Προς το περιεχόμενο

Ορισμένα Samsung Galaxy Note7 “κρασάρουν” ανεξήγητα. Κάποιοι κάνουν λόγο για #Brickgate


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εισαι Γερμανια οποτε αυτοματως εχεις καλυτερη εξυπηρετηση απο τα καταστηματα στην Ελλαδα δεν γινεται αυτο ομως εχουμε απο τα χειροτερα after sale support.

Οπότε δεν φταίει οπωσδήποτε η εταιρία για τα προϊόντα στην Ευρώπη όταν τα καταστήματα δεν προσφέρουν την εγγύηση που λέει ο νόμος. Στην Αμερική προφανώς δίνουν ένα χρόνο εγγύηση τα καταστήματα ανάλογα με τις προϋποθέσεις της κάθε εταιρίας το ίδιο προφανώς γίνεται και στην Ελλάδα με τα προϊόντα της Apple και ξαναλέω ότι δεν δικαιολογώ ότι δεν δέχεται στην Αμερική να κάνει Service τις συσκευές και καλά να πάθει που τρώει μηνύσεις.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οπότε δεν φταίει οπωσδήποτε η εταιρία για τα προϊόντα στην Ευρώπη όταν τα καταστήματα δεν προσφέρουν την εγγύηση που λέει ο νόμος. Στην Αμερική προφανώς δίνουν ένα χρόνο εγγύηση τα καταστήματα ανάλογα με τις προϋποθέσεις της κάθε εταιρίας το ίδιο προφανώς γίνεται και στην Ελλάδα με τα προϊόντα της Apple και ξαναλέω ότι δεν δικαιολογώ ότι δεν δέχεται στην Αμερική να κάνει Service τις συσκευές και καλά να πάθει που τρώει μηνύσεις.  

Το αποτελεσμα πιο ειναι ομως για καποιον που βρισκεται Ελλαδα.Καποιος σε ενα αλλο θεμα εγραψε οτι εμπλεξε μεχρι και δικαστικα και παλι τιποτα.Ολες οι εταιριες κινητων δινουν 2 χρονια επισημης εγγυησης ειναι μαγκια αυτο που κανει η apple?Σαν πελατη σε σεβετε οσο μια που δινει 2 χρονια?Το ιδιο ειναι και το service της Sony και της επισημης LG(οχι procordia) που στη μεν πρωτη η arvato πραγματικα ειναι οτι χειροτερο στην Ελλαδα και η επισημη LG πολυ σπανια να αναλαβει κινητο σε συγκριση με την procordia που ειναι υποδειγματικη στο service της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισαι Γερμανια οποτε αυτοματως εχεις καλυτερη εξυπηρετηση απο τα καταστηματα στην Ελλαδα δεν γινεται αυτο ομως εχουμε απο τα χειροτερα after sale support.

 

Ο νόμος περί εγγύησης για 2 χρόνια ισχύει για όλες της ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην Ε.Ε.. Στις ΗΠΑ η Apple προσφέρει έναν χρονο εγγύηση, εδώ είναι αναγκασμένη να δώσει δύο χρόνια αν θέλει να πουλήσει τα προϊόντα της. Πέρσι μου άλλαξαν ένα iPhone 5S με ελαττωματική οθόνη και ήταν στο τέλος του δεύτερου χρονου που αγοράστηκε από κατάστημα του Σκρουτζ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάμε πάλι, η Apple δίνει στα κινητά 2 ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση. Πελάτης της είμαι λες να μην ξέρω τι εγγύηση μου δίνουν; και γνωρίζω και την έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν. Πάντως άργησες να εμφανιστείς και ανησύχησα.

 

 

You have just summoned haha! :fear:

 

 

Η νομοθεσία δίνει δύο, όταν λοιπόν εγώ πηγαίνω στην O2 και αγοράζω το κινητό μου, μου δίνει 2 βάση νομοθεσίας, άσχετα το τι θέλει η Apple. Όταν εμένα μου χάλασε λοιπόν το Home-Button στο iPhone 5 πριν οριστεί κατασκευαστικό πρόβλημα, ήμουν πάνω από τον ένα χρόνο. Πήγα λοιπόν στο κατάστημα της O2 που το αγόρασα και μου αντικαταστήσανε την συσκευή. Όταν εγώ αγόρασα το Macbook μου από το Saturn της Γερμανίας μου δώσανε εξίσου 2 χρόνια εγγύησης και την έκανα επέκταση στα 3.

 

Δεν δινει 2 χρονια επισημα εγγυηση η apple, γιατι δυστυχως δεν υπαρχει νομοθεσια που να υποχρεωνει τις εταιρειες για 2 χρονια εγγυηση.

Ακομα και στην Γερμανια(αν καταλαβα εκει εισαι και αναφερεσαι) δινει 1 χρονο εγγυηση(μην την μπερδευεις με τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση), το αναφερει και στο site της.

 

Τουλαχιστον μερικοι τηλεπικοινωνιακοι παροχοι δινουν 2 χρονια εγγυησης οταν αγοραζεις απο αυτους iPhone(καπως λογικο οταν σε βαζουν να το πληρωσεις με παγια 2 ετων), αλλα οταν το αγοραζεις απο την apple Γερμανιας(πχ απο apple store Γερμανιας) εχει μονο 1 χρονο εγγυηση:

http://www.apple.com/legal/warranty/products/germany-universal-warranty.html

 

http://www.apple.com/de/legal/statutory-warranty/

Auf ein Jahr beschränkte Garantie von Apple 

(One year limited warranty from Apple)

 

----------------

 

 

Όταν εγώ αγόρασα το Macbook μου από το Saturn της Γερμανίας μου δώσανε εξίσου 2 χρόνια εγγύησης και την έκανα επέκταση στα 3.

 

Τσέκαρε λίγο τι εγγύηση δίνουν βάση νόμου σε δυτικές χώρες.

https://www.otto.de/p/apple-macbook-pro-13-3-256-gb-ssd-mit-retina-display-480565970/#variationId=480566995-M24

 

Aυτο ειναι επιλογη του εκαστοτε μαγαζιου, δεν ειναι υποχρεωμενοι απο κανενα νομο. Αλλα μαγαζια στην Γερμανια δινουν 1 χρονο εγγυησης:

http://www.notebook.de/apple-macbook-pro-macbook-pro-15-retina-2015-g-3692?atyp=nb

- 1 Jahr Bring-In Herstellergarantie

 

Ακομα και στο amazon.de 1 χρονο εγγυηση δινει για διαφορα προιοντα, μεσα σε αυτα ειναι και τα apple προιοντα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο νόμος περί εγγύησης για 2 χρόνια ισχύει για όλες της ηλεκτρονικές συσκευές που πωλούνται στην Ε.Ε.. Στις ΗΠΑ η Apple προσφέρει έναν χρονο εγγύηση, εδώ είναι αναγκασμένη να δώσει δύο χρόνια αν θέλει να πουλήσει τα προϊόντα της. Πέρσι μου άλλαξαν ένα iPhone 5S με ελαττωματική οθόνη και ήταν στο τέλος του δεύτερου χρονου που αγοράστηκε από κατάστημα του Σκρουτζ.

Μη τα λες αυτά θα σκάσουν μύτη οι μετοχοι!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη τα λες αυτά θα σκάσουν μύτη οι μετοχοι!!! 

Το χειροτερο ειναι μη σκασουν μυτη οι αερολογοι που μιλανε χωρις λινκ απο την νομοθεσια και την οδηγια που επικαλουνται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε πάλι γιατί έχεις μαύρα μεσάνυχτα μια ζωή

 

http://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

Εγγύηση Apple 1 χρόνο. Μετά κάτσε βρες το δίκιο σου με τον πωλητή και το ποσό σωστός είναι για να σου φτιάξει την συσκευή. Ξυπνατε μερικοί άπειρα παραδείγματα που δεν αναλάβουν τίποτα μετά τον πρώτο χρόνο εγγύησης και οι μηνύσεις παραπάνω για αυτό το λόγο είναι γιατί τα 6αρια δεν έχουν κλείσει 2 χρονια ακόμα. Έχουμε και δουλειές δεν είμαστε χασομερηδες.

 

Μια χαρά το ανέλαβε ο συνήγορος του καταναλωτή και μου το αντικατέστησε ο Γερμανός μάζι με την καταγγελία σε ενα χρόνο και 8 μήνες. Αλλά και πάλι καμία αντοχη΄το iphone το γνωστό θέμα με το wifi στο 4s. Κίτρινιλες στην οθόνη του 4s δεν άντεξε και καθόλου. Για μένα byebye η Apple σιγά σιγά (εχω και ipad και παλιο mac mini) αλλα δεν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά το ανέλαβε ο συνήγορος του καταναλωτή και μου το αντικατέστησε ο Γερμανός μάζι με την καταγγελία σε ενα χρόνο και 8 μήνες. Αλλά και πάλι καμία αντοχη΄το iphone το γνωστό θέμα με το wifi στο 4s. Κίτρινιλες στην οθόνη του 4s δεν άντεξε και καθόλου. Για μένα byebye η Apple σιγά σιγά (εχω και ipad και παλιο mac mini) αλλα δεν...

Ναι εφόσον κατεφυγες σε τέτοια μέτρα λογικό να στο αντικαταστησουν. Δεν πληρωνετε όλο αυτό που που πέρασες όμως και είναι ντροπή για μια εταιρεία που υπερκοστολογει τα προϊόντα της με απόθεμα 200δις. Είναι γυφτια πως να το πω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο νόμος σε όλη την ΕΕ είναι ξεκάθαρος. 2 χρόνια εγγύηση στις ηλεκτρονικές συσκευές. Δυστυχώς επειδή εδώ είμαστε Ελλάντα και πάντα θα προσπαθεί ο εκάστοτε αντιπρόσωπος να γλυτώσει χρήματα, χρησιμοποιούν την γενική εγγύηση 1 έτους, που ισχύει στις ΗΠΑ. Αν χαλάσει όμως οποιαδήποτε προϊόν της Apple αλλά και όποιας άλλης εταιρείας που επικαλείται το ένα έτος, εντός 2 ετών είναι υποχρεωμένη να το επισκευάσει δωρεάν. Είναι ξεκάθαρο και δεν χωράει αμφισβήτηση. Όπως αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον αντιπρόσωπο απευθύνεται στον συνήγορο του πολίτη και λύνεται άμεσα. Επίσης υπάρχει για την ΕΕ και το σχετικά πρόσφατο δεδικασμένο της Ιταλίας. Τέλος το θέμα αντικατάστασης ή επισκευής, το χειρίζεται κάθε εταιρεία όπως θέλει. Αντικατάσταση μόνο στο DOA ή σε βλάβη πολύ συγκεκριμένων ημερών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο νόμος σε όλη την ΕΕ είναι ξεκάθαρος. 2 χρόνια εγγύηση στις ηλεκτρονικές συσκευές. Δυστυχώς επειδή εδώ είμαστε Ελλάντα και πάντα θα προσπαθεί ο εκάστοτε αντιπρόσωπος να γλυτώσει χρήματα, χρησιμοποιούν την γενική εγγύηση 1 έτους, που ισχύει στις ΗΠΑ. Αν χαλάσει όμως οποιαδήποτε προϊόν της Apple αλλά και όποιας άλλης εταιρείας που επικαλείται το ένα έτος, εντός 2 ετών είναι υποχρεωμένη να το επισκευάσει δωρεάν. Είναι ξεκάθαρο και δεν χωράει αμφισβήτηση. Όπως αντιμετωπίζει πρόβλημα με τον αντιπρόσωπο απευθύνεται στον συνήγορο του πολίτη και λύνεται άμεσα. Επίσης υπάρχει για την ΕΕ και το σχετικά πρόσφατο δεδικασμένο της Ιταλίας. Τέλος το θέμα αντικατάστασης ή επισκευής, το χειρίζεται κάθε εταιρεία όπως θέλει. Αντικατάσταση μόνο στο DOA ή σε βλάβη πολύ συγκεκριμένων ημερών.

