Προς το περιεχόμενο

vr headset + bluetooth controller με 6.8$


mikemart

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 369
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Άρα κάνατε dispute γιατί το πλαστικό ήταν μαύρο αντί για άσπρο και γιατί δεν είχε αυτοκόλλητο στο πλάι. Οκ, γούστα είναι αυτά, αλλά εγώ ΔΕΝ θα έκανα dispute το αστρονομικό ποσό μισής-πίτσας-από-την-Dominos για αυτούς τους λόγους. Βέβαια, εγώ δεν είμαι και πολύ «σφιχτός» με τα γούστα μου (αν μου βάλουν πιπεριά στην πίτσα χωρίς να έχω ζητήσει δεν θα τη γυρίσω πίσω ξέρω 'γω, απλά θα βγάλω την πιπεριά και θα τη φάω), αλλά whatever suits you.

 

Σε ένα πιο σοβαρό τόνο, να μου έλεγες ότι ζητήσατε dispute γιατί το headset δεν ήταν original και σε έπιανε πονοκέφαλος, να το δεχτώ. Αλλά απ' ότι βλέπω και στο original τα ίδια αρνητικά γράφουν (θολούρες, πονοκέφαλοι, κακή εφαρμογή του λάστιχου κοκ). Οπότε το ερώτημα παραμένει: σε τι διαφέρει η μούφα από το original (εκτός από το χρώμα του πλαστικού στο πίσω μέρος);

 

Προσωπική μου άποψη, είναι ότι οι περισσότεροι ζητήσατε dispute γιατί είχατε τη δυνατότητα να ζητήσετε dispute και μάλιστα για επουσιώδεις λόγους. Δεν το κρίνω, καλώς πράξατε, έχω κάνει και χειρότερα, αλλά μην στήνουμε και ολόκληρη σταυροφορία κατά των απανταχού κινέζων απατεώνων με ανούσιες δικαιολογίες, είναι τουλάχιστον αφελές και οπωσδήποτε ανειλικρινές. Πόσο δε μάλλον όταν μιλάμε για μια συσκευή η οποία κάνει απόσβεση με πέντε μπράζερς όλα κι όλα.

Φιλε μου μπερδεύεις το "λάθος" που έγινε στην πίτσα και την πιπεριά με το εξαπατώ εσκεμμένα λέγοντας ψέμματα, αλλάζοντας στη συνέχεια την περιγραφή και βγάζοντας κέρδη με απάτη!

 

Εγώ νιώθω πως με το να αλλάξει την περιγραφή στην πορεία, ότι με κοροϊδεύει μες στα μούτρα!

Εσύ τώρα αν δε νιώθεις έτσι τι να πω...

 

Άσε που σε κάτι τέτοιους μάγκες όταν αντιδράς έτσι, δίνεις πάτημα να στήσουν αργότερα κομπίνες με μεγαλύτερη αξία!

Και να δω τα μούτρα όλων εσάς που κάνετε like σε αυτά που γράφει ο Malthador όταν παραγγείλετε κάτι των 200-300 ευρώ και σας έρθει η μούφα του αιώνα! 

Ξέρω dispute και τα λεφτά πίσω, αλλά αν πραγματικά το χρειάζεσαι τότε θα έχεις πρόβλημα διότι οι διαδικασία είναι χρονοβόρα ΚΑΙ ψυχοφθόρα!

 

Φίλε Malthador, δε θέλω ούτε να έρθω σε κόντρα μαζί σου, ούτε θέλω κατά κάποιο τρόπο να σε προσβάλλω! 

Απλά νομίζω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση σκέφτεσαι λάθος και πίστεψέ με, δεν είναι τα 6 ευρώ, αλλά η κοροϊδία προς εμάς τους αγοραστές για την οποία πρέπει να γίνει το dispute και να ξαναεμφανιστεί ο πωλητής αυτός σε κανένα site!

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

test link: Spam. Please report test


Σήμερα,έλαβα αυτό..

 

 

Μόλις μου ήρθε αυτό με mail.


Hi,Dear All

So glad to meet u guys.

