Προς το περιεχόμενο

Αθήνα, Παρίσι και Μαδρίτη θα απαγορεύσουν τα αυτοκίνητα diesel μέχρι το 2025


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όσα diesel πουλήσαμε πουλήσαμε τώρα ντου να τους ξαναγυρίσουμε στην βενζίνη με τι μόδα του downsizing στους κινητήρες...

(βλέπε μαούνες τύπου passat-mondeo με 1000-1200 cc turbo βενζίνης) 

 

Βασικά κόλπα για να κινείτε το πράγμα

1)Με τα διυλιστήρια διάφορα υποπροϊόντα του πετρελαίου.

 

Diesel

Βενζίνη

LPG

Φυσικό Αέριο

 

2)Τις χώρες με βαριά βιομηχανία και 

με την τόνωση των πωλήσεις αυτοκινήτων.

 

 

Απορώ αν ρυπαίνουν παραπάνω τα diesel απο euro 4 και μετά απο τα αντίστοιχα βενζίνης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ετσι ειναι. Δεν επρεπε ποτε να νομιμοποιηθουν τα diesel. Αντι να προωθησουν το φυσικο αεριο.Τωρα τρωμε καθε μερα τον μαυρο καπνο , κυριως απο τα ταξι, γιατι κανενας δεν δινει λεφτα να αλλαξει τα φιλτρα του. Τα diesel ουτε οικονομικα είναι,  ουτε καθαρα, λαμβανοντας ολες τις παραμέτρους υποψην. Ποτε δεν ηταν και ποτε δεν θα γινουν.

Δεν φτανει που εισαι ασχετος τελοιος ,παραπληρφορεις κιόλας.Μαθε λοιπόν τα εξης: 

Οταν σε αυτοκινητο με ιπποδυναμη 120HP η κατανάλωση είναι 5 λιτρα στα 100 χλμ αυτό δεν είναι οικονομία? Οταν κανει service καθε 20.000 χλμ αλλαζεις μονο φιλτρο λαδιου και λάδια (μπουζι ta diesel δεν εχουν) αυτό δεν είναι οικονομία?Οταν με 50 ευρώ το γεμιζεις και κανεις 900 χλμ , ουτε αυτό είναι οικονομία?

Και πάμε στην αγωνία σου σχετικα με την καθαριοτητα και προστασια του περιβαλλοντος.

Γνωρίζεις οτι τα συχρονα diesel έχουν εκπομπες CO κάτω από τα 100 χλγ ?

Ξέρεις ότι για αυτο το λόγο κυκλοφορουν ελευθερα όλες τις ημέρες στο δακτύλιο?

Αρα ποιο μολύνει ?

Σε όλες τις ευρωπαικες χώρες που κυκλοφορουν diesel δεκαετιες τωρα δεν νοιζονται νομιζεις για την μολυνση και τα καυσαερια?

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν φτανει που εισαι ασχετος τελοιος ,παραπληρφορεις κιόλας.Μαθε λοιπόν τα εξης: 

Οταν σε αυτοκινητο με ιπποδυναμη 120HP η κατανάλωση είναι 5 λιτρα στα 100 χλμ αυτό δεν είναι οικονομία? Οταν κανει service καθε 20.000 χλμ αλλαζεις μονο φιλτρο λαδιου και λάδια (μπουζι ta diesel δεν εχουν) αυτό δεν είναι οικονομία?Οταν με 50 ευρώ το γεμιζεις και κανεις 900 χλμ , ουτε αυτό είναι οικονομία?

Και πάμε στην αγωνία σου σχετικα με την καθαριοτητα και προστασια του περιβαλλοντος.

Γνωρίζεις οτι τα συχρονα diesel έχουν εκπομπες CO κάτω από τα 100 χλγ ?

Ξέρεις ότι για αυτο το λόγο κυκλοφορουν ελευθερα όλες τις ημέρες στο δακτύλιο?

Αρα ποιο μολύνει ?

Σε όλες τις ευρωπαικες χώρες που κυκλοφορουν diesel δεκαετιες τωρα δεν νοιζονται νομιζεις για την μολυνση και τα καυσαερια?

 

μονο που το Co2 δεν ειναι ρυπος. υπαρχουν πολυ πιο σοβαροι ρυποι απο τους κινητηρες εκ, και ειδικα απο τα diesel.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα την τεράστια επιτυχία της απαγόρευση του καπνίσματος να και άλλη μια γροθιά στο κατεστημένο

