Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
coveb74

Nissan Almera 1997 - Δυο απλές ερωτήσεις

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας. Έχω το αυτοκίνητο του τίτλου και θα ήθελα να ρωτήσω τους insomniacs και όχι κάποιο συνεργείο που θα με κοροιδέψουν όπως έχουν κάνει πάμπολλες φορές. Είχα πάει για αναρτήσεις πλήρωσα 300 ευρώ και για τις τεσσερις χωρίς απόδειξη και στο 1 χρόνο βγήκαν off και κινούμαι μόνο σε άσφαλτο με ελάχιστες λακούβες και τις πρόσεχα να φανταστείτε.

 

Θέλω όμως να ρωτήσω κάτι άλλο. Θέλω να αλλάξω βαλβολίνες. Εσείς ποιες προτείνετε και πόση είναι η ποσότητα που θα πρέπει να πάρω; Εχω διαβάσει ότι οι RED LINE MT-90 75W90 GL-4 946 ML είναι οι καλύτερες αλλά είναι ακριβές. Σκέφτομαι και τις Castrol 75W90, επειδή πάντα έβαζα συνθετικά castrol λάδια και λέω να στραφώ και για τις βαλβολίνες στην castrol. Τι λέτε; 

 

Ο λόγος που ρωτάω πόση ποσότητα χρειάζεται είναι ότι θα τις παραγγείλω από το internet γιατί δεν γουστάρω άλλη κοροιδία από το τοπικό συνεργείο (είναι χωριό και δυστυχώς ο μοναδικός σε ακτίνα 30 χιλιομέτρων)

 

Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω για έναν θόρυβο που ακούω μόνο στις δεξιές στροφές και μόνο όταν κινούμε και είναι και ιδιαίτερα απότομες. Συγκεκριμένα ακούγεται ένα σαν γουρ γουρ γουρ. Δεν ακούγεται σαν να είναι χτύπημα λαμαρίνων ή τρίξιμο αλλά ένα γουρ γουρ γουρ μόνο όταν στρίβω δεξιά σε στροφή κλειστή με μεγάλη ή μικρή ταχύτητα. Τι να είναι λέτε;

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι red line ειναι καλες ναι αλλα ειναι ακριβες οπως ειπες.

τωρα σημασια εχει οτι θα τις αλλαξεις τι βαλβολινες οποτε μονο καλο θα του κανεις και προσωπικα δεν θα εβαζα κατι τοσο ακριβο.

κοιτα στο ιντερνετ εαν παιρνει gl4 η gl5 βαλβολινες (αν και οι gl5 ειναι κυριως για διαφορικα).

εαν το βρεις τοτε θα βαλεις μονο αυτες που σου λεει δηλαδη η gl4 η gl5.οχι καποιες που ειναι και για τα 2 δηλαδη gl4-gl5 και ας λεει ο μαστορας οτι θελει.να του το τονισεις.

προσωπικα επειδη ηθελα μονο gl4 και δεν εβρισκα τιποτα καλο που ηθελα πηγα και πηρα το shell spirax με κοστος 7 η 8 euros το λιτρο.

 

(castrol εαν θυμαμαι καλα ειναι και gl4 και gl5 μαζι αυτες που κυκλοφορουν πολυ.εκτος και εαν βρηκες μονο τις gl4 οποτε παρε τες γιατι και αυτες καλες ειναι).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις το 1400 ή το 1600, τότε παίρνει 3,9 λίτρα βαλβολίνες API GL-4, SAE 80W90.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φίλε coveb74,  οι τιμές για ποσοτητα βαλβολινης κ λαδιού ειναι γιά almera 1400 κ γιά 1600 κυβικά  ιδιες 

αν εχεις  χειροκίνητο  κιβώτιο παίρνει 3.9 λίτρα  (αυτά τά στοιχεία τά δίνει η motul στό επίσημο site της )

