καθαρά από τσιμουχακια βαλβίδων και ελατήρια . Αλλά το έδωσα , πήγα σε Volvo V40 d2.

Liqui Moly Motor Clean Καθαριστικό Κινητήρα . Δες το και διάβασε τις οδηγίες του . 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, meletis_m said:

Αυτό που επισυναπτεις είναι για υδραυλικά ωστηρια . Το έριξα σε Opel Corsa c . .

Γενικά mazda 3 και 6 από 2003 έως 2007 μερικοί κινητήρες οι L8 ( είχε το 6αρι που είχα ) τσίμπαγε λάδι από τσιμουχακια βαλβίδων.

Αυτό είχα ρίξει στο Mazda 6 αλλά όπως έγραψε ήδη είχε πάρει τη κατηφόρα το μοτέρ κατανάλωνε λάδι . Παρόλο που η συμπίεση του ήταν άριστη .Ήταν καθαρά από τσιμουχακια βαλβίδων και ελατήρια . Αλλά το έδωσα , πήγα σε Volvo V40 d2.

Liqui Moly Motor Clean Καθαριστικό Κινητήρα . Δες το και διάβασε τις οδηγίες του . 

 

 

Σαφώς, σε υδραυλικά ωστήρια αναφέρομαι, για το δικό μου αμάξι (Alfa 156 1.6)

Η κατανάλωση λαδιού, 300-330μλ / 1000 χιλιόμετρα, στα 252Κ διανυθέντα χιλιόμετρα της μηχανής, θεωρώ πως είναι αποδεκτή (κάποια καίνε τόσο και περισσότερο από εργοστάσιο).

Πιθανότατα κι εδώ η κατανάλωση σε τσιμουχάκια οφείλεται, θα γίνουν στην επόμενη αλλαγή ιμάντα κτλ

Τί διαφορά έχει το Motor Clean από το Engine Flush Plus και το Pro-Line Engine Flush της Liqui Moly;

https://www.liqui-moly.com/el/gr/motor-clean-p000008.html#1883

https://www.liqui-moly.com/el/gr/engine-flush-plus-p003601.html#2657

https://www.liqui-moly.com/el/gr/pro-line-engine-flush-p000065.html#2427

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, definitio είπε

Σαφώς, σε υδραυλικά ωστήρια αναφέρομαι, για το δικό μου αμάξι (Alfa 156 1.6)

Η κατανάλωση λαδιού, 300-330μλ / 1000 χιλιόμετρα, στα 252Κ διανυθέντα χιλιόμετρα της μηχανής, θεωρώ πως είναι αποδεκτή (κάποια καίνε τόσο και περισσότερο από εργοστάσιο).

Πιθανότατα κι εδώ η κατανάλωση σε τσιμουχάκια οφείλεται, θα γίνουν στην επόμενη αλλαγή ιμάντα κτλ

Τί διαφορά έχει το Motor Clean από το Engine Flush Plus και το Pro-Line Engine Flush της Liqui Moly;

https://www.liqui-moly.com/el/gr/motor-clean-p000008.html#1883

https://www.liqui-moly.com/el/gr/engine-flush-plus-p003601.html#2657

https://www.liqui-moly.com/el/gr/pro-line-engine-flush-p000065.html#2427

 

Δε ξέρω τις διαφορές μεταξύ τους  . Εσένα είναι σίγουρα ωστηρια ; ή και η καδένα ; Γιατί εγώ καδένα έχω αλλάξει .

Πάντως το πρόσθετο το έριξα σε φρέσκα χρησιμοποιημένα λάδια 2000 χιλιόμετρα . Μου είπε και το μαγαζί δε υπάρχει θέμα .(για τα ωστηρια ) όχι της εσωτερικής πλύσης . Μη γίνει μπέρδεμα .

Μέχρι στιγμής από τη προηγούμενη εβδομάδα έχει κάνει 600 χιλιόμετρα και έχει σταματήσει ο θόρυβος κατά τη πρωινή εκκίνηση . Εγώ σκέφτομαι στη επόμενη αλλαγή να δοκιμάσω μαζί και το Liqui Moly Ceratec ή της Motorkote . Αντιτριβικο . Το Opel έχει 230,000+ Αλλαγές λαδιών γίνονται κάθε 3 μήνες λόγω χιλιομετρων πλέον . (Ανά 7500-8500 /αλλαγές )

 

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, meletis_m said:

Δε ξέρω τις διαφορές μεταξύ τους  . Εσένα είναι σίγουρα ωστηρια ; ή και η καδένα ; Γιατί εγώ καδένα έχω αλλάξει .

Πάντως το πρόσθετο το έριξα σε φρέσκα χρησιμοποιημένα λάδια 2000 χιλιόμετρα . Μου είπε και το μαγαζί δε υπάρχει θέμα .(για τα ωστηρια ) όχι της εσωτερικής πλύσης . Μη γίνει μπέρδεμα .

