Προς το περιεχόμενο

Τι γνώμη έχετε για τα προσθετικά καυσίμου-λαδιού;


billspeed

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Motorkote θέλω να δοκιμάσω κάποια στιγμή.

 

 

Υπάρχουν αρκετοί που λένε στο youtube ότι περιέχει χλώριο μέσα και δεν είναι κ ότι καλύτερο για την μηχανή. Εκείνη πάντως η αηδία που τεστάρουν τη λίπανση, ούτε θερμοκρασίες μηχανής έχει ούτε τις συνθήκες ενός κινητήρα. Εγώ μόνο που έχει την υποψία για χλώριο, δε θα το έβαζα μέσα στον κινητήρα, εκτός κι δεν το είχα ως βασικό όχημα και ήθελα να κάνω πειράματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο που έχω χρησιμοποιήσει είναι καθαριστικό για μπεκ της STP. Δεν έκανε τίποτα. Μετά το πήγα συνεργείο για καθαρισμό με υπερήχους μέσα σε βενζίνη. Ούτε αυτό μας έσωσε. Μετά άλλαξα μπεκ. :P

 

Ο κολλητός έχει χρησιμοποιήσει στο παλιό του scooter προσθετικό οκτανίων του... Jumbo. Μου έχει πει ότι έκανε καλή δουλειά. Εγώ πάντως δε θα το 'βαζα το συγκεκριμένο ματζούνι στο αμάξι μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μετά από συμβουλή φίλου εμπιστου  μηχανικού ,βάζω εδώ κ 6 χρόνια τό injector cleaning τής wynns , τό ρίχνω μέσα στό ντεπόζιτο τής βενζίνης , θέλει ομως  20 πόντους λάστιχο ποτίσματος κ πάνω του  προσαρμοσμένο χωνί γιά νά μπαίνει στήν εισοδο τού ρεζερβουάρ κάθε 4000 χλμ κ ΜΟΝΟ  οταν τήν ιδια η  τήν επόμενη ημέρα θά κάνω ταξίδι στήν εθνική ,εχω μείνει παρα πολύ ευχαριστημένος από δύναμη κινητήρα  κατανάλωση αλλά κ ο κινητήρας ακούγεται νά δουλεύει πιό αθόρυβα πιό στρωτά .. αν τό βάλεις κ κινείσαι μέσα στήν πόλη δέν καταλαβαίνεις καμμιά διαφορά ... τό αγοράζω από λαμπριανίδη στά 5 euro , προσοχή μόνο γιατί υπάρχει συσκευασία κ  γιά βενζίνη κ γιά πετρέλαιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπάρχει και ένας δεύτερος τρόπος να καθαρίσεις γρηγορότερα τον κινητήρα, αν φυσικά όντως αυτά τα χημικά καθαρίζουν τίποτα. υπήρχε ένα προϊόν στις Η.Π.Α. που λεγόταν seafome. αυτό το έβαζες στην εισαγωγή αέρα και έβγαινε από πίσω ένα ντουμάνι για κανένα λεπτο συνεχόμενο. μετά πήγαινες μία βολτα για καμιά 15αριά χλμ, ψιλογρήγορα, και τέλος αλλαγή λαδιών. έτσι λοιπόν κάποιοι έκαναν το ίδιο με το κόκκινο της redex. λίγο στην εισαγωγή αέρα. φουλ νοτουμάνι πίσω στην εξάτιμηιαση για κανένα 2 λεπτο αυτή τη φορά και μετά αλλαγή λαδιών. δεν ξέρω αν παρατήρησαν κάποια διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα. μερικοί πάντως το κάνουν όταν είναι ο καιρός να αλλα΄ξουν λάδια. καθαρίζουν το κινητήρα έτσι και μετά αλλάζουν λάδια.

γενική πάντως ομολογία έχω δει και για την καθαρή άνυδρη ασετόνη. υποτίθεται εξοικονομεί βενζίνη και κρατάει όλον τον κινητήρα καθαρό. μερικοί λένε πως έχουν τσεκάρει όλον τον κινητήρα και παραμένει πεντακάθαρος από τη χρήση της. η συνήθης αναλογία έιναι 3ml ανά λίτρο ντεποζίτου. υπάρχει και ολόκληρο session από πραγματικές καταθεσεις χρηστών στο gtc forυm. μερικοί λένε πως τη δεκαετία του 60 ήταν σύνηθες να βάζουν ασετόνη στα ντεπόζιτα των αγωνιστικών αυτοκινήτων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπάρχει και ένας δεύτερος τρόπος να καθαρίσεις γρηγορότερα τον κινητήρα, αν φυσικά όντως αυτά τα χημικά καθαρίζουν τίποτα. υπήρχε ένα προϊόν στις Η.Π.Α. που λεγόταν seafome. αυτό το έβαζες στην εισαγωγή αέρα και έβγαινε από πίσω ένα ντουμάνι για κανένα λεπτο συνεχόμενο. μετά πήγαινες μία βολτα για καμιά 15αριά χλμ, ψιλογρήγορα, και τέλος αλλαγή λαδιών. έτσι λοιπόν κάποιοι έκαναν το ίδιο με το κόκκινο της redex. λίγο στην εισαγωγή αέρα. φουλ νοτουμάνι πίσω στην εξάτιμηιαση για κανένα 2 λεπτο αυτή τη φορά και μετά αλλαγή λαδιών. δεν ξέρω αν παρατήρησαν κάποια διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα. μερικοί πάντως το κάνουν όταν είναι ο καιρός να αλλα΄ξουν λάδια. καθαρίζουν το κινητήρα έτσι και μετά αλλάζουν λάδια.

γενική πάντως ομολογία έχω δει και για την καθαρή άνυδρη ασετόνη. υποτίθεται εξοικονομεί βενζίνη και κρατάει όλον τον κινητήρα καθαρό. μερικοί λένε πως έχουν τσεκάρει όλον τον κινητήρα και παραμένει πεντακάθαρος από τη χρήση της. η συνήθης αναλογία έιναι 3ml ανά λίτρο ντεποζίτου. υπάρχει και ολόκληρο session από πραγματικές καταθεσεις χρηστών στο gtc forυm. μερικοί λένε πως τη δεκαετία του 60 ήταν σύνηθες να βάζουν ασετόνη στα ντεπόζιτα των αγωνιστικών αυτοκινήτων. 

 

Τα σωληνάκια έχεις ιδεά τι τα κάνει το ασετόν; Τα ξεσκίζει. Εγώ αυτό το νήμα το gtc δε το πιστεύω για κανένα λόγω εκτός κι αν όλοι που μιλούν είναι από τις ΗΠΑ που τα καύσιμα τους έχουν αιθανόλη μέσα σε μεγάλο ποσοστό επομένως και τα συστήματα τροφοδοσίας είναι ενισχυμένα για να μη παθαίνουν φθορές. Το πιο απλό που μπορεί να κάνει το ασετόν ή τολουόλιο (τριμεθυλοξυλοβενζόλιο) είναι να τρώει τα σωληνάκια κ τα κομματάκια που φεύγουν να βουλώσουν τα φίλτρα και την αντλία βενζίνης. Εγώ δε θα έβαζα μέσα τέτοιες μαλακίες. Καλύτερο το seafoam, ή τα εκάστοτε καθαριστικά της wurth για προληπτική χρήση να διατηρούνται τα μπεκ καθαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σωληνάκια έχεις ιδεά τι τα κάνει το ασετόν; Τα ξεσκίζει. Εγώ αυτό το νήμα το gtc δε το πιστεύω για κανένα λόγω εκτός κι αν όλοι που μιλούν είναι από τις ΗΠΑ που τα καύσιμα τους έχουν αιθανόλη μέσα σε μεγάλο ποσοστό επομένως και τα συστήματα τροφοδοσίας είναι ενισχυμένα για να μη παθαίνουν φθορές. Το πιο απλό που μπορεί να κάνει το ασετόν ή τολουόλιο (τριμεθυλοξυλοβενζόλιο) είναι να τρώει τα σωληνάκια κ τα κομματάκια που φεύγουν να βουλώσουν τα φίλτρα και την αντλία βενζίνης. Εγώ δε θα έβαζα μέσα τέτοιες μαλακίες. Καλύτερο το seafoam, ή τα εκάστοτε καθαριστικά της wurth για προληπτική χρήση να διατηρούνται τα μπεκ καθαρά.