I am joyee from Spam. Please report Overseas Promotion Dep.I know u are our loyal customers.Today,This is
the reason why i send u this email that we need more cooperator who can help us to promote on
insomnia.gr which is the biggest forum In Greece as we all know.

If u have got the insomnia.gr account right now,we will be very happy to ask u if u can help us
make a review on it.

If u are interested,we will pay u over US$25 for each post or send u sample.

Πειράζει να γελάσω λίγο;????????????

 

Σας ευχαριστω και τους 2 για την ενημερωση με τα παραπανω ποστς σας!

 

Λαβαμε τα μετρα μας οπως μπορειτε να δειτε στην αρχη αυτου του ποστ! Οποιος εχει (στο παρελθον στο παρον ή στο μελλον) παρομοιο περιστατικο με οποιοδηποτε καταστημα, ενα πμ σε μενα παρακαλω να τακτοποιηθει αμεσα!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο οτι φαινεται σε οσους το αγορασαν ηρθε το mail αυτο... αν δειτε εχει ολοκληρη λιστα με ατομα που τους το εστειλαν, 80κατι ελληνικα email...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Που να δουμε την λιστα; Δεν βλεπω κατι στα σχετικα ποστς. Δεν με ενδιαφερει σε ποιον το εστειλαν. Συνδεσμοι του μαγαζιου δεν θα εμφανιστουν ξανα σε ποστ, αυτη ειναι η κινηση, οχι κατι σε σχεση με τα μελη που δεν εκαναν κατι κακο, αλλα αντιθετα ενημερωσαν.

 

Συνεχιστε επι του θεματος παρακαλω και οχι επι της κινησης μας. ;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Φιλε μου μπερδεύεις το "λάθος" που έγινε στην πίτσα και την πιπεριά με το εξαπατώ εσκεμμένα λέγοντας ψέμματα, αλλάζοντας στη συνέχεια την περιγραφή και βγάζοντας κέρδη με απάτη!

 

Εγώ νιώθω πως με το να αλλάξει την περιγραφή στην πορεία, ότι με κοροϊδεύει μες στα μούτρα!

Εσύ τώρα αν δε νιώθεις έτσι τι να πω...

 

Άρα, λοιπόν, έχουμε και λέμε (και θεωρώντας ότι κανένας μας δεν λέει ψέματα για το προϊόν που παράγγειλε και για το προϊόν που παρέλαβε):

 

- Εσύ έκανες dispute, γιατί σε κορόιδεψε μέσα στα μούτρα. -> Δεκτόν, πώς σε κορόιδεψε; Η περιγραφή με ποιόν τρόπο άλλαξε που να σε έκανε να νιώσεις θύμα κοροϊδίας, αφού είχες παραγγείλει τη συσκευή; Με ποιό τρόπο δεν ανταποκρινόταν σε αυτό που περίμενες να παραλάβεις;

 

- Κάποιος άλλος έκανε dispute, γιατί το πλαστικό ήταν μαύρο, αντί για άσπρο. -> Το σχολίασα πριν, δεν είναι λόγος για dispute ενός πράγματος τόσο ευτελούς αξίας για μένα αυτός.

 

- Ο παράλλος έκανε dispute, γιατί δεν είχε αυτοκόλλητο στο πλάι. -> Το ίδιο με το από πάνω.

 

- Ο αντιπαράλλος γιατί του έφερε ναυτία. -> Αυτό σηκώνει τεράστια κουβέντα που δεν αξίζει να την κάνουμε για ένα headset των 6 ευρώ. Γενικότερα πάντως, το VR θέλει heavy παραμετροποίηση την οποία δεν είμαι σίγουρος ότι ξέρουν πως να την κάνουν όλοι. Αλλά ακόμα και σωστά να γίνει η παραμετροποίηση, υπάρχει κόσμος που με Vive ή με Oculus Rift έχει παρουσιάσει ναυτίες ή πονοκεφάλους, δεν σημαίνει ότι φταίει η συσκευή per se. Επομένως -και με δεδομένο ότι και αυτό που λέτε ότι είναι original έχει τα ίδια αρνητικά- ούτε αυτός είναι λόγος για dispute. Ακόμα κι αν κατασκευαστικά προκαλεί θολούρες η πονοκεφάλους το headset, τότε δεν βρίσκω πως ευθύνεται ο πωλητής για αυτό. Αν γινόταν σε κάποιο κατάστημα τύπου Amazon, dispute θα κάνατε ή θα μιλούσατε με το κατάστημα για να επιστραφεί το προϊόν;

 

Άρα, δεν υπάρχει ενιαίος λόγος από όσους κάνατε dispute, κάτι που εμένα προσωπικά μου δείχνει ότι ψαχνόσασταν με ποιό τρόπο να κάνετε dispute. Εγώ και τουλάχιστον άλλοι δύο χρήστες δεν κάναμε dispute γιατί πήραμε αυτό που περιμέναμε να πάρουμε και δεν μας προκάλεσε ούτε ναυτίες, ούτε νιώσαμε «αδικημένοι». Ξαναλέω, μιλάμε για ένα πράγμα ευτελούς αξίας.

 

PS1: Δεν μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω με προϊόντα 200 ή 300 ευρώ, το θεωρώ a priori άτοπο.

 

PS2: Είναι καλό να γίνεται αυτή η κουβέντα, γιατί -τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό- ξεκαθαρίζει για ποιούς λόγους το play.com είχε σταματήσει να στέλνει Ελλάδα ή γιατί το Amazon μας χρεώνει μεταφορικά πλέον. Απλά στην προκειμένη μιλάμε για ένα κινεζομάγαζο που δεν το ξέρει η μάνα του και που σε δυο μήνες δεν θα υπάρχει καν. Η τάση πάντως μια χαρά διαφαίνεται.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα, λοιπόν, έχουμε και λέμε (και θεωρώντας ότι κανένας μας δεν λέει ψέματα για το προϊόν που παράγγειλε και για το προϊόν που παρέλαβε):

 

- Εσύ έκανες dispute, γιατί σε κορόιδεψε μέσα στα μούτρα. -> Δεκτόν, πώς σε κορόιδεψε; Η περιγραφή με ποιόν τρόπο άλλαξε που να σε έκανε να νιώσεις θύμα κοροϊδίας, αφού είχες παραγγείλει τη συσκευή; Με ποιό τρόπο δεν ανταποκρινόταν σε αυτό που περίμενες να παραλάβεις;

 

- Κάποιος άλλος έκανε dispute, γιατί το πλαστικό ήταν μαύρο, αντί για άσπρο. -> Το σχολίασα πριν, δεν είναι λόγος για dispute ενός πράγματος τόσο ευτελούς αξίας για μένα αυτός.

 

- Ο παράλλος έκανε dispute, γιατί δεν είχε αυτοκόλλητο στο πλάι. -> Το ίδιο με το από πάνω.

 

- Ο αντιπαράλλος γιατί του έφερε ναυτία. -> Αυτό σηκώνει τεράστια κουβέντα που δεν αξίζει να την κάνουμε για ένα headset των 6 ευρώ. Γενικότερα πάντως, το VR θέλει heavy παραμετροποίηση την οποία δεν είμαι σίγουρος ότι ξέρουν πως να την κάνουν όλοι. Αλλά ακόμα και σωστά να γίνει η παραμετροποίηση, υπάρχει κόσμος που με Vive ή με Oculus Rift έχει παρουσιάσει ναυτίες ή πονοκεφάλους, δεν σημαίνει ότι φταίει η συσκευή per se. Επομένως -και με δεδομένο ότι και αυτό που λέτε ότι είναι original έχει τα ίδια αρνητικά- ούτε αυτός είναι λόγος για dispute. Ακόμα κι αν κατασκευαστικά προκαλεί θολούρες η πονοκεφάλους το headset, τότε δεν βρίσκω πως ευθύνεται ο πωλητής για αυτό. Αν γινόταν σε κάποιο κατάστημα τύπου Amazon, dispute θα κάνατε ή θα μιλούσατε με το κατάστημα για να επιστραφεί το προϊόν;

 

Άρα, δεν υπάρχει ενιαίος λόγος από όσους κάνατε dispute, κάτι που εμένα προσωπικά μου δείχνει ότι ψαχνόσασταν με ποιό τρόπο να κάνετε dispute. Εγώ και τουλάχιστον άλλοι δύο χρήστες δεν κάναμε dispute γιατί πήραμε αυτό που περιμέναμε να πάρουμε και δεν μας προκάλεσε ούτε ναυτίες, ούτε νιώσαμε «αδικημένοι». Ξαναλέω, μιλάμε για ένα πράγμα ευτελούς αξίας.

