Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο από σήμερα σε τρόλεϊ, τραμ, λεωφορεία και τον ηλεκτρικό


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1) Αντί να φτηνήνουν το εισιτήριο, πληρώνουν από την τσέπη μας ειδικά μηχανήματα και κάρτες με πλήρη έλεγχο του ποιός ξοδεύει και γιατί και πόσα.

2) Προς ενημέρωση, το εισιτήριο στα δημόσια, αστικά μέσα μεταφοράς, υπάρχει μόνο ώστε το κράτος να έχει ένα άμεσο φόρο για γρήγορη παροχή μετρητών. Κάποτε μέχρι δεκαετία του '60 τα λεωφορεία ήταν ιδιωτικά, σαν τα ΚΤΕΛ. Όταν έγιναν κρατικά, απλά μπήκε τότε ένα γελοίου κόστους εισιτήριο για το λόγο που προανέφερα. Με τις δεκαετίες το συνηθίσαμε και τώρα που νομίζουμε ότι έτσι πρέπει να είναι μας το επιβάλουν και άμα δεν το κάνουμε μας βγάζουν και παράνομους στην ίδια μας την πόλη, γιατί χρησιμοποιούμε αυτά που έχουμε προπληρώσει...

Μπορεί η ΕΘΕΛ πχ να είναι υπό ιδιωτικό καθεστώς, αλλά πληρώνεται άμεσα από το δημόσιο, οπότε και πάλι για δημόσια ιδιοκτησία μιλάμε.

3) Τώρα η όποια σύγκριση με το εξωτερικό είναι άτυχη διότι κλασσικά εκεί είναι άλο το βιοτικό επίπεδο. Επίσης, το εξωτερικό δεν είναι πανάκια, αν υπερβάλουν κι εκεί κακώς το κάνουν.

4) Όλα πρέπει να αξιολογούνται με βάση τη λογική και την ανάγκη, αυτή του πολίτη, όχι του καρεκλοκένταυρου που είναι διορισμένος με ρουσφέτι, αυτού που εξυπηρετείται, όχι αυτού που εξυπηρετεί.

1) Τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα που πας εσυ συγκεκριμένα, μιας και δεν μπορούν ουτε απο το κινητό να σε βρούν, ουτε απο τα accounts σου, ουτε απο τις κάμερες που εχουν ολα τα καταστήματα και ATMs

2) Οταν ήταν ιδιωτικά δεν πλήρωναν δηλαδή? Με το σκεπτικό σου, η ΔΕΗ ηταν δημόσια, ο ΟΤΕ ομοίως, εγιναν ιδιωτικά, να τα κάνουμε τζάμπα τώρα ή τόσα χρόνια επρεπε να εχουμε τζάμπα παροχές?

3) Define Άλλο βιωτικό επιπεδο, γιατι εγω τους βλέπω να τρέχουν πανικόβλητοι όλη μερα σπιτι-δουλεια-σπιτι, κανουν το σκ@#$το τους παξιμάδι και πάνε ενα μήνα διακοπές (φτηνές βεβαια,κατά προτίμηση all inclusive οπου τρώνε για ολη την χρονιά με χαμηλό κόστος και ποιότητα)ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟ οπου εδω όλα νεκρώνουν γιατι όλοι είναι διακοπές. Αυτά, απο φίλους που μένουν Αθήνα, που οποτε μιλάμε κλαίγονται γιατι εχουν 2-3 κάρτες υπερχρεωμένες αλλά δεν ερχονται Χανιά σε φιλικο σπίτι να μείνουν τζάμπα αλλά προτιμούν Ζάκυνθο και Σαντορίνη το καλοκαίρι, τα αντίστοιχα το χειμώνα.. Εδώ βλεπεις καφετέριες -εστιατόρια-μπαρ γεμάτα μέχρι το ξημέρωμα. Απο προσωπική άποψη, Πολωνία-Αυστραλία πάνε απο σπίτι σε σπίτι και εξω μια φορά στις 10 μέρες, πανε για κανενα τσάι και γρήγορο καφέ εξω. Εδω ξεκινάς για καφέ,συνεχίζεις με φαγητό και ξαναπάς για καφέ! Ναι, πληρώνονται εαν αυτό εννοείς παραπάνω, αλλα δεν ειναι easy come easy gone. Επίσης δεν εχουν ο κάθε ένας 2-3 σπίτια απο τους παππούδες ή τους γονείς σύν κατι χωράφια ξεχασμένα, εχουν 1 σπίτι με δάνειο μέχρι να σβησει ο ήλιος ή μια ζωή στο ενοίκιο. Για να στείλω Πολωνία δέμα με κόστος 16€ μεταφορικά, μου λένε στείλε το μετά τις 16 που θα ξαναπληρωθούμε γιατι μέχρι τότε εχουμε το δάνειο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 248
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καταρχάς δεν είμαι υπέρ στο να σπάσουν τα μηχανήματα.λεω αυτό που νομίζω ότι θα γίνει.

