giorgoslouk Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Στην ανηφόρα θα πηγαίνει κομμάτια γιατί είναι ηλεκτροκίνητο. Σε αντίθεση με την μηχανή εσωτερικής κάυσεως, τα ηλεκτροκίνητα έχουν ΦΟΥΛ ΡΟΠΗ από τις 0 στροφές... Στη θεωρία όλα καλά είναι. Μένει να τα δούμε στην πράξη. Οι κινητήρες της ΜΒ στα χαρτιά μια χαρά αποδίδουν. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Μμμμ, πολύ όμορφο το pattern που διάλεξαν ... Χρώμα κολάζ είναι αυτό? Ενδιαφέρουσα εικαστική προσέγγιση το σχεδόν Warhol concept. Θα ήθελα πολύ να το δω στην κεντρική λαχαναγορα. Ότι μπορεί να είναι κάποιου είδους καμουφλάζ επειδή είναι πρωτότυπο/δοκιμαστικό/καινούργιο μοντέλο , μπα... How and why automakers work hard to camouflage their cars This Is How Prototype Camouflage Works Ναι άλλα επειδή ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει απώλειες 10%-15% ενώ ο εσωτερικής καύσεως 70%-80%, χρειάζεσαι πολύ λιγότερη ενέργεια που μπορείς πιο εύκολα να την πάρεις από οικολογικές πηγές... Στα φορτηγά είναι πιο κοντά στο 60%. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Στη θεωρία όλα καλά είναι. Μένει να τα δούμε στην πράξη. Οι κινητήρες της ΜΒ στα χαρτιά μια χαρά αποδίδουν. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Εσύ μιλάς για τους κινητήρες εσωτερικής καύσεις που έχουν μεγάλη πολυπλοκλοτητα και θέλουν πολύ έρευνα για να αποδώσουν σωστά και οικονομικά. Οι ηλεκτροκινητήρες είναι ότι πιο απλό υπάρχει και δεν θέλουν καμία έρευνα για να αποδώσουν το 90% της ισχύος που παίρνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Μεχρι το 2040 οι πόλεις θα ειναι αγνώριστες. Θα λενε οι παλιότεροι για θόρυβο και βρώμα και οι νεότεροι δεν θα πιστευουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Εσύ μιλάς για τους κινητήρες εσωτερικής καύσεις που έχουν μεγάλη πολυπλοκλοτητα και θέλουν πολύ έρευνα για να αποδώσουν σωστά και οικονομικά. Οι ηλεκτροκινητήρες είναι ότι πιο απλό υπάρχει και δεν θέλουν καμία έρευνα για να αποδώσουν το 90% της ισχύος που παίρνουν. Δεν εχει κανενα νοημα να συγκρινονται οι αποδοσεις των ηλεκτροκινητηρων και των κινητηρων εσωτερικης καυσης χωρις να λαμβανουμε υποψη μας πως φορτιζονται οι μπαταριες του ηλεκτροκινητηρα. Αν φορτιζουμε τις μπαταριες μεσω του ηλεκτρικου δικτυου που πχ εδω στην Ελλαδα στηριζεται κυριως στο λιγνιτη(χαμηλη αποδοση), τοτε δεν μπορουμε να λεμε οτι η χρηση ηλεκτρικων κινητηρων ειναι φιλικη προς το περιβαλλον. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Retromaniac Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Δεν εχει κανενα νοημα να συγκρινονται οι αποδοσεις των ηλεκτροκινητηρων και των κινητηρων εσωτερικης καυσης χωρις να λαμβανουμε υποψη μας πως φορτιζονται οι μπαταριες του ηλεκτροκινητηρα. Αν φορτιζουμε τις μπαταριες μεσω του ηλεκτρικου δικτυου που πχ εδω στην Ελλαδα στηριζεται κυριως στο λιγνιτη(χαμηλη αποδοση), τοτε δεν μπορουμε να λεμε οτι η χρηση ηλεκτρικων κινητηρων ειναι φιλικη προς το περιβαλλον. Ναι άλλα επειδή ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει απώλειες 10%-15% ενώ ο εσωτερικής καύσεως 70%-80%, χρειάζεσαι πολύ λιγότερη ενέργεια που μπορείς πιο εύκολα να την πάρεις από οικολογικές πηγές... Αλλά ακόμη και αν τις πάρεις από χημικές πηγές έχεις δύο πλεονεκτήματα: 1) Η μόλυνση είναι μακρυά από την πόλη. 2) Η απόδοση είναι πολύ καλύτερη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
