Προς το περιεχόμενο

PlayerUnknown's Battlegrounds [PUBG]


Atallos1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

To netcode πάντως είναι τραγικό. Δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι σήμερα, ή είχαν πρόβλημα (υπάρχει report για θέματα στις 4 παρά ώρα Ελλάδος), αλλά ήμουν στο τσακ για uninstall. Έψαξα YT να δω videos που να εξηγούν τα κουλά που συμβαίνουν, δεδομένου ότι το χειρότερο ping που έχω είναι αρκετά χαμηλά (Ireland ~18ms, London ~ 24ms, EU ~35ms) και έπεσα πάνω στο παρακάτω.

Συμπέρασμα, εκτός του ότι η Unreal είναι ***, και οι servers τους είναι ακόμα χειρότεροι :angry:

 

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Zaytsev είπε

To netcode πάντως είναι τραγικό. Δεν ξέρω αν άλλαξαν κάτι σήμερα, ή είχαν πρόβλημα (υπάρχει report για θέματα στις 4 παρά ώρα Ελλάδος), αλλά ήμουν στο τσακ για uninstall. Έψαξα YT να δω videos που να εξηγούν τα κουλά που συμβαίνουν, δεδομένου ότι το χειρότερο ping που έχω είναι αρκετά χαμηλά (Ireland ~18ms, London ~ 24ms, EU ~35ms) και έπεσα πάνω στο παρακάτω.

εξηγα και σε μας που δεν μας ξεβλαχεψε ο κωστοπουλος , περι netcode κλπ

 

edit: εννοω οτι δεν καταλαβαινω τι ακριβως λεει ο τυπος περι netcode 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, splanis said:

εξηγα και σε μας που δεν μας ξεβλαχεψε ο κωστοπουλος , περι netcode κλπ

edit: εννοω οτι δεν καταλαβαινω τι ακριβως λεει ο τυπος περι netcode 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Zaytsev είπε

To vsync είναι αρχαία τεχνολογία. Έχουν ήδη βγει νεότερες, αλλά κι αυτές έχουν τα προβλήματά τους.

Ο βασικός λόγος που υπάρχουν, εκτός από το να πουλάνε φύκια, είναι για τον κάθε άσχετο που δε γνωρίζει πως να πειράξει τα .ini ή να βάλει ένα frame limiter της προκοπής.

Το frame-cap, είναι ο σωστός τρόπος για να μην έχεις tearing, να μην έχεις lag και να μην έχεις micro-stuttering.

 

 εχει variable refresh rate η δικια σου οθονη ή μπα ? 

ας τα παρουμε απο την αρχη 

1) χωρις καποιου ειδους sync το tearring  ΔΕΝ εξαλειφεται, οτι fps limiter και να βαλεις η εικονα παλι θα σπαει, απλα με καποιους συνδυασμους πανελ - refresh rate - framerate το φαινομενο ειναι λιγοτερο εμφανες / κραχτο,  αμα δεν εχεις οθονη με VRR και σιχαινεσαι το tearring  τοτε αναγκαστηκα θα βαλεις vsync 

2) το να βαζεις κοφτη στο framerate  ο οποιος ισουται το με refresh rate της οθονης σου  μειον 2, δηλαδη στην περιπτωση του αλλου με την LG πιο πανω, - 120hz  118fps -   ειναι η καλυτερη δυνατη λυση για να μειωθει καπως το input lag που προσθετει το vsync.

3) με αυτη την "αρχαια" μεθοδο ομως, ειδικα οταν εισαι χωρις triple buffering τα  drops γινονται ιδιαιτερα ενοχλητικα !! σε αντιθεση με το VRR 144hz  monitor οπου μπορει να π ηγαινουν τα frames πανω κατω ενω παιζεις  ( πες μεταξυ 110-140 ) αλλα εσυ, αμα δεν παει το ματι σε καποιο framerate  counter εκεινη την ωρα, δεν προκειται  να καταλαβεις  Χριστο !!

μπαινω να παιξω καμια γυρα για να μην φανει οτι ειμαι τελειως offtopic :P  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, SoFGR said:

 εχει variable refresh rate η δικια σου οθονη ή μπα ?

