Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο από σήμερα σε τρόλεϊ, τραμ, λεωφορεία και τον ηλεκτρικό


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχάς δεν είμαι υπέρ στο να σπάσουν τα μηχανήματα.λεω αυτό που νομίζω ότι θα γίνει.
Αλλά επειδή σε βλέπω λαλίστατο και λες για την Ευρώπη πες μου πόσος είναι ο μέσος μισθός του κάθε Ευρωπαίου και ποσό είναι του μέσου Έλληνα εσύ που εισαι ευρωπαϊστής και τα ξέρεις καλά.πες μας επείσεις ευρωπαϊστή πως ένας που πέρνει 400 ευρώ θα πληρώνει τουλάχιστον 3 ευρώ κάθε μέρα για να πάει στην δουλειά του,αυτός που είναι μακροχρόνια άνεργος,αυτός που είναι ηλικιωμένος και του έχουν τσάκιση όλη την σύνταξη του,αυτός που είναι φοιτητής και πολλοί ακόμα.Σαφεστατα και πρέπει να υπάρχει εισιτήριο αλλά να είναι άμεσα συσχετισμό με την κοινωνία και την υπάρχουσα κατάσταση.ολα τα μέσα μαζικής μεταφοράς τα έχουμε πληρώσει πολυ πάνω από την αξία τους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 248
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μεχρι να τα σπασουν ολα ξανα και ξανα οι γνωστοι αγνωστοι,να κονομανε και οι εργολαβοι προμηθευτες του εξοπλισμου,το ελειμμα των μμε θα γιγαντωνεται,οι ιδιοι και οι ιδιοι λαθρεπιβατες θα συνεχισουν να λαθρεπιβιβαζονται και σιγα μη γινει ποτε με μπαρες στον ηλεκτρικο κ στο μετρο η εισοδος απο μπροστα στα λεωφορεια κ τρολευ.Μονιμα χειροτερα απο ουγκαντα κι απι μπαγκλαντες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα βρεθει χορηγος που θα μοιρασει περιπου 2 εκατομμυρια σφυρια ωστε ο καθε ενας μας να μπορει καθε φορα που περναει απο την γυαλινη να την τακτοποιεί αναλόγως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας κατάφεραν να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Καταστάσεις που είχε διηγηθεί ο Χάξλεϊ κάποτε. Αντί να φτηνήνουν το εισιτήριο, πληρώνουν από την τσέπη μας ειδικά μηχανήματα και κάρτες με πλήρη έλεγχο του ποιός ξοδεύει και γιατί και πόσα. Προφανώς και όλα μέσω τραπέζης, αυτό δεν είναι ανάπτυξη και κράτος δικαίου, κράτος ελέγχου είναι.
Προς ενημέρωση, το εισιτήριο στα δημόσια, αστικά μέσα μεταφοράς, υπάρχει μόνο ώστε το κράτος να έχει ένα άμεσο φόρο για γρήγορη παροχή μετρητών. Κάποτε μέχρι δεκαετία του '60 τα λεωφορεία ήταν ιδιωτικά, σαν τα ΚΤΕΛ. Όταν έγιναν κρατικά, απλά μπήκε τότε ένα γελοίου κόστους εισιτήριο για το λόγο που προανέφερα. Με τις δεκαετίες το συνηθίσαμε και τώρα που νομίζουμε ότι έτσι πρέπει να είναι μας το επιβάλουν και άμα δεν το κάνουμε μας βγάζουν και παράνομους στην ίδια μας την πόλη, γιατί χρησιμοποιούμε αυτά που έχουμε προπληρώσει...
Μπορεί η ΕΘΕΛ πχ να είναι υπό ιδιωτικό καθεστώς, αλλά πληρώνεται άμεσα από το δημόσιο, οπότε και πάλι για δημόσια ιδιοκτησία μιλάμε.
Τώρα η όποια σύγκριση με το εξωτερικό είναι άτυχη διότι κλασσικά εκεί είναι άλο το βιοτικό επίπεδο. Επίσης, το εξωτερικό δεν είναι πανάκια, αν υπερβάλουν κι εκεί κακώς το κάνουν. Όλα πρέπει να αξιολογούνται με βάση τη λογική και την ανάγκη, αυτή του πολίτη, όχι του καρεκλοκένταυρου που είναι διορισμένος με ρουσφέτι, αυτού που εξυπηρετείται, όχι αυτού που εξυπηρετεί.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σωστό κράτος μπορεί να τα βγάζει από την φορολογία και φτάνουν να έχουν η πολίτες δωρεάν μέσα μαζικης μεταφοράς αστυνομία και πυροσβεστικά γιατί έχουμε τσάμπα ε?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Γαλλία (Παρίσι τουλάχιστον) έχουν ηλεκτρονικές επαναφορτιζόμενες κάρτες και εισιτήρια μαζί. Μηνιαίες και πάνω είναι οι κάρτες τους. Οι άλλοι κόβουν απλα εισιτήριο. Ελεγκτές (σε 12 μέρες που έμεινα) είδα ΜΟΝΟ μία φορά και αυτό επειδή είχαν προβλήματα τα μηχανήματα που ακυρώνουν/επικυρώνουν τα εισιτήρια. Όλοι στις εξόδους της εκάστοτε στάσης (για το μετρό μιλάω) Στα λεωφορεία ανοίγουν μόνο την μπροστινή πόρτα υπάρχει "ελεγκτής" δίπλα απο τον οδηγό , χτυπάς εισιτήριο και περνάς. Μόνο για έξοδο ανοίγουν οι άλλες πόρτες.