badweed Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 η εξαρτηση απο τις εταιριες με τοσα πολυπλοκα εξαρτηματα πιστευω θα ειναι αναποσπαστη. εκει που ενα κομματι σιδερο με ενα ψυγειο και μερικες τσιμουχες εκανε την δουλεια , τωρα θα χρειαζεται για το παραμικρο εξειδικευμενη ομαδα για να επεμβει σε καθε οχημα . δεν τους νοιζουν τα πρασινα και τα κιτρινα και τα μπλε , εχει αποδεδειγμενα επαναληφθει η τακτικη της εξαπατησης σε αυτον τον τομεα απο κολοσσους , ειναι δεδομενο αυτο , αυτα ειναι δολωμα για να τσιμπαμε εμεις . πελατακια μας θελουν ανημπορους καταναλωτες-πρεζακια , σαν τους φιλαθλους που σκοτωνονται για το τιποτα μεσα στην απογνωση της ανυπαρξιας τους και της επιθυμιας τους να επηρεασουν ενα αποτελεσμα που τοσο επιθυμουν, 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickarmy Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 να είναι καλά η κίνα που δέχεται τα απόβλητα ... , πάντως αν δεν δοθούν λεφτά για την εξέλιξη της τεχνολογίας δεν γίνεται απο το πουθενα να αναπτυχθεί και να είναι ποιο φιλική στο περιβάλλον κτλ ( όπως και σε όλες τις τεχνολογίες ..) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
V for Vagelis Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Ποια απόβλητα δέχεται η Κίνα δηλαδή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Skylined Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Μεχρι το 2040 οι πόλεις θα ειναι αγνώριστες. Θα λενε οι παλιότεροι για θόρυβο και βρώμα και οι νεότεροι δεν θα πιστευουν.Ακριβώς. + αυτο-οδηγούμενα οχήματα + ότι θα εξαφανιστούν τα περισσότερα σήματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Όταν σε απλά αυτοκίνητα έχουμε μπαταρίες κοντά στα 100 kW/h, πιστεύω ότι σε ολόκληρη νταλίκα θα μπορούσαν να βάλουν κάτι παραπάνω από ... 220 kW/h. Διότι όπως και να το κάνουμε, αυτή η αυτονομία για νταλίκα είναι αστεία. Ακόμα κι αν κάνει μόνο αστικά δρομολόγια, παραμένει αστεία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
yokki Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 *με γυναικεία φωνή* ΑΧΟΥ ΤΟ. μούρλια είναι αυτό το bedazzled χρωματάκι!!! Μούρλια. Μήπως το έχετε σε ρωζάκι ή καρπουζί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Faeton Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Τα 220 χιλιόμετρα δεν είναι πολλά αλλά δεν ειναι και λίγα επίσης! Δεν φτάνει πχ για Αθήνα θεσσαλονικη.... Αλλά φτάνει για Θεσσαλονίκη-Σέρρες πήγαινε έλα και περισσεύει κιόλας ή για Πειραιάς-Ευβοια ή Πειραιάς-Ναύπλιο κτλ (να πως πέφτει η τιμή στο γάλα ας πούμε) Εγώ περιμένω να δω τι θα γίνει με αυτό: Δεν είμαι νταλικέρης ή εξαγωγέας αλλά για κάποιο λόγο καίγομαι να μάθω πότε θα το κατασκευάζουν μαζικά έχει καρότσα φτιαγμένη απο 3 τεράστια πάνελ carbon fiber τι λες τώρα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Κάθε 220 km θα σταματάει για 3 ώρες να φορτισει;;; δε το θεωρώ πρακτικό για επαγγελματικό εργαλείο! Χρυσές δουλειές οι καντίνες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fubar.gr Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Δέν φαίνεται πολύ πρακτικό. Οι μεταφορείς, ακόμα και εντός των πόλεων κάνουν πολλά παραπάνω απο 220 km την ημέρα. Άλλο πρόβλημα είναι οτι δέν θα μπορείς να βάλεις αξεσουάρ όπως αντλίες, παπαγαλάκια κτλ. Αν λειτουργούν ηλεκτρικά θα κόβουν χιλιόμετρα απο την ήδη μικρή αυτονομία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα