Προς το περιεχόμενο

Ορισμένα Samsung Galaxy Note7 “κρασάρουν” ανεξήγητα. Κάποιοι κάνουν λόγο για #Brickgate


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια χαρά το ανέλαβε ο συνήγορος του καταναλωτή και μου το αντικατέστησε ο Γερμανός μάζι με την καταγγελία σε ενα χρόνο και 8 μήνες. Αλλά και πάλι καμία αντοχη΄το iphone το γνωστό θέμα με το wifi στο 4s. Κίτρινιλες στην οθόνη του 4s δεν άντεξε και καθόλου. Για μένα byebye η Apple σιγά σιγά (εχω και ipad και παλιο mac mini) αλλα δεν...

 

Να δούμε του θα καταλήξει το "Gray Bar of Death" με τα Iphone 6

 

http://www.mirror.co.uk/tech/apple-sued-after-grey-bar-8733248

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 124
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μακάρι να βγεί άκρη, όπως και στα 4s έχουν ένα θέμα που πεθαίνε το wifi και συνήθως εμφανιζόταν μετα την λήξη της εγγύησης. Τόσο πανάκριβη συσκευή να βγαίνει άχρηστη εύκολα, όχι μόνο το δικό μου αλλά τόσο άτυχοι ειναι οι γνωστοί μου που όλο κάποιο πρόβλημα εμφανιζόταν σε iphone; Σε άλλα κινητα γενικά δεν ψοφήσαν ποτέ έτσι, παλιώσαν, χαλάσαν οι μπαταρίες αλλά λειτουργούν. Το θέμα με τα samsung είναι πρόβλημα που εμφανίζεται εξαρχής οπότε αναγκαστικα θα βρεθεί λύση θα φανεί τώρα πως θα το αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Η apple δεν έκανε τίποτα.

 

 

https://discussions.apple.com/thread/5112134?tstart=0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θιχτηκα οπως φαινεται και απο το quote που εκανες, οποτε καλο θα ηταν να μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια .

Λογικο ομως οταν δεν μπορεις να μιλησεις με επιχειρηματα και λινκ.

Τα φαινόμενα απατουν λοιπον! Μιλησα για μετοχους και πετάχτηκες. Από λινκ τα καταφέρνεις καλα εσυ. Τα εχεις μαζεμένα καπου και τα πετας μη τολμισει κανενας δρασυς και διεκδικησει τα δικαιώματα του? Αφου λοιπον θες λινκ εγω θα σου βγαλω μια επεξηγηση από δικηγορο που αφορα ΕΛΛΗΝΙΚΗ νομοθεσια (και όχι αγγλικη, γερμανικη , και δεν ξερω εγω τι άλλο) που ο ανθρωπος εξηγει πως κινούμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις. http://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html

επισης και μια σελιδα ακομη που λεει πανω κατω τα ιδια αλλα αναφερει και τηλεφωνα καταγγελιων για τους παθοντες

http://www.oikoen.gr/index.php/2009-05-27-06-01-23/51-2009-06-01-18-52-44/90-2009-06-30-09-14-54

 

Από το αρθρο 541 λοιπον προκυπτει ότι ο αγοραστης εχει διάστημα 2 ετων (μετα παραγράφονται) για να προχωρησει σε καταγγελια κατά του πωλητη (όχι της κατασκευάστριας εταιρειας). Προφανως και αναφερει τις μαγικες λεξεις "εργοστασιακη αστοχια" (δεν θα μας ζητησει ΚΑΝΕΙΣ τα ρεστα γιατι δεν το αναφεραμε νωρίτερα, εχουμε το δικαίωμα να το κανουμε εντος 2 ετων από την ημερομηνια παραδοσης σε εμας). Αν η εταιρεια αρνηθεί επισκευή , ζητάμε ΓΡΑΠΤΑ την αιτιολογηση ώστε να την προσθεσουμε σε εξωδικο (συνηθως δεν φτανουμε σε αυτό το σημειο όταν προκειτε οντος για πρόβλημα που οφειλετε σε κατασκευαστικο λαθος λογο συναρμολογησης η υλικων). Αν η εταιρεια αρνηθεί και παλι, προχωρούμε σε αγωγη.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν πρώην κατοχος 7 edge ειχα τρεις φορές ίδιο θέμα....με one plus 3 τώρα ούτε μισό κολλημα

