Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι άλλα επειδή ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει απώλειες 10%-15% ενώ ο εσωτερικής καύσεως 70%-80%, χρειάζεσαι πολύ λιγότερη ενέργεια που μπορείς πιο εύκολα να την πάρεις από οικολογικές πηγές...

Αλλά ακόμη και αν τις πάρεις από χημικές πηγές έχεις δύο πλεονεκτήματα:

1) Η μόλυνση είναι μακρυά από την πόλη.

2) Η απόδοση είναι πολύ καλύτερη...

Οχι, η αποδοση δεν ειναι πολυ καλυτερη. Εξαρταται απο που παιρνεις την ηλεκτρικη ενεργεια. Αν ειναι πχ απο λιγνιτη οι διαφορες ειναι μικρες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δέν φαίνεται πολύ πρακτικό. Οι μεταφορείς, ακόμα και εντός των πόλεων κάνουν πολλά παραπάνω απο 220 km την ημέρα.

 

Ποιοι μεταφορείς και σε ποιες πόλεις; Εχεις κάποια πηγή για αυτό;

Κατά τ άλλα ακόμα μιλάμε για beta version. Από τη μια μέρα στην άλλη καμιά τεχνολογία δε κυκλοφόρησε τελειοποιημένη στην αγορά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιοι μεταφορείς και σε ποιες πόλεις; Εχεις κάποια πηγή για αυτό;

Κατά τ άλλα ακόμα μιλάμε για beta version. Από τη μια μέρα στην άλλη καμιά τεχνολογία δε κυκλοφόρησε τελειοποιημένη στην αγορά...

 

 

Πηγή δέν έχω, μιλάω απο προσωπική εμπειρία, επαγγελματίας οδηγός είμαι και εγώ.

 

Τα χιλιόμετρα μαζεύονται γρήγορα, ειδικά αν αναλογιστείς οτι αποθήκες συνήθως είναι στα περίχωρα της πόλης.

 

Οπότε αν έχεις να ξεκινήσεις δρομολόγιο απο Αφίδνες ή Ασπρόπυργο και πάς Αθήνα και να γυρίσεις, αμέσως αμέσως κατανάλωσες σχεδόν το μισό της διαθέσιμης ενέργειας των μπαταριών.

 

Μιλάμε για 26 τόνους ωφέλιμο. Τέτοιο φορτηγό δέν αγοράζεις για διαδρομές Αθήνα-Μαρούσι. Ή κάνεις μεγάλες διαδρομές με αυτό, ή το γεμίζεις μέχρι τα ντούνια και πάς σε πολλούς πελάτες κάθε φορά.

 

Τα 220 χιλιόμετρα δέν φτάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι τα 220 για διανομές εντός Αττικής.Εκατοντάδες φορτηγά κυκλοφορούν στην Αθήνα,μεγάλα και μικρά που δεν κάνουν πάνω απο 150-200 χλμ την ημέρα.Για παράδειγμα από πειραιά με κοντέινερ και παράδοση εντός Αττικής.Ή ελευσίνα και Ασπρόπυργο που υπάρχουν τόσες μεταφορικές και στέλνουν πρακτορεια Αθηνα.Επίσης είναι τέλειο για παραδόσεις σε νησιά που είπε κάποιος οτι δεν κάνει.Πόσα χιλιόμετρα θα κάνει να φύγει από Αθήνα και να πάει Πειραιά να μπεί καράβι και μετά ακόμα και Κρήτη που είναι μεγάλο νησί και επιστροφή? ¨οχι πάνω από 150,πόσο μάλλον σε μικρότερα νησιά. Οπότε για Ελλάδα χρειάζεται αυτή η τεχνολογία,και δεν το λέει άσχετος,της δουλειάς είμαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 220 χιλιόμετρα δέν φτάνουν.