 

PS1: Δεν μπαίνω στη διαδικασία να συγκρίνω με προϊόντα 200 ή 300 ευρώ, το θεωρώ a priori άτοπο.

 

PS2: Είναι καλό να γίνεται αυτή η κουβέντα, γιατί -τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό- ξεκαθαρίζει για ποιούς λόγους το play.com είχε σταματήσει να στέλνει Ελλάδα ή γιατί το Amazon μας χρεώνει μεταφορικά πλέον. Απλά στην προκειμένη μιλάμε για ένα κινεζομάγαζο που δεν το ξέρει η μάνα του και που σε δυο μήνες δεν θα υπάρχει καν. Η τάση πάντως μια χαρά διαφαίνεται.

Αρχικά θα ήθελα να τονίσω πως πραγματικά χαίρομαι που έχουμε αυτή την ΥΓΙΗ αντιπαράθεση!

Σημαίνει ότι υπάρχουν ακόμα σοβαρά άτομα στο φόρουμ που εκφέρουν και δεν προσπαθούν να επιβάλλουν απόψεις και με τα οποία μπορείς να συζητήσεις με ΕΥΓΕΝΙΚΟ και ΚΟΣΜΙΟ τρόπο!

 

Συμφωνώ όταν μου λες πως πολλοί εκμεταλλεύτηκαν απλά την κατάσταση και κάνανε dispute χωρίς να ξέρουν καλά καλά τι πήραν και τι υποτήθεται ότι κάνει κτλ κτλ. 

Από εκεί και πέρα όμως δε θα τα βρούμε :D

Το πρόβλημα δεν είναι το πόσο κοστίζει!

Το πρόβλημα είναι ότι δεν πήρες το προϊόν που παρήγγειλες με ότι αυτό συνεπάγεται.

1. Έχω ένα google cardboard εδώ και 1-2 χρόνια και πίστεψέ με έχει πολύ ανώτερη εικόνα! Αν λοιπόν αυτή η μαϊμού είχε τους φακούς που περιέγραφε αρχικά, τότε η εικόνα θα ήταν πολύ καλύτερη!

2. Γρατζούνισε κινητά παιδιών λόγω κακής κατασκευής! 

3. Αν ήξερα ότι παίρνω μούφα προϊόν θα προτιμούσα να βάλω κάποια ακόμα χρήματα ώστε να έπαιρνα κάτι δοκιμασμένο όπως το VR της ΧΙΑΟΜΙ.

4. Ναι, μας δουλεύει μες στα μούτρα αλλάζοντας την περιγραφή! Και δε νομίζω ότι site όπως το amazon ή το play.com μας επιβαρύνανε/ αποκλείσανε σα χώρα για τέτοια περιστατικά! (Συμφωνώ είμαστε λαμόγια και καλά  μας κάνουν, αλλά σε αυτή την περίπτωση ο πωλιτής είναι λάθος και θα στο υπέγραφε το κάθε amazon και play! Μη σου πω θα τρώγανε για πάντα ban και όχι όπως στο DD4 που εξακολουθεί να πουλάει άλλα αντικείμενα σα να μη τρέχει τίποτα!)

 

Και να σου πω και κάτι τελευταίο! 

Αν ήξερα ότι ήταν μούφα, θα προτιμούσα να πάρω μάπα VR και να δώσω τα 5-6-10 ευρώ μου σε άλλο κατάστημα που με έχει εξυπηρετήσει στο πάρελθόν άψογα! Προτίμησα όμως το DD4 γιατί (έτσι πίστεψα εγώ)  έκανε promo για να τραβήξει κόσμο και έτσι πουλούσε κάτι σε τρελή τιμή!

