Προς το περιεχόμενο

Η Mercedes αποκάλυψε το πρώτο της ηλεκτρικό φορτηγό


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην ανηφόρα θα πηγαίνει κομμάτια γιατί είναι ηλεκτροκίνητο.

Σε αντίθεση με την μηχανή εσωτερικής κάυσεως, τα ηλεκτροκίνητα έχουν ΦΟΥΛ ΡΟΠΗ από τις 0 στροφές...

Στη θεωρία όλα καλά είναι.

Μένει να τα δούμε στην πράξη.

Οι κινητήρες της ΜΒ στα χαρτιά μια χαρά αποδίδουν.

Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μμμμ, πολύ όμορφο το pattern που διάλεξαν

 

...

 

Χρώμα κολάζ είναι αυτό? Ενδιαφέρουσα εικαστική προσέγγιση το σχεδόν Warhol concept.

 

Θα ήθελα πολύ να το δω στην κεντρική λαχαναγορα.

 

Ότι μπορεί να είναι κάποιου είδους καμουφλάζ επειδή είναι πρωτότυπο/δοκιμαστικό/καινούργιο μοντέλο , μπα...

 

camo-audia8.jpg

 

tumblr_nq3oyhhhoR1qjjis9o3_500.jpg

 

camouflage-car.jpg

 

How and why automakers work hard to camouflage their cars

 

This Is How Prototype Camouflage Works

 

 

Ναι άλλα επειδή ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει απώλειες 10%-15% ενώ ο εσωτερικής καύσεως 70%-80%, χρειάζεσαι πολύ λιγότερη ενέργεια που μπορείς πιο εύκολα να την πάρεις από οικολογικές πηγές...

 

 

Στα φορτηγά είναι πιο κοντά στο 60%.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη θεωρία όλα καλά είναι. Μένει να τα δούμε στην πράξη. Οι κινητήρες της ΜΒ στα χαρτιά μια χαρά αποδίδουν. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.

 

Εσύ μιλάς για τους κινητήρες εσωτερικής καύσεις που έχουν μεγάλη πολυπλοκλοτητα και θέλουν πολύ έρευνα για να αποδώσουν σωστά και οικονομικά.

Οι ηλεκτροκινητήρες είναι ότι πιο απλό υπάρχει και δεν θέλουν καμία έρευνα για να αποδώσουν το 90% της ισχύος που παίρνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ μιλάς για τους κινητήρες εσωτερικής καύσεις που έχουν μεγάλη πολυπλοκλοτητα και θέλουν πολύ έρευνα για να αποδώσουν σωστά και οικονομικά.

Οι ηλεκτροκινητήρες είναι ότι πιο απλό υπάρχει και δεν θέλουν καμία έρευνα για να αποδώσουν το 90% της ισχύος που παίρνουν.

Δεν εχει κανενα νοημα να συγκρινονται οι αποδοσεις των ηλεκτροκινητηρων και των κινητηρων εσωτερικης καυσης χωρις να λαμβανουμε υποψη μας πως φορτιζονται οι μπαταριες του ηλεκτροκινητηρα.

 

Αν φορτιζουμε τις μπαταριες μεσω του ηλεκτρικου δικτυου που πχ εδω στην Ελλαδα στηριζεται κυριως στο λιγνιτη(χαμηλη αποδοση), τοτε δεν μπορουμε να λεμε οτι η χρηση ηλεκτρικων κινητηρων ειναι φιλικη προς το περιβαλλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχει κανενα νοημα να συγκρινονται οι αποδοσεις των ηλεκτροκινητηρων και των κινητηρων εσωτερικης καυσης χωρις να λαμβανουμε υποψη μας πως φορτιζονται οι μπαταριες του ηλεκτροκινητηρα.

 

Αν φορτιζουμε τις μπαταριες μεσω του ηλεκτρικου δικτυου που πχ εδω στην Ελλαδα στηριζεται κυριως στο λιγνιτη(χαμηλη αποδοση), τοτε δεν μπορουμε να λεμε οτι η χρηση ηλεκτρικων κινητηρων ειναι φιλικη προς το περιβαλλον.

Ναι άλλα επειδή ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει απώλειες 10%-15% ενώ ο εσωτερικής καύσεως 70%-80%, χρειάζεσαι πολύ λιγότερη ενέργεια που μπορείς πιο εύκολα να την πάρεις από οικολογικές πηγές...

Αλλά ακόμη και αν τις πάρεις από χημικές πηγές έχεις δύο πλεονεκτήματα:

1) Η μόλυνση είναι μακρυά από την πόλη.

2) Η απόδοση είναι πολύ καλύτερη...

 
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η εξαρτηση απο τις εταιριες με τοσα πολυπλοκα εξαρτηματα πιστευω θα ειναι αναποσπαστη. 

 

εκει που ενα κομματι σιδερο με ενα ψυγειο και μερικες τσιμουχες εκανε την δουλεια , τωρα θα χρειαζεται για το παραμικρο εξειδικευμενη ομαδα για να επεμβει σε καθε οχημα . 

 

δεν τους νοιζουν τα πρασινα και τα κιτρινα και τα μπλε ,

εχει αποδεδειγμενα επαναληφθει η τακτικη της εξαπατησης σε αυτον τον τομεα απο κολοσσους , ειναι δεδομενο αυτο , αυτα ειναι δολωμα για να τσιμπαμε εμεις . 

πελατακια μας θελουν  ανημπορους καταναλωτες-πρεζακια , σαν τους φιλαθλους που σκοτωνονται για το τιποτα  μεσα στην απογνωση της ανυπαρξιας τους και της επιθυμιας τους να επηρεασουν ενα αποτελεσμα που τοσο επιθυμουν, 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να είναι καλά η κίνα  που δέχεται τα απόβλητα ... , πάντως αν δεν δοθούν λεφτά για την εξέλιξη της τεχνολογίας δεν γίνεται απο το πουθενα να αναπτυχθεί και να είναι ποιο φιλική στο περιβάλλον κτλ ( όπως και σε όλες τις τεχνολογίες ..)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεχρι το 2040 οι πόλεις θα ειναι αγνώριστες. Θα λενε οι παλιότεροι για θόρυβο και βρώμα και οι νεότεροι δεν θα πιστευουν.

Ακριβώς. + αυτο-οδηγούμενα οχήματα + ότι θα εξαφανιστούν τα περισσότερα σήματα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν σε απλά αυτοκίνητα έχουμε μπαταρίες κοντά στα 100 kW/h, πιστεύω ότι σε ολόκληρη νταλίκα θα μπορούσαν να βάλουν κάτι παραπάνω από ... 220 kW/h. Διότι όπως και να το κάνουμε, αυτή η αυτονομία για νταλίκα είναι αστεία. Ακόμα κι αν κάνει μόνο αστικά δρομολόγια, παραμένει αστεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 220 χιλιόμετρα δεν είναι πολλά αλλά δεν ειναι και λίγα επίσης! Δεν φτάνει πχ για Αθήνα θεσσαλονικη.... Αλλά φτάνει για Θεσσαλονίκη-Σέρρες πήγαινε έλα και περισσεύει κιόλας ή για Πειραιάς-Ευβοια ή Πειραιάς-Ναύπλιο κτλ (να πως πέφτει η τιμή στο γάλα ας πούμε) 

 

 

Εγώ περιμένω να δω τι θα γίνει με αυτό:

 

Δεν είμαι νταλικέρης ή εξαγωγέας αλλά για κάποιο λόγο καίγομαι να μάθω πότε θα το κατασκευάζουν μαζικά :P

 

έχει καρότσα φτιαγμένη απο 3 τεράστια πάνελ carbon fiber τι λες τώρα; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν φαίνεται πολύ πρακτικό. Οι μεταφορείς, ακόμα και εντός των πόλεων κάνουν πολλά παραπάνω απο 220 km την ημέρα.

 

Άλλο πρόβλημα είναι οτι δέν θα μπορείς να βάλεις αξεσουάρ όπως αντλίες, παπαγαλάκια κτλ. Αν λειτουργούν ηλεκτρικά θα κόβουν χιλιόμετρα απο την ήδη μικρή αυτονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...