Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το μονο θετικο ειναι οτι οι νεκροι στον δρομο απο την ΑΘΟΡΥΒΗ νταλικα θα ειναι περιορισμενοι λογω της αστειας αυτονομιας της.

Ειλικρινα αρχιζω και πιστευω οτι τα golden boys στις θεσεις κλειδια της βιομηχανιας ειτε εχουν πλαστα πτυχια , ειτε μεγαλωσανε σε μια φουσκα και δεν εχουν ιδεα απο τον πραγματικο κοσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν το κόστος δέν είναι σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με τα κλασικά πετρελαιοκίνητα, τότε λίγοι επαγγελματίες θα κάνουν το βήμα να αγοράσουν κάτι τέτοιο.

Πειράζει αν το κόστος είναι σχετικά χαμηλότερο ή ακόμα και το ίδιο; Ούτως ή άλλως αργά ή γρήγορα θα εξαφανιστούν τα πετρελαιοκίνητα όπως εξαφανίστηκαν τα ατμοκίνητα. Τα ορυκτά κοιτάσματα είναι πεπερασμένα με ημερομηνία λήξης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πειράζει αν το κόστος είναι σχετικά χαμηλότερο ή ακόμα και το ίδιο; Ούτως ή άλλως αργά ή γρήγορα θα εξαφανιστούν τα πετρελαιοκίνητα όπως εξαφανίστηκαν τα ατμοκίνητα. Τα ορυκτά κοιτάσματα είναι πεπερασμένα με ημερομηνία λήξης.

 

Το ότι τα ορυκτά καύσιμα έχουν ημερομηνία λήξης δεν είναι κάτι που αφορά άμεσα κάποιον επιχειρηματία. Οι προμήθειες εξοπλισμού (π.χ. νέου τράκτορα) δε θα γίνει με κριτήριο το τι μπορεί να συμβεί στα επόμενα 100 χρόνια, μιας και μέχρι τότε θα έχει αντικατασταθεί άλλες 5 φορές.

 

Για να "προχωρήσει" στην αγορά μια οποιαδήποτε τεχνολογία πρέπει να προσφέρει σαφή πλεονεκτήματα έναντι αυτής που αντικαθιστά. Η συγκεκριμένη υλοποίηση δε το κάνει, ίσα-ίσα που "πάσχει" σε πολύ σημαντικά σημεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να "προχωρήσει" στην αγορά μια οποιαδήποτε τεχνολογία πρέπει να προσφέρει σαφή πλεονεκτήματα έναντι αυτής που αντικαθιστά. Η συγκεκριμένη υλοποίηση δε το κάνει, ίσα-ίσα που "πάσχει" σε πολύ σημαντικά σημεία.

 

Πάσχει, οπως και σχεδόν κάθε άλλο ηλεκτροκίνητο αμάξι που έχει επιτυχία αυτή τη στιγμή στην αγορά... :Ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστω ότι στην αρχή η τεχνολογία θα είναι ανώριμη και οι πολλοί δε θα την προτιμήσουν. Αλλά απ' όποια μεριά και να το δει κάποιος τα βενζικοκίνητα θα εξαφανιστούν: Περιορισμένα αποθέματα ορυκτών καυσίμων, μέτρα κατά φαινομένου του θερμοκηπίου, εξέλιξη της τεχνολογίας και μία ήδη εμφανής τάση για στροφή σε ηλεκτρικά + auto-pilot 

 

 

ατμός - βιομηχανική επανάσταση

βενζίνη - μοντέρνος κόσμος

ηλεκτροκίνηση, κυψέλες κτλ - μελλοντικός κόσμος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάσχει, οπως και σχεδόν κάθε άλλο ηλεκτροκίνητο αμάξι που έχει επιτυχία αυτή τη στιγμή στην αγορά... :Ρ

 

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να "φορτίσει" κατά τη διάρκεια της νύχτας από μια οικιακή ηλεκτρική εγκατάσταση (δηλαδή < 7-8 kW). Ετούτο, από την άλλη, απαιτεί ισχύ 100 kW! Τεράστια διαφορά στην κλάση ισχύος! Και αν "μεγαλώσουμε" λίγο την κλίμακα, και πάμε σε μια μεταφορική εταιρεία που ίσως να έχει στόλο 10-20 οχημάτων, καταλαβαίνεις ότι χρειαζόμαστε... έναν μικρό ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό για τον ανεφοδιασμό τους. 