Με Samsung δεν ετυχε να εχω θεμα (με αστοχιες) μεχρι πριν 2 χρονια που ηταν και το τελευταιο που αγορασα (μετα παραξεφυγε στις τιμες και δεν ξαναπηρα). Αλλα με Lenovo....2 φορες rma και paypal report...Εταιρειες να δοκιμάζεις υπαρχουν, προβατα δεν ειμαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα φαινόμενα απατουν λοιπον! Μιλησα για μετοχους και πετάχτηκες. Από λινκ τα καταφέρνεις καλα εσυ. Τα εχεις μαζεμένα καπου και τα πετας μη τολμισει κανενας δρασυς και διεκδικησει τα δικαιώματα του? Αφου λοιπον θες λινκ εγω θα σου βγαλω μια επεξηγηση από δικηγορο που αφορα ΕΛΛΗΝΙΚΗ νομοθεσια (και όχι αγγλικη, γερμανικη , και δεν ξερω εγω τι άλλο) που ο ανθρωπος εξηγει πως κινούμαστε σε τέτοιες περιπτώσεις. http://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html

επισης και μια σελιδα ακομη που λεει πανω κατω τα ιδια αλλα αναφερει και τηλεφωνα καταγγελιων για τους παθοντες

http://www.oikoen.gr/index.php/2009-05-27-06-01-23/51-2009-06-01-18-52-44/90-2009-06-30-09-14-54

 

Από το αρθρο 541 λοιπον προκυπτει ότι ο αγοραστης εχει διάστημα 2 ετων (μετα παραγράφονται) για να προχωρησει σε καταγγελια κατά του πωλητη (όχι της κατασκευάστριας εταιρειας). Προφανως και αναφερει τις μαγικες λεξεις "εργοστασιακη αστοχια" (δεν θα μας ζητησει ΚΑΝΕΙΣ τα ρεστα γιατι δεν το αναφεραμε νωρίτερα, εχουμε το δικαίωμα να το κανουμε εντος 2 ετων από την ημερομηνια παραδοσης σε εμας). Αν η εταιρεια αρνηθεί επισκευή , ζητάμε ΓΡΑΠΤΑ την αιτιολογηση ώστε να την προσθεσουμε σε εξωδικο (συνηθως δεν φτανουμε σε αυτό το σημειο όταν προκειτε οντος για πρόβλημα που οφειλετε σε κατασκευαστικο λαθος λογο συναρμολογησης η υλικων). Αν η εταιρεια αρνηθεί και παλι, προχωρούμε σε αγωγη.

Ετσι ακριβως.

Ενδεικτικα απο το λινκ που παρεθεσες:

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα δικαιώματα αυτά πηγάζουν απευθείας από το νόμο και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την τυχόν εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής/εισαγωγέας/πωλητής του προϊόντος. ΟΛΑ τα δικαιώματα ισχύουν και ασκούνται ΜΟΝΟ κατά του πωλητή, δηλ. της εταιρείας (dealer, αντιπροσώπου) από την οποία αγοράσαμε το προϊόν, και ΟΧΙ κατά του εισαγωγέα ή του κατασκευαστή ή οποιουδήποτε άλλου εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου/συνεργείου.

 

Ο Αστικός Κώδικας ορίζει λοιπόν στο άρθρο 534: «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.»

 

Στο άρθρο 535 ορίζει ποια είναι τα πραγματικά ελαττώματα: «Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

 

Εδω ξανα ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ νομος υπ' αριθμο 3043/2002 , επεξηγηση απο τη Γενικη Γραμματεια καταναλωτων:

 

 

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

 

 

 

και επεξηγηση του απο δικηγορο του εδω φορουμ :

 

 

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

Η διαφορά είναι λεπτή, λεπτότατη. 

Το να μου χαλάσει κάτι και να καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή σημαίνει ότι δούλευε πριν και χάλασε τώρα. Πηγαίνεις, κάνεις το RMA σου και καθάρισες. 

Το να είναι ελαττωματικό το προϊόν σημαίνει ότι δεν δούλευε εξ αρχής -απλώς εγώ μπορεί να άργησα να το διαπιστώσω. Γι'αυτό ο νόμος και η Οδηγία δίνουν 2 χρόνια περιθώριο. 

 

Να δώσω ένα διαφορετικό παράδειγμα: Την 1/1/2011 αγόρασα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο με θύρες USB, FireWire και eSATA. Τον έχω συνδέσει στον υπολογιστή μου με USB και δουλεύει κανονικά. Όλα καλά μέχρι εδώ. smile.gif

 

Αν σήμερα 26/04/2011 σταματήσει να δουλεύει (δεν διαβάζει δεδομένα, δεν ανάβει ο σκληρός), σημαίνει ότι χάλασε. Με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή (ας πούμε ότι ο κατασκευαστής δίνει 1 έτος), επικοινωνώ με τον κατασκευαστή και του το στέλνω RMA. 

 

Ας πούμε τώρα ότι του χρόνου τέτοια εποχή (26/04/2012) αποκτώ νέο υπολογιστή με σύνδεση FireWire. Πάω να συνδέσω όλος χαρά τον σκληρό μου δίσκο και... τον π**λο! Διαπιστώνω ότι η θύρα FireWire δεν δουλεύει. Πρόσεχε, ΤΩΡΑ διαπίστωσα ότι κάτι δεν δουλεύει. Δεν είναι κάτι που δούλευε και χάλασε. Είναι κάτι που ανακαλύπτω τώρα ότι δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Εκεί δεν με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή, γιατί το προϊόν δεν χάλασε. Για να χαλάσει κάτι σημαίνει ότι δούλευε κατ'αρχήν και στη συνέχεια χάλασε. Εδώ δεν γνωρίζω ότι δούλευε η θύρα FireWire γιατί ουδέποτε την είχα δοκιμάσει. 

Εδώ πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν. Το δικαίωμα επιστροφής στον πωλητή (και όχι στον κατασκευαστή) εδώ είναι διετές γιατί πρόκειται για κάτι ελαττωματικό. 

 

Το ξέρω ότι η διαφορά είναι λεπτή. Αλλά υφίσταται. Γι'αυτό και η Οδηγία διαφοροποιείται, με το άρθρο 5 (με διετή ευθύνη του πωλητή) και το άρθρο 6 (με αόριστη διάρκεια εγγύησης του κατασκευαστή).   

 

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

Χαλάρωσε. 

Άλλο η εγγύηση, η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή κι άλλη η απαίτηση του καταναλωτή να παραλάβει ένα προϊόν χωρίς ελαττώματα και με ό,τι διαφημίζεται ότι έχει. 

 

Απλό παράδειγμα, για να αντιληφθούμε τη διαφορά: Αγοράζω την Χ κάρτα γραφικών σήμερα. Έχω δύο ειδών προστασίας: την εγγύηση που παρέχεται απευθείας από τον κατασκευαστή και την ευθύνη του πωλητή να μην είναι ελαττωματική η κάρτα και να έχει όλες τις ιδιότητες που υποτίθεται ότι έχει (πχ έξοδο HDMI και να σηκώνει ανάλυση 3280×2048). 

 

Αν η κάρτα χαλάσει, με καλύπτει η εγγύηση για όσο καιρό αυτή παρέχεται. Από τον κατασκευαστή. Συνήθως ένα έτος αν και για προϊόντα τεχνολογίας μπορεί να είναι λιγότερο. Πάντως δεν αναφέρεται στο νόμο. 

 

Αν η κάρτα είναι ελαττωματική και δεν δουλεύει όπως πρέπει (πχ υπερθερμαίνεται και βγάζει καπνό μετά από λίγη ώρα) ή εάν φτάσω στο σπίτι και ανακαλύψω ότι τελικά δεν σηκώνει την ανάλυση 3280×2048 που ήθελα, την επιστρέφω πίσω στο κατάστημα που την αγόρασα. Αυτό το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή λόγω έλλειψης ιδιότητας μπορώ να το ασκήσω εντός δύο ετών. 

 

Μπορεί η διαφορά να είναι λεπτή αλλά υφίσταται. Δεν είναι το ίδιο η εγγύηση για βλάβη και το ελάττωμα ή η έλλειψη ιδιότητας. Αν μου χαλάσει κάτι, δεν σημαίνει ότι είναι ελαττωματικό, σημαίνει ότι χάλασε. Αν είναι ελαττωματικό, αυτό το ελάττωμα συνήθως ενυπάρχει εξ αρχής. Αν λείπει μια ιδιότητα, αυτή λείπει εξ αρχής - ο νόμος μου δίνει δύο χρόνια για να επιστρέψω το προϊόν. 

 

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

 

http://www.insomnia.gr/topic/431291-%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF-900-%CF%87%CE%B9%CE%BB-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-apple/page-3?do=findComment&comment=4472310

Προσυπογράφω.

Δυστυχώς συνεχίζεται η παρερμηνεία της Οδηγίας της ΕΕ σχετικά με την "εγγύηση" και το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση πραγματικού ελλατώματος. Γι'αυτό και βλέπουμε συνεχώς αιτιάσεις για δήθεν "εγγύηση δύο ετών".

 

To έχω ξαναγράψει (και το έχω επεξηγήσει και ξανά) και θα το επαναλάβω και εδώ:

 

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή το λέει ξεκάθαρα: "Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους…".

 

Ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά διετή εγγύηση. Και μάλιστα, ειδικά στα τεχνολογικά προϊόντα, εισάγεται ειδικότερη εξαίρεση από τον ίδιο το νόμο. Δεν μπορείς να απαιτείς διετή εγγύηση σε κάρτα γραφικών όταν αυτή θα έχει ξεπεραστεί τεχνολογικά (obsolete) σε έξι μήνες.

 

Αν μάλιστα ανατρέξουμε στην Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαΐου 1999 πουθενά δεν αναφέρεται διετής εγγύηση. Βλέπε για παράδειγμα το Άρθρο 6 της Οδηγίας που επιγράφεται "Εγγυήσεις". Αφήνεται στη διακριτική ευχέρεια του Κράτους-Μέλους να επιλέξει τον εύλογο χρόνο της εγγύησης.

 

 

 

Για αυτο καλο λοιπον ειναι να αναφερουμε τους νομους που στηριζονται αυτα που λεμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ο νομος αναφερει σαφως ότι εχεις διακαιωμα υπαναχώρησης εντος 2 ετων, εξου και η "εγγυηση" 2 ετιας. Εχω δωσει σαφη πληροφορηση για το πως κινούμαστε όταν μια συσκευή παρουσιασει πρόβλημα σε 1,5 χρονο πχ και δεν οφειλετε σε εμας:

"ο αγοραστης εχει διάστημα 2 ετων (μετα παραγράφονται) για να προχωρησει σε καταγγελια κατά του πωλητη (όχι της κατασκευάστριας εταιρειας). Προφανως και αναφερει τις μαγικες λεξεις "εργοστασιακη αστοχια" (δεν θα μας ζητησει ΚΑΝΕΙΣ τα ρεστα γιατι δεν το αναφεραμε νωρίτερα, εχουμε το δικαίωμα να το κανουμε εντος 2 ετων από την ημερομηνια παραδοσης σε εμας). Αν η εταιρεια αρνηθεί επισκευή , ζητάμε ΓΡΑΠΤΑ την αιτιολογηση ώστε να την προσθεσουμε σε εξωδικο (συνηθως δεν φτανουμε σε αυτό το σημειο όταν προκειτε οντος για πρόβλημα που οφειλετε σε κατασκευαστικο λαθος λογο συναρμολογησης η υλικων). Αν η εταιρεια αρνηθεί και παλι, προχωρούμε σε αγωγη."