Μπράβο στους πολιτικούς μας

ΜΠΡΑΒΟ

ειδα φως και μπηκα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα diesel οχήματα σαφώς και είναι πιο οικονομικά στην χρήση τους αλλά έχουν ακριβότερο κόστο κτήσης. για το εάν είναι οικονομικότερα από την βενζίνη, αυτό εξαρτάται από την χρήση που κάνει ο καθένας. εάν κάποιος κάνει έως 10-12.000 χιλιόμετρα, δεν τον συμφέρει να πάρει πετρελαιοκίνητο. τώρα, σχετικά με τους κινητήρες. το πετρέλαιο δεν πάει άλλο σε εξέλιξη ο κινητήρας. τον έχουν τερματίσει. πλέον από εδώ και πέρα αρχίζει η εποχή που οι κινητήρες βενζινης θα βελτιώνονται συνεχώς (που ήδη συμβαίνει). για όσοι λένε για τα διυληστήρια κτλ προφανώς και δεν έχουν ιδέα. δηλαδή πιστεύουν πως τα διυληστήρια δεν παράγουν πετρέλαιο και πως το παίρνουμε έτοιμο; ότι και να λέμε, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, δυστυχώς εκπέμπουν πολύ παραπάνω NOx από τη βενζίνη. που σε συνθήκες υγρασίας, πραγματικά δημιουργούν πρόβλημα στο αναπνευστικό. το καθαρότερο καύσιμο είναι το υδρογόνο. ούτε καν το φυσικό αέριο (έχει ρύπους, είναι και επικίνδυνο για αποθήκευση), ούτε καν το ηλεκτρικό (πρόβλημα με την φόρτιση, μπαταρίες κτλ). το καλύτερο για το μέλλον θα είναι να πας στο πρατήριο, να βάζεις οινόπνευμα και ο κινητήρας σου να παράγει υδρογόνο. πολύ πιο ασφαλές σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα, ελάχιστοι ρύποι

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο Τόκιο.

Καλά περίμενε και οι ευρωπαϊκές χώρες δεν πάνε πίσω στα πρόστιμα. Ας επιβάλουν την απαγόρευση και αυτές και θα δούμε τι ποσά θα ζητάνε για πρόστιμο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προβλημα με τα diesel δεν ειναι τα co2 αλλα το nox το οποιο με το φιλτρο dpf που μπηκε σε μερικα euro4 και μετα εξαληφθηκε και το οποιο nox ΔΕΝ το μετραει η καρτα καυσαεριων. αμα γινει σε ολα τα αμαξια ασ το καταργησουν ( που δε προκειτε γιατι το αρθρο σε ολοκληρωμενη μορφη λεει οτι ειναι "συμφωνια" ατομων που δεν εχουν νομοθετικο δικαιωμα). το παραλογο στην ελλαδα ειναι οτι εμενα με ευρο4 (παρολο που εχω φιλτρο dpf) δε με αφηνουν να κυκλοφορω στην αθηνα, ουτε καν να μπω αττικη οδο,αλλα τα τοσα ταξι-φορτηγα που καινε πολλαπλασια καυσιμα δεν εχουν καμια απαγορευση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά περίμενε και οι ευρωπαϊκές χώρες δεν πάνε πίσω στα πρόστιμα. Ας επιβάλουν την απαγόρευση και αυτές και θα δούμε τι ποσά θα ζητάνε για πρόστιμο. 

 

Σωστός, αλλά άλλο το τι περιμένουμε και άλλο τι ισχύει μέχρι στιγμής ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προβλημα με τα diesel δεν ειναι τα co2 αλλα το nox το οποιο με το φιλτρο dpf που μπηκε σε μερικα euro4 και μετα εξαληφθηκε και το οποιο nox ΔΕΝ το μετραει η καρτα καυσαεριων. αμα γινει σε ολα τα αμαξια ασ το καταργησουν ( που δε προκειτε γιατι το αρθρο σε ολοκληρωμενη μορφη λεει οτι ειναι "συμφωνια" ατομων που δεν εχουν νομοθετικο δικαιωμα). το παραλογο στην ελλαδα ειναι οτι εμενα με ευρο4 (παρολο που εχω φιλτρο dpf) δε με αφηνουν να κυκλοφορω στην αθηνα, ουτε καν να μπω αττικη οδο,αλλα τα τοσα ταξι-φορτηγα που καινε πολλαπλασια καυσιμα δεν εχουν καμια απαγορευση.

 

 

Εδώ η βλακεία του έλληνα στο μεγαλείο της.

Όλοι απο αυτούς που υποστηρίζουν την επαναπαγόρευση, αναμασώντας στην ουσία την έτοιμη μαγειρεμένη άποψη των περιοδικών του χώρου, θεωρούν ότι ο κάθε χρήστης Diesel θα συμπεριφερθεί λωποδύτικα μετά τα χρόνια που κρατάει το φίλτρο.

Δηλαδή απλά σαν ταξιτζής και απλά θα το βγάλει εκτός...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν τους νοιάζει πραγματικώς η υγεία μας και το περιβάλλον , τότε τί θα γίνει με τους επαγγελματίες που χρησιμοποιούν πετρέλαιο. (π.χ. ταξί , φορτηγά μεταφορών) . αυτά είναι φιλικότερα για το περιβάλλον από ότι ένα καλοσυντηρημένο ι.χ. ντίζελ; υπ'οψη δεν το λέω ως κατακραυγή για τους επαγγελματίες αλλά όταν έχεις ως επιχείρημα το περιβάλλον και την υγεία πρέπει να συμπεριληφθούν όλοι ανεξαιρέτως. Κ αν δεν κάνω λάθος πλέον τα ταξί έχουν έναν αξιοσέβαστο αριθμό στόλου , τόσο  που δε μπορεί να θεωρηθεί αμελητέα η «μόλυνση» που «προκαλούν». Δεν ξέρω αν το γράφω σωστά προκειμένου να μη θεωρηθεί ως προσβολή για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές.

Εννοείται πως κάποιος μπορεί κάλλιστα να συμπεριλάβει και τους αντίστοιχους καυστήρες πετρελάιου στις πολυκατοικίες. 

βέβαι αυτό θα ισχύσει μόνο για το δήμο της Αθήνας επομένως οι όμοροι δήμοι δε θα έχουν τέτοιους περιορισμούς. τουλάχιστον όσο δε γίνεται μητροπολιτικός ο δήμος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...