H oθόνη μου είναι Freesync, ενώ η κάρτα μου Gsync, οπότε μπα...

Θα διαφωνίσω με αυτά που γράφεις και σου εξηγώ απλοϊκά το γιατί.

Τo frame limiter, όταν δουλεύει σωστά, κάνει το παιχνίδι να κάνει render μόνο τα frames που έχεις βάλει, αν φυσικά έχει δυνατότητα η κάρτα σου.

Η οθόνη σου από την άλλη, με fixed refresh rate, τα σχεδιάζει με το ρυθμό ανανέωσης, συνήθως 60, 120, 144 Hz.

Όταν λοιπόν η κάρτα παράγει 60 frames το δευτερόλεπτο και η οθόνη απεικονίζει 60 frames το δευτερόλεπτο, συντονίζονται, σχεδιάζει πάντοτε ολόκληρο frame κι έτσι δεν υπάρχει το φαινόμενο του tearing που οφείλεται στο σχεδιασμό στην οθόνη 2 διαφορετικών frames.

Αντίστοιχα, αν βάλεις cap στα 120/144 και η οθόνη σου είναι 120/144, δεν υπάρχει tearing.

 

Σημειώσεις:

1. Η GPU σου να παράγει περισσότερα frames από όσα το cap. Αν δεν έχει τη δυνατότητα και βγάζει 40 με cap στα 60, πάλι θα έχεις το ίδιο φαινόμενο

2. Αν έχεις σποραδικά frame drops, τότε το φαινόμενο είναι ορατό, όταν κι αν συμβαίνει, αλλά για εμένα είναι σημαντικότερη η μόνιμη έλλειψη input lag, από το tearing μια στο τόσο

3. Ακόμα και με τα σποραδικά frame drops, σε συχνότητες > των 120, δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου

4. Για κάποιο περίεργο λόγο, με cap 60 στα 60Hz, βγάζει input lag, ενώ στα 59, δεν έχει ούτε lag ούτε tearing. Αντίστοιχα 118/9 στα 120 και 142/3 στα 144. Θέλει 1-2 δοκιμές για να δεις ποιό νούμερο παίζει καλύτερα

5. Αν πας να βάλεις fps cap στα 120, επειδή έχεις οθόνη 120Hz, αλλά μου τα βάλεις όλα Ultra και η 1080ti, βογκάει και βγάζει με το ζόρι 90-100, τότε πολύ απλά, θα έχεις tearing πάλι, αλλά δε φταίει η μέθοδος...

6. Ο battle(non)sense είχε κάνει ένα ανάλογο video παλαιότερα, αλλά δεν το βρίσκω.

7. Περισσότερα από τους BlurBusters: https://www.blurbusters.com/gsync/gsync101-input-lag-tests-and-settings/9/

Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως γίνεται όταν παίζω χωρίς vsync είμαι 70-90 fps και το παιχνίδι μ κάνει μηδαμινά κολλήματα. Όταν παίζω με vsync κλειδωμένο 60αρι ή με limit 59 χωρίς vsync κάθε τρεις και λίγο το παιχνίδι μου κάνει drops. Κανονικά δεν θα έπρεπε τα fps να είναι ακατεβατα  εκεί από την στιγμή που τα fps δεν πέφτουν ποτέ κάτω από 70 χωρίς κανένα limiter?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Zaytsev είπε

H oθόνη μου είναι Freesync, ενώ η κάρτα μου Gsync, οπότε μπα...

Θα διαφωνίσω με αυτά που γράφεις και σου εξηγώ απλοϊκά το γιατί.

Τo frame limiter, όταν δουλεύει σωστά, κάνει το παιχνίδι να κάνει render μόνο τα frames που έχεις βάλει, αν φυσικά έχει δυνατότητα η κάρτα σου.

Η οθόνη σου από την άλλη, με fixed refresh rate, τα σχεδιάζει με το ρυθμό ανανέωσης, συνήθως 60, 120, 144 Hz.

Όταν λοιπόν η κάρτα παράγει 60 frames το δευτερόλεπτο και η οθόνη απεικονίζει 60 frames το δευτερόλεπτο, συντονίζονται, σχεδιάζει πάντοτε ολόκληρο frame κι έτσι δεν υπάρχει το φαινόμενο του tearing που οφείλεται στο σχεδιασμό στην οθόνη 2 διαφορετικών frames.