καί 3.2 λίτρα παίρνει οταν αλλάζεις λάδια + φίλτρο λαδιού στόν κινητήρα (αν δέν αλλάζεις φιλτρο λαδιού παίρνει 2.8 λίτρα λάδι.,

 

βαλβολίνη γιά μένα βάλε total 75w90 gl4/gl5 (γιά οικονομική αγορά) πολύ καλές ,

αν εχεις φράγκα βάλε motul motylgear 75w/90 gl4/gl5 

προσοχή νά γράφει gl4/gl5

οι gl4 ειναι ξεπερασμένες κ δύσκολα βρίσκονται...

   SOS  ΟΧΙ ΣΚΕΤΟ gl5 (μπορεί νά πάθεις ζημιά στό κιβώτιο αν βάλεις σκέτο gl5 ) SOS

τώρα γιά τό γργργρ πού κάνει οταν στρίβεις τό τιμονι μόνο μηχανικός μπορει να σου πει τί ειναι,

αν εκανε κρακρακρα ηταν 99% μπιλιοφόρος

 

(φίλος μου εχει το almera  1400 gx μέ τά 75 αλογα κ βάζει τίς ανωτέρω βαλβολίνες ,

στην αρχη εβαζε total  γιά πιό οικονομικές

τωρα βάζει motul motylgear 75w/90 gl4/gl5 κ εχει δει τεραστια διαφορα στο κιβωτιο )

Επεξ/σία από aristos12
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1400άρι έχω παίδες χειροκίνητο. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

 

Σημασία έχει για μένα να μαλακώσει η ταχύτητα, να μπαινουν πιο ομαλά και να μην καταπονώ το κιβώτιο.

 


εαν το βρεις τοτε θα βαλεις μονο αυτες που σου λεει δηλαδη η gl4 η gl5.οχι καποιες που ειναι και για τα 2 δηλαδη gl4-gl5 και ας λεει ο μαστορας οτι θελει.να του το τονισεις.

προσωπικα επειδη ηθελα μονο gl4 και δεν εβρισκα τιποτα καλο που ηθελα πηγα και πηρα το shell spirax με κοστος 7 η 8 euros το λιτρο.

 

http://www.trade-wind.gr/red-line-mt-90-75w90-gl-4.html

100% Συνθετική Βαλβολίνη.Συνιστάται για όπου ζητούνται οι ακόλουθες προδιαγραφέσ :GL-1, GL-3, and GL-4.

 

 

Δεν είμαι σίγουρος τι παίρνει αλλά αφού λεει για gl 1 3 4 λές να έχω gl 2 ή gl 5? ειμαι λίγο άσχετος με τις αριθμήσεις αυτές.

 

τώρα γιά τό γργργρ πού κάνει οταν στρίβεις τό τιμονι μόνο μηχανικός μπορει να σου πει τί ειναι,

αν εκανε κρακρακρα ηταν 99% μπιλιοφόρος

 

δεν ξερω αν εχει καποια σημασία, το αμαξι αν δεν κρατας το τιμονι τραβαει αριστερα παντου, σε καθε δρομο, οχι πολυ ομως αλλα τραβαει. Ποτε δεν τραβαει δεξια εκτος αν πατησει σε καμια λακουβα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι gl4 δεν ειναι ξεπερασμενες αλλα ναι βρισκονται δυσκολα.

αλλα σε κιβωτια που θελουν μονο gl4 βαζεις μονο gl4 και οχι gl5 μαζι.

τωρα ο καθενας ας βαλει οτι θελει.

τα πιο πολλα μαστορια λενε βαλε την gl5 που ειναι καλυτερη (γιατι ειναι ενα νουμερο μεγαλυτερες.το εχω ακουσει πολλες φορες.

ξαναλεω οτι η redline ειναι πολυ καλη αλλα....δεν πιστευω οτι χρειαζεται στο αυτοκινητο σου να ξοδευτεις τοσο.