Αλλά επειδή σε βλέπω λαλίστατο και λες για την Ευρώπη πες μου πόσος είναι ο μέσος μισθός του κάθε Ευρωπαίου και ποσό είναι του μέσου Έλληνα εσύ που εισαι ευρωπαϊστής και τα ξέρεις καλά.πες μας επείσεις ευρωπαϊστή πως ένας που πέρνει 400 ευρώ θα πληρώνει τουλάχιστον 3 ευρώ κάθε μέρα για να πάει στην δουλειά του,αυτός που είναι μακροχρόνια άνεργος,αυτός που είναι ηλικιωμένος και του έχουν τσάκιση όλη την σύνταξη του,αυτός που είναι φοιτητής και πολλοί ακόμα.Σαφεστατα και πρέπει να υπάρχει εισιτήριο αλλά να είναι άμεσα συσχετισμό με την κοινωνία και την υπάρχουσα κατάσταση.ολα τα μέσα μαζικής μεταφοράς τα έχουμε πληρώσει πολυ πάνω από την αξία τους.

 

Η πλήρης μηνιαία κάρτα (για όλα τα μέσα) στοιχίζει 30€ το μήνα, δηλαδή 1€ την ημέρα. Οι ηλικιωμένοι, οι φοιτητές κ.α. δικαιούνται μειωμένη κάρτα, η οποία στοιχίζει 15€, δηλαδή 0,5€ την ημέρα. Οι άνεργοι, πάλι, μετακινούνται δωρεάν.

 

Τώρα, έτσι όπως έχουμε καταντήσει, ακόμα και το 1 (ή και μισό) ευρώ, για κάποιους, μπορεί να είναι πολλά. Αλλά μη γράφουμε και ό,τι μας κατέβει (βλέπε εργαζόμενος τουλάχιστον 3€ την ημέρα κτλ).

 

Από την άλλη, ακόμα και τα "χρυσά χρόνια" που το χρήμα έρρεε άφθονο, σχεδόν κανείς δεν πλήρωνε εισιτήριο. Οπότε, αυτή η καραμέλα με την κρίση που δικαιολογεί τα πάντα, κάποτε πρέπει να σταματήσει.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι δεν έχουν εξοικιωθεί όλοι με το σύστημα και τι θα συμβεί αν τα χακάρουν και πάνε στράφοι οι διαγωνισμοί και οι μίζες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2017 μια γ**νη πληρωμή με NFC με τα κινητά μας δεν μπορούν να βάλουν;

Δυστυχώς υπηρεσίες όπως Apple Pay είναι διαθέσιμες μόνο σε δυτικές χώρες της ΕΕ: Γαλλία, Ισπανία, Αγγλία, Ελβετία. Ομολογώ όμως ότι είναι πολύ πρακτικό, χρησιμοποιώ το Γαλλικό Apple Pay στην Γερμανία και δουλεύει άψογα και γρήγορα με το κινητό. Το μόνο θέμα είναι να βρεις καταστήματα που να δέχονται NFC πληρωμές, τα σούπερ μάρκετ για παράδειγμα ή τα Franchise καταστήματα δέχονται, αλλά φούρνοι, φαρμακεία, ψιλικατζίδικα, μηχανήματα εισιτηρίων κλπ δεν δέχονται παραμόνο απλή πληρωμή με κάρτα και αυτή ούτε σε μεγάλους φούρνους. Δυστυχώς σε πολλές χώρες επικρατεί ακόμα η νοοτροπία του ρευστού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς υπηρεσίες όπως Apple Pay είναι διαθέσιμες μόνο σε δυτικές χώρες της ΕΕ: Γαλλία, Ισπανία, Αγγλία, Ελβετία. Ομολογώ όμως ότι είναι πολύ πρακτικό, χρησιμοποιώ το Γαλλικό Apple Pay στην Γερμανία και δουλεύει άψογα και γρήγορα με το κινητό. Το μόνο θέμα είναι να βρεις καταστήματα που να δέχονται NFC πληρωμές, τα σούπερ μάρκετ για παράδειγμα ή τα Franchise καταστήματα δέχονται, αλλά φούρνοι, φαρμακεία, ψιλικατζίδικα, μηχανήματα εισιτηρίων κλπ δεν δέχονται παραμόνο απλή πληρωμή με κάρτα και αυτή ούτε σε μεγάλους φούρνους. Δυστυχώς σε πολλές χώρες επικρατεί ακόμα η νοοτροπία του ρευστού.

Αν δε το δέχονται στη Γερμανία σήμερα, τότε στην Ελλάδα πιο πιθανό το βλέπω να στείλουν επανδρωμένη αποστολή στον Άρη (με την καινούργια διαστημική μας υπηρεσία) παρά να πληρώνουμε με NFC...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δε το δέχονται στη Γερμανία σήμερα, τότε στην Ελλάδα πιο πιθανό το βλέπω να στείλουν επανδρωμένη αποστολή στον Άρη (με την καινούργια διαστημική μας υπηρεσία) παρά να πληρώνουμε με NFC...

Και όμως στην Γερμανία ακόμα να υιοθετήσουν την NFC τεχνολογία για τα εισιτήρια όπως κάνουν Γαλλία, Ολλανδία πλέον και Ελλάδα. Η κάθε χώρα έχει τα θετικά της και τα αρνητικά της, μην είμαστε απολυτοι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για οσους δεν καταλαβαν ολα εγιναν για τις μιζες απο τις αγορες των μηχανηματων.Σε μια καταρεουσα χωρα οικονομικα το τελευταιο που χρειαζοτανε ητανε μηχανηματα ελενχου.

Τα νοσοκομεια υπολειτουργουν(παροτι εχουν αποθηκευμένα και σαπιζουν υπερμοντερνα μηχανήματα απο αλλες μιζες)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να ακούσετε επίπεδο νεοέλληνα, ακόμη και στο ραδιόφωνο σήμερα το πρωί , είπε η δημοσιοκάφρος , «εγώ στο εξωτερικό που ήμουν, δεν είδα πουθενά τέτοιο σύστημα, προσπαθώ να θυμηθώ αλλά δεν τα καταφέρνω.»

Να λοιπόν ο μηχανισμός πρόκλησης εντυπώσεων και στρέβλωσης συνειδήσεων.

Η αλήθεια φυσικά είναι η εντελώς ανάποδη.

 

Δηλαδή στο μετρό του Λονδίνου δεν βρέθηκε ποτέ η τύπισσα; Μοιάζει τόσο πολύ που "Στρείδι" να βγάζανε αυτή την κάρτα δεν θα μου φαινόταν παράξενο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για οσους δεν καταλαβαν ολα εγιναν για τις μιζες απο τις αγορες των μηχανηματων.Σε μια καταρεουσα χωρα οικονομικα το τελευταιο που χρειαζοτανε ητανε μηχανηματα ελενχου.

Τα νοσοκομεια υπολειτουργουν(παροτι εχουν αποθηκευμένα και σαπιζουν υπερμοντερνα μηχανήματα απο αλλες μιζες)

 

Πεστο φιλε, πεστο και εχω βαρεθει να διαβαζω ολους τους παραπανω να εκθειαζουν οτι τεχνολογια και ναναι, αρκει να ειναι σε χρηση σε αλλες χωρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πεστο φιλε, πεστο και εχω βαρεθει να διαβαζω ολους τους παραπανω να εκθειαζουν οτι τεχνολογια και ναναι, αρκει να ειναι σε χρηση σε αλλες χωρες.

Να υποθέσω είσαι και Fan των πατσαβουρόχαρτων που έχουμε για ταυτότητες;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να υποθέσω είσαι και Fan των πατσαβουρόχαρτων που έχουμε για ταυτότητες;

 

Οχι βεβαια, εχω ηδη δηλωσει εθελοντης να μου εμφυτευσουν οτι θελουν στο σωμα μου. Αρκει να συμβαινει το ιδιο στη Γερμανια. Μου αρκει οτι το εφαρμοζουν οι Γερμανοι. Αντε και οι Αγγλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς δεν είμαι υπέρ στο να σπάσουν τα μηχανήματα.λεω αυτό που νομίζω ότι θα γίνει.

Αλλά επειδή σε βλέπω λαλίστατο και λες για την Ευρώπη πες μου πόσος είναι ο μέσος μισθός του κάθε Ευρωπαίου και ποσό είναι του μέσου Έλληνα εσύ που εισαι ευρωπαϊστής και τα ξέρεις καλά.πες μας επείσεις ευρωπαϊστή πως ένας που πέρνει 400 ευρώ θα πληρώνει τουλάχιστον 3 ευρώ κάθε μέρα για να πάει στην δουλειά του,αυτός που είναι μακροχρόνια άνεργος,αυτός που είναι ηλικιωμένος και του έχουν τσάκιση όλη την σύνταξη του,αυτός που είναι φοιτητής και πολλοί ακόμα.Σαφεστατα και πρέπει να υπάρχει εισιτήριο αλλά να είναι άμεσα συσχετισμό με την κοινωνία και την υπάρχουσα κατάσταση.ολα τα μέσα μαζικής μεταφοράς τα έχουμε πληρώσει πολυ πάνω από την αξία τους.

Επειδή ορισμένοι λέτε για να λέτε. Η κάρτα έχει 30 ευρω.( Απεριόριστες διαδρομές εκτός αεροδρόμιο) βγαίνει ακριβώς ένα ευρω την ημέρα και δεν μιλάω καν για τα μειωμένα. Οπότε πάλι πιο οικονομικά βγαίνει από το να συντηρήσεις μηχανάκι η αυτοκίνητο. Εκτός εάν πας με τα πόδια κάθε μέρα.

 

Βασικος Μισθός < 26 Αγγλία 1500 λίρες. Η κάρτα μόνο για το underground είναι 120 κάτσε κάνε τα μαθηματικά. Σουηδία 1500 ευρω βασικος μισθός(30% φορολογία επί του συνολικού σου μισθού) καθαρά λοιπόν 1200. Η κάρτα έχει 83 ευρω μετά την τελευταία αύξηση.

 

Όσο για την καραμέλα του μισθού, τα ενοίκια Αγγλία και Σουηδία είναι 1500 Ευρώ για ένα σπίτι 30 τμ. Οπότε υποθετικά έχουν λιγοτερα χρήματα να διαθεσουν για την κάρτα. Παρόλαυτα το κάνουν και δεν βρίσκουν κούτες δικαιολογίες.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι βεβαια, εχω ηδη δηλωσει εθελοντης να μου εμφυτευσουν οτι θελουν στο σωμα μου. Αρκει να συμβαινει το ιδιο στη Γερμανια. Μου αρκει οτι το εφαρμοζουν οι Γερμανοι. Αντε και οι Αγγλοι.

Κλινική περίπτωση, διαβάζεις και τον γέροντα παστίτσιο ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλινική περίπτωση, διαβάζεις και τον γέροντα παστίτσιο ?

 

Εννοειται. Φυσικα. Φανατικος.

 

Και πληρωνω ΜΟΝΟ με πλαστικο χρημα. Αλλοιμονο. Τι με περασες ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ορισμένοι λέτε για να λέτε. Η κάρτα έχει 30 ευρω.( Απεριόριστες διαδρομές εκτός αεροδρόμιο) βγαίνει ακριβώς ένα ευρω την ημέρα και δεν μιλάω καν για τα μειωμένα. Οπότε πάλι πιο οικονομικά βγαίνει από το να συντηρήσεις μηχανάκι η αυτοκίνητο. Εκτός εάν πας με τα πόδια κάθε μέρα.

 

Βασικος Μισθός < 26 Αγγλία 1500 λίρες. Η κάρτα μόνο για το underground είναι 120 κάτσε κάνε τα μαθηματικά. Σουηδία 1500 ευρω βασικος μισθός(30% φορολογία επί του συνολικού σου μισθού) καθαρά λοιπόν 1200. Η κάρτα έχει 83 ευρω μετά την τελευταία αύξηση.

 

Όσο για την καραμέλα του μισθού, τα ενοίκια Αγγλία και Σουηδία είναι 1500 Ευρώ για ένα σπίτι 30 τμ. Οπότε υποθετικά έχουν λιγοτερα χρήματα να διαθεσουν για την κάρτα. Παρόλαυτα το κάνουν και δεν βρίσκουν κούτες δικαιολογίες.

Ναι άλλα μέσα στο πόσο του ενοικίου έχουν μέσα και τους λογαριασμούς όπως ΔΕΗ ΟΤΕ ΝΕΡΌ κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...