Αντίστοιχα, αν βάλεις cap στα 120/144 και η οθόνη σου είναι 120/144, δεν υπάρχει tearing.

Σημειώσεις:

1. Η GPU σου να παράγει περισσότερα frames από όσα το cap. Αν δεν έχει τη δυνατότητα και βγάζει 40 με cap στα 60, πάλι θα έχεις το ίδιο φαινόμενο

2. Αν έχεις σποραδικά frame drops, τότε το φαινόμενο είναι ορατό, όταν κι αν συμβαίνει, αλλά για εμένα είναι σημαντικότερη η μόνιμη έλλειψη input lag, από το tearing μια στο τόσο

3. Ακόμα και με τα σποραδικά frame drops, σε συχνότητες > των 120, δεν φαίνεται σχεδόν καθόλου

4. Για κάποιο περίεργο λόγο, με cap 60 στα 60Hz, βγάζει input lag, ενώ στα 59, δεν έχει ούτε lag ούτε tearing. Αντίστοιχα 118/9 στα 120 και 142/3 στα 144. Θέλει 1-2 δοκιμές για να δεις ποιό νούμερο παίζει καλύτερα

5. Αν πας να βάλεις fps cap στα 120, επειδή έχεις οθόνη 120Hz, αλλά μου τα βάλεις όλα Ultra και η 1080ti, βογκάει και βγάζει με το ζόρι 90-100, τότε πολύ απλά, θα έχεις tearing πάλι, αλλά δε φταίει η μέθοδος...

6. Ο battle(non)sense είχε κάνει ένα ανάλογο video παλαιότερα, αλλά δεν το βρίσκω.

7. Περισσότερα από τους BlurBusters: https://www.blurbusters.com/gsync/gsync101-input-lag-tests-and-settings/9/

Αυτά.

εγω που δεν ηξερα καν το φαινομενο tearing και δοκιμασα το cap στα 74fps (75hz monitor) και ξαφνικα ειχε συνεχεια tearing το game τι φαση; (σπανια πεφτει το game κατω απο 75fps παντως)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι αν κάποιον δεν τον νοιάζει καθόλου το input lag  για χ,y λόγους όπως στα μη ανταγωνιστικά παιχνίδια που πολλοί έτσι σκεφτονται αλλά τον ενδιαφέρει αποκλειστικά το tearing, ο μόνος τρόπος να το εξαλείψεις είναι το vsync αυτό εξηγώ εγω.. όλα τα υπόλοιπα κολπα απλά το μειώνουν χωρίς να προσθέτουν το εξωφρενικό input lag του vsync. Και φυσικά το vsync όσο αρχαίο και αν το λες είναι τεχνολογια και όχι μικρό ρυθμίσεις στο .ini για αυτό προφανώς τις περισσότερες φορες χρειάζεται περισσότερη χρήση απ' τη κάρτα 

Επεξ/σία από insaneblyat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, insaneblyat said:

Το θέμα είναι αν κάποιον δεν τον νοιάζει καθόλου το input lag

Προφανώς και ο καθένας κάνει ότι θέλει, δεν επιβάλουμε σε κανένα τι θα κάνει.

Απλά, όσοι επιλέγετε το vsync, μη διαμαρτύρεστε που ρίξατε πρώτοι, αλλά πεθάνατε εσείς κι όχι ο αντίπαλος :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα, κατεβαζω το pubg απ την αρχη, μπορειται να μου πειτε για πιο λογο κατεβαζει μονο 13gb ενω εχει κανει 500 update το παιχνιδι?

111.png

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, giorgosmcmc said:

Καλησπερα, κατεβαζω το pubg απ την αρχη, μπορειται να μου πειτε για πιο λογο κατεβαζει μονο 13gb ενω εχει κανει 500 update το παιχνιδι?

Γιατί μόνο οι νέοι χάρτες και κάποια skins είναι επιπλέον χώρος. Τα υπόλοιπα libraries είναι αρχεία που έχεις ήδη κι έχουν διορθώσεις (bugs/additions)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...