Αν δεν υπάρχουν ελεγκτές σε εμάς σε κάθε στάση κτλ... δεν βλέπω άλλο τρόπο απο το να βγουν κάρτες άνευ κομίστρου για τους άνεργους / ΑΜΕΑ.

Εγώ είχα πάει πριν τρία χρόνια 10 μέρες Γαλλια, 6 Παρίσι και 4 Ρουέν και είδα ελεγκτές 2 φορές στη Ρουέν και 3 στο Παρίσι...

Βλέπω είμαι από τους κολοφαρδους...:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οποίο είναι τρελός κλέφτης Γιατί τρώει τα εισιτήρια μετά από μια ημερομηνία λες και είναι αυγά και θα λήξουν..
Μειωμένα δέν έχει και ενώ παίρνει άμεσα τα λεφτά απο την κάρτα σου χαρτάκι δεν έχει έξοδα δεν δίνει καν μια στοιχειώδη έκπτωση για πολλαπλά αγορασμένα εισιτήρια..
Βαρκελώνη Σόφια Βερολίνο όταν αγοράζεις πάνω από δέκα η πέντε εισιτήρια σου δίνουν αυτόματα έκπτωση γύρω στο 25% ακόμα και στα χαρτινα και εδώ ακόμα φτιάχνουν τον ιστότοπο...
Η τιμή δε στο Θεό στην Ελλάδα με 23% ανεργία Ιστανμπούλ 0.20 λίρας και όταν έκανες συνεχόμενη χρήση της κάρτας άρχιζε η έκπτωση όποτε η τελική τιμή της τελευταίας διαδρομής ήταν πραγματικά ξεφτίλα ΑΑΑ και ισχύε και για τα φέρι μποτ η ίδια κάρτα..
Εκείνο το κόμπλεξ με τον Παρθενώνα που έχετε να το κοιτάξετε ομαδικά όλοι σας είτε τα σπάτε τα μηχανήματα γιατί δεν είναι η λύση στο αδιέξοδο της χώρας είτε τα υπερασπίζεστε ενώ δεν κόβεται καμία απόδειξη γιατι σπουδασατε γιατροί δικηγόροι μηχανικοί και φοροδιαφεύγετε αλλά κρίνεται αυστηρά τον τζαμπατζη του εισιτηρίου...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να ακούσετε επίπεδο νεοέλληνα, ακόμη και στο ραδιόφωνο σήμερα το πρωί , είπε η δημοσιοκάφρος , «εγώ στο εξωτερικό που ήμουν, δεν είδα πουθενά τέτοιο σύστημα, προσπαθώ να θυμηθώ αλλά δεν τα καταφέρνω.»

Να λοιπόν ο μηχανισμός πρόκλησης εντυπώσεων και στρέβλωσης συνειδήσεων.

Η αλήθεια φυσικά είναι η εντελώς ανάποδη.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεχρι να τα σπασουν ολα ξανα και ξανα οι γνωστοι αγνωστοι,να κονομανε και οι εργολαβοι προμηθευτες του εξοπλισμου,το ελειμμα των μμε θα γιγαντωνεται,οι ιδιοι και οι ιδιοι λαθρεπιβατες θα συνεχισουν να λαθρεπιβιβαζονται και σιγα μη γινει ποτε με μπαρες στον ηλεκτρικο κ στο μετρο η εισοδος απο μπροστα στα λεωφορεια κ τρολευ.Μονιμα χειροτερα απο ουγκαντα κι απι μπαγκλαντες.

τα ΜΜΕ;;;;;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντε τωρα εξηγα τις καρτες και τις φορτισεις στον τουριστα και στον παππου. Δε τα σπανε και αυτα να ησυχασουμε καλυτερα..

Εννοείς ότι για κάποιο λόγο οι παππούδες εδώ έχουν χαμηλότερο IQ από τους έξω ή ότι οι τουρίστες που έρχονται εδώ πάλι χαμηλό IQ έχουν;

 

Στο εξωτερικό λειτουργούν μια χαρά και για παππούδες και τουρίστες. Πχ Κωνσταντινούπολη που είναι στα δικά μας πρότυπα μια χαρά είδα τους παππούδες.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλουν οι βλάχοι στην ελλαδα ηλεκτρονικά εισητήρια; Όχι!!! τότε τι το βαλατε; Αφήστε τους να ψάχνουν στα περίπτερα τους αξίζει και με τα λεφτά βαλτε ραμπο ελεγκτές.

 

Περιμένω καμία καλή προφητεία για το θέμα περι σατανά κλπ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι ρε μαθατε και το nfc τα μετρητα σας χαλασανε αλλα θα ερθει η ωρα που θα βαλουν ιριδα παντου και θα ξερουν και ποτε θα κοιμαστε εγω ευτυχως μαλλον δε θα προλαβω να τα δω καλη συνεχεια σε ολους.

Ακριβώς γι αυτό θα τα δούμε κ εμεις.

Επειδή δεν θα υπάρχουν τυποι σαν εσένα να μας κρατάνε πίσω,που ακόμα θέλουν τον ταχυδρόμο να τους φέρνει την συνταξη σε φακελο στο σπίτι.

Αντε τωρα εξηγα τις καρτες και τις φορτισεις στον τουριστα και στον παππου. Δε τα σπανε και αυτα να ησυχασουμε καλυτερα..

Eκπληξη!

ΠΑΝΤΑ θα υπαρχουν παπούδες!

Μηπως να επιστρέψουμε στις τηλεοράσεις που χρειάζοταν να σηκωθεις για να αλλαξεις κανάλι πατώντας το κουμπί πάνω της,επειδή η προγιαγιά μου ακόμα δεν εχει συνηθισει το τηλεκοντρολ?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...