 

Τέσπα, νομίζω ότι κακώς επιμένεις στο χρηματικό ποσό όσο μικρό και να είναι αυτό! Το θέμα στην περίπτωση αυτή είναι άλλο!

 

Όπως και να έχει δε θα ασχοληθώ άλλο με το θέμα αυτό και στο κάτω κάτω ο καθένας κάνει ότι θέλει με τα χρήματά του! :D

Σε ευχαριστώ για το διάλογο!

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 



Άρα, λοιπόν, έχουμε και λέμε (και θεωρώντας ότι κανένας μας δεν λέει ψέματα για το προϊόν που παράγγειλε και για το προϊόν που παρέλαβε):

- Εσύ έκανες dispute, γιατί σε κορόιδεψε μέσα στα μούτρα. -> Δεκτόν, πώς σε κορόιδεψε
- Κάποιος άλλος έκανε dispute, γιατί το πλαστικό ήταν μαύρο, αντί για άσπρο. -> Το σχολίασα πριν, δεν είναι λόγος για dispute ενός πράγματος τόσο ευτελούς αξίας για μένα αυτός.

- Ο παράλλος έκανε dispute, γιατί δεν είχε αυτοκόλλητο στο πλάι. -> Το ίδιο με το από πάνω.


Νομίζω ότι αυτά αναφέρονται ως σημεία που καταλαβαίνεις διαφορές ότι δεν είναι το original. Όχι ότι ενοχλεί που είναι μαύρο ή ότι έχει τρύπες το σφουγγαρακι. Τώρα το αν και στο original έχει θέματα αυτό δε το ξέρω.

+100 zach

Off topic σε off topic πάμε και θα το κλείσει το θέμα ο ματριξ και με το δίκιο του..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι να ναι γράφει ο ποιητής! Χαχχαχα..Όντως!
Για το πλαστικο και για τα γράμματα εγώ εγραψα σε κάποιον φίλο που ρώτησε αν είναι το γνήσιο vrbox ή κάποια απομίμηση. Από εκεί μπορούσε να καταλάβει ότι παρέλαβε κάτι άλλο από αυτό που φαινόταν στην φώτο του πωλητή! Εγώ δεν έκανα κάποιο dispute ακόμα. Όταν γράφεις κάτι να είσαι σίγουρος γι αυτό που γράφεις. Όχι γιατί δεν θέλω, αλλά γιατί δεν έχω κάνει ποτέ, δεν ξέρω την διαδικασία, και δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ για 6€. Οπότε όταν γράφεις κάτι, να το ελέγχεις πρώτα αν ισχύει.!!!!
Και για να ξέρεις, με την 1η ευκαιρία θα κάνω dispute , γιατί το δικαιουμε και μπορώ και γουστάρω.
Μας την είπες την γνώμη σου ....φτάνει!!!!! Δεν χρειάζεται να την επαναλαμβάνεις. Αφού σου άρεσε τόσο πολύ, πες τα παιδιά να σου πουλήσουν τα δικά τους. Ευκαιρία είναι, 6€ , που θα την ξαναπετυχεις?
Κάποιος εδώ μπορεί να έχει ανάγκη αυτά τα 6€.Και να μην θέλει να τα πετάει στα σκουπίδια. Κυριολεκτικά.
Συγγνώμη απο άλλους συμφοριτες για τον τόνο μου, αλλά δεν άντεξα!
Και μπράβο στον admin για την επεξεργασία του αρχικού μυνηματος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με πια εφαρμογη δουλευεται το gamepad ωστε να λειτουργει με τα γνωστα παιχνιδια? αν δεν υπαρχει κατι τετοιο τοτε με πια μπορω να το ρυθμισω?

επισης να βοηθησω και λιγο... να σκαναρετε αυτο με την εφαρμογη cardboard της google http://www.hypergridbusiness.com/wp-content/uploads/2015/10/VR-Box-2-QR-Code-opt-2.png

ετσι θα αναγνωρισει το vr box 2 (κι ας ειναι μουφα).

Επεξ/σία από iakoboss7
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...