Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φαντάσου πως θα πηγαίνει στο δρόμο.

Ανηφόρα δεν θα μπορεί να ανεβεί φορτωμένο.

Κοιτάξτε γύρω σας όταν ταξιδεύετε.

Αν δείτε τράκτορα Mercedes να κυκλοφορεί είναι είδηση.

Volvo - Scania κυριαρχούν.Στην ανηφόρα τα Mercedes μουλαρώνουν γι' αυτό και δεν τα προτιμούν οι επαγγελματίες.

Μόνο στα χωματούργικά βλέπεις Mercedes.

Δεν αγοράζουν τυχαία Volvo και Scania.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συγκεκριμενη τεχνολογια (ηλεκτρικα οχηματα) τωρα τελευταια εχει αρχισει να αναπτυσσεται μαζικα. Οποτε πιστευω πως το συγκεκριμενο οχημα ειναι ενα θετικο βημα προς τα εμπρος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως ομως και να το κανουμε οι μπαταριες ληθιου χανουν την χωρητικοτητα τους σχετικα γρηγορα....οποτε σε καμια πενταετια μπορει να χρειαζονται αλλαγμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάσου πως θα πηγαίνει στο δρόμο.

Ανηφόρα δεν θα μπορεί να ανεβεί φορτωμένο.

Κοιτάξτε γύρω σας όταν ταξιδεύετε.

Αν δείτε τράκτορα Mercedes να κυκλοφορεί είναι είδηση.

Volvo - Scania κυριαρχούν.Στην ανηφόρα τα Mercedes μουλαρώνουν γι' αυτό και δεν τα προτιμούν οι επαγγελματίες.

Μόνο στα χωματούργικά βλέπεις Mercedes.

Δεν αγοράζουν τυχαία Volvo και Scania.

 

Στην ανηφόρα θα πηγαίνει κομμάτια γιατί είναι ηλεκτροκίνητο.

Σε αντίθεση με την μηχανή εσωτερικής κάυσεως, τα ηλεκτροκίνητα έχουν ΦΟΥΛ ΡΟΠΗ από τις 0 στροφές...

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτέλους, να βγάλουν και οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες ηλεκτρικά βαρέα οχήματα μπας και μπορέσουμε να κοιμηθούμε με ανοιχτές μπαλκονόπορτες τα βράδια. Μας έχουν ξεκουφάνει με τους κινητήρες τους :P

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αυτονομία δεν είναι θέμα,στις χώρες του πρώτου κόσμου τουλάχιστον θα υπάρχουν σταθμοί που θα βγάζουν τις αφόρτιστες μπαταρίες και θα βάζουν φορτισμένες έναντι χρόνου και ποσού χρημάτων σαφώς λιγότερων από το πετρέλαιο.Για αυτο και οι μπαταρίες ειναι εξωτερικά τοποθετημένες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις διαθεση να τρολαρω:

 

Υπαρχει καμια μελετη σχετικα με την επιβαρυνση του περιβαλλοντος απο την φορτιση των μπαταριων? Και δεν μιλαω για σημερα που τα ηλεκτροκινητα οχηματα ειναι σχετικα λιγα αλλα για οταν διατεθουν σαν μαζικο προιον.

 

Σιγουρα ελαφρυνουν κατα πολυ την μολυνση στο αστικο περιβαλλον σε σχεση με το πετρελαιο/βενζινη, αλλα οι μπαταριες δεν φορτιζουν με αερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις διαθεση να τρολαρω:

 

Υπαρχει καμια μελετη σχετικα με την επιβαρυνση του περιβαλλοντος απο την φορτιση των μπαταριων? Και δεν μιλαω για σημερα που τα ηλεκτροκινητα οχηματα ειναι σχετικα λιγα αλλα για οταν διατεθουν σαν μαζικο προιον.

 

Σιγουρα ελαφρυνουν κατα πολυ την μολυνση στο αστικο περιβαλλον σε σχεση με το πετρελαιο/βενζινη, αλλα οι μπαταριες δεν φορτιζουν με αερα...

 

Ναι άλλα επειδή ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει απώλειες 10%-15% ενώ ο εσωτερικής καύσεως 70%-80%, χρειάζεσαι πολύ λιγότερη ενέργεια που μπορείς πιο εύκολα να την πάρεις από οικολογικές πηγές...

Αλλά ακόμη και αν τις πάρεις από χημικές πηγές έχεις δύο πλεονεκτήματα:

1) Η μόλυνση είναι μακρυά από την πόλη.

2) Η απόδοση είναι πολύ καλύτερη...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...