αυτό το debate το έχω δει και στο gtc πολλές φορές. οι υπέρμαχοι της θεωρίας της ακετόνης λένε πως τα σωληνάκια του αυτοκινήτου δεν είναι από pvc ούτε από pc-abs αλλά από άλλο υλικό αδρανές σε αυτήν. μάλιστα έχουν αφήσει για εβδομάδες λαστιχένια σωληνάκια μέσα σε ακετόνη για να δουν αν σε μεγάλης διάρκεια έκθeση θα κάνει κάτι. ισχυρίζονται πvς δεν έκανε. ορισμένοι αντιπαραβάλλουν , για να ενισχύσουν την πεποίθηση του ασφαλούς της υπόθεσης, πως πρόκειται για διαλυμένα 120ml μεγιστο σε 50 λίτρα βενζίνης. Γενικώς δεν το έχω δοκιμάσει (ακόμη!) αλλά από αυτά που διαβάζω μέσα στο διαδίκτυο (η αλήθεια είναι πως δεν έχω βρει κάτι αρνητικό μέχρι τώρα) ψήνομαι πολύ να το δοκιμάσω. και εγώ το φοβάμαι να σου πω την αλήθεια λόγω του ότι είναι ισχυρό διαβρωτικό αλλά από την άλλη βλέπεις τα φτηνιάρικα πλαστικά μπουκαλάκια των φαρμακείων να είναι εντελώς αδρανή στην ακετόνη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγώ το φοβάμαι να σου πω την αλήθεια λόγω του ότι είναι ισχυρό διαβρωτικό αλλά από την άλλη βλέπεις τα φτηνιάρικα πλαστικά μπουκαλάκια των φαρμακείων να είναι εντελώς αδρανή στην ακετόνη. 

 

Δεν έχει σχέση το κόστος (φτηνιάρικο ή μη) αλλά το υλικό. Ορισμένα πλαστικά τα λιώνει σε δευτερόλεπτα. Άλλα απλά τα τρώει. Και σε άλλα δε κάνει τίποτα. Εγώ παλιότερα που είχα χλωροφόρμιο (για κατασκευές, όχι απαγωγές  :mrgreen:) σε μπουκαλάκια φαρμακείου, πάλι δεν ένιωθαν τίποτα. Αλλά έτσι και ακούμπαγε πλαστικό ποτηράκι, ή plexi-glass, έλιωναν και γίνονταν νεράκι σε δευτερόλεπτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά τα καθαριστικά/πρόσθετα προσφέρουν ελάχιστα ή κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Κάποτε, τη δεκαετία του 60 κάτι προσέφεραν ορισμένα αλλά όχι πια. Το μόνο που ενίοτε έχει νόημα είναι αντιμικροβιακά στο biodiesel, αλλά νομίζω πως δεν έχουμε και πολύ τέτοιο στην Ελλάδα. (κυριολεκτικά μπορεί να πιάσει μούχλα).

Για τα μπεκ το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βρείτε ένα καλό βενζινάδικο που να καθαρίζει τις δεξαμενές του.

 

Ειδικά για το motorkote (ορίτζιναλ...γιατί λέει υπάρχει και μαιμου λολ!) μην το βάλετε! Είναι άκρως διαβρωτικό. Θα δείτε βραχυχρόνια διαφορά αλλά μετά λίγες δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα θα την κάνει τη ζημιά του και αυτή θα γίνει σταδιακά οπότε δε θα την καταλάβετε εύκολα.

Έχουν σελίδα στο facebook και όταν τους έστειλα ερώτημα για το αν έχουν χλώριο στη σύνθεση δεν μου απάντησαν! Αλλά από ότι θυμάμαι έχει αποδειχτεί με χημική ανάλυση ότι βάζουν χλώριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...