σου απαντησαν ηδη τα παιδια πιο πανω που το εψαξαν οτι παιρνει gl4.οποτε αυτη θα βαλεις.

 

τωρα οσον αφορα το τραβαει αριστερα η δεξια,ποσο καιρο εχεις να κανεις ευθυγραμμιση?σε τι κατασταση ειναι τα ακρομπαρα σου?(που να ξερεις θα μου πεις).

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω για έναν θόρυβο που ακούω μόνο στις δεξιές στροφές και μόνο όταν κινούμε και είναι και ιδιαίτερα απότομες. Συγκεκριμένα ακούγεται ένα σαν γουρ γουρ γουρ. Δεν ακούγεται σαν να είναι χτύπημα λαμαρίνων ή τρίξιμο αλλά ένα γουρ γουρ γουρ μόνο όταν στρίβω δεξιά σε στροφή κλειστή με μεγάλη ή μικρή ταχύτητα. Τι να είναι λέτε;

Μπιλιοφορος λογικα...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tόσο πολύ παίζει ρόλο το GL4-GL5; Εγώ σε κορόλα του 97 έβαζα πάντα τις w80-90 ούτε καν κοιτούσα τo GL τι ήταν. Βέβαια τα αυτοκίνητα αυτά μαζί με τα στάρλετ είχαν λίγο περίεργο κιβώτιο (πέταγε ή δε κομπλάριζε την όπισθεν, αν δεν έβαζες πρώτη και νεκρά πρώτα), άλλα κανένα άλλο θέμα. Οι redline τι το καλό έχουν και είναι ακριβές; Γιατί αν είναι μια διαφορά πχ +25% στη τιμή, αξίζει γιατί βαλβολίνες δεν αλλάζεις συχνά και το κιβώτιο(συνήθως) πεθαίνει μαζί με το αμάξι. Οπότε μόνο καλό θα κάνουν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tόσο πολύ παίζει ρόλο το GL4-GL5;

 

Τόσο πολύ, και ακόμα περισσότερο. Οι GL-5 έχουν κάποια πρόσθετα που κάνουν τα συγχρονιζέ(και γενικότερα τα κίτρινα μέταλλα) να φθείρονται πολύ πιο γρήγορα από το φυσιολογικό.

 

Γενικά αν ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή και δεν κάνεις του κεφαλιού σου, μόνο κερδισμένος θα βγεις.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από πόσες χιλιάδες km προτείνεται να αλλάζουμε τις βαλβολίνες αυτές;

 

Γιατί κι εγώ παρατηρώ ότι ακούγεται ένας ελαφρύς γδούπος από το χώρο της μηχανής τη στιγμή που ξεκινάει να φέρνει αντίσταση το λεβιέ όταν το ακουμπάω στην ταχύτητα που θέλω να μπει.

 

Όταν λέω ελαφρύς, εννοώ ότι ακούγεται μόνο με ανοιχτό παράθυρο, γι' αυτό και δεν το καταλαβαίνω π.χ. όταν βάζω 5η ή 6η.

 

Βέβαια σκέφτομαι μήπως δεν είναι οι βαλβολίνες, αλλά κάπου έχει φθαρεί το μοχλικό σύστημα (ή συρματόσχοινο ή ο,τι έχει τέλος πάντων) που επιλέγει τις ταχύτητες στο κιβώτιο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει 4 αναρτήσεις μήπως εννοείς τα 4 αμορτισέρ. Δυστυχώς στην Ελλάδα συμβαίνει συχνά κάποιο σύστημα της ανάρτησης να χρειαστεί αργά ή γρήγορα αλλαγή λόγω των δρόμων. Τι εννοείς βγήκαν οφφ? Σκασαν? Έχει ίχνη από λάδια? Δεν έχει επιστροφή?

 

Η σου άλλαξε κάποια μέλη των αναρτήσεων (μπαλάκια/σινεμπλοκ) και σου είπε ότι άλλαξε ανάρτηση?