Μέχρι στιγμής από τη προηγούμενη εβδομάδα έχει κάνει 600 χιλιόμετρα και έχει σταματήσει ο θόρυβος κατά τη πρωινή εκκίνηση . Εγώ σκέφτομαι στη επόμενη αλλαγή να δοκιμάσω μαζί και το Liqui Moly Ceratec ή της Motorkote . Αντιτριβικο . Το Opel έχει 230,000+ Αλλαγές λαδιών γίνονται κάθε 3 μήνες λόγω χιλιομετρων πλέον . (Ανά 7500-8500 /αλλαγές )

 

To δικό μου αυτοκίνητο έχει ιμάντα. Τα υδραυλικά ωστήρια ακούγονταν περισσότερο λίγους μήνες μετά τη περσινή αλλαγή λαδιών.
...από εμπειρίες χρηστών όσον αφορά το πρόσθετο για τα ωστήρια της Liqui Moly, μόνο θετικές έχω συναντήσει μέχρι στιγμής...

Για το Ceratec είχα δει ένα τεστ πρόσφατα από το προαναφερθέν κανάλι ΥΤ, Project Farm, δεν θα έλεγα πως τα αποτελεσματα ήταν εντυπωσιακά.

 

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν είχα πολύ ευχάριστη εμπειρία με το Cera-Tec. Το έβαλα μία φορά, ενώ το αυτοκίνητο δεν έκαιγε ποτέ λάδι, και λίίίγο πριν τις 10Κ (που αλλάζω λάδια) βγάζει το αυτοκίνητο ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού. Ουπς; Σταματάω, συμπληρώνω, φεύγω (είχε χάσει ~300 ml). Αλλάζω λάδια μετά από καμιά 'βδομάδα, ξαναβάζοντας αντιτριβικό. Κάπου στις 8Κ ελέγχω μόνος μου και βλέπω χαμηλούτσικη στάθμη (πήρε πάλι ~200 ml). Τρίτη αλλαγή, πλέον χωρίς το αντιτριβικό, και δε ξανάκαψε σταγόνα.

:huh:

Φαίνεται ότι για «κάποιο» λόγο δε του "ταιριάζει", ή δε ξέρω τι άλλο. Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι η κατανάλωση ξεκινάει μετά από αρκετές χιλιάδες χλμ και όχι κατευθείαν. Ψιλιάζομαι βέβαια μήπως μετά από αυτά τα χλμ χάνει το αντιτριβικό τις ιδιότητές του, και καίγεται το ίδιο το αντιτριβικό αντί για λάδι; Διότι η απώλεια σε όγκο και τις δύο φορές ήταν χοντρικά όσο το αντιτριβικό που μπήκε.

Την επόμενη 'βδομάδα έχω λιπαντικό service, αλλά μαντέψτε ΤΙ δε θα βάλω έξτρα; :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μερικές φορές αυτά τα πρόσθετα μπορεί να κάνουν την ειδική δουλειά για την οποία τα θες, αλλά να επηρεάζουν γενικότερα την απόδοση του λαδιού.

Αυτό παρατηρήθηκε σε δοκιμές και με τα πρόσθετα λαδιού για επαναφορά τσιμουχών / μείωση διαρροών...για την ακρίβεια, όσο καλύτερα απέδιδαν στον ειδικό σκοπό τους, τόσο πιο αρνητικά επηρέαζαν τις ιδιότητες του λαδιού στο οποίο είχαν προστεθεί...

 

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Haldol είπε

Εγώ δεν είχα πολύ ευχάριστη εμπειρία με το Cera-Tec. Το έβαλα μία φορά, ενώ το αυτοκίνητο δεν έκαιγε ποτέ λάδι, και λίίίγο πριν τις 10Κ (που αλλάζω λάδια) βγάζει το αυτοκίνητο ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού. Ουπς; Σταματάω, συμπληρώνω, φεύγω (είχε χάσει ~300 ml). Αλλάζω λάδια μετά από καμιά 'βδομάδα, ξαναβάζοντας αντιτριβικό. Κάπου στις 8Κ ελέγχω μόνος μου και βλέπω χαμηλούτσικη στάθμη (πήρε πάλι ~200 ml). Τρίτη αλλαγή, πλέον χωρίς το αντιτριβικό, και δε ξανάκαψε σταγόνα.

:huh:

Φαίνεται ότι για «κάποιο» λόγο δε του "ταιριάζει", ή δε ξέρω τι άλλο. Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι η κατανάλωση ξεκινάει μετά από αρκετές χιλιάδες χλμ και όχι κατευθείαν. Ψιλιάζομαι βέβαια μήπως μετά από αυτά τα χλμ χάνει το αντιτριβικό τις ιδιότητές του, και καίγεται το ίδιο το αντιτριβικό αντί για λάδι; Διότι η απώλεια σε όγκο και τις δύο φορές ήταν χοντρικά όσο το αντιτριβικό που μπήκε.