 

Έστω ότι στην αρχή η τεχνολογία θα είναι ανώριμη και οι πολλοί δε θα την προτιμήσουν. Αλλά απ' όποια μεριά και να το δει κάποιος τα βενζικοκίνητα θα εξαφανιστούν: Περιορισμένα αποθέματα ορυκτών καυσίμων, μέτρα κατά φαινομένου του θερμοκηπίου, εξέλιξη της τεχνολογίας και μία ήδη εμφανής τάση για στροφή σε ηλεκτρικά + auto-pilot

 

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αλλά μιλάμε για το μακρινό μέλλον, όπου θα υπάρχει πραγματική ανάγκη για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Αυτό τον καιρό όμως, για να διεισδύσουν στην αγορά, οφείλουν να είναι ανταγωνιστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 220km δεν ειναι ειναι απαραιτητα κακο.Μπορει να το αγορασει μια εταιρεια που εχει εδρα την Λαρισα και κανει καθημερινα δρομολογια Τρικαλα-Καρδιτσα- Βολο.

 Και οι 3 πολεις απεχουν περιπου 60χιλ.Οποτε φτανει να παει και ερθει ανετα+ την διανομη των εμπορευματων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να "φορτίσει" κατά τη διάρκεια της νύχτας από μια οικιακή ηλεκτρική εγκατάσταση (δηλαδή < 7-8 kW). Ετούτο, από την άλλη, απαιτεί ισχύ 100 kW!

 

Οκ, δεν είπαμε ότι είναι το ίδιο ένα φορτηγό με ένα συμβατικό ι.χ, αλλά ότι γενικώς πάσχουν...

 

Προσωπικά βλέπω πιθανό το ενδεχόμενο να αρχίσουν να καθιερώνονται σχετικά σύντομα τα ηλεκτρικά φορτηγά, όχι παντού, αλλά έστω σε συγκεκριμένες πόλεις/χώρες, για 2 βασικούς λόγους:

1. Πολλές μεγαλουπόλεις με πρόβλημα ατμοσφαιρικής ρύπανσης ήδη προσπαθούν να περιορίσουν τη κυκλοφορία των βενζινοκίνητων. Μελλοντικά ενδεχομένως να προβούν σε πιο αυστηρούς περιορισμούς και σε απαγορεύσεις κυκλοφορίας βενζινοκίνητων φορτηγών (εντός των πόλεων).

2. Παρόμοια μέτρα ενδέχεται να παρθούν και να ισχύουν σε ολόκληρες χώρες με σκοπό τη μείωση των εκπομπών CO2 (εμμέσως με τη θέσπιση φόρων CO2 ή και μέσω απαγορεύσεων κυκλοφορίας, σε πιο μακρινό ορίζοντα).

Αυτά τουλάχιστον εδώ Ευρώπη μεριά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστω ότι στην αρχή η τεχνολογία θα είναι ανώριμη και οι πολλοί δε θα την προτιμήσουν. Αλλά απ' όποια μεριά και να το δει κάποιος τα βενζικοκίνητα θα εξαφανιστούν: Περιορισμένα αποθέματα ορυκτών καυσίμων, μέτρα κατά φαινομένου του θερμοκηπίου, εξέλιξη της τεχνολογίας και μία ήδη εμφανής τάση για στροφή σε ηλεκτρικά + auto-pilot 

 

 

ατμός - βιομηχανική επανάσταση

βενζίνη - μοντέρνος κόσμος

ηλεκτροκίνηση, κυψέλες κτλ - μελλοντικός κόσμος

 

 

Τα ηλεκτρικά δέν μπορούν να αντικαταστήσουν τα βενζινοκίνητα για διάφορους λόγους, τουλάχιστον όχι αν δέν γίνουν κάποιες δραστικές αλλαγές.

 

Ένα απο τα βασικά θέματα είναι πώς παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια που θα καταναλώνουν αυτά τα οχήματα, που θα παράγεται και πώς θα μεταφέρεται.

