Προς το περιεχόμενο

[Smartphone] Motorola Moto X Style 32GB White EU 176e [ΑΚΥΡΑ]


Red21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 338
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Άκυρο και εδώ. Μαύρο και αρνητική στο skroutz.

To αν το "λάθος" είναι εσκεμμένο ή όχι δεν νομίζω ότι πρέπει να νοιάζει κανέναν, τα λάθη είναι λάθη και πρέπει να πληρώνονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους επιβεβαιώνουν ότι ήταν λάθος η τιμή και ότι η κανονική ήταν στα 276. Επίσης μου είπαν ότι έχουν κάνει λίστα με τηλέφωνα για να τους πάρουν όλους όσους παρήγγειλαν για να τους ενημερώσουν για το λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δωστε αρνητικες στο σκρουτζ

https://www.skroutz.gr/m/3964/Mdstore

Αλλά όταν κάνουμε καλές συναλλαγές ούτε λόγος για θετική αξιολόγηση, σωστά; Σωστότατα. Στα παπάρια μας αν πήγε καλά η συναλλαγή. Αν πήγε άσχημα να το πούμε στον κόσμο να το ξέρει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ τώρα βρε κουμπάρε έχεις αποδώσει κάποιο ρόλο στον εαυτό σου πρωινιάτικα;

 

Είναι απαράδεκτο που για ένα ολόκληρο ΣΚ, ειδικά καταναλωτικής έξαρσης, (λένε ότι) δεν φρόντισαν να κοιτάξουν την ιστοσελίδα τους...

 

...εφόσον η αρνητική κριτική κατονομάζει ρητά τον λόγο της αξιολόγησης, είναι απόλυτα έγκυρη και θεμιτή...

 

...μπορεί να απαντήσει το μαγαζί κι όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει από εκεί μπορεί να κρίνει από τις αξιολογήσεις αν πρέπει να προχωρήσει ή όχι...

 

..προσωπικά αν βλέπω ένα κατάστημα να έχει χαμηλή αξιολόγηση, και θέλω ένα προϊόν από εκεί, διαβάζω τις αρνητικές αξιολογήσεις για να κρίνω....κάποιες φορές τις αγνόησα γιατί δεν τις θεώρησα σοβαρές (άσχετα από την απογοητευση του πελάτη), κάποιες φορές τις θεώρησα ενδεικτικές της συμπεριφοράς του καταστήματος και δεν αγόρασα.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά όταν κάνουμε καλές συναλλαγές ούτε λόγος για θετική αξιολόγηση, σωστά; Σωστότατα. Στα παπάρια μας αν πήγε καλά η συναλλαγή. Αν πήγε άσχημα να το πούμε στον κόσμο να το ξέρει.

δεν νομιζω οτι ισχυει....

 

 

ΥΓ.εχεις λυσαξει ( με την καλη εννοια ) ασε μας να εκφραστουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά όταν κάνουμε καλές συναλλαγές ούτε λόγος για θετική αξιολόγηση, σωστά; Σωστότατα. Στα παπάρια μας αν πήγε καλά η συναλλαγή. Αν πήγε άσχημα να το πούμε στον κόσμο να το ξέρει.

 

Εσύ πίσω από τις οθόνες μας είσαι και ξέρεις πότε κάνουμε θετικές αξιολογήσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ τώρα βρε κουμπάρε έχεις αποδώσει κάποιο ρόλο στον εαυτό σου πρωινιάτικα;

 

Είναι απαράδεκτο που για ένα ολόκληρο ΣΚ, ειδικά καταναλωτικής έξαρσης, (λένε ότι) δεν φρόντισαν να κοιτάξουν την ιστοσελίδα τους...

 

...εφόσον η αρνητική κριτική κατονομάζει ρητά τον λόγο της αξιολόγησης, είναι απόλυτα έγκυρη και θεμιτή...

 

...μπορεί να απαντήσει το μαγαζί κι όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει από εκεί μπορεί να κρίνει από τις αξιολογήσεις αν πρέπει να προχωρήσει ή όχι...

 

..προσωπικά αν βλέπω ένα κατάστημα να έχει χαμηλή αξιολόγηση, και θέλω ένα προϊόν από εκεί, διαβάζω τις αρνητικές αξιολογήσεις για να κρίνω....κάποιες φορές τις αγνόησα γιατί δεν τις θεώρησα σοβαρές (άσχετα από την απογοητευση του πελάτη), κάποιες φορές τις θεώρησα ενδεικτικές της συμπεριφοράς του καταστήματος και δεν αγόρασα.

 

Έχοντας διαπιστώσει την αντιμετώπιση του κόσμου και ότι το σύστημα αξιολογήσεων μπάζει, πιο πιθανό είναι κάποιος να κάνει αρνητική παρά θετική. Πιο εύκολα θα αναγράψει την στραβή παρά την καλή. Δεν γράφω τίποτα ούτε για να δικαιολογήσω το κατάστημα ούτε είμαι με το μέρος τους. Έγραψα κάτι που κάνουμε και τόνισα το πρόβλημα των αξιολογήσεων.

 

Πάει ο άλλος και κοτσάρει σύνδεσμο για μαζικές αρνητικές αξιολογήσεις σε ένα κατάστημα 1 μήνα. Είμαι σίγουρος ότι στον έναν μήνα αυτό το κατάστημα έχει κάνει κάποιες πωλήσεις και μάλιστα με επιτυχία. Πούντες οι θετικές αξιολογήσεις και δεν τις βλέπω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας διαπιστώσει την αντιμετώπιση του κόσμου και ότι το σύστημα αξιολογήσεων μπάζει, πιο πιθανό είναι κάποιος να κάνει αρνητική παρά θετική. Πιο εύκολα θα αναγράψει την στραβή παρά την καλή. Δεν γράφω τίποτα ούτε για να δικαιολογήσω το κατάστημα ούτε είμαι με το μέρος τους. Έγραψα κάτι που κάνουμε και τόνισα το πρόβλημα των αξιολογήσεων.

 

Πάει ο άλλος και κοτσάρει σύνδεσμο για μαζικές αρνητικές αξιολογήσεις σε ένα κατάστημα 1 μήνα. Είμαι σίγουρος ότι στον έναν μήνα αυτό το κατάστημα έχει κάνει κάποιες πωλήσεις και μάλιστα με επιτυχία. Πούντες οι θετικές αξιολογήσεις και δεν τις βλέπω;

δεν βλεπεις τις 2 θετικες που εχει ?  :X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν νομιζω οτι ισχυει....

 

 

ΥΓ.εχεις λυσαξει ( με την καλη εννοια ) ασε μας να εκφραστουμε.

Δεν έχω λυσάξει. Βλέπω απλά τα πράματα από μια άλλη σκοπιά απ' ότι ο μέσος όρος του thread.

δεν βλεπεις τις 2 θετικες που εχει ?  :X

Ναι τις βλέπω, έχει κάνει σε έναν μήνα 2 πωλήσεις δηλαδή θες να μου πεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας διαπιστώσει την αντιμετώπιση του κόσμου και ότι το σύστημα αξιολογήσεων μπάζει, πιο πιθανό είναι κάποιος να κάνει αρνητική παρά θετική. Πιο εύκολα θα αναγράψει την στραβή παρά την καλή. Δεν γράφω τίποτα ούτε για να δικαιολογήσω το κατάστημα ούτε είμαι με το μέρος τους. Έγραψα κάτι που κάνουμε και τόνισα το πρόβλημα των αξιολογήσεων.

 

Πάει ο άλλος και κοτσάρει σύνδεσμο για μαζικές αρνητικές αξιολογήσεις σε ένα κατάστημα 1 μήνα. Είμαι σίγουρος ότι στον έναν μήνα αυτό το κατάστημα έχει κάνει κάποιες πωλήσεις και μάλιστα με επιτυχία. Πούντες οι θετικές αξιολογήσεις και δεν τις βλέπω;

 

Γιατί μήπως ξέρεις ότι τις αξίζει, ότι όσοι αγόρασαν έμειναν ευχαριστημένοι και θα'πρεπε να έχει θετικές αξιολογήσεις;

 

Εδώ φαίνεται να λένε ψέμματα και ως προς τη τιμή

- σε κάποιον (γράφτηκε παραπάνω) είπαν ότι η τιμή ήταν σωστή, αλλά εξαντλήθηκε το στοκ και επανήλθε στη κανονική

- σε όσους ακυρώνουν λένε πως η τιμή ήταν λάθος.

 

Ας φάνε μια "μαύρη" αξιολόγηση για να εορτάζουν κάθε χρόνο την μαύρη Παρασκευή...

 

Σάμπως ξέρεις κι όλας ότι όλοι θα τρέξουν να κάνουν αρνητική αξιολόγηση, που κατά τη γνώμη μου - αν αναφέρει ρητά τον λόγο - την αξίζει.

 

Και αυτοί με αρνητικές εμπειρίες και αυτοί με θετικές μπορεί να παραλείπουν το "καταναλωτικό καθήκον" τους να ενημερώσουν σχετικά τους άλλους πελάτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παντως αν και εχουν ριξει τοσα ακυρα δεν βλεπω ΚΑΜΙΑ αρνητικη ακομα.......Οποτε ισως το Skroutz να τις "κοιταει" ακομα πριν τις ανεβασει :P

 

Εγω ειμουν στο τσακ να ριξω αρνητικη αλλα δεν θα το κανω εφοσον και να ειχαν κινητα δεν θα μπορουσαν να με καλυψουν αφου την εβαλα χθες. Νομιζω ομως πως οσοι την εβαλαν Παρασκευη η Σαββατο πρεπει να ριξουν, ειδικα οσοι ηθελαν κατι αλλο αλλα παραγγειλαν αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...