Architekt Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 κ καπως ετσι, του χωνεις και μια κυψελη καυσιμου, μιας που εχεις χωρο, και σου λυθηκαν ολα τα προβληματα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgoslouk Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Φαντάσου πως θα πηγαίνει στο δρόμο. Ανηφόρα δεν θα μπορεί να ανεβεί φορτωμένο. Κοιτάξτε γύρω σας όταν ταξιδεύετε. Αν δείτε τράκτορα Mercedes να κυκλοφορεί είναι είδηση. Volvo - Scania κυριαρχούν.Στην ανηφόρα τα Mercedes μουλαρώνουν γι' αυτό και δεν τα προτιμούν οι επαγγελματίες. Μόνο στα χωματούργικά βλέπεις Mercedes. Δεν αγοράζουν τυχαία Volvo και Scania. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
umbrella co. Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Η συγκεκριμενη τεχνολογια (ηλεκτρικα οχηματα) τωρα τελευταια εχει αρχισει να αναπτυσσεται μαζικα. Οποτε πιστευω πως το συγκεκριμενο οχημα ειναι ενα θετικο βημα προς τα εμπρος. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Κυδωνης Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 οπως ομως και να το κανουμε οι μπαταριες ληθιου χανουν την χωρητικοτητα τους σχετικα γρηγορα....οποτε σε καμια πενταετια μπορει να χρειαζονται αλλαγμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fsbmaniac Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Οταν ερχεται η ωρα αλλαγης των μπαταριων ...ποναει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Φαντάσου πως θα πηγαίνει στο δρόμο. Ανηφόρα δεν θα μπορεί να ανεβεί φορτωμένο. Κοιτάξτε γύρω σας όταν ταξιδεύετε. Αν δείτε τράκτορα Mercedes να κυκλοφορεί είναι είδηση. Volvo - Scania κυριαρχούν.Στην ανηφόρα τα Mercedes μουλαρώνουν γι' αυτό και δεν τα προτιμούν οι επαγγελματίες. Μόνο στα χωματούργικά βλέπεις Mercedes. Δεν αγοράζουν τυχαία Volvo και Scania. Στην ανηφόρα θα πηγαίνει κομμάτια γιατί είναι ηλεκτροκίνητο. Σε αντίθεση με την μηχανή εσωτερικής κάυσεως, τα ηλεκτροκίνητα έχουν ΦΟΥΛ ΡΟΠΗ από τις 0 στροφές... 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Q-Taxys Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Ελπίζω να μπει στο επόμενο Euro Truck Simulator ! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Ωραία ή φουλ ροπή από 0 στροφές. Εντελώς κοντραδικη! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Antretng Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Πολυ μικρη αυτονομια για φορτηγο... Ειδικα αν σκεφτεις ποσες ωρες σερι οδηγουν οι φορτηγατζηδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thessgr Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Επιτέλους, να βγάλουν και οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες ηλεκτρικά βαρέα οχήματα μπας και μπορέσουμε να κοιμηθούμε με ανοιχτές μπαλκονόπορτες τα βράδια. Μας έχουν ξεκουφάνει με τους κινητήρες τους 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apollotonkosmo Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Δρομολόγια στην πόλη θα κάνει; Που θα πάει με 220 km αυτόνομια; "σχεδιάστηκε για μετακινήσεις εντός της πόλης" 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zisilis9 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Η αυτονομία δεν είναι θέμα,στις χώρες του πρώτου κόσμου τουλάχιστον θα υπάρχουν σταθμοί που θα βγάζουν τις αφόρτιστες μπαταρίες και θα βάζουν φορτισμένες έναντι χρόνου και ποσού χρημάτων σαφώς λιγότερων από το πετρέλαιο.Για αυτο και οι μπαταρίες ειναι εξωτερικά τοποθετημένες... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vste Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Χωρις διαθεση να τρολαρω: Υπαρχει καμια μελετη σχετικα με την επιβαρυνση του περιβαλλοντος απο την φορτιση των μπαταριων? Και δεν μιλαω για σημερα που τα ηλεκτροκινητα οχηματα ειναι σχετικα λιγα αλλα για οταν διατεθουν σαν μαζικο προιον. Σιγουρα ελαφρυνουν κατα πολυ την μολυνση στο αστικο περιβαλλον σε σχεση με το πετρελαιο/βενζινη, αλλα οι μπαταριες δεν φορτιζουν με αερα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Χωρις διαθεση να τρολαρω: Υπαρχει καμια μελετη σχετικα με την επιβαρυνση του περιβαλλοντος απο την φορτιση των μπαταριων? Και δεν μιλαω για σημερα που τα ηλεκτροκινητα οχηματα ειναι σχετικα λιγα αλλα για οταν διατεθουν σαν μαζικο προιον. Σιγουρα ελαφρυνουν κατα πολυ την μολυνση στο αστικο περιβαλλον σε σχεση με το πετρελαιο/βενζινη, αλλα οι μπαταριες δεν φορτιζουν με αερα... Ναι άλλα επειδή ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει απώλειες 10%-15% ενώ ο εσωτερικής καύσεως 70%-80%, χρειάζεσαι πολύ λιγότερη ενέργεια που μπορείς πιο εύκολα να την πάρεις από οικολογικές πηγές... Αλλά ακόμη και αν τις πάρεις από χημικές πηγές έχεις δύο πλεονεκτήματα: 1) Η μόλυνση είναι μακρυά από την πόλη. 2) Η απόδοση είναι πολύ καλύτερη... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rose21 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Ακομα και στα ηλεκτρικα αυτοκινητα το προβλημα ειναι ενα ...η μπαταρια ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα