Προς το περιεχόμενο

[Smartphone] Motorola Moto X Style 32GB White EU 176e [ΑΚΥΡΑ]


Red21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο κατω κατω οι περισσοτεροι ξεραν πολυ καλα εξαρχης πως κατα πασα πιθανοτητα πηγαινε ολη η υποθεση για ακυρο, οποτε δεν υφισταται η λογικη του στυλ "δεν πηρα κατι αλλο επειδη ειχα παει ηδη αυτο".

 

 

Οπότε ο καθένας μας μπορεί να παραγγέλνει απο 2 η και παραπάνω καταστήματα και στην συνέχεια να επιλέγει 1 απο αυτά ρίχνοντας άκυρο στα άλλα γαι να αγοράσει στην καλύτερη τιμή;Οπως ρίχνουν αυτοί άκυρο;Η γιατί μπορεί να φάει άκυρο απο τον Α και να αγοράσει απο τον Β.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 338
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το black friday ειναι περιοδος εκπτωσεων?Και παλι αυτο πρωτη φορα στην Ελλαδα εγινε φετος και κρατησε μια μερα ολη και ολη...

1)Η προσφορα ανεβηκε 1 ημερα μετα

2)Οχι δεν μπορεις να εχεις χασει προσφορα γιατι κανεις δεν σου απαγορεψε να μην παραγγειλεις αλλο κινητο και αργοτερα να ακυρωνες την παραγγελια οποιου δεν σε ενδιεφερε.

 

Και εγω συμφωνω οτι το καταστημα επρεπε να εδινε εστω ενα 10% εκπτωση που ουτως ή αλλως κερδισμενο θα εβγαινε αφου απο ολους οσους εφαγαν ακυρο για το κινητο ισως το σκεφτονταν 2φορες και αγοραζαν κατι αλλο.

Αλλα καλο ειναι να μην γραφουμε και οτι να ναι δικαιολογιες.

Επισης στο θεμα αυτο αναφερθηκε ουτως ή αλλως απειρες φορες οτι το πιο πιθανο ειναι να προκειται για λαθος και να πεσουν ακυρα ακριβως προς αποφυγη αρκετων τετοιων σχολιων.

Προφανως και η λιστα ειναι μεγαλη γιατι 3 ειναι οι υποψηφιοι πελατες που εκαναν παραγγελια οπως παντα

 

1)Αυτοι που ενδιαφερονταν προσωπικα για το κινητο

2)Αυτοι που εριξαν παραγγελια για παραπανω απο 1 κομματια

3)Αυτοι που ενδιαφερονταν για το κινητο αλλα ειχαν αμεσο σκοπο την πωληση του ακριβοτερα.

 

Αρα ναι η λιστα πρεπει να ειναι τεραστια και ειδικα για ενα μικρο μαγαζι ειναι οτι χειροτερο δυστηχως.

 

Μαλλον δουλευομαστε ψιλο γαζι εδω μεσα, δυστυχως γιατι οι περισσοτεροι γραφουν πολλα χρονια στο κοντερ τους....

 

1) Την τιμη την ανεβασε εδω καποιος νωρις το Σαββατο, δεν σημαινει πως δεν υπηρχε απο την Παρασκευη (εκτος αν καπου στο σαιτ τους εγραφε πως τροποποιηθηκε Σαββατο).

 

2) Φυσικα και χανει καποιος προσφορα. Αν εγω πχ δεν ειχα παραγγειλει το 950 XL γιατι αυτο εδω θα μου αρεσε περισσοτερο γιατι να χασω και τα δυο ? Η ακομα καλυτερα γιατι να παραγγειλω και τα 2 ? Και πες πως και τα 2 εφταναν στην πορτα μου γιατι να ακυρωσω το 1 ? Θα ειμουν "ορθοτερος" αν το εκανα αυτο δλδ?

 

10% εκπτωση ειναι ενα τιποτα οταν οι εργαζομενοι παιρνουν ενα 15% και το μαγαζι εχει ακομα κερδος. Σε τετοιες "πατατες" τα καταστηματα πρεπει να μαθουν πως δεν ειμαστε στην μπανανια και να κανουν μια ΣΟΒΑΡΗ εκπτωση. Ουτως η αλλιως οπως ειδαμε ουτε καν το 10% δεν εκαναν.

 

Οσο για το ποιος εκανε αγορα και για τι λογο ειναι δικαιωμα του καθενος, το αποτελεσμα δεν αλλαζει, το καταστημα κρεμασε τους παντες με μια "προσφορα" που ηταν κλασσικος κραχτης για να μαζεψουν στοιχεια. Προσωπικα αν ειχα προσπερασει το 950 XL για αυτο και γινοταν οτι εγινε και αρνητικη στο Skroutz θα εριχνα αλλα και καταγγελια στην προστασια του καταναλωτη (η δουλεια τους ειναι εξαλλου).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην γενικη περιπτωση οχι αλλα οταν η 1η επιλογη ειναι κατα 99% ακυρη τοτε ειδικα σε περιοδο black friday δεν θα ηταν κακη μια αλλη παραγγελια για παν ενδεχομενο. Ξαναλεω πως η ολη προσεγγιση του θεματος ηταν "αποκλειεται να ειναι σωστη η προσφορα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην γενικη περιπτωση οχι αλλα οταν η 1η επιλογη ειναι κατα 99% ακυρη τοτε ειδικα σε περιοδο black friday δεν θα ηταν κακη μια αλλη παραγγελια για παν ενδεχομενο. Ξαναλεω πως η ολη προσεγγιση του θεματος ηταν "αποκλειεται να ειναι σωστη η προσφορα".

 

Οχι φιλε, τιποτα δεν αποκλειεται οταν εχουμε μια μερα τον χρονο που τα καταστηματα κανουν τρελες (και καλα) εκτπωσεις και ας ειναι η πρωτη φορα πρακτικα στην Ελλαδα. Οταν το 950XL πχ καποια καταστηματα το ειχαν 399ε και ο Γερμανος / Cosmote το εβαλαν 199ε ειναι οι "μαμακες" της υποθεσης αυτοι (ακομα και τωρα δεν το βρισκεις κατω απο 290ε με μεταφορικα)?

Οταν το Oculus Rift κοστιζε γενικα πανω απο 600-700ε και το Public το εβαλε στα 399ε μηπως ειναι απο αλλο πλανητη? Οποτε οχι, ΟΛΑ ειναι πιθανα.

Μπορει το καταστημα να ειχε 5 κομματια πχ και να ηθελε να ξεστοκαρει οποτε μην δικαιολογουμε τα αδικαιολογητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι από αυτούς που έγραψα ότι μάλλον πρόκειται για λάθος. Ομως για να λεμε και του στραβού το δίκιο, η τιμή έμεινε αρκετή ώρα πανω. Δεν νομίζω να μη δεν το κατάλαβαν ή το σύστημα να μη τους ενημερώνει όταν υπάρχει μεγάλος αριθμός παραγγελιών. Εδώ εμείς τσεκάρουμε τα email κάθε λίγο χώρις να είμαστε επαγγελματίες. Επίσης θεωρώ φάουλ να προτείνουν την αγορά στην κανονική τιμή. Η θα κάνεις ένα ποσοστό έκπτωση ή λες απλά ότι έγινε λάθος τιμή, δεν το πασάρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 σελίδες thread για ενα μαγαζί της πλάκας και μια προσφορά που δεν υπήρξε ποτέ....

Ο σκοπός παντως επετεύχθη! Μέχρι προχθές κανείς δεν ήξερε κάποιο μαγαζί με όνομα mdstore! Πλέον το έμαθαν όλοι! Ανέξοδη και αποτελεσματική διαφήμιση. Συγχαρητήρια στον ιδιοκτήτη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο σκοπός παντως επιτευχθεί! Μέχρι προχθές κανείς δεν ήξερε κάποιο μαγαζί με όνομα mdstore! Πλέον το έμαθαν όλοι! Ανέξοδη και αποτελεσματική διαφήμιση. Συγχαρητήρια στον ιδιοκτήτη!

 

Ας κανουν 10-20 ατομα καταγγελια στην προστασια του Καταναλωτη και νομιζω πως ο ιδιοκτητης θα πληρωσει περισσοτερα απο οτι αν εβαζε διαφημιση στην τηλεοραση και στα ΜΜΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα πρακτικά με πήραν και εμένα τηλέφωνο προ ολίγου.

 

Μου εξήγησαν το ανθρώπινο σφάλμα (κατανοητό). Τους είπα ότι εγώ προτίμησα τη δική τους περίπτωση έναντι άλλων και πως με αποζημειωνει το κατάστημα τους και η απάντηση είναι ότι εξετάζουν και θα προσπαθήσουν να κάνουν κάποιο δώρο τύπου θήκη.

 

Έτσι δε γίνεσαι σοβαρό κατάστημα πάντως. Εγώ θα ρίξω την αρνητική μου στο skroutz γιατί είναι νταβατζιλικι να λες έχω μια τιμή α που αποδεικνύεται στην παραγγελία, να λες α τελικά δε στο πουλάω τόσο, είναι τόσο.

 

Δηλαδή ρε μάγκες στο σούπερ μάρκετ πάμε και έχει διαφορά από το ράφι στο ταμείο και κάνουμε σαματα για το σανο και εδώ που μιλάμε για 100 ευρώ είμαστε υπεράνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον δουλευομαστε ψιλο γαζι εδω μεσα, δυστυχως γιατι οι περισσοτεροι γραφουν πολλα χρονια στο κοντερ τους....

 

1) Την τιμη την ανεβασε εδω καποιος νωρις το Σαββατο, δεν σημαινει πως δεν υπηρχε απο την Παρασκευη (εκτος αν καπου στο σαιτ τους εγραφε πως τροποποιηθηκε Σαββατο).

 

2) Φυσικα και χανει καποιος προσφορα. Αν εγω πχ δεν ειχα παραγγειλει το 950 XL γιατι αυτο εδω θα μου αρεσε περισσοτερο γιατι να χασω και τα δυο ? Η ακομα καλυτερα γιατι να παραγγειλω και τα 2 ? Και πες πως και τα 2 εφταναν στην πορτα μου γιατι να ακυρωσω το 1 ? Θα ειμουν "ορθοτερος" αν το εκανα αυτο δλδ?

 

10% εκπτωση ειναι ενα τιποτα οταν οι εργαζομενοι παιρνουν ενα 15% και το μαγαζι εχει ακομα κερδος. Σε τετοιες "πατατες" τα καταστηματα πρεπει να μαθουν πως δεν ειμαστε στην μπανανια και να κανουν μια ΣΟΒΑΡΗ εκπτωση. Ουτως η αλλιως οπως ειδαμε ουτε καν το 10% δεν εκαναν.

 

Οσο για το ποιος εκανε αγορα και για τι λογο ειναι δικαιωμα του καθενος, το αποτελεσμα δεν αλλαζει, το καταστημα κρεμασε τους παντες με μια "προσφορα" που ηταν κλασσικος κραχτης για να μαζεψουν στοιχεια. Προσωπικα αν ειχα προσπερασει το 950 XL για αυτο και γινοταν οτι εγινε και αρνητικη στο Skroutz θα εριχνα αλλα και καταγγελια στην προστασια του καταναλωτη (η δουλεια τους ειναι εξαλλου).

Να ταν η πρωτη φορα που συμβαινει αυτο(και συγκεκριμενα απο μικρο μαγαζι)να πω παιδια εχετε δικιο μας πιασανε κοροιδα. Εχει συμβει αυτο απειρες φορες απο μικρα μαγαζια ή και μεγαλες αλυσιδες.

Μεχρι και απο το Amazon εγινε αυτο προσφατα και εκει φυσικα δεν δωσανε ουτε εκπτωση ουτε τιποτα. Αυτα για να μην νομιζουν μερικοι οτι μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα....

 

Οσο για το δευτερο που γραφεις το περιεργο που ειναι?Ειδες 2 τηλεφωνα που σε ενδιαφερανε σε χαμηλη τιμη,τα εκλεινες μεχρι να αποφασισεις ποιο ηθελες και ειτε ακυρωνες αυτο που δεν σε ενδιεφερε,ειτε το εδινες εδω στο forum οσο το πηρες. Η πολυ απλα εκλεινες το κινητο απο την γνωστη αλυσιδα που ηταν πιο σιγουρο να το παρεις παρα απο το σκρουτζομαγαζο που ηταν πιο σιγουρο να μην το παρεις λογω λαθους.

 

Οχι φιλε, τιποτα δεν αποκλειεται οταν εχουμε μια μερα τον χρονο που τα καταστηματα κανουν τρελες (και καλα) εκτπωσεις και ας ειναι η πρωτη φορα πρακτικα στην Ελλαδα. Οταν το 950XL πχ καποια καταστηματα το ειχαν 399ε και ο Γερμανος / Cosmote το εβαλαν 199ε ειναι οι "μαμακες" της υποθεσης αυτοι (ακομα και τωρα δεν το βρισκεις κατω απο 290ε με μεταφορικα)?

Μπορει το καταστημα να ειχε 5 κομματια πχ και να ηθελε να ξεστοκαρει οποτε μην δικαιολογουμε τα αδικαιολογητα.

Επισης ετσι απο περιεργεια ποσα μικρα μαγαζια ειδαμε να βαζουν προσφορες τωρα στα black friday και τα συγκρινουμε με τις μεγαλες αλυσιδες?Δεν θυμαμαι ολα τα μαγαζια να συμφωνησαν στο black friday παρα ορισμενες μεγαλες αλυσιδες.

Ακομα και γενικα στην περιοδο εκπτωσεων ποσα σκρουτζομαγαζα εχουμε δει να κανουν αναλογες εκπτωσεις?Μηπως κανενα, και μονο οι μεγαλες αλυσιδες κανουν εκπτωσεις ολως τυχαιως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ενημερωσω πως το σκρουτζ ακυρωσε  την αξιολογηση μιας και στο σαιτ τους δεν εμφανιστηκε ποτε η προσφορα ( νομιζω ισχυει . μονο στο bestprice εμφανιζοταν. )

 

βεβαια δεν ξερω κατα ποσο εχει σχεση εαν εμφανιστηκε η προσφορα στο site τους ή αν οντως υπηχε αυτη η τιμη. ( εστειλα και το παραστατικο με την τιμη για να βεβαιωσω την διαφορα τιμης )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ταν η πρωτη φορα που συμβαινει αυτο(και συγκεκριμενα απο μικρο μαγαζι)να πω παιδια εχετε δικιο μας πιασανε κοροιδα. Εχει συμβει αυτο απειρες φορες απο μικρα μαγαζια ή και μεγαλες αλυσιδες.

Μεχρι και απο το Amazon εγινε αυτο προσφατα και εκει φυσικα δεν δωσανε ουτε εκπτωση ουτε τιποτα. Αυτα για να μην νομιζουν μερικοι οτι μονο στην Ελλαδα γινονται αυτα....

 

Οσο για το δευτερο που γραφεις το περιεργο που ειναι?Ειδες 2 τηλεφωνα που σε ενδιαφερανε σε χαμηλη τιμη,τα εκλεινες μεχρι να αποφασισεις ποιο ηθελες και ειτε ακυρωνες αυτο που δεν σε ενδιεφερε,ειτε το εδινες εδω στο forum οσο το πηρες. Η πολυ απλα εκλεινες το κινητο απο την γνωστη αλυσιδα που ηταν πιο σιγουρο να το παρεις παρα απο το σκρουτζομαγαζο που ηταν πιο σιγουρο να μην το παρεις λογω λαθους.

 

Επισης ετσι απο περιεργεια ποσα μικρα μαγαζια ειδαμε να βαζουν προσφορες τωρα στα black friday και τα συγκρινουμε με τις μεγαλες αλυσιδες?Δεν θυμαμαι ολα τα μαγαζια να συμφωνησαν στο black friday παρα ορισμενες μεγαλες αλυσιδες.

Ακομα και γενικα στην περιοδο εκπτωσεων ποσα σκρουτζομαγαζα εχουμε δει να κανουν αναλογες εκπτωσεις?Μηπως κανενα, και μονο οι μεγαλες αλυσιδες κανουν εκπτωσεις ολως τυχαιως?

 

Οποτε κατεσε θα ηταν καλυτερο να εκλεινα 2 τηλεφωνα και στο τελος η να μην παραλαμβανα το ενα η να το παραλαμβανα και να το πουλαγα εδω μεσα.....Και ολο αυτο επειδη 1 καταστημα αποφασισε να κανει αυτο που γινεται συνεχεια (οπως ειπες και ο ιδιος) για να διαφημιστει και να μαζεψει στοιχεια......Και το 1ο ειναι Ορθοτερο απο το 2ο (κατεσε παντα)....

Οσο για το Αμαζον υπηρχε μια εποχη που σου εστελνε Τηλεοραση απο Αγγλια την επομενη μερα με 0 κοστος μεταφορικων και οπως γνωριζουν πολλοι απο εδω μεσα ο Ελληνας το ειχε Μαμησει με κομπινες του στυλ δεν παρελαβα και ξαναστειλτε το μου ενω ειχε παραλαβει κανονικα (ειμαι σιγουρος πολλοι θυμουνται αυτα τα κρουσματα)....Επισης το Αμαζον ακομα και τωρα κανει πολυ καλες προσφορες, το οτι εκανε λαθος σε μια τιμη οταν εχει δεκαδες χιλιαδες (αν οχι εκατονταδες χιλιαδες) προιοντα ειναι φυσιολογικο....Οταν ενα καταστημα δεν εχει καλα καλα 500 προιοντα στην σελιδα του οχι δεν ειναι.

Και δεν με νοιαζει ποιος κανει εκπτωσεις, με νοιαζει η τσεπη μου...Στην τελικη η "συμπτωση" αυτου του λαθους την ιδια μερα (η εστω την επομενη αν και πιστευω πως Παρασκευη εγινε) του Black Friday βρωμαει απο μακρια.

Οσο για το Σκρουτζ αν σας ακυρωσει τις αξιολογησεις με το ετσι θελω και για αυτο καταγγελια στην προστασια του καταναλωτη (η σε οποιοδηποτε οργανο υπαγεται αν και νομιζω πως ειναι σε αυτο), ετσι μηπως και καποια στιγμη στρωσει ολο αυτο το μπαχαλο στην Ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά άλλη φορά όταν ψωνίζετε online παραγγείλτε από 3-4 μαγαζιά. Φυσικά αντικαταβολή και όποιο έρθει πιο γρήγορα το πέρνετε τα άλλα συγγνώμη αλλά σας προλάβαν :) τόσο καιρό κορόιδα είμασταν μάλλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε καλη αρχη  http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html  


http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/complaint-template.pdf

 

εγω εκανα αξιολογηση και στο skroutz kai sto bestprice.

Αν τις ακυρωσουν ισως να κανω και μια καταγγελια...αλλα δεν αξιζει...να ταν κανα s7 edge ενταξει αλλα γι αυτο δε νομιζω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...