Δυστυχως για εμας τους καταναλωτες, δεν υπαρχει νομος που να υποχρεωνει για 2 χρονια εγγυηση τις εταιρειες(μην την μπερδευουμε με τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση).

 

Για αυτο αλλωστε τοσες μεγαλες εταιρειες(asus, apple, dell, hp, microsoft, acer, sony, motorola) και καταστηματα κολοσσοι(amazon.de, amazon.co.uk κλπ) σε διαφορες χωρες στην ΕΕ (πχ Αγγλια, Γερμανια και οχι απλα στο "Ελλαντα") μπορουν και δινουν μονο 1 χρονο εγγυηση.

 

Το εξηγει και η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτων, οπως φυσικα και ο νομος υπ' αριθμο 3043/2002 και η αγγλικη βουλη.

 

 

 

Γενικη Γραμματεια Καταναλωτων

Κύριες διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση - Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα

 
Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

 
Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. 

 

Νομος υπ' αριθμο 3043/2002

Άρθρο 534.

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων:

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

 

Άρθρο 535.

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

...

 

Αγγλικη βουλη

Is there an EU-wide two year consumer guarantee?

 

Many people are mistaken in thinking that the purpose of Directive 1999/44/EC, ‘On certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees’, is to give consumers a minimum two years guarantee for all goods. In fact, this EU Directive, implemented in the UK by the Sale and Supply of Goods to Consumers Regulations 2002, has added little to already existing UK consumer protection law under the SGA 1979.

 

Under this Directive, all Member States have to ensure that “a retailer could be held liable for all 'non-conformities' (i.e. defects) which manifest in the good within two years from delivery”. However, this requirement is not a two-year legal guarantee (although, rather confusingly, the Directive’s title describes it as such); goods are not legally required to last for two years. It simply provides that consumer goods must conform to the sales contract at the time of delivery. If a consumer can show that the goods did not do so, they will be entitled to repair or replacement of the goods free of charge. If this would be disproportionate or unreasonable to expect from the retailer, the consumer will be entitled to a reduction in price or a refund. These consumer rights are available for up to two years following purchase. If the defect becomes apparent within the first six months of purchase, it will be presumed to have existed at the time of delivery, otherwise this will 

befor the consumer to prove.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αισθάνομαι ότι έχουμε μπλέξει σε λούπα...

 

Τουλάχιστον για κάποιους, είναι ευκολία να κάνουν copy - paste απο άλλα νήματα, που έγραφαν ακριβώς τα ίδια... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Note 7 της γυναίκας μου δεν έχει κρασάρει ακόμα. Εγω θα περιμένο λίγο ως το Οκτωμβριο να δούμε τι λέει το Nexus Marlin και θα δούμε. Πάντως το Note 3 μου μια χαρά δουλεύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως για εμας τους καταναλωτες, δεν υπαρχει νομος που να υποχρεωνει για 2 χρονια εγγυηση τις εταιρειες(μην την μπερδευουμε με τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση).

 

Για αυτο αλλωστε τοσες μεγαλες εταιρειες(asus, apple, dell, hp, microsoft, acer, sony, motorola) και καταστηματα κολοσσοι(amazon.de, amazon.co.uk κλπ) σε διαφορες χωρες στην ΕΕ (πχ Αγγλια, Γερμανια και οχι απλα στο "Ελλαντα") μπορουν και δινουν μονο 1 χρονο εγγυηση.

 

Το εξηγει και η Γενικη Γραμματεια Καταναλωτων, οπως φυσικα και ο νομος υπ' αριθμο 3043/2002 και η αγγλικη βουλη.

 

 

 

Αυτό δεν καλύπτει "ελλατώματα" που βασίζονται στο Software αλλα στο Hardware. Υποθετικά όλα τα Software bugs διορθώνονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...