 

 

 

Έχω και εγώ αλμερα λίγο προ καινούργιο από το δικό σου. Δεν έχω αλλάξει ποτέ τπτ. Τρίζουν ενοχλούν κτλ, αυτό όπως είπα για 200000χιλιομετρα και 3δ δρόμους είναι αναπόφευκτο.

 

 

Η βαλβολινη σε νέα μοντέλα θεωρείται ακόμα και for life δεν αλλάζει. Σε μιντ και παλιότερα αλλάζει αλλά σε μεγάλο αριθμό χιλιόμετρων. 80 πλας πάνω κάτω .

Το αλμερα έχει βαρύ ιστορικό με 2 στοιχεία. Σαζμαν και κρεμαγιερα. Θα σου συνιστούσα να αλλάξεις βαλβολινες άμεσα.

Τώρα ο ήχος μπορείς να πηγάζει από πολλά και δυστυχώς μόνο ένας μάστορας μπορεί να σου πει ακριβώς.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν εννοώ ότι βγήκαν off χτυπάει και στη πιο μικρή λακούβα. Ενώ όταν παίρνω κάποιες στροφές και έχει και κάποια λακούβα νιώθω ότι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πηγαίνει πέρα δώθε. Δεν είναι δικαιολογημένη συμπεριφορά αυτή. Απλά λόγω στενότητας και των οικονομικών μου, πρώτα θα αλλάξω βαλβολίνες και θα κάνω και έναν έλεγχο για τον θόρυβο, μάλλον μπιλιοφόρος πρέπει να είναι.

 

Είναι σκυλί πραγματικά, 267.000 χιλιόμετρα και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι.

 

Με απλά λόγια μόλις πληρωθώ σε λίγες ημέρες είμαι για συνεργείο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περνα το απο αμορτισερομετρο να δουν-δεις τι γινεται μην σου κανουν διαγνωση μονο δια γυμνου οφθαλμου.  Το αμορτησερ εβαλες τη περασμενη φορα???


Αν δεν εισαι ικανοποιημενος με το συνεργειο σου πανε σε αλλο εστω και πιο μακρια, ως μοναδικο συνεργειο της περιοχης πιθανον ειναι ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω, πηγαινε τουλαχιστον μονο στα απλα , αλλαγη λαδια και τετοια.

Για πιο σοβαρα θεματα οπως το δικο σου βρες καποιον εξειδικευμενο εστω και μακρια οπου λογω της συνεχης ενασχολησης θα ξερει καλυτερα. 

Τα 30χλμ δεν ειναι και καμμια τρομερη αποσταση οι περισσοτεροι που μενουμε σε πολεις 30χλμ κανουμε καθημερινα να παμε στην δουλεια μας εσυ 1 φορα χρονο το πολυ να θες να πηγαινεις τοσο μακρια....

Το προβλημα σου εχει να κανει με την προσωπικη σου ασφαλεια τι ειναι μπροστα σε αυτη  ο  παραπανω χρονος και τα εξοδα μετακινησεις που θα κάνεις??

Διαγνωση δια πληκτρολογιου  και με λεκτική προσομοιωση των θορυβων (γκουπ-γκουπ, γκλιν γλιν, τακ τακ )που κανει το αυτοκινητο δεν γινεται.  Καλα κανεις και ρωτας αλλα 100 πραγματα μπορει να σου πουμε οτι φταινε αλλα στο τελος μπορει να ειναι κατι αλλο που δεν ειπωθηκε και οταν στο πει μηχανικος πιθανον να τον κοιτας δυσπιστα. Για τις βαλβολινες που ρωτας  δες στο βιβλιαρακι τι προτεινει ο κατασκευστης και παρε αυτο τον τυπο δεν χρειαζεται να πας στις πιο ακριβες τα αυτοκινητο δεν ειναι και κανενα αυτοκινητο επιδοσεων και να θελει το καλυτερο και ακριβοτερο  αλλα ουτε και να πας και σε οτι πιο φτηνο κυκλοφορει, παρε καποιας επωνυμης εταιρειας με μεσαια τιμη και θα σε υπερκαλύψει.