 

Λες ολόκληρη Mercedes να μη μελέτησε τη χρησιμότητα / καταλληλότητα της μπαταρίας (για τη χρήση που προορίζεται) πριν πετάξει πόσα εκατομμύρια € για την ανάπτυξη του φορτηγού; ;)

 

Ναι, τι σχέση έχουν αυτά με το παρόν θέμα όμως; Με ποιο τρόπο θα επιβαρύνεται η Κινα με τη κυκλοφορία ενός ηλεκτρικού φορτηγού; Ξέρουμε πχ οτι η Mercedes θα χρησιμοποιεί τη Κίνα (ή αλλες χωρες του τρίτου κόσμου) ως κάδο απορριμάτων για τις παλιές της μπαταρίες, αντί πχ να τις ανακυκλώνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά είναι τα 220 για διανομές εντός Αττικής.Εκατοντάδες φορτηγά κυκλοφορούν στην Αθήνα,μεγάλα και μικρά που δεν κάνουν πάνω απο 150-200 χλμ την ημέρα.Για παράδειγμα από πειραιά με κοντέινερ και παράδοση εντός Αττικής.Ή ελευσίνα και Ασπρόπυργο που υπάρχουν τόσες μεταφορικές και στέλνουν πρακτορεια Αθηνα.Επίσης είναι τέλειο για παραδόσεις σε νησιά που είπε κάποιος οτι δεν κάνει.Πόσα χιλιόμετρα θα κάνει να φύγει από Αθήνα και να πάει Πειραιά να μπεί καράβι και μετά ακόμα και Κρήτη που είναι μεγάλο νησί και επιστροφή? ¨οχι πάνω από 150,πόσο μάλλον σε μικρότερα νησιά. Οπότε για Ελλάδα χρειάζεται αυτή η τεχνολογία,και δεν το λέει άσχετος,της δουλειάς είμαι.

 

Τα νησιά ειναι ειδική περίπτωση. Συνήθως έχουν μικρές χιλιομετρικές αποστάσεις, αλλά τα φορτηγά έχουν μεγάλη κατανάλωση στους στενούς, ορεινούς δρόμους τους.

 

Σε κάθε περίπτωση, για κάποιους επαγγελματίες μπορεί να είναι αρκετά τα 220 χιλιόμετρα, για άλλους όμως όχι.

Λες ολόκληρη Mercedes να μη μελέτησε τη χρησιμότητα / καταλληλότητα της μπαταρίας (για τη χρήση που προορίζεται) πριν πετάξει πόσα εκατομμύρια € για την ανάπτυξη του φορτηγού; ;)

 

 

 

Prototype είναι, μπορεί να πάει άκλαφτο, όπως τόσα και τόσα προτότυπα που βγάζει η αυτοκινητοβιομηχανία. Μέχρι να βγεί στη μαζική παραγωγή και να αρχίσουν οι μεταφορικές να το αγοράζουν έχει πολύ δρόμο ακόμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Prototype είναι, μπορεί να πάει άκλαφτο, όπως τόσα και τόσα προτότυπα που βγάζει η αυτοκινητοβιομηχανία. Μέχρι να βγεί στη μαζική παραγωγή και να αρχίσουν οι μεταφορικές να το αγοράζουν έχει πολύ δρόμο ακόμα.

 

Ναι, κάτι που όμως δεν αναιρεί το γεγονός πως η συγκεκριμένη τεχνολογία αναπτύσσεται βάσει πραγματικών αναγκών και προοπτικών. Δε βάλανε στη τύχη μπαταρία για 220km με τη δικαιολογία πως παίζει να πάει άκλαυτο... Ο σκοπός, όπως και να χει, είναι η τεχνολογία να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς (είτε η συγκεκριμένη έκδοση πάει εν τέλει άκλαυτη είτε όχι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, κάτι που όμως δεν αναιρεί το γεγονός πως η συγκεκριμένη τεχνολογία αναπτύσσεται βάσει πραγματικών αναγκών και προοπτικών. Δε βάλανε στη τύχη μπαταρία για 220km με τη δικαιολογία πως παίζει να πάει άκλαυτο... Ο σκοπός, όπως και να χει, είναι η τεχνολογία να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς (είτε η συγκεκριμένη έκδοση πάει εν τέλει άκλαυτη είτε όχι).