 

Με τον τροπο που απαντας ο απλος κοσμος αποπροσανατολίζεται (μακροσκελή ποστ με αναριθμητα παραδείγματα και ορολογια νομικης), κατι που καποιος θα ελεγε ότι γινεται εσκεμενα. Ξεφευγει κατά πολύ από το νοημα της ιδιας της οδηγιας της ΕΕ η οποια ξεκινα με τη γενικοτητα ότι παρεχετε εγγυηση 2 ετων και υπεύθυνος είναι ο τελικος πωλητης (κατι που επισης παραπανω λες ότι γενικα δεν υπαρχει, αλλα ποιο κατω εμφανιζεις την οδηγια που ξεκινα με την παραπανω φραση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ο νομος αναφερει σαφως ότι εχεις διακαιωμα υπαναχώρησης εντος 2 ετων, εξου και η "εγγυηση" 2 ετιας. Εχω δωσει σαφη πληροφορηση για το πως κινούμαστε όταν μια συσκευή παρουσιασει πρόβλημα σε 1,5 χρονο πχ και δεν οφειλετε σε εμας:

"ο αγοραστης εχει διάστημα 2 ετων (μετα παραγράφονται) για να προχωρησει σε καταγγελια κατά του πωλητη (όχι της κατασκευάστριας εταιρειας). Προφανως και αναφερει τις μαγικες λεξεις "εργοστασιακη αστοχια" (δεν θα μας ζητησει ΚΑΝΕΙΣ τα ρεστα γιατι δεν το αναφεραμε νωρίτερα, εχουμε το δικαίωμα να το κανουμε εντος 2 ετων από την ημερομηνια παραδοσης σε εμας). Αν η εταιρεια αρνηθεί επισκευή , ζητάμε ΓΡΑΠΤΑ την αιτιολογηση ώστε να την προσθεσουμε σε εξωδικο (συνηθως δεν φτανουμε σε αυτό το σημειο όταν προκειτε οντος για πρόβλημα που οφειλετε σε κατασκευαστικο λαθος λογο συναρμολογησης η υλικων). Αν η εταιρεια αρνηθεί και παλι, προχωρούμε σε αγωγη."

 

Με τον τροπο που απαντας ο απλος κοσμος αποπροσανατολίζεται (μακροσκελή ποστ με αναριθμητα παραδείγματα και ορολογια νομικης), κατι που καποιος θα ελεγε ότι γινεται εσκεμενα. Ξεφευγει κατά πολύ από το νοημα της ιδιας της οδηγιας της ΕΕ η οποια ξεκινα με τη γενικοτητα ότι παρεχετε εγγυηση 2 ετων και υπεύθυνος είναι ο τελικος πωλητης (κατι που επισης παραπανω λες ότι γενικα δεν υπαρχει, αλλα ποιο κατω εμφανιζεις την οδηγια που ξεκινα με την παραπανω φραση).

Παλι τα εχεις μπερδεψει.

 

Το διαστημα των 2 ετων αναφερεται σε ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση(μονιμως ξεχνας να το αναφερεις αυτο), οχι γενικα σε ελαττωματα.

 

Εχεις πραγματι 2 χρονια να το δηλωσεις το ελαττωμα, αλλα ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι τα ελαττωματα υπηρχαν κατα την παραδοση αν εχει περασει το εξαμηνο.

 

Εδω και ο  νομος υπ' αριθμο 3043/2002 που το αναφερει:

Άρθρο 534.

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων:

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

 

Άρθρο 535.

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την κατά το προηγούμενο άρθρο υποχρέωσή του, αν το πράγμα που παραδίδει τον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:

...

 

Αρθ. 537. - Ευθύνη για ελλείψεις.

 

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. 

 

και το επεξηγει και η Γενικη Γραμματεια καταναλωτων:

 

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

 

 

Αν υπαρχει νομος που αναφερεται σε ελαττωματα που δεν υπηρχαν κατα την παραδοση και ο αγοραστης δεν πρεπει να αποδειξει οτι υπηρχαν κατα την παραδοση, μπορεις σε παρακαλω να δωσεις το λινκ και τον αριθμο του;

Κατι μου λεει οτι δεν θα δωσεις λινκ με τετοιο νομο, οπως δεν εχεις κανει τοσο καιρο.

Ο νομος υπ' αριθμο 3043/2002 αφορα ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση και ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι υπηρχαν κατα την παραδοση.

Ποιος ειναι ο νομος που αναφερεσαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλι τα εχεις μπερδεψει.