Πολυ μεγαλη "αρρωστια" καταντησε αυτο που πολλοι πανε και σκανε χοντρα λεφτα και πληρωνουν πχ λαδια και 15€ το λιτρο και οτιδηποτε αλλο για το κουβαδακι  τους λες και αμα βαλεις τα σουπερ γουαου ανταλακτικα θα μεταμορφωθει το αυτοκινητο απο Zastava σε  Ferrari.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από πόσες χιλιάδες km προτείνεται να αλλάζουμε τις βαλβολίνες αυτές;

 

Γιατί κι εγώ παρατηρώ ότι ακούγεται ένας ελαφρύς γδούπος από το χώρο της μηχανής τη στιγμή που ξεκινάει να φέρνει αντίσταση το λεβιέ όταν το ακουμπάω στην ταχύτητα που θέλω να μπει.

 

Όταν λέω ελαφρύς, εννοώ ότι ακούγεται μόνο με ανοιχτό παράθυρο, γι' αυτό και δεν το καταλαβαίνω π.χ. όταν βάζω 5η ή 6η.

 

Βέβαια σκέφτομαι μήπως δεν είναι οι βαλβολίνες, αλλά κάπου έχει φθαρεί το μοχλικό σύστημα (ή συρματόσχοινο ή ο,τι έχει τέλος πάντων) που επιλέγει τις ταχύτητες στο κιβώτιο.

Τις βαλβολίνες τις αλλάζουμε ανα 60.000-70.000 χλμ ή όταν αλλάξουμε δισκόπλατο.

Το βιβλίο συντήρησης σου τι αναφέρει για το Almera?

Όταν εννοώ ότι βγήκαν off χτυπάει και στη πιο μικρή λακούβα. Ενώ όταν παίρνω κάποιες στροφές και έχει και κάποια λακούβα νιώθω ότι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πηγαίνει πέρα δώθε. Δεν είναι δικαιολογημένη συμπεριφορά αυτή. Απλά λόγω στενότητας και των οικονομικών μου, πρώτα θα αλλάξω βαλβολίνες και θα κάνω και έναν έλεγχο για τον θόρυβο, μάλλον μπιλιοφόρος πρέπει να είναι.

 

Είναι σκυλί πραγματικά, 267.000 χιλιόμετρα και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι.

 

Με απλά λόγια μόλις πληρωθώ σε λίγες ημέρες είμαι για συνεργείο.

Γενικά στήν επαρχία νομίζουν οτι ο πελάτης "κοιμάται".(Προφανώς το εκμεταλλεύονται σάν μονοπώλιο.)

Ίδιο πρόβλημα είχα και εγω με το 1 και μοναδικό συνεργείο της περιοχής.

Βρήκα άλλο (είναι 20 χιλιόμετρα περισσότερα), έχει καλύτερες τιμές , και με τον υπεύθυνο υπάρχει συννενοήση

Για το χτύπημα που λές πρέπει να ελεχθεί, πιθανών να είναι κάποιος μπιλιοφόρος ή μπαλάκια ψαλιδιών

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τί λάδια εβαζες στό μοτέρ  (τύπο κ μάρκα) κ στά πόσα χλμ τά αλλαζες ?

ειπαμε σέ ιδιο ακριβώς αμάξι μπαίνει  motul mytilgear 75w/90 gl4/gl5 

εδώ κ 6 χρόνια μέ αλλαγή κάθε τρία χρόνια κ περίπου 18.000 χλμ κάθε χρόνο

 ολα αψογα μέ τίς ταχύτητες

 ε οχι κ redline βαλβολίνες ...σέ αμάξι 20ετίας...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.