 

Τί να πώ, δέν ξέρω. Θα φανεί στην πράξη.

 

Πάντως εκτός απο τη μικρή αυτονομία υπάρχει και το θέμα της φόρτισης. Το άρθρο λέει για φορτιστή 100KW. Αυτό δέν είναι απλός φορτιστής, μιλάμε για σταθερή εγκατάσταση, η οποία μάλιστα θα απαιτεί την υπαρξη υποσταθμού μέσης τάσης.

 

Το βλέπω λίγο απίθανο οι εταιρίες να αγοράζουν τέτοια φορτηγά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι μπορεί να είναι κάποιου είδους καμουφλάζ επειδή είναι πρωτότυπο/δοκιμαστικό/καινούργιο μοντέλο , μπα...

 

Η εμετικα μικρή πιθανότητα να κάνω χιούμορ έστω και ανεπιτυχως δεν??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελω να δω σκουπιδιαρικα τετοια μου εχουν σπασει τα νευρα καθε βραδυ 1-2 η ωρα βρουμ βρουμ :P

Πρέπει να είναι η πρώτη φορά που συμφωνώ μαζί σου! :P
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 σελίδες σχόλια κ κόλλησαν όλοι στο 220χλμ αυτονομία.τεχνολογικο φόρουμ σου λέει μετά.γιατι ρε μάγκες πριν 10 χρόνια που στελνατε μελωδίες midi με υπέρυθρες φανταζοσασταν ότι θαχετε 100 mbps ίντερνετ στο κινητό 4 φορές γρηγορότερα αποτι θαχετε σπίτι;

Από κάπου πρέπει να ξεκινήσει το πράμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα εγγόνια μας θα κοιτανε τις βενζινομηχανες όπως κοιτάμε τα καρβουνοτρενα εμείς σήμερα.οχι ότι απέχουν κ πολύ..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 σελίδες σχόλια κ κόλλησαν όλοι στο 220χλμ αυτονομία.τεχνολογικο φόρουμ σου λέει μετά.γιατι ρε μάγκες πριν 10 χρόνια που στελνατε μελωδίες midi με υπέρυθρες φανταζοσασταν ότι θαχετε 100 mbps ίντερνετ στο κινητό 4 φορές γρηγορότερα αποτι θαχετε σπίτι;

Από κάπου πρέπει να ξεκινήσει το πράμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα εγγόνια μας θα κοιτανε τις βενζινομηχανες όπως κοιτάμε τα καρβουνοτρενα εμείς σήμερα.οχι ότι απέχουν κ πολύ..

 

Ακριβώς επειδή είμαστε σε τεχνολογικό φόρουμ, καλό είναι να μήν τρώμε αμάσητο το hype και την παπάτζα του κάθε press release.

 

Έχουμε λοιπόν ένα επαγγλεματικό όχημα το οποίο έχει περιορισμένη αυτονομία και απαιτεί υποσταθμό μέσης τάσης για να φορτιστεί. Πώς να το κάνουμε, αυτοί οι δύο περιορισμοί για κάποιους επαγγγελματίες είναι dealbreaker, δέν γίνεται έτσι απλά να τους προσπεράσουμε.

 

Και ακόμα δέν ξέρουμε τίποτα για το συνολικό κόστος του οχήματος σε βάθος 20ετίας, γιατι συνήθως τα φορτηγά αγοράζονται για τέτοιο χρονικό ορίζοντα. Αν το κόστος δέν είναι σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με τα κλασικά πετρελαιοκίνητα, τότε λίγοι επαγγελματίες θα κάνουν το βήμα να αγοράσουν κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...