 

Αυτή τη στιγμή δέν υπάρχει πρόβλημα γιατι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πρακτικά ανύπαρκτα. Αν όμως έχεις ακόμα και ένα 10% των οχημάτων να είναι ηλεκτρικά, τότε το δικτυο παραγωγής και διανομής ηλεκτρισμού θα δείξει τις αδυναμίες του.

 

Πιστεύω δηλαδή οτι αν η ποσότητα των ορυκτών καυσίμων μειωθεί δραματικά μεσα στα επόμενα χρόνια, τότε πολύ απλά θα πρέπει να ξεχάσουμε την αυτοκίνηση όπως τη γνωρίζουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς επειδή είμαστε σε τεχνολογικό φόρουμ, καλό είναι να μήν τρώμε αμάσητο το hype και την παπάτζα του κάθε press release.

 

Έχουμε λοιπόν ένα επαγγλεματικό όχημα το οποίο έχει περιορισμένη αυτονομία και απαιτεί υποσταθμό μέσης τάσης για να φορτιστεί. Πώς να το κάνουμε, αυτοί οι δύο περιορισμοί για κάποιους επαγγγελματίες είναι dealbreaker, δέν γίνεται έτσι απλά να τους προσπεράσουμε.

 

Και ακόμα δέν ξέρουμε τίποτα για το συνολικό κόστος του οχήματος σε βάθος 20ετίας, γιατι συνήθως τα φορτηγά αγοράζονται για τέτοιο χρονικό ορίζοντα. Αν το κόστος δέν είναι σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με τα κλασικά πετρελαιοκίνητα, τότε λίγοι επαγγελματίες θα κάνουν το βήμα να αγοράσουν κάτι τέτοιο.

 

 

Hype κ παπατζα η ηλεκτροκινηση...οκ φιλε εγινε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά δέν μπορούν να αντικαταστήσουν τα βενζινοκίνητα για διάφορους λόγους, τουλάχιστον όχι αν δέν γίνουν κάποιες δραστικές αλλαγές.

 

Ένα απο τα βασικά θέματα είναι πώς παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια που θα καταναλώνουν αυτά τα οχήματα, που θα παράγεται και πώς θα μεταφέρεται.

 

Αυτή τη στιγμή δέν υπάρχει πρόβλημα γιατι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι πρακτικά ανύπαρκτα. Αν όμως έχεις ακόμα και ένα 10% των οχημάτων να είναι ηλεκτρικά, τότε το δικτυο παραγωγής και διανομής ηλεκτρισμού θα δείξει τις αδυναμίες του.

 

Πιστεύω δηλαδή οτι αν η ποσότητα των ορυκτών καυσίμων μειωθεί δραματικά μεσα στα επόμενα χρόνια, τότε πολύ απλά θα πρέπει να ξεχάσουμε την αυτοκίνηση όπως τη γνωρίζουμε

 

Πολύ σωστός προβληματισμός σχετικά με τα θέματα της μεταφοράς ενέργειας και μάλιστα είναι κάτι που πολλοί (και εγώ μεταξύ τους) το ξεχνάμε όταν αναφερόμαστε στην διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων.

 

Δε γνωρίζω πως είναι οι υποδομές στο εξωτερικό αλλά εδώ στην Ελλάδα τουλάχιστον τα black out το καλοκαίρι λόγο αυξημένης κατανάλωσης δεν είναι και κάτι το ασυνήθιστο.

 

Σίγουρα θα πρέπει να γίνει και μια σημαντική επένδυση στην αναβάθμιση του δικτύου μαζί με την διάδοση των οχημάτων.

 

Δεν γνωρίζω πόσο εύκολη και κυρίως ποιο είναι το κόστος αυτής της αναβάθμισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 26 τόνους ωφέλιμο φορτίο μπορεί να κουβαλάει 6 τόνους μπαταρίες δικές του και 20 τόνους άλλα πράγματα.

 

Χαλαρώστε. Ναι, τα 220 χλμ είναι λίγα αλλά όχι απαγορευτικά. Όπως προείπαν άλλοι, για ένα νησί όπως η Λέσβος ή μικρότερο μια χαρά θα είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...