 

Το διαστημα των 2 ετων αναφερεται σε ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση(μονιμως ξεχνας να το αναφερεις αυτο), οχι γενικα σε ελαττωματα.

 

Εχεις πραγματι 2 χρονια να το δηλωσεις το ελαττωμα, αλλα ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι τα ελαττωματα υπηρχαν κατα την παραδοση αν εχει περασει το εξαμηνο.

 

Εδω και ο  νομος υπ' αριθμο 3043/2002 που το αναφερει:

 

και το επεξηγει και η Γενικη Γραμματεια καταναλωτων:

 

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

 

 

Αν υπαρχει νομος που αναφερεται σε ελαττωματα που δεν υπηρχαν κατα την παραδοση και ο αγοραστης δεν πρεπει να αποδειξει οτι υπηρχαν κατα την παραδοση, μπορεις σε παρακαλω να δωσεις το λινκ και τον αριθμο του;

Κατι μου λεει οτι δεν θα δωσεις λινκ με τετοιο νομο.

Μαλλον μιλαω κινεζικα...αναφερω "εργοστασιακη αστοχια" ΑΡΑ υπηρχε από το εργοστασιο (αυτό επικαλούμαστε στον πωλητη) και μαλιστα εχουμε δικαίωμα μεσα σε 2 χρονια να προχωρήσουμε στην καταγγελια. ΔΕΝ θα μας ρωτησει ο πωλητης "γιατι δεν το ανεφερες νωρίτερα" , εχουμε δικαίωμα σε κινητες συσκευες να το αναφέρουμε εντος 2 ετων και να επικαλεστούμε τα ανιστοιχα αρθρα. Ποσο ποιο απλα να το πω?Πρεπει να στο πω δλδ με την ξυλινη γλωσσα των δικηγορων? ΑΝ η εταιρεια (πωλητης) αρνηθεί την επισκευή τοτε προχωράμε σε αυτά που ανεφερα ποιο πανω. Συνηθως και μονο με την απαιτηση της γραπτης αιτιολόγησης της αρνησης επισκευης, ως δια μαγειας τα πραγματα παιρνουν το δρομο τους. Και πιστεψε με ΔΕΝ μας κανουν "χαρη".... Αν το πραγμα φτασει σε αγωγη, τοτε προφανως και ο δικηγορος θα κληθει να αποδειξει του λογου το προφανες. Αλλα αυτό μπορει να γινει και στη μια βδομαδα. Πχ μπορει η εταιρεια να ισχυριστεί ότι το χαλασες από μονος σου και δεν προκειτε για αστοχια. Και παλι ζητας γραπτα την αιτιολογηση και ΑΝ φτασεις σε αγωγη πρεπει και παλι να αποδειξεις του λογου το προφανες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον μιλαω κινεζικα...αναφερω "εργοστασιακη αστοχια" ΑΡΑ υπηρχε από το εργοστασιο (αυτό επικαλούμαστε στον πωλητη) και μαλιστα εχουμε δικαίωμα μεσα σε 2 χρονια να προχωρήσουμε στην καταγγελια. ΔΕΝ θα μας ρωτησει ο πωλητης "γιατι δεν το ανεφερες νωρίτερα" , εχουμε δικαίωμα σε κινητες συσκευες να το αναφέρουμε εντος 2 ετων και να επικαλεστούμε τα ανιστοιχα αρθρα. Ποσο ποιο απλα να το πω?Πρεπει να στο πω δλδ με την ξυλινη γλωσσα? ΑΝ η εταιρεια (πωλητης) αρνηθεί την επισκευή τοτε προχωράμε σε αυτά που ανεφερα ποιο πανω. Συνηθως και μονο με την απαιτηση της γραπτης αιτιολόγησης της αρνησης επισκευης, ως δια μαγειας τα πραγματα παιρνουν το δρομο τους. Και πιστεψε με ΔΕΝ μας κανουν "χαρη"....

Αρα δεν αναφερεσαι σε οποιαδηποτε τυχαια βλαβη, αλλα σε ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση και ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι υπηρχαν κατα την παραδοση.

 

Αυτο που λεω εξαρχης και αναφερει ο νομος υπ' αριθμο 3043/2002 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...