Την επόμενη 'βδομάδα έχω λιπαντικό service, αλλά μαντέψτε ΤΙ δε θα βάλω έξτρα; :P

Οπότε να το έχω υπ όψιν με έβαλες σε έννοια . Εμένα συνήθως μετά τις 5000 ζητάει λάδι . Έχει και τα χιλιόμετρα του 230,000+ . Και έλεγα στη επόμενη αλλαγή να χρησιμοποιηθεί ceratec ή Motorkote .

Αλλάζω κάθε 7500-8000

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πρόσθετα την μεγαλύτερη ζημιά την κάνουν σε φλάντζες και τσιμούχες. 

Μην ψάχνετε μεγαλύτερους μπελάδες. Τώρα αν μιλάμε για αμάξι που καίει λίτρο στα 1000 χλμ τότε οι δοκιμές δεν πρόκειται να κάνουν μεγαλύτερο κακό από αυτό που έχει γίνει ήδη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, liakinen said:

Τα πρόσθετα την μεγαλύτερη ζημιά την κάνουν σε φλάντζες και τσιμούχες. 

Μην ψάχνετε μεγαλύτερους μπελάδες. Τώρα αν μιλάμε για αμάξι που καίει λίτρο στα 1000 χλμ τότε οι δοκιμές δεν πρόκειται να κάνουν μεγαλύτερο κακό από αυτό που έχει γίνει ήδη. 

Γενικά τα πρόσθετα ή καποια συγκεκριμενα πχ καθαριστικά μηχανής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, definitio είπε

Γενικά τα πρόσθετα ή καποια συγκεκριμενα πχ καθαριστικά μηχανής;

Για τα καθαριστικά που πλένουν την μηχανή και μειώνουν την κατανάλωση λαδιού αναφερόμουν. 

Για τα πρόσθετα δεν έχω διαβάσει / ακούσει κάτι αρνητικό πέραν ότι μπορεί να μην προσφέρουν τίποτα σε κάποιες περιπτώσεις. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/11/2023 στις 7:37 ΜΜ, liakinen είπε

1.5 λίτρο στις 10000 χλμ σε αυτοκίνητο Mazda (τα περισσότερα αυτής της γενιάς τσιμπάνε μετά από αρκετά χλμ) με τα χλμ που έχει είναι μια χαρά. Απλά συμπλήρωσε και μην ασχολείσαι με καθαριστικά κτλ και φυσικά με άνοιγμα κινητήρα. Συνήθως καπάκι ανοίγει όταν φτάσει να καίει το αμάξι 1L στα 1000 ή όταν κάψει φλάντζα. 

Λάδια βάζεις αυτά που λέει ο κατασκευαστής και μόνο. Όποιος σου λέει για 10W40 και άλλες τέτοιες μαλ@κίες, απλά μην ξαναπάς. 

Λάδια που μειώνουν την κατανάλωση είναι τα Valvoline Max Life (κόκκινο μπουκάλι). 

Μπορεις να μου πεις αν ξερεις, αν οντως αξιζει το ανοιγμα καπακιου κλπ;

Ποσα χιλιομετρα θα παει μετα το μοτερ χωρις προβλημα;

Ο μαστορας μιλησε για ενα κοστος καπου στα 800-1000 ευρω.

Θα βγαλει αλλες 50 χιλ. χλμ μετα; Η δεν αξιζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Diophantus 

Το αμάξι σου είναι μια χαρά μην ασχολείσαι. Δεν καίει μεγάλη ποσότητα και αν τραβάει "κανονικά" δεν χρειάζεται τίποτα. Συμπλήρωμα μία στο τόσο και είσαι εντάξει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αγοράσει εδώ και λίγο καιρό το Liqui Moly Cera Tec , διαβάζοντας τις κριτικές , για να μειώσω κυρίως τον ήχο στο ρελαντί (3κύλινδρο) , δεν έχω πάρει την απόφαση να το χρησιμοποιήσω 😎

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Diophantus είπε

Μπορεις να μου πεις αν ξερεις, αν οντως αξιζει το ανοιγμα καπακιου κλπ;

Ποσα χιλιομετρα θα παει μετα το μοτερ χωρις προβλημα;

Ο μαστορας μιλησε για ενα κοστος καπου στα 800-1000 ευρω.

Θα βγαλει αλλες 50 χιλ. χλμ μετα; Η δεν αξιζει;

Tόσο θα πήγαινε και εμένα σε Mazda 6 ~ η επισκευή. Είχε φτάσει να καίει 1λτ/1000 και λάδωνε και τα μπουζί .

Δε ασχολήθηκα γιατι είχα σκοπό να πάω σε κάτι πιο καινούργιο . 

Εφόσον γίνουν σωστές μετρήσεις (ρεκτιφιέ ) και σωστή εργασία δε νομίζω να έχεις θέματα .

Εάν έχεις χιλιόμετρα οπωσδήποτε έλεγχο και στο κύκλωμα ψύξης και ειδικά και στα κολλάρα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...